Zo'n acteur die je 'vroeger' in allerlei films en series zag langskomen.quote:Joe Flaherty, the actor, writer and comedian known for his roles on the Canadian sketch comedy series “Second City Television” and “Freaks and Geeks,” died on Monday. He was 82.
Flaherty’s daughter, Gudrun, confirmed the news to Variety in a statement through the Comedic Artists Alliance, which had previously raised funds for Flaherty to obtain a 24-hour care provider.
(...)
Flaherty appeared in several other television shows and films throughout his career, with some of these credits including “Back to the Future II,” “Happy Gilmore,” “Freaks and Geeks,” “One Crazy Summer,” “National Security,” “Detroit Rock City,” “Family Guy” and “The King of Queens.” He portrayed patriarch Harold Weir in “Freaks and Geeks,” a heckler named Donald in “Happy Gilmore” and the Western Union courier in “Back to the Future II.”
quote:Acteur Harry Dikmans is op 96-jarige leeftijd overleden. Dikmans werd voornamelijk bekend als de eerste dove boef B2 in Bassie & Adriaan.
Dikmans overleed vrijdag in een verzorgingstehuis in Zierikzee. Na een kort ziekbed is hij "rustig ingeslapen", meldt de familie.
De acteur was te zien in de series Bassie & Adriaan: Het Geheim van de Sleutel en Bassie & Adriaan: De Diamant. Daar speelde hij dus boef B2, op de foto's te herkennen aan de man met de snor. Daarna nam zijn broer Joop Dikmans de rol over. Die overleed eind 2022.
"Deze bijzondere, uitgesproken man vol humor zullen we missen. Maar gelukkig hebben we hem mogen laten gaan op een respectabele leeftijd", aldus de familie. Dikmans woonde tot zijn 95e voornamelijk in Spanje.
Tweevoudig moordenaar OJ overleden dusquote:Op donderdag 11 april 2024 16:43 schreef Iemand91 het volgende:
Voormalig Americanfootballspeler en acteur O.J. Simpson (76) overleden
[ x ]
[ afbeelding ]
Hij werd vrijgesproken.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tweevoudig moordenaar OJ overleden dus
en later in een civiele zaak alsnog aansprakelijk gesteld. daarna heeft hij nog gezeten wegens diefstal/mishandeling oid.quote:
Ja en neequote:
Maar aansprakelijk is wat anders dan schuldig lijkt me.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:50 schreef Danny het volgende:
[..]
en later in een civiele zaak alsnog aansprakelijk gesteld. daarna heeft hij nog gezeten wegens diefstal/mishandeling oid.
Was iig geen frisse kerel, maar in the Naked Gun was hij best lollig
In dit geval lijkt me dat nou juist niet.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar aansprakelijk is wat anders dan schuldig lijkt me.
Je kunt aansprakelijk zijn zonder iets gedaan te hebben.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In dit geval lijkt me dat nou juist niet.
dat kan ja, en in dit geval weer wat minder snelquote:Op donderdag 11 april 2024 17:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Je kunt aansprakelijk zijn zonder iets gedaan te hebben.
en een ander heeft hem er weer voor aansprakelijk gesteld, het blijft in het midden hangen dusquote:Feit blijft dat hij vrijgesproken is van een dubbele moord, dus je kunt hem geen dubbele moordenaar noemen.
Er is een verschil tussen civiel recht en strafrecht. En aansprakelijk is echt niet gelijk aan schuldig.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dat kan ja, en in dit geval weer wat minder snel
[..]
en een ander heeft hem er weer voor aansprakelijk gesteld, het blijft in het midden hangen dus
mwoa, uiteindelijk kan hij niet aansprakelijk zijn als hij er niets mee te maken had natuurlijk. Maar goed, semantiek. Het was hoe dan ook geen lieverdje.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen civiel recht en strafrecht. En aansprakelijk is echt niet gelijk aan schuldig.
Ik geloof nooit dat hij op FOK! kwam, en nu al helemaal niet meer, dus ik denk dat het hem vrij weinig kan schelen.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:58 schreef Troel het volgende:
iemand een moordenaar noemen als iemand daarvoor vrijgesproken is, klopt ook niet helemaal
True thatquote:Op donderdag 11 april 2024 17:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat hij op FOK! kwam, en nu al helemaal niet meer, dus ik denk dat het hem vrij weinig kan schelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |