Mwoah. kan niet over anderen spreken, maar wat ik heb geschreven is altijd letterlijk wat babbel vertelde op streams.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat lelijk doen over haar vriendin wordt hier behoorlijk overdreven inde coss. Tegen het belachelijke aan vind ik zelfs. Of ze nu iets zegt of hikt of hoest of loopt of slaapt en weet ik niet wanneer allemaal.. bij alles wat Babette doet wordt er gelijk gezegd dat het nep is en dat het zo’n slecht persoon is.. in en in slecht..
We zeggen allemaal dingen over de bewoners en soms ook met harde woorden en dat mag allemaal maar echt dit gaat helemaal nergens meer over.
Reacties van de bewoners wel leuk om te zienquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Voor ons misschien boring, maar voor de bewoners is dit natuurlijk anders.
Het is ook nooit goed. Doen ze niks, is het niet goed, doen ze wel iets, is het niet goed genoeg.quote:
Dat denk ik ook, wij kregen dat allemaal gedoseerd te horen en zij nu allemaal tegelijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Voor ons misschien boring, maar voor de bewoners is dit natuurlijk anders.
Precies. Die weten van niets.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Reacties van de bewoners wel leuk om te zien
Wie zegt dat het niet goed is dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:09 schreef engine het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed. Doen ze niks, is het niet goed, doen ze wel iets, is het niet goed genoeg.
Dan kan het idd best wel binnenkomenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, wij kregen dat allemaal gedoseerd te horen en zij nu allemaal tegelijk.
Toch wel als je hem nu ziet. Hij laat dat alleen anders merken. In zichzelf.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:09 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hij reageerde totaal niet viel mij op.
Hij is wel aangeslagenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:09 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hij reageerde totaal niet viel mij op.
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:10 schreef BigBreg83 het volgende:
Imi heeft het wel moeilijk bij het nieuws over de aardbeving.
Ik zie het nu ja...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:10 schreef engine het volgende:
[..]
Toch wel als je hem nu ziet. Hij laat dat alleen anders merken. In zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |