Weer een voor de complotten dus.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Tom Wilkinson![]()
Fantastisch acteur. Heb best wat films en series met hem gezien. Vond ‘m erg overtuigend als Joe Kennedy in de miniserie The Kennedy’s, waar overigens zijn vrouw echtgenote Rose Kennedy speelde
Och. Sister Suffragettequote:Op donderdag 4 januari 2024 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Glynis Johns actrice geb. 5 oktober 1923
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/hYAVmOJTvgRMLLZ9Ff__WA--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTEyMDA7aD04MDA-/https://media.zenfs.com/e(...)51cf8cef8]afbeelding[/url] ]
Bekend van oa Mrs. Winifred Banks in de1964 film "Mary Poppins"
Daar keken wij vroeger altijd naar. Vond die andere, donkerharige, acteur altijd wat leuker.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:59 schreef tong80 het volgende:
BREAKING: Acteur en zanger David Soul (rechts), bekend van zijn rol in de televisieserie Starsky & Hutch, is op 80-jarige leeftijd overleden zo bevestigde zijn vrouw Helen Snell vandaag... R.I.P.
[ afbeelding ]
Jeugdsentimentquote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:59 schreef tong80 het volgende:
BREAKING: Acteur en zanger David Soul (rechts), bekend van zijn rol in de televisieserie Starsky & Hutch, is op 80-jarige leeftijd overleden zo bevestigde zijn vrouw Helen Snell vandaag... R.I.P.
[ afbeelding ]
Ik vond ze allebei wel prettig om naar te kijken.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar keken wij vroeger altijd naar. Vond die andere, donkerharige, acteur altijd wat leuker.
Owwww.... ik dacht dat ie al tig jaar geleden gestorven was.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:59 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Starsky & Hutch kun je nog altijd zien op de zender "ONS" Kanaal 50quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar keken wij vroeger altijd naar. Vond die andere, donkerharige, acteur altijd wat leuker.
Zoon Adam links en zoon rechts (Corey) zijn niet dezelfde persoon.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:06 schreef -CRASH- het volgende:
Nie ect een acteur...
Adam Harrison (39), zoon van 'Pawn Stars'-realityster Rick Harrison, overleden door overdosis
[ afbeelding ]
Uit het bericht:quote:Op zondag 21 januari 2024 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoon Adam links en zoon rechts (Corey) zijn niet dezelfde persoon.
Ik kan me niet herinneren dat ik Adam ooit op TV heb gezien…
quote:In tegenstelling tot Ricks oudste zoon Corey was Adam niet regelmatig te zien in het programma.
Niet die rechter dus, dat is Corey...die ziet er trouwens ook best vermoeid uit de laatste jaren.. zo te zien houdt-ie ook wel van een slokje: https://www.tmz.com/2023/(...)dui-mug-shot-arrest/quote:Op zondag 21 januari 2024 12:06 schreef -CRASH- het volgende:
Nie ect een acteur...
Adam Harrison (39), zoon van 'Pawn Stars'-realityster Rick Harrison, overleden door overdosis
[ afbeelding ]
Oefquote:Op zondag 21 januari 2024 12:06 schreef -CRASH- het volgende:
Nie ect een acteur...
[ afbeelding ]
quote:David Gail, die onder andere bekend is van de hitserie Beverly Hills 90210, is op 58-jarige leeftijd overleden. Dit melden Amerikaanse media maandag.
Zijn overlijden is bekendgemaakt op Instagram door zijn zus, Katie Colmenares. Waaraan de acteur is overleden is onduidelijk. „Er is nauwelijks een dag geweest waarbij jij niet aan mijn zijde was als mijn wingman en beste vriend. Dankzij jou kon ik alles aan”, op het sociale medium. Ze voegt daar aan toe: „Ik zal de herinneringen elke dag in mijn hart koesteren en je elke seconde missen.”
Gail was gedurende de jaren negentig vooral te zien op televisie. Zijn grootste rol had hij in de General Hospital-spinoff Port Charles, waarbij hij in 216 afleveringen de rol van dokter Scanlon speelde. Hoewel hij in het eerste seizoen van Beverly Hills 90210 al te zien was, keerde hij in seizoen vier terug als Stuart Carson. De zoon van een rijke zakenman die zich verloofd met Brenda Walsh (Shannen Doherty).
Ik had z’n naam echt niet meer geweten, maar ik herken z’n foto wel. Zowel uit Beverly Hills 90210 als uit Savannahquote:Op maandag 22 januari 2024 14:46 schreef NoXia het volgende:
David Gail (58) overleden
[..]
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/C2VoAmDxEG_/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |