Zeker, dat deed hij heel goed!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat mag je volgens mij aan Lang toeschrijven.
Bij de contractonderhandelingen voor verlenging van Babadi zijn contract. Clubs staan blijkbaar ook in de rij voor 'm dus ik zou nog niet erop rekenen dat hij nog veel gaat laten zien in PSV-shirt.quote:
Wie zegt dat? Nog niks over gelezenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij de contractonderhandelingen voor verlenging van Babadi zijn contract. Clubs staan blijkbaar ook in de rij voor 'm dus ik zou nog niet erop rekenen dat hij nog veel gaat laten zien in PSV-shirt.
Twitterrikquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Nog niks over gelezen
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kan het nergens vinden? Of van een week geleden ofzo?
Who the fuck is Simons ?quote:Op zondag 16 juli 2023 10:27 schreef PSVCL het volgende:
Klinkt gek ..maar hier wordt PSV, als team, sterker van.
Volgens mij een bewuste bal van Saibari, je ziet hem ook kijken naar links, en hem bewust met de binnenkant van de voet spelen. Een bal op goal had hij op de wreef genomen met een totaal andere trap.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik twijfel of Saibari dat kan.
Mooi trouwens, die aandacht voor die kinderen achteraf. Die hebben de dag van hun leven.
Was een hele goeie goal, vond PSV goed spelen, het zit hem alleen een beetje in die laatste fase en de eindpass om goals te maken wat eraan ontbrak, was 1 keer Lang die Luuk in 1 keer aan had moeten spelen maar ging dribbelen en ook Van Aanholt had een paar mogelijkheden om de bal beter neer te leggen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij een bewuste bal van Saibari, je ziet hem ook kijken naar links, en hem bewust met de binnenkant van de voet spelen. Een bal op goal had hij op de wreef genomen met een totaal andere trap.
Aldus Slot. Volgens mij zijn zowel PSV als Feyenoord 2 basisspelers kwijt.quote:Toen hebben we het initiatief niet meer gehad. Eigenlijk moesten we gewoon hopen dat het 0-0 bleef. Het heeft er mee te maken dat de tegenstander hartstikke fit is, terwijl wij veel basisspelers zijn verloren. Als je dat afzet tegen PSV… Zij zijn Xavi Simons verloren, maar hebben die met een geweldige Noa Lang vervangen.'
Ik vond het ook maar een slap excuus van Arne, bij Ajax was ik ook verbaasd over wat de spelers meer konden toen Bosz kwam, maar een seizoen is lang.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Aldus Slot. Volgens mij zijn zowel PSV als Feyenoord 2 basisspelers kwijt.Nee, moet zeggen dat Bosz in de eerste wedstrijd wel een prima indruk heeft achter gelaten, speelden echt een heel stuk beter dan vorig jaar onder Ruud, met nagenoeg dezelfde spelers achterin. Als dit geen uitschieter was, en er nog een versterking of 2/3 bij gaat komen, ben ik erg benieuwd waar Bosz toe in staat is met dit team.
Ik denk dat je vooral kunt stellen dat trainen een ervaringsvak is en dat Bosz er al een stuk meer patronen in heeft gekregen dat Van Nistelrooij vorig jaar. Dat is jammer om te moeten constateren want Ruudquote:
Idd iedereen ziet hem als zekerheidje. Ik heb liever iemand die voorzetten kan geven en af toe eroverheen gaat zoals Max in z’n eerste 5 potjes of een Willems toendertijd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:43 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Eeg positief verrast gisteren door dit PSV, alleen geldt dit niet voor van Aanholt.
Dat was wel een dissonant inderdaad, kreeg veel vrijheid maar de snelheid en finesse ontbrak wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:43 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Eeg positief verrast gisteren door dit PSV, alleen geldt dit niet voor van Aanholt.
Puur genot die Babadi.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:25 schreef Buitendam het volgende:
Die Babadi bohhhhhhh. In een ideaal scenario halen we CL met hem, Bakayoko en Lang. Dan zou het zomaar eens hard cashen kunnen worden, de komende seizoenen.
Snap dan ook niet dat PSV niet heeft geprobeerd Angelino terug te halenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd iedereen ziet hem als zekerheidje. Ik heb liever iemand die voorzetten kan geven en af toe eroverheen gaat zoals Max in z’n eerste 5 potjes of een Willems toendertijd.
Selectie heeft echt nog wel een paar oppeppers nodig. Vergeleken met het afgelopen seizoen zag het er gisteren grote delen van de wedstrijd wel een stuk degelijker uit. Zelfs toen in het eerste deel van de wedstrijd er het nodige mis ging qua verdediging was er altijd nog iemand die er uiteindelijk zijn poot/hand voor kreeg. Vorig seizoen gebeurde dat veel te weinig.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gefeliciteerd mannen. Jullie staan er beter voor dan verwacht.
Das een mooi lijstjequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:19 schreef PSVCL het volgende:
PSV-Ajax 2-1
Ajax-PSV 3-5
PSV-Feyenoord 4-3
Ajax-PSV 1-2
Feyenoord-PSV 2-2(9 min extra tijd anders win je gewoon met 1-2,kut makkelie)
PSV-Ajax 3-0
PSV-Ajax 1-1(4-2p)
Feyenoord-PSV 0-1
De laatste 8 toppers niet verloren, niet verkeerd. #wzpwzdb
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:19 schreef PSVCL het volgende:
PSV-Ajax 2-1
Ajax-PSV 3-5
PSV-Feyenoord 4-3
Ajax-PSV 1-2
Feyenoord-PSV 2-2(9 min extra tijd anders win je gewoon met 1-2,kut makkelie)
PSV-Ajax 3-0
PSV-Ajax 1-1(4-2p)
Feyenoord-PSV 0-1
De laatste 8 toppers niet verloren, niet verkeerd. #wzpwzdb
Laat zo'n jongen eerst maar eens 5 wedstrijden achter elkaar presteren in de eredivisie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:25 schreef Buitendam het volgende:
Die Babadi bohhhhhhh. In een ideaal scenario halen we CL met hem, Bakayoko en Lang. Dan zou het zomaar eens hard cashen kunnen worden, de komende seizoenen.
Joh.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laat zo'n jongen eerst maar eens 5 wedstrijden achter elkaar presteren in de eredivisie.
Laat 'm eerst z'n contract maar eens verlengen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laat zo'n jongen eerst maar eens 5 wedstrijden achter elkaar presteren in de eredivisie.
Gaf de assist in Eindhoven op de 0-1. Dan moet je wat kunnen! Hopelijk loten we straks weer Rangers. Voor het geval we Graz verslaan.quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:25 schreef TheVulture het volgende:
Je zou zeggen dat dit geen onmogelijke opgave is
Je verliest er 1 vd 10 keer van. De andere 9x ga je gewoon doorquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vorige keer tegen Rangers ging het best soepel inderdaad
quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:23 schreef Zorro het volgende:
Eindhovens (!) Dagblad
Lotinguitslag met ajax beginnen en dan pas de CL.
Toen ajax CL speelde was het excuus altijd dat CL het belangrijkst was en daarom eerst.
Je zou er boos om kunnen worden als het niet zo in-en-in triest was.
Je weet dat dat gewoon het AD is?quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:23 schreef Zorro het volgende:
Eindhovens (!) Dagblad
Lotinguitslag met ajax beginnen en dan pas de CL.
Toen ajax CL speelde was het excuus altijd dat CL het belangrijkst was en daarom eerst.
Je zou er boos om kunnen worden als het niet zo in-en-in triest was.
Dat maakt het er niet beter op. Voor Rotterdammers is dat net zo treurig.quote:
Gaan gewoon voor de meeste clicks. Wat verrassend.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat maakt het er niet beter op. Voor Rotterdammers is dat net zo treurig.
Het is toch in Belgische handen, net als de Telegraaf trouwens maar dan een ander bedrijf.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan gewoon voor de meeste clicks. Wat verrassend.
Ja, is allemaal DPG geworden.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is toch in Belgische handen, net als de Telegraaf trouwens maar dan een ander bedrijf.
Ik verwacht dat we het met Sturm Graz al moeilijk genoeg gaan hebben eigenlijk, kijken we daarna wel verder.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:25 schreef TheVulture het volgende:
Je zou zeggen dat dit geen onmogelijke opgave is
Ja, dat doet ie ja. Speelt al twee wedstrijden meer dan prima. Babadi en hij zijn echt potentiële goudmijntjes.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Bakayoko begint langzaam aan mijn mond te snoeren geloof ik.
Nou is deze wedstrijd misschien niet echt een graadmeter, Graz laat hem wel heel erg vrij. Echter lijkt er vooral meer rendement te komen in z’n acties en voorzetten, vorig jaar was het 1 goede voorzet/schot om vervolgens 20x een aanval te verneuken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dat doet ie ja. Speelt al twee wedstrijden meer dan prima. Babadi en hij zijn echt potentiële goudmijntjes.
Voor na dit seizoen dan.
2 al?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dat doet ie ja. Speelt al twee wedstrijden meer dan prima. Babadi en hij zijn echt potentiële goudmijntjes.
Voor na dit seizoen dan.
Dit zal wel voorlopig het einde zijn van types als Bommel, Nistelrooij, Boer en Bronckhorstquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:57 schreef PSVCL het volgende:
Wat een verschil met het ¨voetbal¨ van vorig seizoen
Ja dan beginnen we weer met types als Bommel, Nistelrooij, Boer en Bronckhorstquote:
Dat is echt heel erg slecht. Ik was al woedend toen Feyenoord daar gelijk speelde (?) na die 6-0 in de thuiswedstrijd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:18 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb niet zo'n goed idee wat sturm graz voorsteld. Maar heb psv al. Jaren niet zo goed zien spelen
I hate to say I told you so, but I told you so.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Bakayoko begint langzaam aan mijn mond te snoeren geloof ik.
Zeer ergerlijk ja. Ik word overigens veel blijer van Lang dan dat ik gedacht had. Babadi is echt van grote klasse.quote:
Kan Sambo niet op links, vraag ik me dan af.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:49 schreef PSVCL het volgende:
Hopen dat Mauro snel fit is, van aanhoolt wordt steeds slechter
Hij maakt het er vandaag ook een beetje zelf naar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
PvA wordt de kop van jut dit jaar.
Nooit gespeeld volgens mij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kan Sambo niet op links, vraag ik me dan af.
Het centrum viel me af 100 procent mee. Veerman goed. Babadi is een briljante hè.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:36 schreef tompsv18 het volgende:
Dit was een fijne wedstrijd zeg. 7-1 was niet gek geweest gezien de kansen. Bakayoko en Babadi als jonkies geweldig. Daarnaast waren Luuk en Sangare heerlijk op dreef. Mag Sangare nog 1 seizoen blijven? Wat een geweldenaar.
Wat een weelde.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 00:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dit hebben we al jaren niet meegemaakt
Zijn eigenlijk te laat met contract verlengen dus dat wordt nog spannend.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:37 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
We moeten hopen dat Babadi blijft, dat gaat echt een fenomeen worden.
Het is ook wat overdreven. Van Aanholt speelde best een ongelukkige wedstrijd en krijgt een 7,8?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 00:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dit hebben we al jaren niet meegemaakt
Ik hoop vooral dat Badadi geen tweede Bakkali wordt. paar goede weken en vervolgens voor het grote geld de vergetelheid in.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk te laat met contract verlengen dus dat wordt nog spannend.
Als ie niet bijtekent gaat ie minimaal een halfjaar stilstaan in zijn ontwikkeling, dat is voor niemand goed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:37 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
We moeten hopen dat Babadi blijft, dat gaat echt een fenomeen worden.
Maar wat is er waar aan het verhaal dat ze vergeten zijn hem te verlengen of is dat gewoon weer Valentijn z'n duim?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie niet bijtekent gaat ie minimaal een halfjaar stilstaan in zijn ontwikkeling, dat is voor niemand goed.
Hij heeft Labyad/Bakkali als precedent, je weet dat dat spel niet handig is. PSV zal er ook een langdurig contract uit willen halen, maar als ie voor 3 jaar tekenet moet je daar tevreden mee zijn denk ik.
In welke zin 'te laat'?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk te laat met contract verlengen dus dat wordt nog spannend.
Hij is einde contract, maar ik heb geen idee of dat een geval 'vergeten' of 'moeilijkdoenerij' is. Vorige week werd er gesproken over een verschil tussen vraag en aanbod - effectief heeft PSV dus te weinig geboden? Maar er wordt iemand gehaald voor de 10 positie en dat is niet voor niets. Dan heb je een optie als het moeilijk wordt met Babadi.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar wat is er waar aan het verhaal dat ze vergeten zijn hem te verlengen of is dat gewoon weer Valentijn z'n duim?
Laten we maar hopen dat het goed komt, leuke speler.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is einde contract, maar ik heb geen idee of dat een geval 'vergeten' of 'moeilijkdoenerij' is. Vorige week werd er gesproken over een verschil tussen vraag en aanbod - effectief heeft PSV dus te weinig geboden? Maar er wordt iemand gehaald voor de 10 positie en dat is niet voor niets. Dan heb je een optie als het moeilijk wordt met Babadi.
In de zin van dat hij er nu al heel goed opstaat bij tig clubs en dat hij dus geen opgewaardeerd jeugdcontractje meer gaat tekenenquote:
Vergeten als in 'ho fuck, Babadi heeft een aflopend contract zie ik ineens!' is natuurlijk klets. Dat is gewoon journalsiten-lingo voor 'het is nog niet gelukt om te verlengen'.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar wat is er waar aan het verhaal dat ze vergeten zijn hem te verlengen of is dat gewoon weer Valentijn z'n duim?
Het is ook Valentijn maar en het blijft altijd moeilijk met jeugdspelers, die worden vaak toch wel wat ondergewaardeerd tov aankopen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vergeten als in 'ho fuck, Babadi heeft een aflopend contract zie ik ineens!' is natuurlijk klets. Dat is gewoon journalsiten-lingo voor 'het is nog niet gelukt om te verlengen'.
Het jong heeft intern altijd te boek gestaan als een groot talent, het is niet zo dat hij ineens is gaan verrassen.
Maar dat is de club niet te verwijten lijkt me? (Itt tot hoe het journaille het opschrijft) Dat hij al zo ver is op zijn 18e, wanneer je pas zo'n contract aan kunt gaan.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de zin van dat hij er nu al heel goed opstaat bij tig clubs en dat hij dus geen opgewaardeerd jeugdcontractje meer gaat tekenen![]()
Dat is eigenlijk wat je als club wil, dat je zo'n jongen voor 4-5 jaar vastlegt tegen een normaal selectiesalaris zodra hij 18 is, zonder clausules. Ontploft zo'n jong dan, dan ga wil die uiteraard een opwaardering. Dat gaat ie dan ook krijgen maar dan sta je als club het sterkste in de onderhandelingen.
Nu staat Babadi veruit het sterkst, die heeft, nog even los van salaris nu volkomen de regie in handen over het verdere verloop van zijn carrière. En hij lijkt mij te slim om dat uit handen te geven. Dus als hij al gaat verlengen zal dat wel met de nodige clausules en voorwaarden zijn.
PSV was volgens mij eind vorig seizoen al bezig met zijn contract dus je kan de club wat dat betreft weinig verwijten.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat is de club niet te verwijten lijkt me? (Itt tot hoe het journaille het opschrijft) Dat hij al zo ver is op zijn 18e, wanneer je pas zo'n contract aan kunt gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |