abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210116557
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 09:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge

Heb voetbal aan staan, gaat lekker met de doelpunten. Gisteren de bank anders gezet zodat ik beter tv kan kijken liggend op de bank (moet benen meer omhoog hebben) maar ik vind het nog niet wat. Zo maar weer eens kijken wat er kan
Daarom zou ik zo graag een hoekbank willen hebben. Lekker liggend kijken naar tv.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:55:36 #252
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210116571
Wat zouden jullie doen.

Afgelopen februari is mijn gashaard afgekoppeld en hebben ze daar een (hele dure) houthaard ingezet. Die mannen waren ingehuurd en hij zei dat hij de gasleiding onder de vloer ging afkoppelen omdat dat makkelijker was.
Ik heb hier verder geen verstand van.

Nu was mijn loodgieter hier aan het werk en die vroeg waar die leiding voor was. Dus ik leg dat uit en hij zegt: "ja dat is eigenlijk gewoon not done en best wel link. Als je daar ooit lekkage krijgt, dan loopt je hele kruipruimte vol met gas"

Ok. En nu. Is het nog 'done' om de partij op te bellen die hier de afsluiting slordig heeft gedaan, of moet ik mijn verlies pakken en hier een loodgieter voor betalen?

Vind ik lastig.
pi_210116582
Ik krijg vast zo richting 18.30 vlak voor ik weg moet ook wat zenuwen weer en dan ben ik vast iets minder blij met mezelf dan nu haha, maar dat is ingecalculeerd en dat gaat vanzelf ook wel weer weg als ik er eenmaal ben. Nu heb ik er vooral zin in :)

Straks ook nog naar de stort, daar heb ik nog niet zo'n zin in. Maar ruimt wel op :Y
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:57:33 #254
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210116601
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 10:55 schreef Kreator het volgende:
Wat zouden jullie doen.

Afgelopen februari is mijn gashaard afgekoppeld en hebben ze daar een (hele dure) houthaard ingezet. Die mannen waren ingehuurd en hij zei dat hij de gasleiding onder de vloer ging afkoppelen omdat dat makkelijker was.

Nu was mijn loodgieter hier aan het werk en die vroeg waar die leiding voor was. Dus ik leg dat uit en hij zegt: "ja dat is eigenlijk gewoon not done en best wel link. Als je daar ooit lekkage krijgt, dan loopt je hele kruipruimte vol met gas"

Ok. En nu. Is het nog 'done' om de partij op te bellen die hier de afsluiting slordig heeft gedaan, of moet ik mijn verlies pakken en hier een loodgieter voor betalen?

Vind ik lastig.
Natuurlijk, die partij bellen en vertellen dat het niet volgens de voorschriften is afgekoppeld en dat ze dat in orde moeten brengen.
pi_210116608
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 10:55 schreef Kreator het volgende:
Wat zouden jullie doen.

Vind ik lastig.
Ik zou die partij wel even opbellen ja. Dan kan je altijd zien wat ze er mee doen.

Misschien ook wel handig dat zij hun medewerker even aanspreken op deze fout :X
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:58:30 #256
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210116623
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 10:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Natuurlijk, die partij bellen en vertellen dat het niet volgens de voorschriften is afgekoppeld en dat ze dat in orde moeten brengen.
Ik ken de officiele voorschriften natuurlijk niet, ik weet alleen het woord van de loodgieter hier.
pi_210116628
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 10:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is wel fijn. Als je niemand zou weten en daardoor de stichting op zou houden, is het helemaal zo groot.
De stichting is niet volledig van mij afhankelijk gelukkig. Het rommelt wel, helaas.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210116641
Wil wandelen, maar heb weeën. Helaas nog geen persweeen :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 11:00:15 #259
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210116643
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 10:58 schreef Kreator het volgende:

[..]
Ik ken de officiele voorschriften natuurlijk niet, ik weet alleen het woord van de loodgieter hier.
Die weet waar hij het over heeft
pi_210116664
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 10:58 schreef Kreator het volgende:

[..]
Dan breng je het toch ook op die manier?
Vragend/overleggend is altijd een stuk kansrijker dan op strepen staan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Official ESF Kreviewer dinsdag 1 augustus 2023 @ 11:05:09 #261
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210116711
Heb maar even gebeld idd. Hij ging het navragen. Op de offerte stond 'afdoppen in de kelder' en dat is niet gebeurd, dus helder. Ik word teruggebeld.
pi_210116716
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 10:54 schreef Blues het volgende:

[..]
Daarom zou ik zo graag een hoekbank willen hebben. Lekker liggend kijken naar tv.
Ik vond het een grote sta in de weg. En ik ben te klein om in een keer lekker in die hoek te kruipen :D
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 11:19:40 #263
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210116872
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 11:05 schreef Kreator het volgende:
Heb maar even gebeld idd. Hij ging het navragen. Op de offerte stond 'afdoppen in de kelder' en dat is niet gebeurd, dus helder. Ik word teruggebeld.
Zie
pi_210117014
Uitje naar avifauna vanmiddag wordt toch iets minder leuk, g is te beroerd om mee te gaan -O-
pi_210117023
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 11:36 schreef Blues het volgende:
Uitje naar avifauna vanmiddag wordt toch iets minder leuk, g is te beroerd om mee te gaan -O-
Oh da's balen, voor de kinderen maar vooral voor hem en jou.
pi_210117062
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 11:36 schreef Blues het volgende:
De snotterende man achter jullie in de bioscoop heeft toegeslagen?
pi_210117070
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 11:37 schreef Kaatje1 het volgende:

Oh da's balen, voor de kinderen maar vooral voor hem en jou.
Heel ongezellig, maar ik maak me ook wel zorgen om 'm :{
Moet me ff herpakken, maar ik stap zo in de auto en ga er een leuke middag van maken.
pi_210117076
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 11:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

De snotterende man achter jullie in de bioscoop heeft toegeslagen?
Kan :P Alleen is ie niet verkouden.
pi_210117094
Ik moet dingen doen maar de kat die op mij ligt heeft daar andere ideeën over.
pi_210117112
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 11:42 schreef Blues het volgende:

[..]
Heel ongezellig, maar ik maak me ook wel zorgen om 'm :{
Moet me ff herpakken, maar ik stap zo in de auto en ga er een leuke middag van maken.
Die zorgen kan ik me voorstellen. Hopelijk heb je een leuke middag en voelt G zich snel beter.
pi_210117123
quote:
8s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 11:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik moet dingen doen maar de kat die op mij ligt heeft daar andere ideeën over.
Kan het niet terugvinden, maar zag net een filmpje op instagram, dat heet "feline paralysis"
pi_210117130
Beterschap aan g @Blues :*
pi_210117170
Gisteren scheurden m'n survivalschoenen nog verder, ik kan voor de 4e keer naar de schoenmaker maar ik kan het er ook mee opgeven. Ik heb ze 2 jaar en ik heb er zo'n 800 km op gelopen, dus op zich niet gek als ze aan het eind van hun levensduur zijn.

Nou vind ik een nieuw paar in de aanbieding, maar die zijn KNALgeel.
Dit gaat niet lang zo geel blijven. Waarschijnlijk de zijkanten wel maar het stoffen gedeelte niet.
Even bedenken of ik hier de komende 2 jaar in wil lopen. Het is op zich wel lekker uniek :D

dinsdag 1 augustus 2023 @ 11:52:37 #274
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210117181
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 11:51 schreef Tele6 het volgende:
Gisteren scheurden m'n survivalschoenen nog verder, ik kan voor de 4e keer naar de schoenmaker maar ik kan het er ook mee opgeven. Ik heb ze 2 jaar en ik heb er zo'n 800 km op gelopen, dus op zich niet gek als ze aan het eind van hun levensduur zijn.

Dit gaat niet lang zo geel blijven. Waarschijnlijk de zijkanten wel maar het stoffen gedeelte niet.
Even bedenken of ik hier de komende 2 jaar in wil lopen. Het is op zich wel lekker uniek :D

[ afbeelding ]
Gaan met die banaan :D
pi_210117202
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 11:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Kan het niet terugvinden, maar zag net een filmpje op instagram, dat heet "feline paralysis"
Hier in huis kan je de poezenkaart spelen. "ik heb dorst maar de kat ligt op schoot". Dan moet de ander drinken halen. We hebben drie katten dus dat werkt niet altijd.
pi_210117212
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 11:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Hier in huis kan je de poezenkaart spelen. "ik heb dorst maar de kat ligt op schoot". Dan moet de ander drinken halen. We hebben drie katten dus dat werkt niet altijd.
Hier een kat, maar geen ander om mijn drinken te halen. Dus een kan water naast me (denk in oplossingen)
pi_210117219
quote:

[ afbeelding ]
Doen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210117366
quote:

[ afbeelding ]
“Hé schoenen…waar ga je met die vrouw naar toe? “

Doen natuurlijk! w/
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 12:17:33 #279
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210117396
quote:

[ afbeelding ]
Doen! lelijke hardloopschoenen is hoe het hoort! *O*
pi_210117409
Besteld ^O^
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 12:39:59 #281
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210117671
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 00:51 schreef Viv het volgende:
In een Polarbröd-topic moet ik gepost hebben! *;
[ afbeelding ]

Ontdekt tijdens onze huwelijksreis in Zweeds Lapland (ruim 10 jaar geleden). Inmiddels lunch ik er altijd mee op het werk. O+ Iedereen eet daar warm tussen de middag, behalve de enige andere Nederlandse collega en ik. :D w/
Ik hou ervan, vooral råg O+

Kan je vent geen webshop beginnen ermee ofzo? Mis het altijd als ik weer thuis ben. Zo lekker :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_210118068
Ik at net een warme brezeln met boter :9~
Spoilers!
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 13:29:16 #283
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210118180
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 13:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
omg jaloers! :9
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 13:50:44 #284
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210118497
Hier was het schnitzel met friet..

Onderweg naar een alvast verzopen festival.. de kaplaarzen liggen achter in de auto.. we hebben er zin in :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_210118566
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 13:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik at een kaiserbrotchen met komijnekaas en komkommersalade :9~
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:15:22 #286
35189 Troel
scherp en bot
pi_210118761
Barbie was tof. Vanmiddag Oppenheimer :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:18:53 #287
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210118821
Werklunch gehad met onze nieuwe websiteboer... Die heeft de failliete boedel opgekocht. We kennen de mensen die erachter zitten en daar hebben we in het verleden goede zaken mee gedaan.

Nu gehoord hoe de vorige eigenaar er een puinhoop van heeft gemaakt. :X De persoonlijke bv van de vorige eigenaar ook failliet verklaard en curator is bezig ter voorbereiding strafrechtelijk onderzoek. Wij zijn er nog goed vanaf gekomen met het faillissement... andere klanten waren nog veel meer de sjaak.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_210119085
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 14:15 schreef Troel het volgende:
Ik las dat dat de verkeerde volgorde is :+ Eerst de zware, serieuze film doen en dan de luchtige roze film.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210119543
Veel plezier bij Oppenheimer @Troel!
En @Tele6 gave schoenen! Lekker opvallend, ben je makkelijk te spotten tijdens wedstrijden :P

Mn teamgenootjes gaan voor het eten eerst buiten beachvolleyballen (ik heb daar gezien de wisselvallige weersvoorspelling voor gepast :D ) en ik zag net in de teamapp dat de consensus is geworden dat de meesten geen douchespullen bij hebben, dus de dresscode is trainingsbroek (we gaan eten ergens op een overdekt terras). Am I in heaven? O+
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 15:19:40 #290
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210119572
Haha, goede dresscode :D

Ik zag net een eekhoorntje door de berm hopsen hier vlak voor m'n raam thuis, zo leuk O+ Nog nooit gezien sinds ik hier woon.
pi_210119578
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 14:15 schreef Troel het volgende:
Veel plezier nog!

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 15:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Veel plezier bij Oppenheimer @:Troel!
En @:Tele6 gave schoenen! Lekker opvallend, ben je makkelijk te spotten tijdens wedstrijden :P

Mn teamgenootjes gaan voor het eten eerst buiten beachvolleyballen (ik heb daar gezien de wisselvallige weersvoorspelling voor gepast :D ) en ik zag net in de teamapp dat de consensus is geworden dat de meesten geen douchespullen bij hebben, dus de dresscode is trainingsbroek (we gaan eten ergens op een overdekt terras). Am I in heaven? O+
Beter :D
pi_210119637
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 15:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Veel plezier bij Oppenheimer @:Troel!
En @:Tele6 gave schoenen! Lekker opvallend, ben je makkelijk te spotten tijdens wedstrijden :P

De eerste 3 minuten van de wedstrijd ja, totdat ik door de drek mag :s)
Maar goed, voorlopig zijn het schoenen om vrolijk van te worden.
Ik heb nu de legergroen met neonoranje versie, en het oranje is nog rédelijk oranje, dus wie weet valt het mee.

Jouw etentje klinkt beter en beter O+
Lekker op een terrasje in je zanderige joggingbroek *G*
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 15:32:52 #293
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210119684
@vlindertje89 als je etentje een succes is, durf je dan de CUL bbq-meet ook aan? O-)
pi_210119807
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 15:27 schreef Tele6 het volgende:

[..]
De eerste 3 minuten van de wedstrijd ja, totdat ik door de drek mag :s)
Maar goed, voorlopig zijn het schoenen om vrolijk van te worden.
Ik heb nu de legergroen met neonoranje versie, en het oranje is nog rédelijk oranje, dus wie weet valt het mee.

Jouw etentje klinkt beter en beter O+
Lekker op een terrasje in je zanderige joggingbroek *G*
Gewoon na elke wedstrijd even poetsen O-)
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 15:32 schreef Morgane89 het volgende:
@:vlindertje89 als je etentje een succes is, durf je dan de CUL bbq-meet ook aan? O-)
Haha, goede vraag. Spannend wel. Maar wie weet, ik heb net in elk geval even opgezocht wanneer het eigenlijk is. Ik ga er eens over nadenken :D
pi_210119853
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 15:42 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Gewoon na elke wedstrijd even poetsen O-)
[..]
Haha, goede vraag. Spannend wel. Maar wie weet, ik heb net in elk geval even opgezocht wanneer het eigenlijk is. Ik ga er eens over nadenken :D
Ik geef ze na elke wedstrijd wel een spoelbeurt, anders krijg ik ze daarna niet meer aan zo stijf van de modder :P
pi_210119879
Bbq is potluck toch? Ik dacht Szechuan kip mee te nemen, maar als er vega(n)'s komen kan ik ook de helft met oesterzwam doen.
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 15:55:45 #297
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210119905
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 15:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bbq is potluck toch? Ik dacht Szechuan kip mee te nemen, maar als er vega(n)'s komen kan ik ook de helft met oesterzwam doen.
Dat lijkt me een uitstekend plan, ook met de helft oesterzwam. Wil je dit ook nog even posten in CUL / CUL Slowchat BBQ meet bij L_S? Dan kunnen we een beetje bijhouden wie wat meeneemt.
pi_210119938
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 15:55 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Dat lijkt me een uitstekend plan, ook met de helft oesterzwam. Wil je dit ook nog even posten in CUL / CUL Slowchat BBQ meet bij L_S? Dan kunnen we een beetje bijhouden wie wat meeneemt.
Nou vooruit dan maar. :+
pi_210120223
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 15:32 schreef Morgane89 het volgende:
@:vlindertje89 als je etentje een succes is, durf je dan de CUL bbq-meet ook aan? O-)
Wat een goeie vraag!
pi_210120233
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 15:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zou dat beiden eten 😉
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')