Ik betaal de hoofdprijs voor helemaal niks.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee hoor, valt erg mee
Al kost het mentaal soms wel heel veel her en der.
Waar?quote:
Laat dat ajb daar dat gezeik om punten. Wat een speeltuin voor mensen met een achterstandquote:
Koffie GVD komt wel elke dag voorbij.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen wordt er daar nooit gevloekt. Potjandorie.
Is dat JAA? Daar posten toch alleen Karen`s?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:17 schreef engine het volgende:
Zelfs in de COS gunnen we elkaar twee minuten de tijd.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Koffie GVD komt wel elke dag voorbij.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat dat ajb daar dat gezeik om punten. Wat een speeltuin voor mensen met een achterstand
Ben jij ook een Karenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat JAA? Daar posten toch alleen Karen`s?
Hier dus blijkbaar ook anders hoef ik de vergelijking niet te makenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat dat ajb daar dat gezeik om punten. Wat een speeltuin voor mensen met een achterstand
Je weet wie ik ben.quote:
Ik zag 1813 staan bij de lapo en wachtte braaf tot ik 18.15 zag .quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:21 schreef Shii het volgende:
Ja 2 minuten is toch wel gangbaar om te openen?
Verdikkeme.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou ja de fanclub komt ineens hier. Geen probleem verder maar gezeur over DTS is niet echt waar ik hier op zit te wachtenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:21 schreef engine het volgende:
[..]
Hier dus blijkbaar ook anders hoef ik de vergelijking niet te maken
Dit iddquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja de fanclub komt ineens hier. Geen probleem verder maar gezeur over DTS is niet echt waar ik hier op zit te wachten
Het ging over het kapen van een topic. Jij begint nu over DTS te janken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja de fanclub komt ineens hier. Geen probleem verder maar gezeur over DTS is niet echt waar ik hier op zit te wachten
Jammer voor je.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent wel wat slimmer toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:23 schreef engine het volgende:
[..]
Het ging over het kapen van een topic. Jij begint nu over DTS te janken.
Hey Puzzie,Ik wil je graag bedanken.quote:
Ehmm voor wat?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Puzzie,Ik wil je graag bedanken.
Koffie GVDquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:19 schreef aloa het volgende:
[..]
We houden het toch echt een beetje gescheiden.quote:
Snap ik ook wel. Ik post ook heel anders hier dan daarquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We houden het toch echt een beetje gescheiden.
Altijd lekkerquote:
Echt welquote:
Stukjes! Meervoudquote:
Ik ook nou ja twee drumsticks maar even genoegquote:
Gisteren al en vandaag de rest. Kip foreverquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd lekker![]()
Morgen dan maar weer
Met ananas?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik had beef stroganoff, nieuw recept, wat zeer succesvol was
Jaquote:
Drumsticks zijn lekkerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook nou ja twee drumsticks maar even genoeg
quote:
Kan dat?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik wist het niet, maar wel dus. Net als jezelf dm-en (agossie).
Zo jammer dat je een goede maaltijd weet te verzieken met dit soort opmerkingenquote:
Direct heb je een ban.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik wist het niet, maar wel dus. Net als jezelf dm-en (agossie).
Kan ananas nergens bij volgens jou?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo jammer dat je een goede maaltijd weet te verzieken met dit soort opmerkingen
Probeer maarquote:
Ja is grappigquote:
Nou vooruit dan maar, moet nog even de aanspreekvorm verzinnenquote:
Bij ijs, of alleen ananas, maar niet met warm eten.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan ananas nergens bij volgens jou?
Hoi ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, moet nog even de aanspreekvorm verzinnen
Geflambeerd met warme chocoladesausquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij ijs, of alleen ananas, maar niet met warm eten.
Kunt jezelf ook whatsappen schijnbaar. Nog nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:34 schreef Shii het volgende:
Ik mail wel regelmatig naar mezelf als reminder voor iets.
Bonjour monseigneur pullupquote:
Ik doe dat ook, het is verrekte handig. Als ik 's avonds ineens iets bedenkt over werk en ik ben bang dat ik het vergeet stuur ik mezelf gewoon even een mailtje.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:34 schreef Shii het volgende:
Ik app mezelf ook wel eensquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:34 schreef Shii het volgende:
Ah ik heb het zo als toetjequote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij ijs, of alleen ananas, maar niet met warm eten.
Ik hou het bij via een app op mijn telefoon. Soort notitie ..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:34 schreef Shii het volgende:
Op die manier warm kan dan wel weerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geflambeerd met warme chocoladesaus
Huh...hoe dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
Kunt jezelf ook whatsappen schijnbaar. Nog nooit geprobeerd.
Arriverderciquote:
Ik heb een app gesprek met mezelf, dat heb ik gearchiveerd, dus staat altijd (verborgen) bovenaan, ideaal voor dingetjes die ik snel terug wil vinden.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hij kwam door hoorquote:
Smart.quote:
Natuurlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:36 schreef engine het volgende:
[..]
@:prisha heeft er meer verstand van blijkbaar
Lekker, verse ananasquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ik heb het zo als toetjeAlleen ananas ja
Serieus? Ik heb nog briefjes met pen en papier. Soms to do of boodschappenquote:
Oh dat wist ik ook niet. Wel van m'n werktelefoon naar privé, maar wist niet dat je naar hetzelfde nummer kon appen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik begreep ook al dat hij rond is gegaan onder bepaalde personenquote:
Oh dat zou ik heel irritant vinden als dat altijd bovenaan staanquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een app gesprek met mezelf, dat heb ik gearchiveerd, dus staat altijd (verborgen) bovenaan, ideaal voor dingetjes die ik snel terug wil vinden.
Ook. Gele post-its.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb nog briefjes met pen en papier. Soms to do of boodschappen
Zorgen dat je eigen nummer bij je contacten staat en dan een gesprek met jezelf beginnen.quote:
Waar? Ons topic?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik begreep ook al dat hij rond is gegaan onder bepaalde personen![]()
Maar ik ben er helemaal klaar mee , dus ik zet geen stap meer in dat topic wat gewoon is overgenomen . Jammer wel ,maar goed
Maar je ziet het niet, dat gesprek staat onder gearchiveerd.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:37 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dat zou ik heel irritant vinden als dat altijd bovenaan staan
Ja nou dat net nietquote:
Als je het gearchiveerd hebtquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:38 schreef engine het volgende:
Hoe staat iets verborgen altijd bovenaan?
Ja precies dat. Als ik thuis zit en ineens iets over werk te binnen schiet, dan ben je het daarna ook kwijt. Geeft meteen weer rust dan.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe dat ook, het is verrekte handig. Als ik 's avonds ineens iets bedenkt over werk en ik ben bang dat ik het vergeet stuur ik mezelf gewoon even een mailtje.
hmmquote:
Inderdaad, dan kan je het weer loslaten.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja precies dat. Als ik thuis zit en ineens iets over werk te binnen schiet, dan ben je het daarna ook kwijt. Geeft meteen weer rust dan.
Ik kan het aanraden.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:40 schreef engine het volgende:
[..]
hmm![]()
Ik geloof dat ik deze functie nog niet ken.
Ik vertrouw nog steeds pen en papier.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kan je het weer loslaten.
Wasda?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vertrouw nog steeds pen en papier.
Parker pen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vertrouw nog steeds pen en papier.
Stop hier eens mee, ga anders dm-en ofzo, maar ik heb geen zin in dit gezeur hier.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waar je post,ze is net een schaduw.
Ik mag niet DM.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stop hier eens mee, ga anders dm-en ofzo, maar ik heb geen zin in dit gezeur hier.
Of je vergeet het briefje waar je van alles op geschreven had.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:43 schreef Lovely het volgende:
En dan is je pen leeg, als net een paar woorden geschreven hebt irritant
Ja briefjes werkt bij mij ook niet altijd.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je vergeet het briefje waar je van alles op geschreven had.
Ook dat idd. ik gebruik samsung notitie op mijn telefoon..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je vergeet het briefje waar je van alles op geschreven had.
Of is er al een nieuw topic als je net klaar bent met een jolig plaatje zoekenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:43 schreef Lovely het volgende:
En dan is je pen leeg, als net een paar woorden geschreven hebt irritant
Plaatje altijd later zoeken, een tip van Lovelyquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:48 schreef engine het volgende:
[..]
Of is er al een nieuw topic als je net klaar bent met een jolig plaatje zoeken
Ja dat dus, ik gebruik nog amper papier, paperlessquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja briefjes werkt bij mij ook niet altijd.Briefje kwijt, briefje nog thuis enz.
Ik neem nooit mijn telefoon mee.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook dat idd. ik gebruik samsung notitie op mijn telefoon..
Die app gebruik ik ook heel vaak, net als Herinneringenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook dat idd. ik gebruik samsung notitie op mijn telefoon..
Als je jonkie bent kan dat nog, maar voor 40+-ers is dat wel een beetje verleden tijdquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:49 schreef engine het volgende:
Ik onthoud gewoon alles![]()
Maar is wel een beetje waar. Ik heb geen agenda en schrijf weinig op.
Handige app wel..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die app gebruik ik ook heel vaak, net als Herinneringen
Ik ook niet,ben er teveel kwijtgeraakt.Ooit eentje van 400 euro binnen 24 uur.quote:
Met mijn bankpasquote:
Pinpasquote:
quote:
Daarom ben ik zo bang om het kwijt te rakenquote:
Tadaaa.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo bang om het kwijt te raken
Mij nooit overkomen, altijd in mijn jaszak,broekzak of tasquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Jas tas raakte ik ook kwijt.Soms heel link met veel geld er in.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mij nooit overkomen, altijd in mijn jaszak,broekzak of tas
Handig tochquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:52 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik kan dat sinds deze week ookEigenlijk wou ik het niet maar ik kwam bij de supermarkt en ontdekte dat ik geen portemonnee bij had. Had ook geen zin op en neer te gaan rijden.
Hoe kan je een telefoon kwijt raken? Hoe dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is dan niet handig nee..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jas tas raakte ik ook kwijt.Soms heel link met veel geld er in.
quote:
Mijn teller staat echt op 10.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe kan je een telefoon kwijt raken? Hoe dan?
Heb je hem ook weer.quote:
Ze kunnen het uit je handen trekken. Al zou het dat niet voor mij gelden.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe kan je een telefoon kwijt raken? Hoe dan?
Ja best wel want een paar dagen later heb ik mijn portemonnee op het werk laten liggen en daar kwam ik weer in de supermarkt pas achterquote:
Toffe pen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:56 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ] En mijn parker pen van Jan Cremer
Tas was ooit een keer echt link,daar zat een paar duizend euro in die ik had moeten storten.quote:
Uit je handen trekken?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kunnen het uit je handen trekken. Al zou het dat niet voor mij gelden.
Het is een Fries en hij kan daar dus niets aan doen.quote:
Heb je zo'n smart watch?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja best wel want een paar dagen later heb ik mijn portemonnee op het werk laten liggen en daar kwam ik weer in de supermarkt pas achterzoveel onthoud ik misschien toch niet
Kan ook met m'n horloge maar dat moet ik nog instellen. Of niet.
Dat heeft er niks mee te maken toch? Ik zie zo veel mensen op straat lullen en soms roep ik BOE omdat ze over me heen lopen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uit je handen trekken?
Ow ja, jij woont in de grote stad
quote:
Deed,nu gelukkig niet meer.quote:
Wat heb je veranderd dan ?quote:
Is ook.Ik raakte echt alles kwijt.Zelfs schoenen.quote:
Ik dacht dat jij bedoelde dat ze je telefoon uit je handen trekken, geen idee of dat in Amsterdam gebeurt, maar hier gelukkig niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken toch? Ik zie zo veel mensen op straat lullen en soms roep ik BOE omdat ze over me heen lopen.
Ook een jas?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook.Ik raakte echt alles kwijt.Zelfs schoenen.
Netjesquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:03 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zit weer bijna op 10.000 stappen vandaag zie ik
Ja dat bedoel ik ook er staan zelfs bordjes. Use it lose itquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij bedoelde dat ze je telefoon uit je handen trekken, geen idee of dat in Amsterdam gebeurt, maar hier gelukkig niet.
Dat constant op de telefoon kijken als ze buiten lopen doen ze hier ook, super irritant.
Wel meer focus ofzo,maar ik was echt heel erg.Had ik fietsen al genoemd?quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook.Ik raakte echt alles kwijt.Zelfs schoenen.
Ze lopen op die manier zo voor je fiets of auto. Mafkezen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook er staan zelfs bordjes. Use it lose it
Wel meerdere.Hoi Mario.quote:
Een jas kwijtraken is wel een fok dingetjequote:
Fietsen gingen bij mij ook als warme broodjes de deur uit maar dat was omdat ze continu gejat werdenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel meer focus ofzo,maar ik was echt heel erg.Had ik fietsen al genoemd?
Dat mute ik allemaal maar is wel een mooi horlogequote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Netjes
Je kan ook appjes lezen op dat ding he, multifunctioneel ding.
@Sodeknettersquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Een jas kwijtraken is wel een fok dingetje
Echt wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Een jas kwijtraken is wel een fok dingetje
Toen ik bij jullie woonde kostte een fiets 10 gulden.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Fietsen gingen bij mij ook als warme broodjes de deur uit maar dat was omdat ze continu gejat werden
Dat gaat beter moet ik zeggen de laatste jaren
Ik heb er ook weleens aan gedacht zo'n ding aan te schaffen, maar vind dameshorloges zulke lelijke ondingen en die smartwatches helemaalquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dat mute ik allemaal maar is wel een mooi horloge
@mario390quote:
Ja dat was de prijs welquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen ik bij jullie woonde kostte een fiets 10 gulden.
Creepyquote:
Ik werkte toen voor Multivlaai en elke ochtend was er keus genoeg als ik de metro uitkwam.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat was de prijs wel
Jaren en jarenlang
Dat bezopen Mario zijn jas kwijt was?quote:
Is dat een verhaal?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bezopen Mario zijn jas kwijt was?
Ik heb wel iets met horloges. Ik heb ook nog een analoge horloge en een digitale horloge. Ook kan ik inmiddels zelf metalen bandjes in maat aanpassen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er ook weleens aan gedacht zo'n ding aan te schaffen, maar vind dameshorloges zulke lelijke ondingen en die smartwatches helemaal
Bijna elke 40+-er kent dat verhaalquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bezopen Mario zijn jas kwijt was?
Nee niet echtquote:
Lekker bij de tijd.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb wel iets met horloges. Ik heb ook nog een analoge horloge en een digitale horloge. Ook kan ik inmiddels zelf metalen bandjes in maat aanpassen.
Onze Oostenrijkse vriend kwam ooit thuis met een rood jasje wat duidelijk niet van hem was.quote:
En toen?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onze Oostenrijkse vriend kwam ooit thuis met een rood jasje wat duidelijk niet van hem was.
Mutti was toen woosboest.
Mutti heeft de jas terug gebracht.quote:
Ik ben een kind van horloge klokken makers en ik draag zelden een horloge ik heb ook geen klokken in mijn huisquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb wel iets met horloges. Ik heb ook nog een analoge horloge en een digitale horloge. Ook kan ik inmiddels zelf metalen bandjes in maat aanpassen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onze Oostenrijkse vriend kwam ooit thuis met een rood jasje wat duidelijk niet van hem was.
Mutti was toen woosboest.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna elke 40+-er kent dat verhaal
Ik dacht dat Mario dat zelf had gedaanquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mutti heeft de jas terug gebracht.
Volgens mij werd je gelokt door een rood jasjequote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:29 schreef 2xHenk het volgende:
Hallo, ik hoor dat het hier over Mario gaat?
Heer Henk Henk.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:29 schreef 2xHenk het volgende:
Hallo, ik hoor dat het hier over Mario gaat?
Jazeker, linksdragendquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Henk Henk.![]()
Draag jij een horloge?
Ben je een puber?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een kind van horloge klokken makers en ik draag zelden een horloge ik heb ook geen klokken in mijn huis
Waar andersquote:
En dat is niet eens het enige verhaal hier wat we van hem kennen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna elke 40+-er kent dat verhaal
Uhh hoezo ?quote:
Die zetten zich ook graag af tegen hun ouders.quote:
Nou volgens mij heeft niemand meer een klok in huisquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:33 schreef engine het volgende:
[..]
Die zetten zich ook graag af tegen hun ouders.
quote:
Dat valt nogal mee denk ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou volgens mij heeft niemand meer een klok in huis
Noem je mij nu niemand?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou volgens mij heeft niemand meer een klok in huis
Avond mario.quote:
Oh echt ik hielp wel eens mee een het huwelijks cadeau was een klok. Moet er niet aan denkenquote:
Met bellen en klepels of met batterijenquote:
Met batterijen. Mijn ouders hadden wel een grote oude slingerklok van koper.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Met bellen en klepels of met batterijen
Nou zeur dan nietquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met batterijen. Mijn ouders hadden wel een grote oude slingerklok van koper.
quote:
Mijn moeder heeft er nog steeds een stuk of 8 en ik kan daar niet meer tegenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Mijn neefje noemde mijn ouders opa en oma tiktak vanwege het geluid van die klok.
Ik had die klok wel willen hebben gewoonweg omdat ik ermee opgegroeid ben.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er nog steeds een stuk of 8 en ik kan daar niet meer tegen
Jaaaaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:08 schreef maily het volgende:
[..]
JaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:10 schreef engine het volgende:
[..]AlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kelly
Gaat alleen echt niet goed met haar
stupidity has become as common as common sense was before
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al
Kelly
[ afbeelding ]
Gaat alleen echt niet goed met haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zat als gouveneur in The West Wing, dat was even schakelenquote:
Oh daar weet ik niets vanquote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij zat als gouveneur in The West Wing, dat was even schakelen
Aha!!quote:
Wat mij betreft bij de beste series ooitquote:
Ik ben niet zo'n seriekijkerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat mij betreft bij de beste series ooit
Heb hem een paar keer gezien. Hier kan ik dan tranen van in mijn ogen krijgen bij sommige scenes.quote:
Top of the list blijft voor mij toch de Britse (dat is de originele!) versie van House of Cardsquote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is allo allo.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is ook goed, maar komt hier niet in de buurtquote:
Er waren veel goede comedy's.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is ook goed, maar komt hier niet in de buurt
Klopt, alleen is The West Wing geen comedyquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er waren veel goede comedy's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ik ken het ook niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, alleen is The West Wing geen comedy
Trump?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
![]()
Capitol building is in lockdown, possible shooter![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)gton-br-br~a3613d38/
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
@:PullupNieuwe panda'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Loos alarm zie ikquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
![]()
Capitol building is in lockdown, possible shooter![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)gton-br-br~a3613d38/
quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice, dat was veel oefenenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog zoek naar spelletjes voor op het strand voor 2?
En als je de volgende dag bij je moeder komt en ze vraagt wat jullie de dag daar voor hebben gedaan? Kan je doodleuk zeggen dat je wat standjes hebt door genomen.quote:
@DJMO heeft het wel eens uitgelegd: Graag Voor DJMO. Dus geen vloekenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:19 schreef aloa het volgende:
[..]
In de DIG SC gunnen we elkaar soms wel een week de tijdquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:17 schreef engine het volgende:
Zelfs in de COS gunnen we elkaar twee minuten de tijd.
Opbokken met die shit hier.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:58 schreef devzero het volgende:
[..]
@:DJMO heeft het wel eens uitgelegd: Graag Voor DJMO. Dus geen vloeken
Geen shit, koffiequote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Opbokken met die shit hier.
Die shit mag wegblijven, de koffie moet blijvenquote:
Ik bewaar het idee voor koffie wel tot morgenochtend.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die shit mag wegblijven, de koffie moet blijven
Ik heb het koffiezet apparaat net al klaar gezet voor morgenvroeg zodoende dat ik morgenvroeg hem enkel aan hoef te zetten.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik bewaar het idee voor koffie wel tot morgenochtend.
Ik drink pas koffie als ik op mijn werk ben.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het koffiezet apparaat net al klaar gezet voor morgenvroeg zodoende dat ik morgenvroeg hem enkel aan hoef te zetten.
Dat hou ik niet vol, zonder koffie loop ik erbij als een zombie.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik drink pas koffie als ik op mijn werk ben.
Ik ook. /care.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat hou ik niet vol, zonder koffie loop ik erbij als een zombie.
Ik moet er eenmaal op mijn werk 110% bij zijn, anders komt het niet goed.quote:
Ik zou nog koffie op het station kunnen krijgen maar ik wacht wel tot ik op kantoor ben.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet er eenmaal op mijn werk 110% bij zijn, anders komt het niet goed.
Ik werk morgen thuis, dus ik hoef niet te wachten tot ik op werk benquote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat hou ik niet vol, zonder koffie loop ik erbij als een zombie.
Heer PLY myn beste.quote:
Net als jij,of heb je nog steeds last?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 04:22 schreef PLY het volgende:
[..]
Je bent er weer vroeg bij als vanouds
Ja werd er wakker van, ff parac mol ingenomen. Straks paar uren werken en lig in de middag ff danquote:Op donderdag 3 augustus 2023 04:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net als jij,of heb je nog steeds last?
Bikkel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 04:27 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja werd er wakker van, ff parac mol ingenomen. Straks paar uren werken en lig in de middag ff dan
Ja dat kan soms lekker typen, jip heb een game toetsenbord maar gamed niet.. Maar typt lekkerquote:Op donderdag 3 augustus 2023 04:26 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb een nieuw toetsenbord ,dat typt lekker weg.
Hè vervelend Plyquote:Op donderdag 3 augustus 2023 04:27 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja werd er wakker van, ff parac mol ingenomen. Straks paar uren werken en lig in de middag ff dan
Ik ook.met lichtjes.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 04:28 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja dat kan soms lekker typen, jip heb een game toetsenbord maar gamed niet.. Maar typt lekker
Gutemorgen Mario.quote:
Ja maar toch weer wat opspelenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 04:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hè vervelend Ply. Dacht dat het wat minder was.
Misschien toch overbelast door het werken?quote:
Weer bij die leuke dame?quote:
Kan je niet beter dan even gaan slapen nog?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |