Hier het voordeel dat de jumbo in de straat alle pakketpunten binnen heeft (behalve PostNL want die eiste alleenrecht dus toen is PostNL moeten vertrekkenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ook maar weer eens wat besteld, kon geen Homer in de buurt kiezen, ik denk dat het enige punt hier of opgedoekt of met vakantie is. Sowieso mis ik al die pakketpunten op loopafstand van het vorige huis best wel. Ben kasten aan het opruimen, het is toch geen buitenweer, eens kijken wanneer ik zin heb om de boel op de foto zetten
De Esso is (ook?) met Mondial Relay gestopt. Daarnaast merk ik hier in de buurt dat veel kleine ondernemers ook gestopt zijn met Mondial Relay. Onder meer een kleermaker, een GSM-winkel, een tabakswinkel en een sup-winkel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:34 schreef NenaLanda het volgende:
Ik heb Mondial Relay uitgezet. Er heeft een hele tijd niemand daarmee wat van me gekocht. Gisteren wel en toen kwam ik erachter dat ALLE pakketpunten weg zijn? Mede doordat de TANGO met MR is gestopt.
Gelukkig moest ik vandaag naar Rotterdam en bleek daar ergens wel een punt te zijn.
Ik ben wel bang dat MR weer zonder reden een pakket naar mij terugstuurt. Dan moet ik naar Rotterdam om het op te halen. Ik woon daar niet eens in de buurt >.<
Ik heb dit gejinxt: mijn MR-punt had vakantiequote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:54 schreef SEMTEX het volgende:
Ik had weer een stuk of 6 nieuwe items gepost en heb al meteen weer iets kleins verkocht, wat nu overweg is naar Sevilla. Godzijdank woon ik in een stad die een Mondial relay-punt dichtbij heeft.
Snap ik. Ik heb net 2 van mn oude dr martens verkocht. Mijn 10 jaar oude, flink gedragen (het hele hoge model) docs gingen ook nog voor 50 weg.quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
30 euro bod voor groene dr martens gekregen. Ik had ze zelf op Vinted gekocht, maar de linkerschoen was echt te krap. Ik heb ze voor 50 euro op Vinted gezet. Ze zijn amper gedragen.
Ik heb het bod van 30 euro geweigerd.
Kun je dat niet uitschakelen?quote:Op donderdag 28 september 2023 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben lekker aan het verkopen, maar wat baal ik van dat Homerr zeg.
2 weken geleden had ik ergens een afspraak tegenover een pakketpunt dus daar mijn pakketje afgegeven, ik heb wel Homerrpakketpunten die iets dichterbij zitten maar daar kom ik ook eigenlijk nooit in de buurt. En ja hoor, pakketje was keurig naar Frankrijk gestuurd, maar daar is het blijven steken en dus uiteindelijk weer teruggestuurd naar (je raadt het al) dat pakketpunt ver weg. Nu kan ik dus een uur uittreken om heen en weer te rijden om mijn (hopelijk onbeschadigde) pakketje weer op te halen…om vervolgens een paar dagen later weer een tripje naar zo’n Homerrpunt ergens te maken om het voor de 2e keer naar de koper te versturen die het graag wil hebben.
Reactie van Vinted: we raden aan om geen pakketjes af te geven bij pakketpunten die ver van je huis liggen![]()
Ik heb al in mijn profiel en advertenties staan dat ik niet met Homerr verstuur, maar mensen lezen niet of trekken zich er niks van aan.
Ik kan Homerr helaas niet uitschakelen, jij kunt dat wel? Hoe kan dat?quote:Op donderdag 28 september 2023 18:19 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Kun je dat niet uitschakelen?
/ ja je kunt Homerr uitvinken bij je instellingen
Bij mij staat bij Homerrr wel zo'n schuifje (lichtblauw) maar die kan ik niet uitzetten. UPS idem. De rest (donkerblauw) kan ik wel aan en uitzetten.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:35 schreef Mubassie het volgende:
Oke,
Ik kan bij mijn instellingen --> Verzenden
Alle koeriersdiensten aan of uitvinken.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 28 september 2023 18:42 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Bij mij staat bij Homerrr wel zo'n schuifje (lichtblauw) maar die kan ik niet uitzetten. UPS idem. De rest (donkerblauw) kan ik wel aan en uitzetten.
Ik kocht laatst iets wat door de verkoopster geannuleerd werd omdat ze geen Homerrpunt in de buurt had. Ik had nergens gezien dat ze niet met Homerr wou verzenden, anders had ik wel daar rekening mee te gehouden.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb al in mijn profiel en advertenties staan dat ik niet met Homerr verstuur, maar mensen lezen niet of trekken zich er niks van aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |