abonnement Unibet Coolblue
  maandag 31 juli 2023 @ 08:52:14 #1
208890 June.
Seriously?
pi_210103399


Game on!

Fokkers op Vinted:

Seven.
amaranta
SEMTEX
Shine bright like a diamond.
  maandag 31 juli 2023 @ 08:53:17 #2
208890 June.
Seriously?
pi_210103404
Laatste post van het vorige deel was van mij:

quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 23:28 schreef Lunatics het volgende:

[..]
ik merk dat veel mensen toch alleen voor een laag bedrag spullen willen kopen. wrs ook omdat het een risico blijft wat de werkelijke staat van het product is. liever dan een 10tje kwijt dan bv 30 euro.

30 euro - niemand reageert
10 euro - bieden van 6 euro stromen binnen

dat soort dingen
Dat heb ik zelf ook, maar koop voornamelijk kinderkleding. Ik vind het echt retezonde om >20 euro voor een kledingstuk uit te geven voor iets wat maar zo kort wordt gedragen. Voor tweedehands dus nog minder. Ik koop vooral voor het duurzaamheidsaspect.
Shine bright like a diamond.
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 09:11:38 #3
382129 crew  Donna
pi_210103534
Play&Go opbergzak voor Duplo gekocht. Zijn nieuw ¤36,95.
Deze was ¤8 op Vinted. Precied het printje dat ik wilde voor de meiden en ZGAN ook, duidelijk te zien op de foto's. ^O^
pi_210104161
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 08:53 schreef June. het volgende:
Laatste post van het vorige deel was van mij:
[..]
Dat heb ik zelf ook, maar koop voornamelijk kinderkleding. Ik vind het echt retezonde om >20 euro voor een kledingstuk uit te geven voor iets wat maar zo kort wordt gedragen. Voor tweedehands dus nog minder. Ik koop vooral voor het duurzaamheidsaspect.
Het hangt er wel van af om wat voor soort kledingstuk het gaat wat mij betreft. Ik koop veel van merken die ik goed ken en die qua materiaal/duurzaamheid een tijd meegaan (wat betreft hergebruik dus maar ik probeer ook zo veel mogelijk te letten op materialen en dingen te kopen die ofwel goed gerecycled kunnen worden als ze aan het eind van hun levenscyclus zijn of die heel lang mee kunnen). Ik koop dus liever een jasje van Fjallraven dat in principe een leven mee kan en geïmpregneerd kan worden met greenland wax ipv PFAS. Daar betaal ik graag ¤30 voor. Sowieso kijk ik graag naar de ‘Price per wear’, en heb dus niet zoveel problemen met meer betalen voor klassieke items die goed zijn voor veel draagplezier. Ik zie op vinted ook veel shit van shein en primark voorbij komen die voor 5 euro gekocht is en dan na 1 keer dragen weer voor 3 euro op vinted gezet worden. Dan is het in mijn ogen nog steeds niet echt duurzaam om aan zo’n shit-item nóg meer kilometers toe te voegen.

Edit: dit gaat dus niet om kinderkleding dan. Daarvan snap ik sowieso niet dat er zó veel nieuw van geproduceerd wordt want inderdaad: dat heeft al zo’n korte draagcyclus dat je zou denken dat er al wel genoeg van op aarde is om alle kinderen van huidige en toekomstige generaties prachtig in aan te kleden. Dan hoeven ze echt niet allemaal in deprimerende bruine truitjes, dan kan nog steeds iedereen een unicorn, Elsa, Ariël of Spiderman outfit als ze dat willen.
pi_210104316
Ik zou nog steeds graag een optie willen hebben om merken juist uit te zetten in plaats van juist op bepaalde merken te zoeken. Wat ik heb niet zo heel veel verstand van merken, maar de enorme overload aan Shein en Primark mag er van mij best tussenuit.
pi_210104322
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 23:28 schreef Lunatics het volgende:

[..]
ik merk dat veel mensen toch alleen voor een laag bedrag spullen willen kopen. wrs ook omdat het een risico blijft wat de werkelijke staat van het product is. liever dan een 10tje kwijt dan bv 30 euro.

30 euro - niemand reageert
10 euro - bieden van 6 euro stromen binnen

dat soort dingen
Hangt af van het product en merk toch? Voor schoenen van een goed merk betaal ik veel meer dan 30 euro, broeken van een goed merk zitten ook boven de 10, t-shirts inderdaad onder de 10.

In algemene zin moet er bij tweedehands producten altijd wel 50% van af, maar bij kleding is dat denk ik nog wel meer, bij Vinted gaat het wellicht richting de 75%? (Ook als het in goede staat is.)
pi_210104349
Wat Vinted wel zou mogen toevoegen is een optie om producten zelf af te halen - zeker als je zo te koop loopt met het duurzaamheidsprincipe. Ik heb laatst een product bij iemand afgehaald, maar daarvoor moest je de bestelling annuleren, en toen heeft de verkoper automatisch een 1-sterren-review gekregen die je niet kon wijzigen :')
  maandag 31 juli 2023 @ 11:14:51 #8
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210104652
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 10:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat Vinted wel zou mogen toevoegen is een optie om producten zelf af te halen - zeker als je zo te koop loopt met het duurzaamheidsprincipe. Ik heb laatst een product bij iemand afgehaald, maar daarvoor moest je de bestelling annuleren, en toen heeft de verkoper automatisch een 1-sterren-review gekregen die je niet kon wijzigen :')
De persoon moet hem dan voor jou reserveren. En daarna kan diegene aangeven dat het is opgehaald.
Je kan dan echter geen review geven of ontvangen. Maar dus ook geen 1ster review
  maandag 31 juli 2023 @ 16:19:41 #9
327807 Mariposas
יה&#14
pi_210107918
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 10:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat Vinted wel zou mogen toevoegen is een optie om producten zelf af te halen - zeker als je zo te koop loopt met het duurzaamheidsprincipe. Ik heb laatst een product bij iemand afgehaald, maar daarvoor moest je de bestelling annuleren, en toen heeft de verkoper automatisch een 1-sterren-review gekregen die je niet kon wijzigen :')
Dan heeft de verkoper dat niet goed gedaan, want die optie is er wel. Ten eerste moet je de bestelling annuleren met als reden “in overeenstemming met koper”. Als verkoper moet je dan de optie “markeren als verkocht” kiezen en dan de koper invullen. Je kunt dan vervolgens kiezen dat het is opgehaald. De koper krijgt dan de feedback mogelijkheid, net zoals bij een verkocht product via verzending.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 31 juli 2023 @ 16:35:53 #10
208890 June.
Seriously?
pi_210108112
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 10:24 schreef yinu het volgende:

[..]
Het hangt er wel van af om wat voor soort kledingstuk het gaat wat mij betreft. Ik koop veel van merken die ik goed ken en die qua materiaal/duurzaamheid een tijd meegaan (wat betreft hergebruik dus maar ik probeer ook zo veel mogelijk te letten op materialen en dingen te kopen die ofwel goed gerecycled kunnen worden als ze aan het eind van hun levenscyclus zijn of die heel lang mee kunnen). Ik koop dus liever een jasje van Fjallraven dat in principe een leven mee kan en geïmpregneerd kan worden met greenland wax ipv PFAS. Daar betaal ik graag ¤30 voor. Sowieso kijk ik graag naar de ‘Price per wear’, en heb dus niet zoveel problemen met meer betalen voor klassieke items die goed zijn voor veel draagplezier. Ik zie op vinted ook veel shit van shein en primark voorbij komen die voor 5 euro gekocht is en dan na 1 keer dragen weer voor 3 euro op vinted gezet worden. Dan is het in mijn ogen nog steeds niet echt duurzaam om aan zo’n shit-item nóg meer kilometers toe te voegen.

Edit: dit gaat dus niet om kinderkleding dan. Daarvan snap ik sowieso niet dat er zó veel nieuw van geproduceerd wordt want inderdaad: dat heeft al zo’n korte draagcyclus dat je zou denken dat er al wel genoeg van op aarde is om alle kinderen van huidige en toekomstige generaties prachtig in aan te kleden. Dan hoeven ze echt niet allemaal in deprimerende bruine truitjes, dan kan nog steeds iedereen een unicorn, Elsa, Ariël of Spiderman outfit als ze dat willen.
Ja, mijn opmerking was inderdaad voor kinderkleding. Maar inderdaad, voor mezelf vind ik het niet erg om wat meer geld uit te geven als ik weet dat het langer meegaat. Ook niet voor m'n kids als ze straks wat langer dingen gaan dragen. Dan gaat het inderdaad wel om het materiaal, want soms betaal je gewoon echt voor het merk en is de kwaliteit hetzelfde als van Shein of Primark. En dat vind ik soms tweedehands toch lastig inschatten. Dus dan betaal ik liever niet teveel..
Shine bright like a diamond.
pi_210109322
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 10:37 schreef Myraela het volgende:
Ik zou nog steeds graag een optie willen hebben om merken juist uit te zetten in plaats van juist op bepaalde merken te zoeken. Wat ik heb niet zo heel veel verstand van merken, maar de enorme overload aan Shein en Primark mag er van mij best tussenuit.
Ja! Dat zou ik ook graag willen. Ik vind het soms ook juist heel leuk om via vinted nieuwe merken te ontdekken dus ik wil niet alleen zoeken op merk. Maar ik zou wel sommige merken willen uitsluiten.
pi_210111044
Maar je kunt toch niet zoeken op afstand of woonplaats? Of zie ik iets over het hoofd. Ik ga tenminste niet bij elke verkoper kijken waar die vandaan komt.
pi_210140478
Ik verwacht mijn eerste bestelling van Vinted. Is het normaal dat het lang bij een sorteercentrum van dhl blijft hangen? Daar ligt het pakketje sinds 29 juli.
Fuck the EBU
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator donderdag 3 augustus 2023 @ 07:59:33 #14
382129 crew  Donna
pi_210140740
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 20:36 schreef hilliebillie het volgende:
Maar je kunt toch niet zoeken op afstand of woonplaats? Of zie ik iets over het hoofd. Ik ga tenminste niet bij elke verkoper kijken waar die vandaan komt.
Je kan in het zoekveld je woonplaats zetten.

Helaas is mijn woonplaats ook een Frans woord en werkt dat dus niet.
Maar als je in Schubbekutteveen woont, type je dat in de zoekbalk.
  Manager PR/Moderator donderdag 3 augustus 2023 @ 08:04:04 #15
269689 crew  Viv
pi_210140764
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 07:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik verwacht mijn eerste bestelling van Vinted. Is het normaal dat het lang bij een sorteercentrum van dhl blijft hangen? Daar ligt het pakketje sinds 29 juli.
Ja hoor, pakketjes zijn vaak langer onderweg dan wanneer je het niet via Vinted zou versturen. Dat zal ook wel de reden zijn van de lage verzendkosten. :)
pi_210140799
Dan weet ik voor de volgende keer dat Homerr moet kiezen. (die zit 2 minuten loopafstand :@)
Fuck the EBU
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator donderdag 3 augustus 2023 @ 08:13:41 #17
382129 crew  Donna
pi_210140815
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dan weet ik voor de volgende keer dat Homerr moet kiezen. (die zit 2 minuten loopafstand :@)
Die heeft in de zomerperiode weer vaak vertraging, dus het maakt uiteindelijk allemaal niet zoveel uit.

Ik kijk nooit naar de tracking. Zie de mail/bericht wel verschijnen dat het er ligt.
  donderdag 3 augustus 2023 @ 08:40:48 #18
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_210140932
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dan weet ik voor de volgende keer dat Homerr moet kiezen. (die zit 2 minuten loopafstand :@)
Homerr duurt het langst van allemaal vind ik.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_210141117
Homerr kan soms echt dramatisch langzaam zijn. Er is geen pijl op te trekken. Ik heb een keer 6 weken gewacht op een pakketje dat welgeteld 40 km verderop gepost is. Een slak gaat sneller. Voor mij geen Homerr meer.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_210141573
Persoonlijk heb ik de afgelopen jaren besloten om kleding van betere kwaliteit te kopen, zelfs als dat betekent dat ik meer moet betalen. Op die manier wil ik ze veel langer dragen en houden!
Ik vind dat we dit soort initiatieven moeten nemen om onze toekomst te verbeteren :)
pi_210141670
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 07:59 schreef Donna het volgende:

[..]
Je kan in het zoekveld je woonplaats zetten.

Helaas is mijn woonplaats ook een Frans woord en werkt dat dus niet.
Maar als je in Schubbekutteveen woont, type je dat in de zoekbalk.
Ze lijken dat wel een beetje stuk gemaakt te hebben. Ik krijg bepaalde items waarvan ik weet dat ze voldoen aan mijn zoektermen toch niet (meer) te zien. ;(
  donderdag 3 augustus 2023 @ 10:12:35 #22
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_210141702
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 10:00 schreef Ratlixia het volgende:
Persoonlijk heb ik de afgelopen jaren besloten om kleding van betere kwaliteit te kopen, zelfs als dat betekent dat ik meer moet betalen. Op die manier wil ik ze veel langer dragen en houden!
Ik vind dat we dit soort initiatieven moeten nemen om onze toekomst te verbeteren :)
Ik betaal genoeg voor mijn eigen en kind zijn kleding van goede kwaliteit. Maar kind groeit er binnen no time uit. Vinted is een mooi platform om het een tweede leven geven zodat anderen niet nog meer nieuw kopen ^O^
Een tweedehands platform is niet het geen waar je over moet vallen als je de toekomst wil verbeteren.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_210147799
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 10:00 schreef Ratlixia het volgende:
Persoonlijk heb ik de afgelopen jaren besloten om kleding van betere kwaliteit te kopen, zelfs als dat betekent dat ik meer moet betalen. Op die manier wil ik ze veel langer dragen en houden!
Ik vind dat we dit soort initiatieven moeten nemen om onze toekomst te verbeteren :)
Dat doe ik ook. En juist die kleding wordt ook genoeg verkocht op Vinted. Deze week weer een nagenoeg nieuw jurkje van LaDress binnen gekregen. Hing bij die andere dame maar in de kast en ik heb het vandaag al met plezier aan O+
pi_210148441
Ook maar weer eens wat besteld, kon geen Homer in de buurt kiezen, ik denk dat het enige punt hier of opgedoekt of met vakantie is. Sowieso mis ik al die pakketpunten op loopafstand van het vorige huis best wel. Ben kasten aan het opruimen, het is toch geen buitenweer, eens kijken wanneer ik zin heb om de boel op de foto zetten
pi_210150370
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 07:59 schreef Donna het volgende:

[..]
Je kan in het zoekveld je woonplaats zetten.
Najaaaaa! Noooooit geweten! Haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_210150900
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ook maar weer eens wat besteld, kon geen Homer in de buurt kiezen, ik denk dat het enige punt hier of opgedoekt of met vakantie is. Sowieso mis ik al die pakketpunten op loopafstand van het vorige huis best wel. Ben kasten aan het opruimen, het is toch geen buitenweer, eens kijken wanneer ik zin heb om de boel op de foto zetten
Hier het voordeel dat de jumbo in de straat alle pakketpunten binnen heeft (behalve PostNL want die eiste alleenrecht dus toen is PostNL moeten vertrekken :D ) maar wel fijn dat alle opties dichtbij mogelijk zijn.

Ik las hierboven dat Homerr altijd langzaam is, maar dat scheelt hier volgens mij een beetje op welke dag het verzonden wordt. Volgens mij wordt het bij het pakketpunt hier op maandag (en vrijdag?) opgehaald. En als je het pakketje dan op maandag inlevert kan het goed op donderdag bij de ontvanger zijn.

Dhl was de eerste paar keer snel, maar laatst een keer op woensdag een berichtje dat m’n pakketje later die dag opgehaald kon worden en een week later was hij er nog niet. En dhl doet niets als het via Vinted is.
pi_210161160
Ik heb Mondial Relay uitgezet. Er heeft een hele tijd niemand daarmee wat van me gekocht. Gisteren wel en toen kwam ik erachter dat ALLE pakketpunten weg zijn? Mede doordat de TANGO met MR is gestopt.

Gelukkig moest ik vandaag naar Rotterdam en bleek daar ergens wel een punt te zijn.

Ik ben wel bang dat MR weer zonder reden een pakket naar mij terugstuurt. Dan moet ik naar Rotterdam om het op te halen. Ik woon daar niet eens in de buurt >.<
  maandag 7 augustus 2023 @ 20:07:42 #28
208890 June.
Seriously?
pi_210202646
Ik probeerde net wat items te koop te zetten in de app maar hij geeft een foutmelding. Dat ik de maat nog moet invullen, terwijl die al is ingevuld..

Meer mensen die dat hebben? Irritant, net nu ik de motivatie had om er veel op te knallen :P
Shine bright like a diamond.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 11:54:23 #29
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_210235683
Ik had weer een stuk of 6 nieuwe items gepost en heb al meteen weer iets kleins verkocht, wat nu overweg is naar Sevilla. Godzijdank woon ik in een stad die een Mondial relay-punt dichtbij heeft.
Fear is the cockblocker of dreams
pi_210276282
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 18:34 schreef NenaLanda het volgende:
Ik heb Mondial Relay uitgezet. Er heeft een hele tijd niemand daarmee wat van me gekocht. Gisteren wel en toen kwam ik erachter dat ALLE pakketpunten weg zijn? Mede doordat de TANGO met MR is gestopt.

Gelukkig moest ik vandaag naar Rotterdam en bleek daar ergens wel een punt te zijn.

Ik ben wel bang dat MR weer zonder reden een pakket naar mij terugstuurt. Dan moet ik naar Rotterdam om het op te halen. Ik woon daar niet eens in de buurt >.<
De Esso is (ook?) met Mondial Relay gestopt. Daarnaast merk ik hier in de buurt dat veel kleine ondernemers ook gestopt zijn met Mondial Relay. Onder meer een kleermaker, een GSM-winkel, een tabakswinkel en een sup-winkel.
Erg vervelend. Er komen op mijn account steeds biedingen en bundelaanvragen binnen uit vooral Frankrijk. Na acceptatie van mijn kant komt er steeds geen aankoop. Waarschijnlijk omdat ik Mondial Relay als verzendmethode heb geblokkeerd en UPS te duur is voor die mensen.

Ik merk wel dat ik steeds de deur (in Nederland ;) ) moet openen voor pakketjes van UPS en DHL waar dan als afzender een code van vier letters staat die duidelijk van Vinted is... En dat dat ook pakketjes zijn uit Spanje
pi_210280218
Ik heb nu een Homerr punt die iets dichterbij zit, veel Fransen bestellen ook daar i.p.v. Mondial Relay.
Maar inderdaad, MR heb ik ook uitgezet sinds Esso niet meer verzend en/of aanneemt. Ik ga geen 20 min rijden voor een punt.
Shine bright like a diamond.
pi_210280523
Ik vind het echt irritant dat je niet meer kan filteren op land. Dat kon in het begin wel maar dat hebben ze verwijderd.
De Fransen en Italianen houden er nogal andere maten op na dan ons Hollanders :')
Twiddel
  maandag 14 augustus 2023 @ 12:30:56 #33
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_210280532
quote:
2s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 11:54 schreef SEMTEX het volgende:
Ik had weer een stuk of 6 nieuwe items gepost en heb al meteen weer iets kleins verkocht, wat nu overweg is naar Sevilla. Godzijdank woon ik in een stad die een Mondial relay-punt dichtbij heeft.
Ik heb dit gejinxt: mijn MR-punt had vakantie :P ik moest naar een durpje verderop (een Total tankstation, alsnog maar ong. 3/4 km rijden).

heb trouwens alweer 2 types gehad die bundels aanvragen, waarna ik ze een pakketformaat geef en waarna geen reactie meer komt. Die verwachtten zeker bundelkorting :P (newsflash: ain't gonna happen).
Fear is the cockblocker of dreams
pi_210389660
De tweede paar schoenen dat ik op Vinted kocht, zat de linkerschoen echt te krap. Dus die ga ik binnenkort op Vinted zetten.
Fuck the EBU
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_210390836
Mijn vermiste pakketje van begin juni (homerrr) is gisteren aangekomen bij de ontvanger _O-
pi_210455798
Nou, ik ben ook weer actief. Al een paar pakketjes verzonden en straks mogen er weer 4 pakketjes ingeleverd worden. Totale opbrengst binnen een week 60 euro :P

Zelf ook al wat dingen gekocht voor mijn dochters en mijzelf. Totale kosten 75 euro ;)
pi_210583420
30 euro bod voor groene dr martens gekregen. Ik had ze zelf op Vinted gekocht, maar de linkerschoen was echt te krap. Ik heb ze voor 50 euro op Vinted gezet. Ze zijn amper gedragen.

Ik heb het bod van 30 euro geweigerd.
Fuck the EBU
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_210584751
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 19:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
30 euro bod voor groene dr martens gekregen. Ik had ze zelf op Vinted gekocht, maar de linkerschoen was echt te krap. Ik heb ze voor 50 euro op Vinted gezet. Ze zijn amper gedragen.

Ik heb het bod van 30 euro geweigerd.
Snap ik. Ik heb net 2 van mn oude dr martens verkocht. Mijn 10 jaar oude, flink gedragen (het hele hoge model) docs gingen ook nog voor 50 weg.
pi_210779026
Ik ben lekker aan het verkopen, maar wat baal ik van dat Homerr zeg.
2 weken geleden had ik ergens een afspraak tegenover een pakketpunt dus daar mijn pakketje afgegeven, ik heb wel Homerrpakketpunten die iets dichterbij zitten maar daar kom ik ook eigenlijk nooit in de buurt. En ja hoor, pakketje was keurig naar Frankrijk gestuurd, maar daar is het blijven steken en dus uiteindelijk weer teruggestuurd naar (je raadt het al) dat pakketpunt ver weg. Nu kan ik dus een uur uittreken om heen en weer te rijden om mijn (hopelijk onbeschadigde) pakketje weer op te halen…om vervolgens een paar dagen later weer een tripje naar zo’n Homerrpunt ergens te maken om het voor de 2e keer naar de koper te versturen die het graag wil hebben.

Reactie van Vinted: we raden aan om geen pakketjes af te geven bij pakketpunten die ver van je huis liggen :X
Ik heb al in mijn profiel en advertenties staan dat ik niet met Homerr verstuur, maar mensen lezen niet of trekken zich er niks van aan.
  donderdag 28 september 2023 @ 18:19:12 #40
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_210779694
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2023 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben lekker aan het verkopen, maar wat baal ik van dat Homerr zeg.
2 weken geleden had ik ergens een afspraak tegenover een pakketpunt dus daar mijn pakketje afgegeven, ik heb wel Homerrpakketpunten die iets dichterbij zitten maar daar kom ik ook eigenlijk nooit in de buurt. En ja hoor, pakketje was keurig naar Frankrijk gestuurd, maar daar is het blijven steken en dus uiteindelijk weer teruggestuurd naar (je raadt het al) dat pakketpunt ver weg. Nu kan ik dus een uur uittreken om heen en weer te rijden om mijn (hopelijk onbeschadigde) pakketje weer op te halen…om vervolgens een paar dagen later weer een tripje naar zo’n Homerrpunt ergens te maken om het voor de 2e keer naar de koper te versturen die het graag wil hebben.

Reactie van Vinted: we raden aan om geen pakketjes af te geven bij pakketpunten die ver van je huis liggen :X
Ik heb al in mijn profiel en advertenties staan dat ik niet met Homerr verstuur, maar mensen lezen niet of trekken zich er niks van aan.
Kun je dat niet uitschakelen?

/ ja je kunt Homerr uitvinken bij je instellingen
pi_210779781
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2023 18:19 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Kun je dat niet uitschakelen?

/ ja je kunt Homerr uitvinken bij je instellingen
Ik kan Homerr helaas niet uitschakelen, jij kunt dat wel? Hoe kan dat?
pi_210779824
Kun je niet uitschakelen
  donderdag 28 september 2023 @ 18:35:19 #43
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_210779848
Oke,

Ik kan bij mijn instellingen --> Verzenden

Alle koeriersdiensten aan of uitvinken.
pi_210779917
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2023 18:35 schreef Mubassie het volgende:
Oke,

Ik kan bij mijn instellingen --> Verzenden

Alle koeriersdiensten aan of uitvinken.
Bij mij staat bij Homerrr wel zo'n schuifje (lichtblauw) maar die kan ik niet uitzetten. UPS idem. De rest (donkerblauw) kan ik wel aan en uitzetten.

Overigens kan ik bij bestellen niet altijd alle punten kiezen. Soms staat er een punt niet meer tussen en een dag later wel weer.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  donderdag 28 september 2023 @ 18:48:11 #45
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_210779987
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 18:42 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Bij mij staat bij Homerrr wel zo'n schuifje (lichtblauw) maar die kan ik niet uitzetten. UPS idem. De rest (donkerblauw) kan ik wel aan en uitzetten.

Je hebt gelijk :@
Ik kan ze idd ook niet schuiven
pi_210780366
Homerr zit vuistdiep in Vinted, dus die samenwerking kan je niet uitzetten idd.
pi_210782148
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2023 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb al in mijn profiel en advertenties staan dat ik niet met Homerr verstuur, maar mensen lezen niet of trekken zich er niks van aan.
Ik kocht laatst iets wat door de verkoopster geannuleerd werd omdat ze geen Homerrpunt in de buurt had. Ik had nergens gezien dat ze niet met Homerr wou verzenden, anders had ik wel daar rekening mee te gehouden.
Nu heb ik na de annulering (en haar uitleg) gewoon opnieuw die bloes gekocht, maar dan met een andere verzender.

Ik zal voortaan even informeren voordat ik koop, want ik vind het vervelend om verkopers in de stress te jagen. Ik laat ook al heel vaak weten dat ze niet naar een pakketpunt moeten vliegen voor mij, ik wacht echt wel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 17:04:05 #48
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_210855144
Vandaag voor het eerst eens een artikel op Vinted te koop gezet en nu is mijn account definitief geblokkeerd omdat het een nep artikel zou zijn ):O
.
pi_210855471
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 17:04 schreef Yankee het volgende:
Vandaag voor het eerst eens een artikel op Vinted te koop gezet en nu is mijn account definitief geblokkeerd omdat het een nep artikel zou zijn ):O
Wat was dat dan?
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 18:11:21 #50
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_210855563
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 17:57 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Wat was dat dan?
Een originele RL-trui
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')