Nooit gespeeld volgens mij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kan Sambo niet op links, vraag ik me dan af.
Het centrum viel me af 100 procent mee. Veerman goed. Babadi is een briljante hè.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:36 schreef tompsv18 het volgende:
Dit was een fijne wedstrijd zeg. 7-1 was niet gek geweest gezien de kansen. Bakayoko en Babadi als jonkies geweldig. Daarnaast waren Luuk en Sangare heerlijk op dreef. Mag Sangare nog 1 seizoen blijven? Wat een geweldenaar.
Wat een weelde.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 00:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dit hebben we al jaren niet meegemaakt
Zijn eigenlijk te laat met contract verlengen dus dat wordt nog spannend.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:37 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
We moeten hopen dat Babadi blijft, dat gaat echt een fenomeen worden.
Het is ook wat overdreven. Van Aanholt speelde best een ongelukkige wedstrijd en krijgt een 7,8?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 00:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dit hebben we al jaren niet meegemaakt
Ik hoop vooral dat Badadi geen tweede Bakkali wordt. paar goede weken en vervolgens voor het grote geld de vergetelheid in.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk te laat met contract verlengen dus dat wordt nog spannend.
Als ie niet bijtekent gaat ie minimaal een halfjaar stilstaan in zijn ontwikkeling, dat is voor niemand goed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:37 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
We moeten hopen dat Babadi blijft, dat gaat echt een fenomeen worden.
Maar wat is er waar aan het verhaal dat ze vergeten zijn hem te verlengen of is dat gewoon weer Valentijn z'n duim?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie niet bijtekent gaat ie minimaal een halfjaar stilstaan in zijn ontwikkeling, dat is voor niemand goed.
Hij heeft Labyad/Bakkali als precedent, je weet dat dat spel niet handig is. PSV zal er ook een langdurig contract uit willen halen, maar als ie voor 3 jaar tekenet moet je daar tevreden mee zijn denk ik.
In welke zin 'te laat'?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk te laat met contract verlengen dus dat wordt nog spannend.
Hij is einde contract, maar ik heb geen idee of dat een geval 'vergeten' of 'moeilijkdoenerij' is. Vorige week werd er gesproken over een verschil tussen vraag en aanbod - effectief heeft PSV dus te weinig geboden? Maar er wordt iemand gehaald voor de 10 positie en dat is niet voor niets. Dan heb je een optie als het moeilijk wordt met Babadi.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar wat is er waar aan het verhaal dat ze vergeten zijn hem te verlengen of is dat gewoon weer Valentijn z'n duim?
Laten we maar hopen dat het goed komt, leuke speler.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is einde contract, maar ik heb geen idee of dat een geval 'vergeten' of 'moeilijkdoenerij' is. Vorige week werd er gesproken over een verschil tussen vraag en aanbod - effectief heeft PSV dus te weinig geboden? Maar er wordt iemand gehaald voor de 10 positie en dat is niet voor niets. Dan heb je een optie als het moeilijk wordt met Babadi.
In de zin van dat hij er nu al heel goed opstaat bij tig clubs en dat hij dus geen opgewaardeerd jeugdcontractje meer gaat tekenenquote:
Vergeten als in 'ho fuck, Babadi heeft een aflopend contract zie ik ineens!' is natuurlijk klets. Dat is gewoon journalsiten-lingo voor 'het is nog niet gelukt om te verlengen'.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar wat is er waar aan het verhaal dat ze vergeten zijn hem te verlengen of is dat gewoon weer Valentijn z'n duim?
Het is ook Valentijn maar en het blijft altijd moeilijk met jeugdspelers, die worden vaak toch wel wat ondergewaardeerd tov aankopen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vergeten als in 'ho fuck, Babadi heeft een aflopend contract zie ik ineens!' is natuurlijk klets. Dat is gewoon journalsiten-lingo voor 'het is nog niet gelukt om te verlengen'.
Het jong heeft intern altijd te boek gestaan als een groot talent, het is niet zo dat hij ineens is gaan verrassen.
Maar dat is de club niet te verwijten lijkt me? (Itt tot hoe het journaille het opschrijft) Dat hij al zo ver is op zijn 18e, wanneer je pas zo'n contract aan kunt gaan.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de zin van dat hij er nu al heel goed opstaat bij tig clubs en dat hij dus geen opgewaardeerd jeugdcontractje meer gaat tekenen![]()
Dat is eigenlijk wat je als club wil, dat je zo'n jongen voor 4-5 jaar vastlegt tegen een normaal selectiesalaris zodra hij 18 is, zonder clausules. Ontploft zo'n jong dan, dan ga wil die uiteraard een opwaardering. Dat gaat ie dan ook krijgen maar dan sta je als club het sterkste in de onderhandelingen.
Nu staat Babadi veruit het sterkst, die heeft, nog even los van salaris nu volkomen de regie in handen over het verdere verloop van zijn carrière. En hij lijkt mij te slim om dat uit handen te geven. Dus als hij al gaat verlengen zal dat wel met de nodige clausules en voorwaarden zijn.
PSV was volgens mij eind vorig seizoen al bezig met zijn contract dus je kan de club wat dat betreft weinig verwijten.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat is de club niet te verwijten lijkt me? (Itt tot hoe het journaille het opschrijft) Dat hij al zo ver is op zijn 18e, wanneer je pas zo'n contract aan kunt gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |