waarom denk je dat je kat dan wel een zelfreinigende kattenbak ingaat?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:58 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand hier toevallig ervaring met een zelfreinigende kattenbak? Als een soort laatste hoop om onze kat toch naar de kattenbak te laten gaan, in plaats van altijd te plassen op het rubberen matje ervoor.
Je kunt de kat toch ook zelf naar binnen/buiten laten?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:05 schreef Myraela het volgende:
Ja allemaal al geprobeerd. Het is gewoon een kat die naar buiten wil om te plassen, dat kon in ons oude huis. Maar nu zit er geen kattenluikje in de deur en in het nieuwe huis ook niet meer.
Formaat van die automatische bakken is inderdaad ook waar ik me zorgen over maak.
451370943984025 x per dag.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je kunt de kat toch ook zelf naar binnen/buiten laten?
kattenluikje maken in de deur dus? of moet je je kat nu nog weken binnen laten zodat ze niet gelijk verdwaalt buiten?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:05 schreef Myraela het volgende:
Ja allemaal al geprobeerd. Het is gewoon een kat die naar buiten wil om te plassen, dat kon in ons oude huis. Maar nu zit er geen kattenluikje in de deur en in het nieuwe huis ook niet meer.
Formaat van die automatische bakken is inderdaad ook waar ik me zorgen over maak.
Na een hele rits pogingen met verschillende dingen hebben we nu voor Q, die een kattenbak al te vies vind als er iemand naar gekeken heeft, een tweetal kattenbakken staan met rubberen badkamermatjes er in, zodat meneer altijd droge voetjes heeft. Werkt bijzonder goed.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik tag @:LeeHarveyOswald even. Volgens mij hadden zij een hele goede oplossing
Is dat een beetje zoals voorheen die pakjes bananen Tjolk of die nep milkshakes bekertjes die je in de supermarkt kon kopen (schudden voor gebruik en dan werd het was fluffy/luchtig)?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Mullermilk lekkerSerieus! Die heerlijke chemische bananensmaak, yum. Of de chococaramelsmaak
Aubergine in plakjes, zout en bloem er op, frituren of shallow fry.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Aubergine met honing is mijn ontdekking van het jaar![]()
Kan niet wachten om er meer te oogsten.
Hoe maak jij ze?
Geweldig idee, gek dat ik er zelf niet op ben gekomen. Bedankt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:34 schreef derLudolf het volgende:
Je kunt de kat toch ook zelf naar binnen/buiten laten?
Er kan geen kattenluik in de glazen schuifdeuren.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:37 schreef junkiesietze het volgende:
kattenluikje maken in de deur dus? of moet je je kat nu nog weken binnen laten zodat ze niet gelijk verdwaalt buiten?
https://www.deraadglas.nl/glas-informatie/kattenluik-in-glasquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er kan geen kattenluik in de glazen schuifdeuren.
De matjes leg je in de kattenbak? Hoe werkt dit precies? Dat klinkt ook nog wel als een optie, aangezien ze dus blijkbaar wel op het rubberen matje voor de kattenbak wil plassen. In combinatie met een ruimte waar zij alleen met haar kattenchip in kan, dan blijft de andere kant er tenminste ook uit.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Na een hele rits pogingen met verschillende dingen hebben we nu voor Q, die een kattenbak al te vies vind als er iemand naar gekeken heeft, een tweetal kattenbakken staan met rubberen badkamermatjes er in, zodat meneer altijd droge voetjes heeft. Werkt bijzonder goed.
Ja, maar wij hebben geen vrij glas. Het is of schuifdeur, of glas waar de schuifdeur langs moet schuiven. Er zijn wel inzetstukken voor schuifdeuren, waarbij je de echte deur dus altijd op een kier laat en daar een nep stukje deur met luik tussen zet. Maar geen idee hoe dat werkt qua veiligheid en sloten etc.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:49 schreef Lonaa het volgende:
https://www.deraadglas.nl/glas-informatie/kattenluik-in-glas
Die matjes zijn poreus, dus enkel matje in kattenbak. Zodra poes plast eindigt de plas op de bodem van de kattenbak, en kan je het geheel schoonmaken zonder dat je je vloer hoeft te dweilen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
De matjes leg je in de kattenbak? Hoe werkt dit precies? Dat klinkt ook nog wel als een optie, aangezien ze dus blijkbaar wel op het rubberen matje voor de kattenbak wil plassen. In combinatie met een ruimte waar zij alleen met haar kattenchip in kan, dan blijft de andere kant er tenminste ook uit.
Maar dan maak je het dus alsnog na elk gebruik schoon?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die matjes zijn poreus, dus enkel matje in kattenbak. Zodra poes plast eindigt de plas op de bodem van de kattenbak, en kan je het geheel schoonmaken zonder dat je je vloer hoeft te dweilen.
We waren eerst wat skeptisch of het niet zou stinken en zaten al te bedenken of er iets absorberends onder moest, maar je ruikt het niet meer dan een normale kattenbak.
Tjolk ken ik niet, maar die nep milkshake is het denk ik wel mee te vergelijken. Je moet dit ook schudden. Ik hou wel van dat chemischequote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat een beetje zoals voorheen die pakjes bananen Tjolk of die nep milkshakes bekertjes die je in de supermarkt kon kopen (schudden voor gebruik en dan werd het was fluffy/luchtig)?
De TV reclame voor dat Mullermilk vind ik in ieder geval heel irritant...
Niet perse na ieder gebruik, gewoon wanneer de bakken gedaan worden. Van consequent ergens anders plassen zijn we nu naar eens per week max ergens anders plassen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dan maak je het dus alsnog na elk gebruik schoon?
We hebben overigens nu een rubberen matje met opstaand randje, dus de vloer blijft gelukkig wel schoon. Maar het is gewoon irritant om elke ochtend wakker te worden en eerst kattenpis op te moeten ruimen.
Zal het eens met m'n man bespreken. Het klinkt wel alsof het een oplossing zou kunnen zijn. Thanks!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Niet perse na ieder gebruik, gewoon wanneer de bakken gedaan worden. Van consequent ergens anders plassen zijn we nu naar eens per week max ergens anders plassen.
Ik besloot daarom afgelopen nacht maar in de uitklapbare daktent te gaan slapen: die staat dan onderdak op de deelquote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:48 schreef Tele6 het volgende:
Regen is idd niet zo heel storend meestal. Tenzij je in een tentje kampeert of je dak lekt.
Maar die banaantjes smaken naar banaan zoals deze tijdens de ontwikkeling daarvan smaakte.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tjolk ken ik niet, maar die nep milkshake is het denk ik wel mee te vergelijken. Je moet dit ook schudden. Ik hou wel van dat chemischeik vind schuimpjes met bananensmaak ook lekker.
Door massale kweek gingen er ziektes rond die die bananen cultivar onmogelijk maakte op grote schaal te kweken. In oa Sri Lanka kom je ze af en toe nog wel tegen, maar daar kun je sowieso onwijs veel bananenrassen krijgen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:46 schreef z80 het volgende:
[..]
Maar die banaantjes smaken naar banaan zoals deze tijdens de ontwikkeling daarvan smaakte.
Deze bananensoort is inmiddels zo goed als uitgestorven. En daarvoor hebben we nu een smakeloos geval dat zich voordat als banaan.
Ja, ik ben er ook wel klaar mee. Al is het nu even droog dus ik kon een rondje oogsten.quote:
Ik weet niet eens meer wat droog is jonge.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook wel klaar mee. Al is het nu even droog dus ik kon een rondje oogsten.
Ik vond 2 komkommers, 2 augurken, 2 courgettes, een paprika, 3 boontjes, 3 frambozen, 12 blauwe bessen en een minibloemkool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |