Ik denk hetquote:
Pciesquote:
Ziet er uit alsof ie langzaam wat minder tekeer gaatquote:
Hey Lovely, lang niet gezienquote:
quote:
Jezusquote:Op zondag 30 juli 2023 09:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Dit heeft een groep van een man of 15 2 weken geleden bij mijn kleinzoon gedaan![]()
Godzijdank heeft hij er niets van overgehouden.
Ik ben helemaal van de leg.
https://www.nieuwsblad.be(...)oor%20zuurstoftekort
Getverdemme Nijnquote:Op zondag 30 juli 2023 09:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Dit heeft een groep van een man of 15 2 weken geleden bij mijn kleinzoon gedaan![]()
Ja, vreselijk. Er een stukje film, maar ik durf niet te kijken. Hij was 6/7 seconden out. Gelukkig toen die hufters het nog x wilden doen, grepen zijn vrienden in. Bedreigd en alles.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:38 schreef maily het volgende:
[..]
Jezus![]()
Van alle achterlijke youtubetrends is dit weer het nieuwste?
Gelukkig is hij oke, maar je zou hem weer overal willen halen en brengen.
quote:Op zondag 30 juli 2023 09:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Jemig. Zo jong ook... Dit was rond 18/19 schat hij. Hij is 15. Dreigen dat als ze wat zouden zeggen ze met 'hun hele familie' hem zouden vinden. Hij heeft geen idee wie het zijn.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Getverdemme Nijn
Ze weten van gekkigheid allemaal niet meer wat ze doen of waar ze in meegaan.
Het is dus al een lange tijd aan de gang is al een bericht van 2016
Gelukkig dat hij er niet aan heeft overgehouden.
Zo is mijn kleinzoon een paar maanden geleden stil gehouden met de fiets en hebben ze hem gedwongen een treke van zo vape te nemen.
Daar heeft wat in gezeten want het hij werd heel naar. Hij belde mij dat hij zich zo naar en duizelig voelde
Toen ik daar kwam lag hij helemaal te trillen in zijn eigen kots.
Idioten op deze wereld en het begint al zo jong want het waren blagen van een jaar of 13/14
Ook nog bedreigingen er bij. Wel goed van hem dat hij het wel verteld heeft.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jemig. Zo jong ook... Dit was rond 18/19 schat hij. Hij is 15. Dreigen dat als ze wat zouden zeggen ze met 'hun hele familie' hem zouden vinden. Hij heeft geen idee wie het zijn.
Jezus wat een idioten. Afschuwelijk toch dat dit gebeurt.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jemig. Zo jong ook... Dit was rond 18/19 schat hij. Hij is 15. Dreigen dat als ze wat zouden zeggen ze met 'hun hele familie' hem zouden vinden. Hij heeft geen idee wie het zijn.
Zijn vrienden begonnen er over gisteren. Hij had niets gezegd. Politie kan er niets mee. Wel een bericht naar wijkagenten e.d.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook nog bedreigingen er bij. Wel goed van hem dat hij het wel verteld heeft.
quote:Op zondag 30 juli 2023 09:36 schreef oma-Nijn het volgende:
O fijn dan dat zijn vrienden er over begonnen. Dan kan je kleinzoon het nu wel met zijn ouders en/of jullie bespreken. Zo kind zou er een trauma aan overhouden.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zijn vrienden begonnen er over gisteren. Hij had niets gezegd. Politie kan er niets mee. Wel een bericht naar wijkagenten e.d.
Rond de nieuwe mall schijnt nogal overlast van Marokkanen te zijn.
Dit tuig was dat ook.
Maar dat mag je niet zeggen
Nee, dat wil hij niet. Ze hebben er 1 op beeld. Als hij hier de eerste was, en ze pakken die klootzakken op, weten ze dat hij geluld heeft.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jezus wat een idioten. Afschuwelijk toch dat dit gebeurt.
Heeft je dochter aangifte gedaan?
wat een tuigquote:Op zondag 30 juli 2023 09:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dat wil hij niet. Ze hebben er 1 op beeld. Als hij hier de eerste was, en ze pakken die klootzakken op, weten ze dat hij geluld heeft.
Ja, zachtjes uitgedruktquote:
Die challengesquote:Op zondag 30 juli 2023 09:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Mensheid is maf. Er is ook een TikTok challenge dat je iemand onverwachts onderuit haalt zodat je op je schedel neerkomt
Mensen met een beetje verstand doen er niet aan mee.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:57 schreef maily het volgende:
[..]
Die challenges
Kaneelsnuiven was er ook een
Ja.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Mensen met een beetje verstand doen er niet aan mee.
WTF.. dan moet je al wat gesnoven of gerookt hebben anders verzin je dat toch nietquote:Op zondag 30 juli 2023 09:57 schreef maily het volgende:
[..]
Die challenges
Kaneelsnuiven was er ook een
https://www.rtlnieuws.nl/(...)Amerika%20is%20de%20'cinnamon,en%20voor%20verstikking%20kan%20zorgen.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
WTF.. dan moet je al wat gesnoven of gerookt hebben anders verzin je dat toch niet
Grootste gedeelte van de jeugd doet niet mee aan die achterlijkheid.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:59 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Maar het is (beinvloedbare) jeugd die het doet ...
Man o man hoe verzinnen ze het.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Mensheid is maf. Er is ook een TikTok challenge dat je iemand onverwachts onderuit haalt zodat je op je schedel neerkomt
In en in triest ditquote:Op zondag 30 juli 2023 09:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dat wil hij niet. Ze hebben er 1 op beeld. Als hij hier de eerste was, en ze pakken die klootzakken op, weten ze dat hij geluld heeft.
Maar het gedeelte dat er wel aan mee doet is een gevaar voor anderen.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Grootste gedeelte van de jeugd doet niet mee aan die achterlijkheid.
Nee, gelukkig niet. In het geval van bijv..dot of mijn kleinzoon, die werden gewoon van de fiets getrokken.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Grootste gedeelte van de jeugd doet niet mee aan die achterlijkheid.
Dat zeker ja.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het gedeelte dat er wel aan mee doet is een gevaar voor anderen.
Niet normaal idd, dat wil je als kind niet meemaken.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. In het geval van bijv..dot of mijn kleinzoon, die werden gewoon van de fiets getrokken.
Tnx voor jullie luisterende oren.
![]()
Het spul komt eten. Kaaskroketten, dus oma moet de keuken in.
Kaaskroketten.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. In het geval van bijv..dot of mijn kleinzoon, die werden gewoon van de fiets getrokken.
![]()
quote:Op zondag 30 juli 2023 10:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Nog eentje dan.
Daarna de katten eten geven, ze vallen me bijna aan
Dat gaat voorquote:Op zondag 30 juli 2023 10:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Nog eentje dan.
quote:Op zondag 30 juli 2023 10:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Nog eentje dan.
Beter dan dat er stinkende restje overblijvenquote:Op zondag 30 juli 2023 10:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Het voer is te lekker. Elke ochtend zijn de bakjes schoon leeg
O lekker Nijnquote:Op zondag 30 juli 2023 10:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
![]()
Deze heeft een goede baanquote:
quote:
quote:
Alleen maar de eerste en de eennalaatste dagquote:Op zondag 30 juli 2023 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
Letten jullie op de maan komende maand?
(Voor zover die te zien is door de wolken)
https://www.ad.nl/wetensc(...)-augustus~abf0aaf4c/
Twee blauwe manen, maar niet op een blauwe maandag 🤔quote:Op zondag 30 juli 2023 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
Letten jullie op de maan komende maand?
(Voor zover die te zien is door de wolken)
https://www.ad.nl/wetensc(...)-augustus~abf0aaf4c/
Hier een blauwe maandag:quote:Op zondag 30 juli 2023 12:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Twee blauwe manen, maar niet op een blauwe maandag 🤔
Gelukkig geen last van. Hier voor de deur is altijd wel wat te beleven.quote:
Dan niet hoor. Verveel je je maar lekker doorquote:
Katwijk?quote:Op zondag 30 juli 2023 14:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van. Hier voor de deur is altijd wel wat te beleven.
[ afbeelding ]
Noordwijkquote:
Weet je hoe ver dat is vanaf hier?quote:Op zondag 30 juli 2023 14:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan niet hoor. Verveel je je maar lekker door![]()
Ok danquote:Op zondag 30 juli 2023 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je hoe ver dat is vanaf hier?
En vervelen is goed, hier wilde ik juist komen
Nee, vanaf de 21e.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok dan
Je hebt vakantie vanaf gisteren?
Ziet er goed uitquote:
Echtquote:
Dat was de ProLeague, die is nu over ja. Gaat volgend seizoen weer opnieuw beginnen.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:24 schreef pullup het volgende:
[..]
EchtIk dacht dat ze al weken bezig waren geweest
Dat schijnt een ding te wezenquote:
Geen idee verder. kom de laatste dagen veel berichtjes over tenenlezers tegenquote:
En waarom geeft het algoritme jou die berichtjes, waar heb je op gezocht?quote:Op zondag 30 juli 2023 14:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee verder. kom de laatste dagen veel berichtjes over tenenlezers tegen
True story...
quote:Op zondag 30 juli 2023 14:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ben je net op tijd om zo om 15:10 Femke de 200m te zien rennen
Atletiek en autoracenquote:
Alleen dat autoracen volg ik nietquote:
Ja alhoewel dat wel beskistisquote:
Slechte vooruitzichten dus ...quote:Op zondag 30 juli 2023 15:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja alhoewel dat wel beskistis
Vanochtend junioren roeien live gezien weer op de bb dus een heel sport dagje.
Van onze aankomende jeugd moeten we het niet gaan hebben, ze verloren bijna alles
Het was best dramatisch. Ik herinner me bij dit toernooi dat men toch met wat medailles thuis kwam, nu werden ze voor het grootste deel gewoon met aftekening laatstequote:
quote:Op zondag 30 juli 2023 15:05 schreef marcb1974 het volgende:
Nou is ie stuk![]()
https://www.hln.be/weerni(...)zuid-tirol~afccbab7/
Kijk het filmpje even
En degene die daar in het verleden medailles wonnen, hoe doen die het nu?quote:Op zondag 30 juli 2023 15:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was best dramatisch. Ik herinner me bij dit toernooi dat men toch met wat medailles thuis kwam, nu werden ze voor het grootste deel gewoon met aftekening laatste
Er stromen er altijd wel door naar de A equipequote:Op zondag 30 juli 2023 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En degene die daar in het verleden medailles wonnen, hoe doen die het nu?
Mjah, genoeg 'laatbloeiers' ook die het nu nog niet laten zien.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Er stromen er altijd wel door naar de A equipeDus het team dat naar de spelen gaat.
Als je het hier niet haalt zal het denk ik echt lastig worden, dit is de B lichting Junioren want de rest gaat volgende week op de junioren WK meedoen mar zijn nietveel beter dus heel veel beloofd dit niet
Roeien is een beetje apart dat het ook een grote studenten sport is, dat zijn er veel meer en vaak komen de fysieke talenten uit die pool ook. De techniek kan je beter vroeger aanleren, daar hebben de junioren dan weer voordeel vanquote:Op zondag 30 juli 2023 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, genoeg 'laatbloeiers' ook die het nu nog niet laten zien.
Iets minder vets,quote:Op zondag 30 juli 2023 15:24 schreef pullup het volgende:
Iemand nog een goede tip voor het eten van vanavond? Gisteren heb ik gekaasfonduet
Niet slechtquote:Op zondag 30 juli 2023 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets minder vets,
in reuzel gebakken hamburgers met friet?
Ik was gisteren naar de Griek en ga vandaag eten was ik eigenlijk voor gisteren in de planning had. Raapsteeltjesquote:Op zondag 30 juli 2023 15:24 schreef pullup het volgende:
Iemand nog een goede tip voor het eten van vanavond? Gisteren heb ik gekaasfonduet
quote:Op zondag 30 juli 2023 15:24 schreef pullup het volgende:
Wat een monstertjequote:
En geloof me, hij smaakt net zo lekker als dat-ie lelijk isquote:
Ben geen vis eter dus zal er nooit achter komenquote:Op zondag 30 juli 2023 16:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En geloof me, hij smaakt net zo lekker als dat-ie lelijk is
Ik ga die ook voor PB overlatenquote:Op zondag 30 juli 2023 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben geen vis eter dus zal er nooit achter komen
quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben geen vis eter dus zal er nooit achter komen
Nee echt niet, het enige wat ik wel eens eet is een bakje kibbeling. En dan moeten er extra kruiden op en heel warm zijn.quote:
Maar waarom niet?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee echt niet, het enige wat ik wel eens eet is een bakje kibbeling. En dan moeten er extra kruiden op en heel warm zijn.
Ik vind het niet lekker en vind vis stinken, als ik uit eten bent en iemand zit bij mij aan tafel vis te eten dan is mij lust tot eten al vergaan.quote:
Ben jij niet stiekem mijn moederquote:Op zondag 30 juli 2023 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het niet lekker en vind vis stinken, als ik uit eten bent en iemand zit bij mij aan tafel vis te eten dan is mij lust tot eten al vergaan.
Ik zeg het dan niet tegen die persoon maar ik schuif wel heel langzaam een stukje weg
Stinken?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het niet lekker en vind vis stinken, als ik uit eten bent en iemand zit bij mij aan tafel vis te eten dan is mij lust tot eten al vergaan.
Ik zeg het dan niet tegen die persoon maar ik schuif wel heel langzaam een stukje weg
Denk het niet heb geen dochter die zo goed kan naaien als jijquote:
Vis heeft gewoon een geur die mij tegen staatquote:Op zondag 30 juli 2023 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stinken?
Dan is de vis niet vers
Maar iedereen zijn smaak hoor
Wij kregen thuis absoluut geen vis, behalve vissticks dan. Aangezien vis toch wel gezond was voor de hersens, kregen we dus nog wel eens een visstick.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk het niet heb geen dochter die zo goed kan naaien als jij
Mag hoorquote:Op zondag 30 juli 2023 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vis heeft gewoon een geur die mij tegen staat
Mijn kinderen vonden het ook niet lekkerquote:Op zondag 30 juli 2023 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij kregen thuis absoluut geen vis, behalve vissticks dan. Aangezien vis toch wel gezond was voor de hersens, kregen we dus nog wel eens een visstick.
Nu zin in vis
Ook dat mag, lekker van genieten als je het lekker vindtquote:
Dat vind ik ook. Er is veel vis die ik lekker vind en ook genoeg nietquote:Op zondag 30 juli 2023 16:51 schreef Soury het volgende:
Er is vis en er is vis.Een haring is geen paling en een scholletje of een tong is zo fucking lekker. Gerookte makreel. Het is allemaal anders. Ik vind alles lekker maar je kan vis net zoals vlees niet in n hokje stoppen.
Het is een beetje kip nugget van vis.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb nooit opgezocht wat er in zit want soms wil je dat liever niet weten.
[ afbeelding ]
Ja dat is wel een mooie omschrijving.quote:
Maar die zijn ook wel lekker, ja het maakt me niet zo veel uit. Ik heb het niet zo met mensen die roepen dat ze geen vis lusten. Moeilijke mensenquote:
Heerlijk en nog steeds op de planning aal in een stoofpotje op Volendamse manier.quote:
Paling.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kinderen vonden het ook niet lekker![]()
Mijn moeder maakte het wel, die was gek op vis met name op paling. Mijn vader ook
Gerookte palingquote:Op zondag 30 juli 2023 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Heerlijk en nog steeds op de planning aal in een stoofpotje op Volendamse manier.
Ik was anderhalve week geleden op de uitvaart van iemand die zich heel erg ingezet heeft voor paling.quote:
Het scheelt wel dat ik een viswinkel in de buurt heb. Niet dat ik daar vaak kom maar dat is best wel lekkerquote:Op zondag 30 juli 2023 17:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Gerookte paling![]()
Ik eet nog te weinig vis. Ik at het eigenlijk nooit op haring na, maar tegenwoordig steeds meer.
Ik woon in een havenstad, dus viswinkels genoeg.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Het scheelt wel dat ik een viswinkel in de buurt heb. Niet dat ik daar vaak kom maar dat is best wel lekker
Oh nicequote:Op zondag 30 juli 2023 17:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik woon in een havenstad, dus viswinkels genoeg.
Nam het nogal eens voor mijn vader mee, maar is een prijzig vissie. Maar die man genoot er van.quote:
Gerookte zalmbuikjes. Smaakt net als paling maar is de wereld goedkoper.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Gerookte paling![]()
Ik eet nog te weinig vis. Ik at het eigenlijk nooit op haring na, maar tegenwoordig steeds meer.
Dat ken ik niet. Ik had laatst Pangasiusfilet uit de vriezer, maar dat was wel lekker...quote:Op zondag 30 juli 2023 17:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gerookte zalmbuikjes. Smaakt net als paling maar is de wereld goedkoper.
Dat durf ik dus niet echt aan. Wel gegeten en lekker maar ik lees er wat ellende van smerige rivieren maar aan de andere kant is alles wat smerigquote:Op zondag 30 juli 2023 17:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Ik had laatst Pangasiusfilet uit de vriezer, maar dat was wel lekker...
Voor goeie vis rij ik graag een kilometertje om.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Het scheelt wel dat ik een viswinkel in de buurt heb. Niet dat ik daar vaak kom maar dat is best wel lekker
Dan kan je niet veel meer eten ook. Zelfs groenten zit vol met rotzooi.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat durf ik dus niet echt aan. Wel gegeten en lekker maar ik lees er wat ellende van smerige rivieren maar aan de andere kant is alles wat smerig
https://www.vishandeltolendegeus.nl/ mijnequote:Op zondag 30 juli 2023 17:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor goeie vis rij ik graag een kilometertje om.
Wij halen onze vis meestal bij Schuitemaker in Sassenheim. Altijd top.
Ja maar die vis had iets wat kweekvis betreft.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan kan je niet veel meer eten ook. Zelfs groenten zit vol met rotzooi.
quote:Op zondag 30 juli 2023 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar die vis had iets wat kweekvis betreft.
quote:Pangasiusfilet, in de volksmond ook wel panga genoemd, is een van de meest verkochte vissoorten uit het vries- en versvak. Voor een kilo uit de diepvries betaal je slechts een paar euro, maar voor een ‘verse’ panga ben je drie tot vier keer zo veel meer kwijt. Best wel raar, aangezien deze vis altijd diepgevroren wordt gexporteerd. Hoe zit dat?
Dit artikel is eerder verschenen op AD Koken & Eten(externe link)
. Meer culinair nieuws? Kijk dan hier(externe link)
.
Een filmpje op de Facebookpagina van het tv-programma Keuringsdienst van Waarde laat zien dat verse pangasiusfilet helemaal niet bestaat in de Nederlandse winkels. Vrijwel alle pangasius wordt volgens het programma gekweekt en verwerkt in Vietnam. De filetjes worden daar eerst gecontroleerd en gaan daarna op de bandvriezer bij 40 graden onder nul. Als ze eenmaal diepgevroren zijn, zijn de zoetwatervisjes klaar voor de export.
In Nederland vind je de pangasiusfilet in de supermarkt of bij de visboer. Hier kun je kiezen uit twee soorten: een diepgevroren panga of een ‘vers’ exemplaar. Voor de verse vis betaal je gemiddeld drie keer zo veel, maar aangezien panga in Vietnam bevroren wordt, is hier in Nederland dus eigenlijk geen cht verse pangasiusfilet te koop.
Hoe komt het dan dat je kunt kiezen uit een bevroren versie of een zogenaamd verse vis? Het antwoord is simpel: de verse panga is gewoon ontdooid. Dit proces heet ‘tempereren’ en kun je heel simpel zelf doen door de bevroren vis even onder de warme kraan te houden. Eigenlijk is een diepgevroren panga dus verser dan een ‘verse’ panga, omdat die al even ontdooid in het schap ligt.
Ziet er goed uit, maar Amsterdam is net even te ver uit de route om een vissie te halen.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
https://www.vishandeltolendegeus.nl/ mijne
Jou adres ookquote:Op zondag 30 juli 2023 17:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar Amsterdam is net even te ver uit de route om een vissie te halen.
Was redelijk ploeteren op de racefietsquote:Op zondag 30 juli 2023 17:44 schreef aloa het volgende:
Wat een loeiharde wind staat hier. Mijn parasol ging net om
Inderdaad een vreemdequote:
Die ken ik als road kill. Ze zijn wat langzaamquote:
Yesquote:
Ik rijd dit jaar veel te weinig. Vorig jaar nog 150/200 km per week. Nu compleet uit vorm. Eens kijken of ik wat meer tijd kan maken ervoorquote:Op zondag 30 juli 2023 18:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat lukt mij niet meer.
Ben wel blij met mijn elektrische fiets.
quote:Op zondag 30 juli 2023 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik rijd dit jaar veel te weinig. Vorig jaar nog 150/200 km per week. Nu compleet uit vorm. Eens kijken of ik wat meer tijd kan maken ervoor
Dat is wel topsport dan..quote:Op zondag 30 juli 2023 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik rijd dit jaar veel te weinig. Vorig jaar nog 150/200 km per week. Nu compleet uit vorm. Eens kijken of ik wat meer tijd kan maken ervoor
Ja leuk geweest kap er meequote:
Tja gelukkig zijn er geen punten te scoren.quote:
Post je daar nog?quote:Op zondag 30 juli 2023 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja gelukkig zijn er geen punten te scoren.
Soms maar dat word niet gewaardeerdquote:
Hij zit op het strafbankje.quote:
Hele regio daar is wat instabiel op het momentquote:
Oh is hij over de pis gegaan.quote:
Zit jij lekker op je balkonnetje daar ?quote:Op zondag 30 juli 2023 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hele regio daar is wat instabiel op het moment
Yep, nadat een kinderachtig groepje hem over de zeik hebben geholpen.quote:
Nou ja het schijnheilige met punten scoren en elke keer zeggen dat het je iemand wat gunt. Johh...quote:
Ieder zijn hobbyquote:Op zondag 30 juli 2023 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, nadat een kinderachtig groepje hem over de zeik hebben geholpen.
quote:Op zondag 30 juli 2023 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja jammer is dat.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal nietquote:Op zondag 30 juli 2023 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een duivels spel...quote:Op zondag 30 juli 2023 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja het schijnheilige met punten scoren en elke keer zeggen dat het je iemand wat gunt. Johh...
Misschien dat daar eens tegenin moet worden gegrepen ..quote:Op zondag 30 juli 2023 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja en dan vinden sommigen mario kinderachtig omdat hij zich zo druk maakt, maar users oproepen om anderen buiten te sluiten zodat een ander kan winnen en daaraan meewerken vind ik nog kinderachtiger.quote:
Het is helemaal niet leuk ook.quote:
Het is niet voor jan lul al een aantal keer dicht gegooid. Maar goed de winnaar is bekend. Ook voor de volgende maand van iemand wel punten guntquote:Op zondag 30 juli 2023 18:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Was ooit wel leuk.
Maar nu niet echt meer idd.
De winnaar die niet wou winnen.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet voor jan lul al een aantal keer dicht gegooid. Maar goed de winnaar is bekend. Ook voor de volgende maand van iemand wel punten gunt
quote:Op zondag 30 juli 2023 18:44 schreef aloa het volgende:
[..]
De winnaar die niet wou winnen.
Maar goed, het is niet anders.
Hier was het ook weer vandaagquote:Op zondag 30 juli 2023 18:42 schreef Deisyy het volgende:
Het was hier heerlijk weer vandaag, maar sinds een kwartiertje regen, jammer voor het festival hier, maar al met al prima weer geweest.
Neem maar van mij aan dat het. Dotteke echt een worst zijn of ze wel of niet wint, zij is nou eenmaal in de gelegenheid om vaker te posten, sommigen trekken dat erg slechtquote:Op zondag 30 juli 2023 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet voor jan lul al een aantal keer dicht gegooid. Maar goed de winnaar is bekend. Ook voor de volgende maand van iemand wel punten gunt
Hou op met met mequote:Op zondag 30 juli 2023 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat het. Dotteke echt een worst zijn of ze wel of niet wint, zij is nou eenmaal in de gelegenheid om vaker te posten, sommigen trekken dat erg slecht
De zon is er wellicht dinsdag aan het einde van de dag weer die neemt even vakantiequote:Op zondag 30 juli 2023 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is fijn, je zal maar zonder weer zitten
Het zit je wel dwars he iemand iets gunnen wil niet zeggen dat het het moet gevenquote:Op zondag 30 juli 2023 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja het schijnheilige met punten scoren en elke keer zeggen dat het je iemand wat gunt. Johh...
Daar komen vaak wel veel mensen op af, als het gratis isquote:Op zondag 30 juli 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Maar wat een man op de been hier vandaag, wel leuk zo'n gratis festival, al is blues niet helemaal mijn genre. Je komt altijd wel weer bekenden tegen.
Ik las vandaag dat hij vanaf half augustus weer aan de bak moet en het 25+ kan gaan wordenquote:Op zondag 30 juli 2023 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
De zon is er wellicht dinsdag aan het einde van de dag weer die neemt even vakantie
Ja, dat is zo jammer, hij gaat dan ook te ver met zijn woorden. Maar men weet hem precies over de zeik te krijgen.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En anders volgend jaar weerquote:Op zondag 30 juli 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat hij vanaf half augustus weer aan de bak moet en het 25+ kan gaan worden
Geen medelijden mee eigenlijkquote:Op zondag 30 juli 2023 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is zo jammer, hij gaat dan ook te ver met zijn woorden. Maar men weet hem precies over de zeik te krijgen.
De komende dagen is het echt waardeloos weer. Anti zomers (of gewoon een ouderwets hollandse zomer).quote:Op zondag 30 juli 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat hij vanaf half augustus weer aan de bak moet en het 25+ kan gaan worden
Dat vind ik wel heel erg lang duren, dat zou betekenen dat we hier amper zomer hebben gehad dit jaarquote:
Nee echt ik zie je zo vaak posten dat je iemand punten gunt. Maar je gaat er voor Huldequote:Op zondag 30 juli 2023 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars he iemand iets gunnen wil niet zeggen dat het het moet geven
Kutweer dusquote:Op zondag 30 juli 2023 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
De komende dagen is het echt waardeloos weer. Anti zomers (of gewoon een ouderwets hollandse zomer).
quote:Op zondag 30 juli 2023 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt gelijk pullup, ik heb me weer laten verleiden om me ermee te bemoeienquote:
quote:Op zondag 30 juli 2023 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]ik heb maanden niet meer gedaan, maar dit keer gebeurde het en hoe meer mensen tegen werken en zeuren hoe meer ik blijf spelen
Heb nu al weer zin in de maand augustus
Bizar idd, hoe er wordt afgegeven op DTSquote:Op zondag 30 juli 2023 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
Ik voel me toch enigszins getriggerd om even te reageren op het afgeven op 'die' reeks. Dit bedoel ik niet om die specifieke reeks te verdedigen maar meer in het algemeen over reeksen hier op FOK! en de verantwoordelijkheid van het individu dat er wel/niet aan mee wil doen.
DTS is inderdaad onderworpen aan kliekjes gedrag, zoals zoveel reeksen hier op FOK waar niet iedereen en iedere manier van posten evenzeer word gewaardeerd. Ja er word uitgelokt, ja er zijn users die 'het meer gegund word dan anderen' en ja het is niet allemaal hosanna.
Maar om even een soort van weerwoord te geven. Als die reeks je niet bevalt om wat voor reden dan ook, zoek een andere reeks op waar je je wel fijn voelt en doe daar je ding.
O ik hou wel van bluesquote:Op zondag 30 juli 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Maar wat een man op de been hier vandaag, wel leuk zo'n gratis festival, al is blues niet helemaal mijn genre. Je komt altijd wel weer bekenden tegen.
quote:Op zondag 30 juli 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk pullup, ik heb me weer laten verleiden om me ermee te bemoeien
Bolkenpraat
Ik heb er nooit aan meegedaan maar het gepest en gezeik is wel apart voor een gedichtjequote:Op zondag 30 juli 2023 18:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Bizar idd, hoe er wordt afgegeven op DTSOok door users die er zelfs nog nooit gepost hebben.
Maar werkt wel verslavend....daarom af en toe ff pauze nemen.
Wijs gesproken Konijnquote:Op zondag 30 juli 2023 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
Ik voel me toch enigszins getriggerd om even te reageren op het afgeven op 'die' reeks. Dit bedoel ik niet om die specifieke reeks te verdedigen maar meer in het algemeen over reeksen hier op FOK! en de verantwoordelijkheid van het individu dat er wel/niet aan mee wil doen.
DTS is inderdaad onderworpen aan kliekjes gedrag, zoals zoveel reeksen hier op FOK waar niet iedereen en iedere manier van posten evenzeer word gewaardeerd. Ja er word uitgelokt, ja er zijn users die 'het meer gegund word dan anderen' en ja het is niet allemaal hosanna.
Maar om even een soort van weerwoord te geven. Als die reeks je niet bevalt om wat voor reden dan ook, zoek een andere reeks op waar je je wel fijn voelt en doe daar je ding.
Zo ben jij idd, dat weten we ondertussen.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]ik heb maanden niet meer gedaan, maar dit keer gebeurde het en hoe meer mensen tegen werken en zeuren hoe meer ik blijf spelen
Nou dan had je hier je hart op kunnen halen vandaagquote:
Jeetje die wou ik net gaan winnenquote:Op zondag 30 juli 2023 18:51 schreef Dotteke het volgende:
Was er ook wel mooi weer voor.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou dan had je hier je hart op kunnen halen vandaag
Das nou pech kansje weer wegquote:
Soms wel lastig, ik reageer ook op hem .. alleen probeer ik het wel netjes te houden..quote:Op zondag 30 juli 2023 18:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja echt. Negeer mario gewoon...dan stopt het vanzelf wel.
Geneer je niet, spreek je vooral uit.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wou het niet zo omschrijven, maar daar komt het wel op neer ja
quote:
Zekers, ik had ook het idee dat iedereen naar buiten kwam omdat het eindelijk eens lekker weer is en ze voor de komende week ook niet veel goeds voorspellen. Leuk voor de organisatie en de horeca.quote:
Mario is een makkelijke prooi en sommigen vinden het leuk om hem op de kast te jagen.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja echt. Negeer mario gewoon...dan stopt het vanzelf wel.
Oeps.. hoeveel statiegeld zit er op een blikje 25cent?quote:Op zondag 30 juli 2023 18:58 schreef Soury het volgende:
Ik had een blikje bier net en uit gewoonte in elkaar geperst. Daar gaat het statiegeld
Mag je ingedeukte blikjes niet inleveren?quote:Op zondag 30 juli 2023 18:58 schreef Soury het volgende:
Ik had een blikje bier net en uit gewoonte in elkaar geperst. Daar gaat het statiegeld
Dat zeker, het zit de evenementen qua weer niet veel mee deze zomerquote:Op zondag 30 juli 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers, ik had ook het idee dat iedereen naar buiten kwam omdat het eindelijk eens lekker weer is en ze voor de komende week ook niet veel goeds voorspellen. Leuk voor de organisatie en de horeca.
Dit dus.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mario is een makkelijke prooi en sommigen vinden het leuk om hem op de kast te jagen.
15 dacht ik. Nou jaquote:Op zondag 30 juli 2023 18:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oeps.. hoeveel statiegeld zit er op een blikje 25cent?
Ja zo jammer, maarquote:Op zondag 30 juli 2023 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mario is een makkelijke prooi en sommigen vinden het leuk om hem op de kast te jagen.
Spoel je je blikjes normaal gesproken dan om en bewaar je ze in een tasje ofzo?quote:
Ik heb nog geen blikjes retour gebracht.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spoel je je blikjes normaal gesproken dan om en bewaar je ze in een tasje ofzo?
Je kan je blikjes toch weer mee naar huis nemen totdat het apparaat weer werktquote:Op zondag 30 juli 2023 19:01 schreef pullup het volgende:
Ik heb nog geen blikje in kunnen leveren, alleen maar kapotte apparaten hier in de buurt
Kost me bakken met geld zo
Ja dat ook ik had wat bier flesjes en AH was stuk. Loop je dan met een tas met glas. Best wel een probleem he?quote:Op zondag 30 juli 2023 19:01 schreef pullup het volgende:
Ik heb nog geen blikje in kunnen leveren, alleen maar kapotte apparaten hier in de buurt
In de 2 supers waar ik vaker kom zijn ze ook vaker stuk dan werkendquote:Op zondag 30 juli 2023 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan je blikjes toch weer mee naar huis nemen totdat het apparaat weer werkt
Lekker dan ga je naar de super met blikjes en flessen kan je die zooi weer meenemenquote:Op zondag 30 juli 2023 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het in Nederland nog niet gedaan maar ik heb in Duitsland wel eens met een paar blikjes bij zo'n automaat gestaan. Perfect blikje maar zat net een deukje waar de barcode zit.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spoel je je blikjes normaal gesproken dan om en bewaar je ze in een tasje ofzo?
Ik herken het ... inmiddels redelijk gewend.. Heel hard in het blikje blazen wil nog wel eens helpen ,,quote:Op zondag 30 juli 2023 18:58 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat ze het expres doen, die trofee kast is waarschijnlijk gewoon al te volquote:Op zondag 30 juli 2023 19:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja echt. Deze zal wel iets goedkoper zijn dan de vorige...
Niet over nagedacht die blikjes zit vaak nog rest in daardoor gaat het apparaat kapot. Plus dat is echt naar prullenbakken overhoop getrokken voor blikjes. Enorm veel zwerfvuil op straatquote:Op zondag 30 juli 2023 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de 2 supers waar ik vaker kom zijn ze ook vaker stuk dan werkend
Ondertussen wel jaquote:Op zondag 30 juli 2023 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het expres doen, die trofee kast is waarschijnlijk gewoon al te vol
Ik hoorde daar inderdaad van alles over in het nieuws, gelukkig gebruik ik amper blikjes.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de 2 supers waar ik vaker kom zijn ze ook vaker stuk dan werkend
Dan had ik nu vuilniszakken vol gehad ondertussenquote:Op zondag 30 juli 2023 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommigen schijne gehackt te zijn geweest ...quote:Op zondag 30 juli 2023 19:01 schreef pullup het volgende:
Super irritant ja. Ze bedenken zoiets, maar dan werkt het niet eens.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker dan ga je naar de super met blikjes en flessen kan je die zooi weer meenemen
Dat dus, flesjes neem ik wel weer mee, vind ik om de een of andere reden meer zonde dan dat blikquote:Op zondag 30 juli 2023 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat ook ik had wat bier flesjes en AH was stuk. Loop je dan met een tas met glas. Best wel een probleem he?
Dat mag je niet zeggen want dat systeem werkt tegen straatvuil zeggen ze.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet over nagedacht die blikjes zit vaak nog rest in daardoor gaat het apparaat kapot. Plus dat is echt naar prullenbakken overhoop getrokken voor blikjes. Enorm veel zwerfvuil op straat
Echt stom.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het in Nederland nog niet gedaan maar ik heb in Duitsland wel eens met een paar blikjes bij zo'n automaat gestaan. Perfect blikje maar zat net een deukje waar de barcode zit.
Geen idee in hoeverre vuilnis bakken overhoop worden gehaald, maar de apparaten die gebouwd zijn op enkel plastic flesjes zijn niet gebouwd om het zut aan vocht en vuil van blikjes aan te kunnen lijkt me vanuit een technisch standpunt.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet over nagedacht die blikjes zit vaak nog rest in daardoor gaat het apparaat kapot. Plus dat is echt naar prullenbakken overhoop getrokken voor blikjes. Enorm veel zwerfvuil op straat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |