quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:18 schreef Elvi het volgende:
Oh ik heb wel mn uiterste best gedaan hoorDit is echt de top van mijn kunnen
Ik vind hem oprecht leuk.quote:
Gaaf!!quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
Oké, dus ik kwam terug van vakantie van de week. En zag dat m'n Dioscorea in mijn afwezigheid een slinger van bijna een meter uitgepoept had. Dat heeft wat ondersteuning nodig als het nog in m'n vensterbank moet passen.
[ afbeelding ]
Had eerder deze zomer al dit potje van het internet gedownload en ge3Dprint, maar daar zat geen schoteltje bij. Dus leek me wel handig om de twee te combineren. Van het weekend even wat getekend op de computer dat bij het potje paste, uitgeprint, en vandaag wat houtjes op maat gezaagd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
a5quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind hem oprecht leuk.Hoe groot is het papier? Want a4 is misschien net wat te groot om in te lijsten.
quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een echte houtblokdruk, van nieuw gesneden blokken op basis van scans van een aantal originele.
ik denk dat het iets later wordt.quote:Momenteel wachten we op de nieuwe aanvoer van onze giethars Ultra Clear dus je bestelling heeft iets vertraging opgelopen.
We verwachten je bestelling eind van de week te kunnen versturen.
Just-in-time management in knutselhuize Liesquote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie dat mijn epoxy als het goed is vandaag bij het afhaalpunt bezorgd wordt. Dus misschien ben ik toch net op tijd voor de deadline afhankelijk van hoe laat en hoe snel het droogt.
Ik hoop nu eigenlijk dat het dieren wordt, ondanks dat ik voor herfst gestemd hadquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb nu voor beide populaire kandidaten iets bedacht. Even duimen dat er niet ineens een golf van stemmen voor een van de andere twee komt.
Ik moet me haasten.quote:
M'n dierenidee vind ik zelf fantastisch, dat wilde ik sowieso al gaan maken.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoop nu eigenlijk dat het dieren wordt, ondanks dat ik voor herfst gestemd hadWant m'n dierenidee is leuker
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n dierenidee vind ik zelf fantastisch, dat wilde ik sowieso al gaan maken.
Ik kan m'n septemberidee nog ombuigen naar Aquariumbewoner en in drie kleuren verven.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb nu voor beide populaire kandidaten iets bedacht. Even duimen dat er niet ineens een golf van stemmen voor een van de andere twee komt.
Als het herfst wordt, maak ik er gewoon een knipoog naar "Plant" van.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:10 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nog geen idee voor dieren, wel tig voor herfst
Ja maar hier kan ik feitelijk niet zo heel veel aan doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Just-in-time management in knutselhuize Lies
Nou vooruit, we keuren het goed als je nog een foto van je pot in September plaatstquote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar hier kan ik feitelijk niet zo heel veel aan doen.Ik vind een van de potten zo mooi dat ik pas heel laat bedacht dat ik hem graag met epoxy wil doen. Heel laat maar wel de 27ste besteld en het zou de 28ste dan binnen zijn. Dat hun vertraging oplopen kan ik niet helpen toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |