Ik betaal de hoofdprijs voor helemaal niks.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee hoor, valt erg mee
Al kost het mentaal soms wel heel veel her en der.
Waar?quote:
Laat dat ajb daar dat gezeik om punten. Wat een speeltuin voor mensen met een achterstandquote:
Koffie GVD komt wel elke dag voorbij.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen wordt er daar nooit gevloekt. Potjandorie.
Is dat JAA? Daar posten toch alleen Karen`s?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:17 schreef engine het volgende:
Zelfs in de COS gunnen we elkaar twee minuten de tijd.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Koffie GVD komt wel elke dag voorbij.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat dat ajb daar dat gezeik om punten. Wat een speeltuin voor mensen met een achterstand
Ben jij ook een Karenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat JAA? Daar posten toch alleen Karen`s?
Hier dus blijkbaar ook anders hoef ik de vergelijking niet te makenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat dat ajb daar dat gezeik om punten. Wat een speeltuin voor mensen met een achterstand
Je weet wie ik ben.quote:
Ik zag 1813 staan bij de lapo en wachtte braaf tot ik 18.15 zag .quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:21 schreef Shii het volgende:
Ja 2 minuten is toch wel gangbaar om te openen?
Verdikkeme.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou ja de fanclub komt ineens hier. Geen probleem verder maar gezeur over DTS is niet echt waar ik hier op zit te wachtenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:21 schreef engine het volgende:
[..]
Hier dus blijkbaar ook anders hoef ik de vergelijking niet te maken
Dit iddquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja de fanclub komt ineens hier. Geen probleem verder maar gezeur over DTS is niet echt waar ik hier op zit te wachten
Het ging over het kapen van een topic. Jij begint nu over DTS te janken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja de fanclub komt ineens hier. Geen probleem verder maar gezeur over DTS is niet echt waar ik hier op zit te wachten
Jammer voor je.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent wel wat slimmer toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:23 schreef engine het volgende:
[..]
Het ging over het kapen van een topic. Jij begint nu over DTS te janken.
Hey Puzzie,Ik wil je graag bedanken.quote:
Ehmm voor wat?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Puzzie,Ik wil je graag bedanken.
Koffie GVDquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Koffie GVD komt wel elke dag voorbij.
We houden het toch echt een beetje gescheiden.quote:
Snap ik ook wel. Ik post ook heel anders hier dan daarquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We houden het toch echt een beetje gescheiden.
Altijd lekkerquote:
Echt welquote:
Stukjes! Meervoudquote:
Ik ook nou ja twee drumsticks maar even genoegquote:
Gisteren al en vandaag de rest. Kip foreverquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd lekker![]()
Morgen dan maar weer
Met ananas?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik had beef stroganoff, nieuw recept, wat zeer succesvol was
Jaquote:
Drumsticks zijn lekkerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook nou ja twee drumsticks maar even genoeg
quote:
Kan dat?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik wist het niet, maar wel dus. Net als jezelf dm-en (agossie).
Zo jammer dat je een goede maaltijd weet te verzieken met dit soort opmerkingenquote:
Direct heb je een ban.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik wist het niet, maar wel dus. Net als jezelf dm-en (agossie).
Kan ananas nergens bij volgens jou?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo jammer dat je een goede maaltijd weet te verzieken met dit soort opmerkingen
Probeer maarquote:
Ja is grappigquote:
Nou vooruit dan maar, moet nog even de aanspreekvorm verzinnenquote:
Bij ijs, of alleen ananas, maar niet met warm eten.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan ananas nergens bij volgens jou?
Hoi ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, moet nog even de aanspreekvorm verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |