Het antwoord van boriq vind ik best nuttig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:20 schreef b2py het volgende:
[..]
En van wie verwacht je een nuttig antwoord? We kennen enkel hetzelfde artikel..
Het kan veel sneller als je de metro neemt. Harwich Int-Liverpool Street is net geen 2,5 uur, en dan is het een stuk of 4 haltes met de metro. Idem vanuit Cambridge: rechtstreeks naar KC, en dan 1 halte met de metro.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
oh laat maar, ik ben alleen al vijf GODDAMN uur zoet om zo snel mogelijk vanuit Harwich in Euston te komenals ik daar eenmaal ben durf ik niet eens meer weg.
Oh dan moet ik dat eens gaan onderzoeken. Wou eigenlijk vooral voorkomen dat ik met mijn bagage de hele dag door London loop te sjokken maar als de halve dag al aan treinen opgaat lost dat ook wel weer een deel van het probleem op.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het kan veel sneller als je de metro neemt. Harwich Int-Liverpool Street is net geen 2,5 uur, en dan is het een stuk of 4 haltes met de metro. Idem vanuit Cambridge: rechtstreeks naar KC, en dan 1 halte met de metro.
Doe vooral wat je zelf het fijnste vindt, maar als ik zou moeten kiezen tussen de metro tussen 2 van de terminals in Londen of op een paar obscure voorstadsstations gaan overstappen en daar met mijn bagage sjouwen om zo precies op Euston uit te komen, dan wist ik het wel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan moet ik dat eens gaan onderzoeken. Wou eigenlijk vooral voorkomen dat ik met mijn bagage de hele dag door London loop te sjokken maar als de halve dag al aan treinen opgaat lost dat ook wel weer een deel van het probleem op.
ja de trein-optie zit ook 500 meter lopen tussen Hackney Downs en Hackney Central in. Geen idee nog wat dat is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Doe vooral wat je zelf het fijnste vindt, maar als ik zou moeten kiezen tussen de metro tussen 2 van de terminals in Londen of op een paar obscure voorstadsstations gaan overstappen en daar met mijn bagage sjouwen om zo precies op Euston uit te komen, dan wist ik het wel.
https://www.openstreetmap.org/#map=17/51.54738/-0.05909quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja de trein-optie zit ook 500 meter lopen tussen Hackney Downs en Hackney Central in. Geen idee nog wat dat is.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
oh laat maar, ik ben alleen al vijf GODDAMN uur zoet om zo snel mogelijk vanuit Harwich in Euston te komen
Op welke datum? Misschien heb je net pech door stakingen of werkzaamheden (komt beide nogal vaak voor tegenwoordig)... Het zou als alles normaal rijdt niet zo lang moeten duren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Harwich Int-Liverpool Street is net geen 2,5 uur,
Na de toelating verhuren aan NS als intercity?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
ik ben echt benieuwd wat Arriva met de FLIRT voor de Maaslijn gaat doen
Waarschijnlijk geen reizigers vervoeren met die massale treinuitval die ze daar hebbenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
ik ben echt benieuwd wat Arriva met de FLIRT voor de Maaslijn gaat doen
Je bent de draad een beetje kwijt?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:59 schreef b2py het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen reizigers vervoeren met die massale treinuitval die ze daar hebben
Ik zie dagelijks berichten van Arriva voorbij komen over plotselinge treinuitval door personeelsproblemen, van Groningen tot aan Maastrichtquote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je bent de draad een beetje kwijt?
Ja, dat had eigenlijk in 2020 klaar moeten zijn. Later uitgesteld tot 2024, op zich niet zo gek dat Stadler nu die stellen bouwt, het zou mooi op tijd zijn geweest als die elektrificatie vorig jaar niet opnieuw uitgesteld was.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:57 schreef James1988 het volgende:
Dat de elektrificatie van de Maaslijn maar blijft duren is ook een tegenvaller voor Arriva, had dat niet een paar jaar geleden al afgerond moeten zijn?
Volgens mij staat er nog geen paal in de grond toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:24 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ja, dat had eigenlijk in 2020 klaar moeten zijn. Later uitgesteld tot 2024, op zich niet zo gek dat Stadler nu die stellen bouwt, het zou mooi op tijd zijn geweest als die elektrificatie vorig jaar niet opnieuw uitgesteld was.
Klopt en voor Venlo moet ook nog een oplossing bedacht wordenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij staat er nog geen paal in de grond toch?
Beton d'rop.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt en voor Venlo moet ook nog een oplossing bedacht worden
En het omschakelen van de bovenleiding.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Beton d'rop.
Venlo heb ik wat uurtjes naar locwissels staan kijken zeg hey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |