Dit kan jijquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:13 schreef Lonaa het volgende:
![]()
Hij belde gisteren. "Zie jij het zitten om 25 pizza's te maken, ik ben er niet en de kok ook niet. Je kunt ons wel bellen en misschien nemen we wel op"
Akkoord.
Ja, is wel. Ik merk dat Lowlands, als festival, me niet meer zo trekt. DTRH nog wel. 2 festivals als coordinator + 1 of 2 als vrijwilliger + baan-baan + al het andere wat op het pad komt is gewoon veel. Ik moet ergens in snijden dan en ben bang dat het deze is. Moet dan dus wel op zoek naar iemand anders die het wil doen want als stichting niet meer gaan vind ik geen optie.quote:
Dat zou goed kunnenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar volgens mij (in ieder geval was dat een aantal jaren geleden zo) wanneer er een te hoog verbruik gezien werd, kreeg je ook iemand aan de deur om te controleren of er geen plantage stond (had een kennis van mij)
Wat goed!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha lekker bezig @:Lonaa! Komt vast goed![]()
In de hockeyteam app kwamen berichtjes voorbij over uit eten gaan vanavond, en ik dacht, fuck it, ik doe het gewoon. Dus ik ga vanavond met stuk of 7 uit m'n hockeyteam uit eten. Laatste keer dat ik (voor avondeten) uit eten ben geweest met iemand anders dan mn ouders/broertje is echt al zeker een jaar en ik denk nog wel langer geleden. En ik heb er nog zin in ook. Ik ben vandaag even heel tevreden met mezelf
Heb je iemand op het oog?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, is wel. Ik merk dat Lowlands, als festival, me niet meer zo trekt. DTRH nog wel. 2 festivals als coordinator + 1 of 2 als vrijwilliger + baan-baan + al het andere wat op het pad komt is gewoon veel. Ik moet ergens in snijden dan en ben bang dat het deze is. Moet dan dus wel op zoek naar iemand anders die het wil doen want als stichting niet meer gaan vind ik geen optie.
Daar ging het ook over gas, dat vonden we ook zo vreemd. Wij zaten gewoon te borrelen op een middag toen ze langskwamen. Bleek later een niet te dedecteren lek was dus hebben ze de hele leiding gedicht en een nieuwe aangelegd. Was zo'n stadsvilla uit 1900quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnenDat zal alleen over stroom gaan en bij ons gaat het over gas.
Ja in een bestaande flat moeten ze natuurlijk zeer professioneel de flat kapot maken om zo'n steiger te verankerenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat klinkt fascinerender dan wat ze hier hebben gedaan. Gewoon verankerd in het beton. Kijk, zo ziet dat er uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mijn fietstocht richting extra bed was met hindernissen:
[ afbeelding ]
Zo te zien ook eerst een keer verkeerd geboord bij 2e foto.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha lekker bezig @:Lonaa! Komt vast goed![]()
In de hockeyteam app kwamen berichtjes voorbij over uit eten gaan vanavond, en ik dacht, fuck it, ik doe het gewoon. Dus ik ga vanavond met stuk of 7 uit m'n hockeyteam uit eten. Laatste keer dat ik (voor avondeten) uit eten ben geweest met iemand anders dan mn ouders/broertje is echt al zeker een jaar en ik denk nog wel langer geleden. En ik heb er nog zin in ook. Ik ben vandaag even heel tevreden met mezelf
Ze hebben ook de prachtige bosjes (hulst en forsythia) rond de flat allemaal weggehaaldquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:30 schreef Tele6 het volgende:
Ja in een bestaande flat moeten ze natuurlijk zeer professioneel de flat kapot maken om zo'n steiger te verankeren![]()
Spannende fietsroute idd
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Hij belde gisteren. "Zie jij het zitten om 25 pizza's te maken, ik ben er niet en de kok ook niet. Je kunt ons wel bellen en misschien nemen we wel op"
Akkoord.
Goed dat je het nu gedaan hebt!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben al 6 weken iets aan het uitstellen wat echt een beetje haast hadProcrastination ftw. Nam ook best veel van mijn gedachten in beslag en werd er helemaal nerveus van dat ik het nog niet had gedaan
Kostte me net 15 minuten of zo
Aw neequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben ook de prachtige bosjes (hulst en forsythia) rond de flat allemaal weggehaald
Haha heel herkenbaar. Well donequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben al 6 weken iets aan het uitstellen wat echt een beetje haast hadProcrastination ftw. Nam ook best veel van mijn gedachten in beslag en werd er helemaal nerveus van dat ik het nog niet had gedaan
Kostte me net 15 minuten of zo
Er is wel iemand die mijn rol ter plekke over kan nemen.quote:
Oh dat is wel raar ja. Wij hebben alle ruimte voor een flinke plantage ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar ging het ook over gas, dat vonden we ook zo vreemd. Wij zaten gewoon te borrelen op een middag toen ze langskwamen. Bleek later een niet te dedecteren lek was dus hebben ze de hele leiding gedicht en een nieuwe aangelegd. Was zo'n stadsvilla uit 1900
Dat is wel fijn. Als je niemand zou weten en daardoor de stichting op zou houden, is het helemaal zo groot.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er is wel iemand die mijn rol ter plekke over kan nemen.Die is al jaren designated coordinator als we op meer dan 1 dag werken (dan doet hij 1 dag en ik 1 dag) of zoals dit jaar iedereen de bus in trapt op maandagochtend omdat ik zondag al vertrek. Denk wel dat ik volgend jaar de voorbereidingen nog doe, maar daar wil ik tzt ook wel vanaf.
Ja. Dit allemaal. En ik nam me ook voor het de volgende keer direct te doen. As ifquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:33 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha heel herkenbaar. Well doneFijn hè als het dan eindelijk gedaan is. En dat je je dan afvraagt wáárom je dat zo lang hebt laten duren en je je voorneemt het voortaan gewoon meteen te doen.
Tot je over een paar weken weer in precies dezelfde situatie zit
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja. Dit allemaal. En ik nam me ook voor het de volgende keer direct te doen. As if
Mochten jullie ooit verlegen zitten om extra inkomsten dan zijn er dus mogelijkhedenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh dat is wel raar ja. Wij hebben alle ruimte voor een flinke plantage ook
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja. Dit allemaal. En ik nam me ook voor het de volgende keer direct te doen. As if
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mochten jullie ooit verlegen zitten om extra inkomsten dan zijn er dus mogelijkheden
Dat zijn top-steigerbouwersquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat klinkt fascinerender dan wat ze hier hebben gedaan. Gewoon verankerd in het beton. Kijk, zo ziet dat er uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mijn fietstocht richting extra bed was met hindernissen:
[ afbeelding ]
Zo te zien ook eerst een keer verkeerd geboord bij 2e foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |