Copy past van nu.nl ging ff mis op mobiel.quote:
Zit op mobiel lapzwans.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:43 schreef Het_Bokje het volgende:
Lekkere CTRL-C CTRL-V van het treurige medium NU.nl
Oh, bijgewerkt.
Mijn mening: Boeie. Wel jammer dat daar belastinggeld aan verspild is.
Nicequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zit op mobiel lapzwans.
OP is al aangepast.
Precies wat ik ook dacht.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:45 schreef Het_Bokje het volgende:
Alsof mensen nog 'lid' worden van een omroep
Allemaal racisten die geen lid willen worden!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:45 schreef Het_Bokje het volgende:
haha inderdaad who the fuck wordt er nou lid van een omroepquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:45 schreef Het_Bokje het volgende:
Lekker dan, je dagrimte aanpassen aan die zwartgallige meukquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies wat ik ook dacht.
Maar er is nog een heel groot deel Nederlanders die hun dagritme hebben afgestemd op de TV programmering.
Hoe kom je anders aan de TV-gids?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:45 schreef Het_Bokje het volgende:
Die is tegenwoordig toch totaal overbodig?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:49 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hoe kom je anders aan de TV-gids?
tvgids.nl , maar dat is natuurlijk niet aan (pre) Boomers besteedt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:49 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Waar zie jij het woord slavernij staan? Ik zie het nergens in de OP en ook niet in de link.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:44 schreef TLC het volgende:
Worden ze daar zelf niet moe van om na iedere twee zinnetjes het woord slavernij in de woord te nemen ?
Op een gegeven moment moet dat toch ook gaan vervelen denk ik ?
Ze zitten ook op Radio 1, daar komt het om de minuut voorbijquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waar zie jij het woord slavernij staan? Ik zie het nergens in de OP en ook niet in de link.
Dit sowieso. Wel overheidssubsidie geslurpt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mogelijk ben je voldoende zichtbaar maar wil men niet naar je kijken.
Gelukkig hebben ze de ether op minder courante tijdstippen (wel een deel juiste doelgroep: De nachtzwartwerker )quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:07 schreef TLC het volgende:
[..]
Ze zitten ook op Radio 1, daar komt het om de minuut voorbij
Ja. Werken idd. Dat is... hoe.. de wereld in elkaar zit? Je zal harde arbeid moeten verrichten om een avontuur als dat succesvol te maken. Is dit een verrassing voor de oprichters?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:40 schreef schommelstoel het volgende:
Omroep ZWART moet sinds de toetreding op 1 januari 2022 een weg vinden in Hilversum, iets opbouwen en ondertussen programma's maken. En daar zien leden nog niet voldoende van terug
Aangezien ze gewend zijn op subsidies te leven is dit een koude douche voor ze.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja. Werken idd. Dat is... hoe.. de wereld in elkaar zit? Je zal harde arbeid moeten verrichten om een avontuur als dat succesvol te maken. Is dit een verrassing voor de oprichters?
Ik gok dat deugers niet eens kijken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:04 schreef Tekaschi het volgende:
En dan te bedenken dat het merendeel van de mensen die hier naar kijkt een groepje deugers is die kritiekloos erop afstemmen om inclusief te zijn.
quote:
Waarom krijg ik het gevoel dat bij deze zender de diversiteit niet zo heel groot zal zijn??quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:40 schreef schommelstoel het volgende:
omroep voor inclusie en diversiteit
Misschien bedoelen ze dat elke geschoten en uitgezonden scene zwart ziet van de mensenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:38 schreef begaaierd het volgende:
[..]
[..]
Waarom krijg ik het gevoel dat bij deze zender de diversiteit niet zo heel groot zal zijn??
Ze zitten aan de 33K leden dacht ik gelezen te hebben, en als dat er in Januari volgend jaar geen 100K zijn, hebben ze inderdaad geen bestaansrecht, en gaat de stekker eruit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:04 schreef Tekaschi het volgende:
En dan te bedenken dat het merendeel van de mensen die hier naar kijkt een groepje deugers is die kritiekloos erop afstemmen om inclusief te zijn.
Gewoon geen bestaansrecht en hopelijk de bevestiging dat we dat zeer kleine racisme schreeuwende groepje verder kunnen negeren gezien ze de laatste decennia al proportioneel veel aandacht hebben gekregen.
En in tv reclames.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:44 schreef cabe0002 het volgende:
Alleen als het donker is zijn ze minder zichtbaar.
Wat hebben die extreem rechtsen met omroep zwart te makenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:55 schreef Nober het volgende:
Ongehoord Nederland gaat wel goed maar heeft niet de juiste mening in het Hilversumse.
Zeker, ik ben lid van de VPRO zonder tv gids abbo. Een van de overgebleven bastions tegen vervlakking dus die steun ik graag.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:45 schreef Het_Bokje het volgende:
Esajas en alles om hem heen zijn een stelletje criminelen.quote:
Het zijn een stel prutsers. Als ze nu eindelijk eens het fatsoen nemen om in hun emailbox te kijken of tijd nemen om 1 van de items van De Communicado's te luisteren dan hadden ze geweten dat zelfs hun eigen FAQ niet kloptquote:
In 2023 nog een tv gids gebruikenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:49 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
De visie zit hem vooral in de bankrekening van de heren.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 00:06 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed het bestuur komt tamelijk visieloos en navelstaarderig over. Dat gaat hem niet worden deze omroep.
Wat een prutser.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De visie zit hem vooral in de bankrekening van de heren.
3,5 miljoen subsidie per jaarAkwasi heeft wel de VOC mentaliteit! Verdient aardige duiten aan zijn inclusiviteit en verzonnen institutioneel racisme
Nicequote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat een prutser.
Van der Sar schreef in 1 jaar 11 miljoen euro bij door een subsidie, Frits van Eerd van Jumbo gebruikte medische gegevens en artsen om een paar miljoen subsidie per jaar te collecteren, Jan Lammers verdiende even een miljoen met corona subsidies terwijl de GP Zandvoort gewoon doorging
Ik ben 60 en lees de VPRO gids op de plee.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
In 2023 nog een tv gids gebruiken
Dat is iets voor hoogbejaarden .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |