Ik heb de streams niet in beeld, ik heb Fok! in beeld en die twee verscholen.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:36 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je ze allebei open op het scherm? Ik heb vaak twee streams lopen ergens in een hoekje van mijn tweede scherm en dat gaat prima. Als ik andere tabbladen ga openen over de streams gaan ze wel achterlopen.
Had netjes gewacht, open jij niet?quote:
Erik tegen Mirthe, over praten, fysiek contact: dat het bij Babbel nep is, zijn gesprekken met Babbel. Wederzijds.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:14 schreef xsaskiax het volgende:
Erik wil niet zien wat voor secreet Babette is, hoe gemeen en achterbaks ze te werk kan gaan.
Hij is veel te blij dat ze hem in vertrouwen neemt (of doet alsof)
Dat is mooi.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:46 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Erik tegen Mirthe, over praten, fysiek contact: dat het bij Babbel nep is, zijn gesprekken met Babbel. Wederzijds.
Hij ziet Babbels babbeltrucjes wel voor wat ze zijn.
Hij vertelde o.a. ook hoe babbel telkens bij hem kwam met verhaaltjes, voor info of andere dingen (geld). Erik heeft het wel door.
O echt? Zei Erik dat? Heb ik net te vroeg de streams uitgezet. Maar dat is een verrassende wending, goed zo, Erik 👍quote:Op zondag 30 juli 2023 16:46 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Erik tegen Mirthe, over praten, fysiek contact: dat het bij Babbel nep is, zijn gesprekken met Babbel. Wederzijds.
Hij vertelde o.a. ook hoe babbel telkens bij hem kwam met verhaaltjes, voor info of andere dingen (geld). Erik heeft het wel door.
Zouden zij nog op Rupert gaan? Wie weet de laatste stand van zaken?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:55 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat is mooi.
Eric is een vies persoon qua hygiëne, maar speelt het spel wel goed.
Helpt veel met dingen opzetten en afbreken en heeft denk ik veel geleerd afgelopen jaar.
Dat niet iedereen hetzelfde denkt als hij en dat hij dat ook niet kan verwachten van anderen.
Hij vroeg daarstraks ook nog aan Bern en Sasha of ze er nog steeds hetzelfde in stonden qua eli en dat werd bevestigd.
Bern zei we zijn nu in de meerderheid dus dat is mooi.
sasha en co gaan op rupiquote:Op zondag 30 juli 2023 17:00 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Zouden zij nog op Rupert gaan? Wie weet de laatste stand van zaken?
Erik speelt ook het spel met Bep? Zei hij dat net tegen Mirthe?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:46 schreef realkijkers het volgende:
[..]
denk het laatstequote:Op zondag 30 juli 2023 17:11 schreef humpty het volgende:
Jasper Wendy Bern Sacha Eric en ook Isaac hebben Babette allemaal door
maar het lijkt erop dat ze er niets mee doen wat elimineren betreft
Het is nog te vroeg hoorde ik Sacha zeggen
vraag ik mij toch af of het niet mag
Zie Marciano toch nooit zoveel lachen.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:34 schreef xsaskiax het volgende:
Lastig voor Marciano... hij zit met Wendy, Rupert en Mirthe te klaverassen, deze 3 hebben de grootste lol......
maar naast Wendy is Babette gaan zitten..... tja.... Marciano lacht niet mee met de anderen
wie weet helpt het wel tegen de vliegenquote:Op zondag 30 juli 2023 17:34 schreef spapaars het volgende:
Niet een beetje zonde om zinloos hout te verbranden?
Denk dat ze nog te veel over hebben !?quote:Op zondag 30 juli 2023 17:34 schreef spapaars het volgende:
Niet een beetje zonde om zinloos hout te verbranden?
Eerst moeten er mannen uit.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:11 schreef humpty het volgende:
Jasper Wendy Bern Sacha Eric en ook Isaac hebben Babette allemaal door
maar het lijkt erop dat ze er niets mee doen wat elimineren betreft
Het is nog te vroeg hoorde ik Sacha zeggen
vraag ik mij toch af of het niet mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |