Jij kijkt nooit.quote:
Ik vrees voor een enorm frustratiegehalte van Arib en dat zou ik jammer vinden. Beetje van: "IK heb gelijk maar krijg het niet."quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:23 schreef Farenji het volgende:
Ik vond Arib eigenlijk altijd wel tof als Kamervoorzitter, tot die ellende naar buiten kwam. Maar goedbeschouwd hoeft dat ook niet veel te veranderen. Maakt het eigenlijk nog interessanter. Ik ben wel benieuwd wat voor gesprek het wordt.
Ik geef haar nog steeds het voordeel van de twijfel overigens. Maar dat is wellicht ten onrechte.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:23 schreef Farenji het volgende:
Ik vond Arib eigenlijk altijd wel tof als Kamervoorzitter, tot die ellende naar buiten kwam. Maar goedbeschouwd hoeft dat ook niet veel te veranderen. Maakt het eigenlijk nog interessanter. Ik ben wel benieuwd wat voor gesprek het wordt.
Hopelijk maakt Theo daar met de botte bijl gehakt van.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vrees voor een enorm frustratiegehalte van Arib en dat zou ik jammer vinden. Beetje van: "IK heb gelijk maar krijg het niet."
Ah, zo'n zomeravond heb ik dan niet zo veel zin in.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:12 schreef Farenji het volgende:
[..]
Hopelijk maakt Theo daar met de botte bijl gehakt van.
Dat verwacht ik niet. Ik denk dat Theo haar met veel respect zal behandelen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:12 schreef Farenji het volgende:
Hopelijk maakt Theo daar met de botte bijl gehakt van.
Wel even schakelen na de vorige twee gasten.quote:
Ja. Maar wel mooi fragment.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:27 schreef Monolith het volgende:
Wel even schakelen na de vorige twee gasten.
Ja.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Is het tafeltje dit seizoen kleiner? Ze zitten bijna bij elkaar op schoot.
(Ik schakel net laat in helaas.)
Dit kan er nog wel mee door inderdaad, ook als haakje voor het gesprek. Maar doorgaans vind ik het echt vreselijk gemaakte emotv.quote:
Welke ellende kwam er naar buiten dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:23 schreef Farenji het volgende:
Zie deze post.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Welke ellende kwam er naar buiten dan?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:20 schreef golfer het volgende:
Toen ze in 2021 Kamervoorzitter af was en zich ging richten op het voorzitterschap van de parlementaire enquêtecommissie naar het coronabeleid, kwamen er twee anonieme brieven met klachten over een onveilige werksfeer onder Arib in de tijd dat zij Kamervoorzitter was. Er werd een onderzoek naar de feitelijkheid van de klachten over haar gedrag aangekondigd. Arib toonde zich geschokt en maakte kort na het nieuws via Twitter bekend de Kamer te verlaten. Zonder afscheidsspeech of afscheidsbrief. Daarmee kwam een abrupt einde aan een carrière in het hart van de Nederlandse politiek die een kwart eeuw had geduurd.
Zomergasten is niet echt een journalistiek programma natuurlijk. Ik weet niet of Arib überhaupt trek heeft in het onderwerp.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:52 schreef Smallish het volgende:
Ik ben echt erg benieuwd hoe en of zij dat gedoe gaat benoemen. Of ze er op ingaat en zegt “zo is het gegaan”. Vraag me af of ze dit doet. Bureau Hoffmann zal het haar niet in dank afnemen als zij haar uitleg geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |