Zal Babette niet bang zijn voor eliminatie? Lijkt me best vervelend..quote:Op maandag 31 juli 2023 10:00 schreef Harry het volgende:
Babette ( die 3x een microfooncheck krijgt) treft Wendy in de keuken. Ze zeggen helemaal niets tegen elkaar.
Denk ik niet, ze slijmt zich bij iedereen in en de bro's hebben haar waarschijnlijk nog nodigquote:Op maandag 31 juli 2023 10:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zal Babette niet bang zijn voor eliminatie? Lijkt me best vervelend..
Ja maar ik denk dat Wendy een groter kluppie heeft...quote:Op maandag 31 juli 2023 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk ik niet, ze slijmt zich bij iedereen in en de bro's hebben haar waarschijnlijk nog nodig
Toen ik hem voor het eerst zag vroeg ik me af of er wel licht brandde(nu nog steeds hoor), zo'n nietszeggende blik.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:05 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper is trots op het werk en het resultaat tot nu toe van de middeleeuwen hoek die hij gebouwd/ingericht heeft.
Hij praat er over tegen Marciano die daar staat maar die reageert zo vreselijk energieloos en sloom. bleehhh..
Erik heeft net een lading vliegen uit het washok/douche geweest, gisteren nog weer een lading in de keuken.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:10 schreef Frummelie het volgende:
Het is zo goed als vliegenloos in de keuken... niet te geloven..
Ik vind hem iemand van stil water, diepe gronden..Eng..quote:Op maandag 31 juli 2023 10:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Toen ik hem voor het eerst zag vroeg ik me af of er wel licht brandde(nu nog steeds hoor), zo'n nietszeggende blik.
club sas en co gaan niet op bep wel op rupiquote:Op maandag 31 juli 2023 10:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat Wendy een groter kluppie heeft...
Ooh echt... dus die krengen blijven gewoon komen... snap je toch niet...quote:Op maandag 31 juli 2023 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erik heeft net een lading vliegen uit het washok/douche geweest, gisteren nog weer een lading in de keuken.
oww dat kan toch? Of moet de rest dan ook op Rupert?quote:Op maandag 31 juli 2023 10:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
club sas en co gaan niet op bep wel op rupi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |