Ik betaal de hoofdprijs voor helemaal niks.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee hoor, valt erg mee
Al kost het mentaal soms wel heel veel her en der.
Waar?quote:
Laat dat ajb daar dat gezeik om punten. Wat een speeltuin voor mensen met een achterstandquote:
Koffie GVD komt wel elke dag voorbij.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen wordt er daar nooit gevloekt. Potjandorie.
Is dat JAA? Daar posten toch alleen Karen`s?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:17 schreef engine het volgende:
Zelfs in de COS gunnen we elkaar twee minuten de tijd.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Koffie GVD komt wel elke dag voorbij.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat dat ajb daar dat gezeik om punten. Wat een speeltuin voor mensen met een achterstand
Ben jij ook een Karenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat JAA? Daar posten toch alleen Karen`s?
Hier dus blijkbaar ook anders hoef ik de vergelijking niet te makenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat dat ajb daar dat gezeik om punten. Wat een speeltuin voor mensen met een achterstand
Je weet wie ik ben.quote:
Ik zag 1813 staan bij de lapo en wachtte braaf tot ik 18.15 zag .quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:21 schreef Shii het volgende:
Ja 2 minuten is toch wel gangbaar om te openen?
Verdikkeme.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou ja de fanclub komt ineens hier. Geen probleem verder maar gezeur over DTS is niet echt waar ik hier op zit te wachtenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:21 schreef engine het volgende:
[..]
Hier dus blijkbaar ook anders hoef ik de vergelijking niet te maken
Dit iddquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja de fanclub komt ineens hier. Geen probleem verder maar gezeur over DTS is niet echt waar ik hier op zit te wachten
Het ging over het kapen van een topic. Jij begint nu over DTS te janken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja de fanclub komt ineens hier. Geen probleem verder maar gezeur over DTS is niet echt waar ik hier op zit te wachten
Jammer voor je.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent wel wat slimmer toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:23 schreef engine het volgende:
[..]
Het ging over het kapen van een topic. Jij begint nu over DTS te janken.
Hey Puzzie,Ik wil je graag bedanken.quote:
Ehmm voor wat?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Puzzie,Ik wil je graag bedanken.
Koffie GVDquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Koffie GVD komt wel elke dag voorbij.
We houden het toch echt een beetje gescheiden.quote:
Snap ik ook wel. Ik post ook heel anders hier dan daarquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We houden het toch echt een beetje gescheiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |