Apart, als je ze soms hoort weten ze genoeg.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of ze veel weten.
Viel mij op dat Zoë vertelde dat ze weinig informatie kregen van achter.
Het zou wel spannend zijn als ze moeten knokken voor finale plaatsen..Gaat dan misschien voor wat spanning in de groep zorgen..Maar 25 dagen Dot? Zijn zij niet verder, ik hoorde gisteren een latere datumquote:Op maandag 31 juli 2023 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat denk ik nog niet het is nog 25 dagen tussen door komen er best nog wat afvallers.
Is altijd maar een eliminatie ronde was ze vrijstelling krijgen
Of een wonderbaarlijke genezing.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk nu een zware lange opdracht, alleen zou ik het wel sneu voor Jasper vinden als het iets lichamelijks is
Of ze doen of ze dingen weten....quote:Op maandag 31 juli 2023 14:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Apart, als je ze soms hoort weten ze genoeg.
Japie heeft zijn knietjes al gedoneerd voor ¤250, die mag vrij deze keerquote:Op maandag 31 juli 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk nu een zware lange opdracht, alleen zou ik het wel sneu voor Jasper vinden als het iets lichamelijks is
Zoals Babette met haar pols. Bedoel je zoiets?quote:Op maandag 31 juli 2023 14:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of een wonderbaarlijke genezing.![]()
En ja hoop ook op een lange opdracht, maar vrees dat het weer een korte zal zijn.
Die zou niet eens meer weten welke pols het nou was.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoals Babette met haar pols. Bedoel je zoiets?
Jij denkt dat ze zich bewust zo afschuwelijk haar make-up op deed?quote:Op maandag 31 juli 2023 14:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allemaal een act geweest, ze heeft toch zelf ook wel gezien hoe ze erbij liep . En nu ziet ze er qua make-up mooi uit, niks overdreven gewoon mooi...
Ze is er behoorlijk vaak op gewezen dat het echt wel wat minder kon, maar ja dan was de reactie dat ze van ordinair hield en plamuurde ze zich weer volquote:Op maandag 31 juli 2023 14:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze zich bewust zo afschuwelijk haar make-up op deed?
Geloof ik ook niet. Misschien heeft ze terug gekeken of heeft men haar erop gewezen dat het ook minder kanquote:Op maandag 31 juli 2023 14:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze zich bewust zo afschuwelijk haar make-up op deed?
Wat zouden ze anders moeten doen?quote:Op maandag 31 juli 2023 14:50 schreef kater1 het volgende:
Waarom slapen ze allemaal, of is dit hun idee van een powernap?
Jef vertelde van de week dat ze niets hoefde van achter de enige keer dat ze echt iets moesten doen was serieus doen toen ze allemaal hun verhaal moesten doen waarom ze manager wilde worden.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat kan en ze houdt van nep en ordinair maar kan me niet voorstellen dat je die vlekken en strepen bewust op je gezicht zet..quote:Op maandag 31 juli 2023 14:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze is er behoorlijk vaak op gewezen dat het echt wel wat minder kon, maar ja dan was de reactie dat ze van ordinair hield en plamuurde ze zich weer vol
25 augustus is de laatste datum op tv. Ik ga er dan voor het gemak van uit dat de finale wordtquote:Op maandag 31 juli 2023 14:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het zou wel spannend zijn als ze moeten knokken voor finale plaatsen..Gaat dan misschien voor wat spanning in de groep zorgen..Maar 25 dagen Dot? Zijn zij niet verder, ik hoorde gisteren een latere datum
Prive en loods zit toch wel wat verschil tussen. Je ziet bewoners, die uit een RLS stappen, helemaal weer opbloeien als ze thuis zijn.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze is er behoorlijk vaak op gewezen dat het echt wel wat minder kon, maar ja dan was de reactie dat ze van ordinair hield en plamuurde ze zich weer vol
Natuurlijk, dat moeten ze allemaal zo vertellen, ook Jeff vertelde dit. Is gewoon een contract note.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Oja zou best kunnen..quote:Op maandag 31 juli 2023 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
25 augustus is de laatste datum op tv. Ik ga er dan voor het gemak van uit dat de finale wordt
Ik denk dat ze thuishoor haar moeder er wel op is gewezen en ze zal ook echt al wel beelden terug hebben gezien. De beelden van een dag voor haar vertrek staan op haar insta en daar zie je heel goed hoe dik de plamuur op haar gezicht zat.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:50 schreef magnaal het volgende:
[..]
Geloof ik ook niet. Misschien heeft ze terug gekeken of heeft men haar erop gewezen dat het ook minder kan
Ach waar maken we ons druk om ,ze is toch weg..
IK hoop het voor hem, en al ze mogen kiezen onderling voor een opdracht dat ze hem niet kiezenquote:Op maandag 31 juli 2023 14:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Japie heeft zijn knietjes al gedoneerd voor ¤250, die mag vrij deze keer
Daar heb je zonder meer gelijk in. Er werd weleens geopperd dat ze er zo anders uitzagen door de belichting, geen ideequote:Op maandag 31 juli 2023 14:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Prive en loods zit toch wel wat verschil tussen. Je ziet bewoners, die uit een RLS stappen, helemaal weer opbloeien als ze thuis zijn.
Omdat ze zo na een dikke 11 maanden behoorlijk moe zijn?quote:Op maandag 31 juli 2023 14:50 schreef kater1 het volgende:
Ja en ook niet weten wat de opdracht wordtquote:Op maandag 31 juli 2023 14:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Een nominatie zonder overleg zou een keer verrassend kunnen zijn
en best lekker met dit weer, onder een dekbedje een beetje soezen...quote:Op maandag 31 juli 2023 14:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat ze zo na een dikke 11 maanden behoorlijk moe zijn?
Knip oftopicquote:
Zelfde als je op een camping zit. Daar gaat ook alles net ene beetje anders als thuis. Misschien idd de belichting.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar heb je zonder meer gelijk in. Er werd weleens geopperd dat ze er zo anders uitzagen door de belichting, geen idee
Allemaal 24 uur kruipenquote:Op maandag 31 juli 2023 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK hoop het voor hem, en al ze mogen kiezen onderling voor een opdracht dat ze hem niet kiezen
We gaan het zo meemakenquote:Op maandag 31 juli 2023 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ook niet weten wat de opdracht wordt
Of een nominatie en de verliezer mag nog iemand meenemen![]()
Maar ze gingen met 10 man de finalemaand in zeiden er een paar ( of het zelf een gok is of dat ze het weten geen idee)
Thanks,Wat zal er zo gebeuren?quote:
In BB gingen ze ook maar met drie man de finale isquote:Op maandag 31 juli 2023 14:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker geen eliminatie, je ziet het verlammende effect van te weinig deelnemers nu al
Doen de meesten al maanden als ze moeten wachten op wat gaat komenquote:Op maandag 31 juli 2023 14:50 schreef kater1 het volgende:
Hij zit strak in zijn pantyquote:
Ze gaan weer een Feest-Voucher bijelkaar spelen iets anders weet Regie tegenwoordig niet meer te verzinnenquote:Op maandag 31 juli 2023 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In BB gingen ze ook maar met drie man de finale is
Minder spannend en leuk dan dit kan het haast niet meer worden of er nu 5 weggaan of ze blijven alle 11
Als dit waar zou zijn, dan is het wel heel triest, jezelf zo toetakelen.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allemaal een act geweest, ze heeft toch zelf ook wel gezien hoe ze erbij liep . En nu ziet ze er qua make-up mooi uit, niks overdreven gewoon mooi...
Nog 25 dagen en dan is het klaarquote:Op maandag 31 juli 2023 15:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze gaan weer een Feest-Voucher bijelkaar spelen iets anders weet Regie tegenwoordig niet meer te verzinnen
Ik denk eerder dat ze in de loods een beetje was doorgeslagen met haar make-up en dat haar moeder/omgeving haar daarop attent heeft gemaakt.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook altijd af. EIgenlijk zouden ze dat vanaf nu niet meer zo moeten zijn. Gelijk er aan hoppaquote:Op maandag 31 juli 2023 15:09 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano vraagt zich af waarom ze hen oefentijd geven
Wat meer dan 2 mensen spelen een spelletje en één gaat naar huis met ¤800.000 zo simpeler kan het niet , wie er wint boeit nu eigenlijk al niet meerquote:Op maandag 31 juli 2023 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog 25 dagen en dan is het klaar![]()
Ben benieuwd wat ze van de finale maken, wat ik zelf verwacht van de finale, niet veel
Echt he, dat zou echt triest zijn, ondanks Jappie niet mijn favo is, hij doet genoeg daar, ik gun hem een opdracht die fysiek niet zoveel van hem vergt...quote:
Die dacht een huis te kopen voor 5000 euro.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:04 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Als dit waar zou zijn, dan is het wel heel triest, jezelf zo toetakelen.![]()
Maar ja, hoever gaan mensen voor zoveel geld, hoewel Zoë hier geen enkel benul van had.
Ach here me tiet...quote:Op maandag 31 juli 2023 15:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die dacht een huis te kopen voor 5000 euro.
Als het Babette Isaac of Marciano maar niet isquote:Op maandag 31 juli 2023 15:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat meer dan 2 mensen spelen een spelletje en één gaat naar huis met ¤800.000 zo simpeler kan het niet , wie er wint boeit nu eigenlijk al niet meer
Alsof ze zelf niet kon zien, in de mega spiegel op de badkamer, dat haar schmink ophield bij de kin.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan en ze houdt van nep en ordinair maar kan me niet voorstellen dat je die vlekken en strepen bewust op je gezicht zet..
Ik zie dat niet, in mijn ogen is hij best oprecht, maar goed, wie ben ik..quote:Op maandag 31 juli 2023 15:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb geen probleem met hem, maar het is een showmannetje.
Oempah staat er wel.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:16 schreef xsaskiax het volgende:
en niets te zien in de loods, ze lopen een beetje rond te kijken
Valt ook allemaal reuze mee. Marciano zou eerder die titel mogen hebbenquote:Op maandag 31 juli 2023 15:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb geen probleem met hem, maar het is een showmannetje.
Niet raar, ze maken zich los voor als er iets komtquote:Op maandag 31 juli 2023 15:17 schreef Chanel5 het volgende:
heeeel raar dat ze bijna allemaal oefeningen doen
TV=wachten Wij zien het allemaal lekker compact en snel geknipt, maar dit is het ruwe werk.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:18 schreef Chanel5 het volgende:
Moet om 16.00 uur bij de DA zijn misschien zie ik nog iets, waarom duurt het allemaal zo lang zeg.
Is toch niets nieuws, duurt altijd allemaal zo langquote:Op maandag 31 juli 2023 15:18 schreef Chanel5 het volgende:
Moet om 16.00 uur bij de DA zijn misschien zie ik nog iets, waarom duurt het allemaal zo lang zeg.
En dan is het een spel opdracht.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:18 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano en Babette staan zich los te maken of ze de meest sportieve opdracht gaan krijgen die je je kunt bedenken
Blijkbaar nietquote:Op maandag 31 juli 2023 15:15 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Alsof ze zelf niet kon zien, in de mega spiegel op de badkamer, dat haar schmink ophield bij de kin.
Ik vind Jasper alles behalve oprecht.. lift op andere mee en het is de grootste matennaaier die daar rondloopt..quote:Op maandag 31 juli 2023 15:15 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik zie dat niet, in mijn ogen is hij best oprecht, maar goed, wie ben ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |