SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Mwah als de Russen maar tussen de mijnen in een pad voor hunzelf aanleggen is er niks aan de hand. Zou dom zijn als ze ook dat stukje land niet hebben bezaaid met mijnenquote:Op zondag 30 juli 2023 16:51 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Ik kan me voorstellen dat er achter en parallel aan de eerste linie weinig mijnen liggen. De Russen zullen zich daar tenslotte ook moeten kunnen verplaatsen. Dus ineens een draai naar links of rechts en zo het gat verbreden lijkt me een logisch scenario.
De Ukrainers gebruiken zelfs clustermunitie tegen de Russen!quote:Op zondag 30 juli 2023 16:30 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ik lees net dat Rusland aangevallen wordt met drones, dus Oekraïne valt nu Rusland aan??
Ze moet alleen het eigen land verdedigen tot aan de grens. Ik ben iig helemaal klaar met dit spelletje.
Ze zouden die smeerlap voor het gerecht moeten slepenquote:
Het is een false flag honeypot hij is de deep state.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bijzonder dat de deep state hem nog niet tot de orde heeft geroepen.
Ok, en dan?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:30 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ik ben iig helemaal klaar met dit spelletje.
Probleem is dan dat je niet snel kunt bewegen. Of bevoorraden. En bij een Russische tegenaanval zijn de veilige gebieden toch heel snel zichtbaar voor de Oekraïners. Hoewel de Russen ook wel in staat zijn om troepen door de eigen mijnenvelden te sturen.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
Mwah als de Russen maar tussen de mijnen in een pad voor hunzelf aanleggen is er niks aan de hand. Zou dom zijn als ze ook dat stukje land niet hebben bezaaid met mijnen
Maar het is dan weer niet zo heel ingewikkeld om snel een mijnenveld te leggenquote:Op zondag 30 juli 2023 17:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Probleem is dan dat je niet snel kunt bewegen. Of bevoorraden. En bij een Russische tegenaanval zijn de veilige gebieden toch heel snel zichtbaar voor de Oekraïners. Hoewel de Russen ook wel in staat zijn om troepen door de eigen mijnenvelden te sturen.
Verbaasd me hoe weinig schade er op de filmpjes te zien is als je ziet hoe groot de knallen waren.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:40 schreef Delenlill het volgende:
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2023/07/30/7413447/
De IQ gebouwen in Moskou die geraakt zijn door drones, huisvesten kantoren die in gebruik zijn door verschillende ministeries van Rusland en andere federale bedrijven. Dus het lijkt me stug dat dit brokstukken zijn van door Rusland neergehaalde drones. Lijkt me meer dat ze hun in geprogrammeerde doel bereikt hebben.
Het is duidelijk dat Rusland maar moet ingaan op de eisen van Oekraïne, want dit kunnen ze nooit volhouden. Dat lijkt me duidelijk. Het militair-industriele complex van zowel Iran als Noord-Korea zullen alleen eisen dat Poetin doorvecht tot de laatste Rus om hun wapens maar te kunnen slijten.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:01 schreef theunderdog het volgende:
Ha, een bombardement op Moskou. We kunnen niet zeggen dat de vrede dichterbij is...
Putin kan dat onmogelijk verkopen aan zijn burgerbevolking. Wat ik mij vooral afvraag: heeft rusland heeft luchtverdediging?quote:Op zondag 30 juli 2023 18:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat Rusland maar moet ingaan op de eisen van Oekraïne, want dit kunnen ze nooit volhouden. Dat lijkt me duidelijk. Het militair-industriele complex van zowel Iran als Noord-Korea zullen alleen eisen dat Poetin doorvecht tot de laatste Rus om hun wapens maar te kunnen slijten.
Poetin kan dat makkelijk verkopen. Iedereen die klaagt verdwijnt gewoon.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Putin kan dat onmogelijk verkopen aan zijn burgerbevolking. Wat ik mij vooral afvraag: heeft rusland heeft luchtverdediging?
Nee, zo werkt dat niet. Maar jij lijkt te geloven in een soort almachtige Putin.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
Poetin kan dat makkelijk verkopen. Iedereen die klaagt verdwijnt gewoon.
Poetingod!quote:Op zondag 30 juli 2023 18:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet. Maar jij lijkt te geloven in een soort almachtige Putin.
Is dat niet wat Putin nu aan het doen is met de elite van Rusland? Iedereen die niet in zijn hoekje zit valt uit het raam. Of sterft aan een hartaanval of kanker.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet. Maar jij lijkt te geloven in een soort almachtige Putin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |