Daarom zou ik zo graag een hoekbank willen hebben. Lekker liggend kijken naar tv.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Heb voetbal aan staan, gaat lekker met de doelpunten. Gisteren de bank anders gezet zodat ik beter tv kan kijken liggend op de bank (moet benen meer omhoog hebben) maar ik vind het nog niet wat. Zo maar weer eens kijken wat er kan
Natuurlijk, die partij bellen en vertellen dat het niet volgens de voorschriften is afgekoppeld en dat ze dat in orde moeten brengen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:55 schreef Kreator het volgende:
Wat zouden jullie doen.
Afgelopen februari is mijn gashaard afgekoppeld en hebben ze daar een (hele dure) houthaard ingezet. Die mannen waren ingehuurd en hij zei dat hij de gasleiding onder de vloer ging afkoppelen omdat dat makkelijker was.
Ik heb hier verder geen verstand van.
Nu was mijn loodgieter hier aan het werk en die vroeg waar die leiding voor was. Dus ik leg dat uit en hij zegt: "ja dat is eigenlijk gewoon not done en best wel link. Als je daar ooit lekkage krijgt, dan loopt je hele kruipruimte vol met gas"
Ok. En nu. Is het nog 'done' om de partij op te bellen die hier de afsluiting slordig heeft gedaan, of moet ik mijn verlies pakken en hier een loodgieter voor betalen?
Vind ik lastig.
Ik zou die partij wel even opbellen ja. Dan kan je altijd zien wat ze er mee doen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:55 schreef Kreator het volgende:
Wat zouden jullie doen.
Afgelopen februari is mijn gashaard afgekoppeld en hebben ze daar een (hele dure) houthaard ingezet. Die mannen waren ingehuurd en hij zei dat hij de gasleiding onder de vloer ging afkoppelen omdat dat makkelijker was.
Ik heb hier verder geen verstand van.
Nu was mijn loodgieter hier aan het werk en die vroeg waar die leiding voor was. Dus ik leg dat uit en hij zegt: "ja dat is eigenlijk gewoon not done en best wel link. Als je daar ooit lekkage krijgt, dan loopt je hele kruipruimte vol met gas"
Ok. En nu. Is het nog 'done' om de partij op te bellen die hier de afsluiting slordig heeft gedaan, of moet ik mijn verlies pakken en hier een loodgieter voor betalen?
Vind ik lastig.
Ik ken de officiele voorschriften natuurlijk niet, ik weet alleen het woord van de loodgieter hier.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Natuurlijk, die partij bellen en vertellen dat het niet volgens de voorschriften is afgekoppeld en dat ze dat in orde moeten brengen.
De stichting is niet volledig van mij afhankelijk gelukkig. Het rommelt wel, helaas.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is wel fijn. Als je niemand zou weten en daardoor de stichting op zou houden, is het helemaal zo groot.
Die weet waar hij het over heeftquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ken de officiele voorschriften natuurlijk niet, ik weet alleen het woord van de loodgieter hier.
Dan breng je het toch ook op die manier?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ken de officiele voorschriften natuurlijk niet, ik weet alleen het woord van de loodgieter hier.
Ik vond het een grote sta in de weg. En ik ben te klein om in een keer lekker in die hoek te kruipenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Daarom zou ik zo graag een hoekbank willen hebben. Lekker liggend kijken naar tv.
Ziequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:05 schreef Kreator het volgende:
Heb maar even gebeld idd. Hij ging het navragen. Op de offerte stond 'afdoppen in de kelder' en dat is niet gebeurd, dus helder. Ik word teruggebeld.
Oh da's balen, voor de kinderen maar vooral voor hem en jou.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:36 schreef Blues het volgende:
Uitje naar avifauna vanmiddag wordt toch iets minder leuk, g is te beroerd om mee te gaan
De snotterende man achter jullie in de bioscoop heeft toegeslagen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:36 schreef Blues het volgende:
Uitje naar avifauna vanmiddag wordt toch iets minder leuk, g is te beroerd om mee te gaan
Heel ongezellig, maar ik maak me ook wel zorgen om 'mquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh da's balen, voor de kinderen maar vooral voor hem en jou.
Kanquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De snotterende man achter jullie in de bioscoop heeft toegeslagen?
Die zorgen kan ik me voorstellen. Hopelijk heb je een leuke middag en voelt G zich snel beter.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Heel ongezellig, maar ik maak me ook wel zorgen om 'm![]()
Moet me ff herpakken, maar ik stap zo in de auto en ga er een leuke middag van maken.
Kan het niet terugvinden, maar zag net een filmpje op instagram, dat heet "feline paralysis"quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik moet dingen doen maar de kat die op mij ligt heeft daar andere ideeën over.
Gaan met die banaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:51 schreef Tele6 het volgende:
Gisteren scheurden m'n survivalschoenen nog verder, ik kan voor de 4e keer naar de schoenmaker maar ik kan het er ook mee opgeven. Ik heb ze 2 jaar en ik heb er zo'n 800 km op gelopen, dus op zich niet gek als ze aan het eind van hun levensduur zijn.
Nou vind ik een nieuw paar in de aanbieding, maar die zijn KNALgeel.
Dit gaat niet lang zo geel blijven. Waarschijnlijk de zijkanten wel maar het stoffen gedeelte niet.
Even bedenken of ik hier de komende 2 jaar in wil lopen. Het is op zich wel lekker uniek
[ afbeelding ]
Hier in huis kan je de poezenkaart spelen. "ik heb dorst maar de kat ligt op schoot". Dan moet de ander drinken halen. We hebben drie katten dus dat werkt niet altijd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan het niet terugvinden, maar zag net een filmpje op instagram, dat heet "feline paralysis"
Hier een kat, maar geen ander om mijn drinken te halen. Dus een kan water naast me (denk in oplossingen)quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hier in huis kan je de poezenkaart spelen. "ik heb dorst maar de kat ligt op schoot". Dan moet de ander drinken halen. We hebben drie katten dus dat werkt niet altijd.
Doen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:51 schreef Tele6 het volgende:
Gisteren scheurden m'n survivalschoenen nog verder, ik kan voor de 4e keer naar de schoenmaker maar ik kan het er ook mee opgeven. Ik heb ze 2 jaar en ik heb er zo'n 800 km op gelopen, dus op zich niet gek als ze aan het eind van hun levensduur zijn.
Dit gaat niet lang zo geel blijven. Waarschijnlijk de zijkanten wel maar het stoffen gedeelte niet.
Even bedenken of ik hier de komende 2 jaar in wil lopen. Het is op zich wel lekker uniek
[ afbeelding ]
“Hé schoenen…waar ga je met die vrouw naar toe? “quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:51 schreef Tele6 het volgende:
[ afbeelding ]
Doen! lelijke hardloopschoenen is hoe het hoort!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:51 schreef Tele6 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou ervan, vooral rågquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 00:51 schreef Viv het volgende:
In een Polarbröd-topic moet ik gepost hebben!![]()
[ afbeelding ]
Ontdekt tijdens onze huwelijksreis in Zweeds Lapland (ruim 10 jaar geleden). Inmiddels lunch ik er altijd mee op het werk.Iedereen eet daar warm tussen de middag, behalve de enige andere Nederlandse collega en ik.
![]()
omg jaloers!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik at net een warme brezeln met boter
Ik at een kaiserbrotchen met komijnekaas en komkommersaladequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik at net een warme brezeln met boter
Ik las dat dat de verkeerde volgorde isquote:
Veel plezier nog!quote:
Beterquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Veel plezier bij Oppenheimer @:Troel!
En @:Tele6 gave schoenen! Lekker opvallend, ben je makkelijk te spotten tijdens wedstrijden![]()
Mn teamgenootjes gaan voor het eten eerst buiten beachvolleyballen (ik heb daar gezien de wisselvallige weersvoorspelling voor gepast) en ik zag net in de teamapp dat de consensus is geworden dat de meesten geen douchespullen bij hebben, dus de dresscode is trainingsbroek (we gaan eten ergens op een overdekt terras). Am I in heaven?
De eerste 3 minuten van de wedstrijd ja, totdat ik door de drek magquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Veel plezier bij Oppenheimer @:Troel!
En @:Tele6 gave schoenen! Lekker opvallend, ben je makkelijk te spotten tijdens wedstrijden![]()
Mn teamgenootjes gaan voor het eten eerst buiten beachvolleyballen (ik heb daar gezien de wisselvallige weersvoorspelling voor gepast) en ik zag net in de teamapp dat de consensus is geworden dat de meesten geen douchespullen bij hebben, dus de dresscode is trainingsbroek (we gaan eten ergens op een overdekt terras). Am I in heaven?
Gewoon na elke wedstrijd even poetsenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De eerste 3 minuten van de wedstrijd ja, totdat ik door de drek mag
Maar goed, voorlopig zijn het schoenen om vrolijk van te worden.
Ik heb nu de legergroen met neonoranje versie, en het oranje is nog rédelijk oranje, dus wie weet valt het mee.
Jouw etentje klinkt beter en beter![]()
Lekker op een terrasje in je zanderige joggingbroek
Haha, goede vraag. Spannend wel. Maar wie weet, ik heb net in elk geval even opgezocht wanneer het eigenlijk is. Ik ga er eens over nadenkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:32 schreef Morgane89 het volgende:
@:vlindertje89 als je etentje een succes is, durf je dan de CUL bbq-meet ook aan?
Ik geef ze na elke wedstrijd wel een spoelbeurt, anders krijg ik ze daarna niet meer aan zo stijf van de modderquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:42 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Gewoon na elke wedstrijd even poetsen
[..]
Haha, goede vraag. Spannend wel. Maar wie weet, ik heb net in elk geval even opgezocht wanneer het eigenlijk is. Ik ga er eens over nadenken
Dat lijkt me een uitstekend plan, ook met de helft oesterzwam. Wil je dit ook nog even posten in CUL / CUL Slowchat BBQ meet bij L_S? Dan kunnen we een beetje bijhouden wie wat meeneemt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bbq is potluck toch? Ik dacht Szechuan kip mee te nemen, maar als er vega(n)'s komen kan ik ook de helft met oesterzwam doen.
Nou vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:55 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een uitstekend plan, ook met de helft oesterzwam. Wil je dit ook nog even posten in CUL / CUL Slowchat BBQ meet bij L_S? Dan kunnen we een beetje bijhouden wie wat meeneemt.
Wat een goeie vraag!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:32 schreef Morgane89 het volgende:
@:vlindertje89 als je etentje een succes is, durf je dan de CUL bbq-meet ook aan?
Zou dat beiden eten 😉quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bbq is potluck toch? Ik dacht Szechuan kip mee te nemen, maar als er vega(n)'s komen kan ik ook de helft met oesterzwam doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |