quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
Morge, nu weer vanuit Sliedrecht. Goede kantoordag gehad gisteren en iet in blinde paniek naar huis gegaan; ook redelijke nacht gehad..
Voor de volgende keer wel geleerd om Lorazepam niet meer cold turkey to stoppen.
even de historie terug gelezen, ik sluit mij hier bij aan.quote:
quote:
Dank jullie wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:14 schreef Againzender het volgende:
even de historie terug gelezen, ik sluit mij hier bij aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:36 schreef golfer het volgende:
De uitslag:Sterkte........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
De uitslag:Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
De uitslag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Bah. Veel sterkte golfer.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
De uitslag:verdomme! Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |