Jij kijkt nooit.quote:
Ik vrees voor een enorm frustratiegehalte van Arib en dat zou ik jammer vinden. Beetje van: "IK heb gelijk maar krijg het niet."quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:23 schreef Farenji het volgende:
Ik vond Arib eigenlijk altijd wel tof als Kamervoorzitter, tot die ellende naar buiten kwam. Maar goedbeschouwd hoeft dat ook niet veel te veranderen. Maakt het eigenlijk nog interessanter. Ik ben wel benieuwd wat voor gesprek het wordt.
Ik geef haar nog steeds het voordeel van de twijfel overigens. Maar dat is wellicht ten onrechte.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:23 schreef Farenji het volgende:
Ik vond Arib eigenlijk altijd wel tof als Kamervoorzitter, tot die ellende naar buiten kwam. Maar goedbeschouwd hoeft dat ook niet veel te veranderen. Maakt het eigenlijk nog interessanter. Ik ben wel benieuwd wat voor gesprek het wordt.
Hopelijk maakt Theo daar met de botte bijl gehakt van.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vrees voor een enorm frustratiegehalte van Arib en dat zou ik jammer vinden. Beetje van: "IK heb gelijk maar krijg het niet."
Ah, zo'n zomeravond heb ik dan niet zo veel zin in.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:12 schreef Farenji het volgende:
[..]
Hopelijk maakt Theo daar met de botte bijl gehakt van.
Dat verwacht ik niet. Ik denk dat Theo haar met veel respect zal behandelen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:12 schreef Farenji het volgende:
Hopelijk maakt Theo daar met de botte bijl gehakt van.
Wel even schakelen na de vorige twee gasten.quote:
Ja. Maar wel mooi fragment.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:27 schreef Monolith het volgende:
Wel even schakelen na de vorige twee gasten.
Ja.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Is het tafeltje dit seizoen kleiner? Ze zitten bijna bij elkaar op schoot.
(Ik schakel net laat in helaas.)
Dit kan er nog wel mee door inderdaad, ook als haakje voor het gesprek. Maar doorgaans vind ik het echt vreselijk gemaakte emotv.quote:
Welke ellende kwam er naar buiten dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:23 schreef Farenji het volgende:
Zie deze post.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Welke ellende kwam er naar buiten dan?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:20 schreef golfer het volgende:
Toen ze in 2021 Kamervoorzitter af was en zich ging richten op het voorzitterschap van de parlementaire enquźtecommissie naar het coronabeleid, kwamen er twee anonieme brieven met klachten over een onveilige werksfeer onder Arib in de tijd dat zij Kamervoorzitter was. Er werd een onderzoek naar de feitelijkheid van de klachten over haar gedrag aangekondigd. Arib toonde zich geschokt en maakte kort na het nieuws via Twitter bekend de Kamer te verlaten. Zonder afscheidsspeech of afscheidsbrief. Daarmee kwam een abrupt einde aan een carričre in het hart van de Nederlandse politiek die een kwart eeuw had geduurd.
Zomergasten is niet echt een journalistiek programma natuurlijk. Ik weet niet of Arib überhaupt trek heeft in het onderwerp.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:52 schreef Smallish het volgende:
Ik ben echt erg benieuwd hoe en of zij dat gedoe gaat benoemen. Of ze er op ingaat en zegt “zo is het gegaan”. Vraag me af of ze dit doet. Bureau Hoffmann zal het haar niet in dank afnemen als zij haar uitleg geeft.
Vreselijk interview.quote:
Ik zou zó graag de aflevering met Ischa Meijer nog eens willen zien, die was echt legendarisch.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:02 schreef golfer het volgende:
Item uit 1989 van Peter van Ingen.
Over Zomergasten gesproken.
Leek wel op een item uit (de voorganger van) Buitenhofquote:Op zondag 6 augustus 2023 21:02 schreef golfer het volgende:
Item uit 1989 van Peter van Ingen.
Over Zomergasten gesproken.
Er zijn nog wel een paar korte fragmenten van:quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:04 schreef Martinello het volgende:
Ik zou zó graag de aflevering met Ischa Meijer nog eens willen zien, die was echt legendarisch.
Nee. Prima zo. Afgesloten hoofdstuk.quote:
Nou, inderdaad.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:57 schreef svann het volgende:
[..]
Vreselijk interview.
Ik dacht steeds, laat dat mens toch niet al haar trauma's oprakelen op je emo-jacht.
Ja, die ken ik ja. Er is volgens mij eens een terugblik geweest op zoveel jaar Zomergasten bij de VPRO waarin Peter van Ingen ook de aflevering met Ischa besprak. Maar daar is helaas niets meer van terug te vinden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zijn nog wel een paar korte fragmenten van:
Maar er is dus helemaal niks naar buiten gekomen. Vooralsnog alleen maar insinuaties, niet eens concrete beschuldigingen. Maar blijkbaar hebben mensen hun oordeel al klaar op basis van achterklap. Daar kan ik niet zo goed tegen.quote:
Ja het verloopt een beetje zoals met elke politicus in Zomergasten. Niet het meest boeiende type gast.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:24 schreef Claudia_x het volgende:
Gemoedelijk gesprek, en retesaai. Het gaat wel zo ongeveer als ik had verwacht.
De politieke nerd in mij is het daar niet mee eens.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:15 schreef golfer het volgende:
Dat is ook
[..]
Nee. Prima zo. Afgesloten hoofdstuk.
quote:
Wat ik er van begreep is het niet de PvdA geweest die de dolken in haar rug stak, maar was dat vooral iemand van jouw partij D66, namelijk Vera Bergkamp, die achter haar rug om en zonder haar medeweten, op basis van anonieme brieven een onderzoek naar haar wilde laten doen. En dat ook nog eens naar de NRC (liet) lekken.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:29 schreef borisz het volgende:
De politieke nerd in mij is het daar niet mee eens.
Sta er dubbel in.
Dat Arib niet herkozen is destijds is te begrijpen.![]()
De manier waarop men haar heeft gedumpt is walgelijk.. Begrijp inmiddels dat hier ook voor de PVDA de mensheid belangrijker was dan de mens. Bij Pvda komen de dolken altijd van intern.
Wil gewoon weten wat er exact is gebeurd ipv halve waarheden.
Ja de hoe ben je als je relaxt bent vraag trapt ze niet in.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
Zit Theo Het Onderwerp nou langzaam te introduceren of beeld ik het me in? Arib lijkt op haar hoede.
Dat kwam later.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat ik er van begreep is het niet de PvdA geweest die de dolken in haar rug stak, maar was dat vooral iemand van jouw partij D66, namelijk Vera Bergkamp, die achter haar rug om en zonder haar medeweten, op basis van anonieme brieven een onderzoek naar haar wilde laten doen. En dat ook nog eens naar de NRC (liet) lekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |