Ik denk hetquote:
Pciesquote:
Ziet er uit alsof ie langzaam wat minder tekeer gaatquote:
Hey Lovely, lang niet gezienquote:
quote:
Jezusquote:Op zondag 30 juli 2023 09:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Dit heeft een groep van een man of 15 2 weken geleden bij mijn kleinzoon gedaan![]()
Godzijdank heeft hij er niets van overgehouden.
Ik ben helemaal van de leg.
https://www.nieuwsblad.be(...)oor%20zuurstoftekort
Getverdemme Nijnquote:Op zondag 30 juli 2023 09:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Dit heeft een groep van een man of 15 2 weken geleden bij mijn kleinzoon gedaan![]()
Ja, vreselijk. Er een stukje film, maar ik durf niet te kijken. Hij was 6/7 seconden out. Gelukkig toen die hufters het nog x wilden doen, grepen zijn vrienden in. Bedreigd en alles.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:38 schreef maily het volgende:
[..]
Jezus![]()
Van alle achterlijke youtubetrends is dit weer het nieuwste?
Gelukkig is hij oke, maar je zou hem weer overal willen halen en brengen.
quote:Op zondag 30 juli 2023 09:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Jemig. Zo jong ook... Dit was rond 18/19 schat hij. Hij is 15. Dreigen dat als ze wat zouden zeggen ze met 'hun hele familie' hem zouden vinden. Hij heeft geen idee wie het zijn.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Getverdemme Nijn
Ze weten van gekkigheid allemaal niet meer wat ze doen of waar ze in meegaan.
Het is dus al een lange tijd aan de gang is al een bericht van 2016
Gelukkig dat hij er niet aan heeft overgehouden.
Zo is mijn kleinzoon een paar maanden geleden stil gehouden met de fiets en hebben ze hem gedwongen een treke van zo vape te nemen.
Daar heeft wat in gezeten want het hij werd heel naar. Hij belde mij dat hij zich zo naar en duizelig voelde
Toen ik daar kwam lag hij helemaal te trillen in zijn eigen kots.
Idioten op deze wereld en het begint al zo jong want het waren blagen van een jaar of 13/14
Ook nog bedreigingen er bij. Wel goed van hem dat hij het wel verteld heeft.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jemig. Zo jong ook... Dit was rond 18/19 schat hij. Hij is 15. Dreigen dat als ze wat zouden zeggen ze met 'hun hele familie' hem zouden vinden. Hij heeft geen idee wie het zijn.
Jezus wat een idioten. Afschuwelijk toch dat dit gebeurt.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jemig. Zo jong ook... Dit was rond 18/19 schat hij. Hij is 15. Dreigen dat als ze wat zouden zeggen ze met 'hun hele familie' hem zouden vinden. Hij heeft geen idee wie het zijn.
Zijn vrienden begonnen er over gisteren. Hij had niets gezegd. Politie kan er niets mee. Wel een bericht naar wijkagenten e.d.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook nog bedreigingen er bij. Wel goed van hem dat hij het wel verteld heeft.
quote:Op zondag 30 juli 2023 09:36 schreef oma-Nijn het volgende:
O fijn dan dat zijn vrienden er over begonnen. Dan kan je kleinzoon het nu wel met zijn ouders en/of jullie bespreken. Zo kind zou er een trauma aan overhouden.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zijn vrienden begonnen er over gisteren. Hij had niets gezegd. Politie kan er niets mee. Wel een bericht naar wijkagenten e.d.
Rond de nieuwe mall schijnt nogal overlast van Marokkanen te zijn.
Dit tuig was dat ook.
Maar dat mag je niet zeggen
Nee, dat wil hij niet. Ze hebben er 1 op beeld. Als hij hier de eerste was, en ze pakken die klootzakken op, weten ze dat hij geluld heeft.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jezus wat een idioten. Afschuwelijk toch dat dit gebeurt.
Heeft je dochter aangifte gedaan?
wat een tuigquote:Op zondag 30 juli 2023 09:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dat wil hij niet. Ze hebben er 1 op beeld. Als hij hier de eerste was, en ze pakken die klootzakken op, weten ze dat hij geluld heeft.
Ja, zachtjes uitgedruktquote:
Die challengesquote:Op zondag 30 juli 2023 09:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Mensheid is maf. Er is ook een TikTok challenge dat je iemand onverwachts onderuit haalt zodat je op je schedel neerkomt
Mensen met een beetje verstand doen er niet aan mee.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:57 schreef maily het volgende:
[..]
Die challenges
Kaneelsnuiven was er ook een
Ja.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Mensen met een beetje verstand doen er niet aan mee.
WTF.. dan moet je al wat gesnoven of gerookt hebben anders verzin je dat toch nietquote:Op zondag 30 juli 2023 09:57 schreef maily het volgende:
[..]
Die challenges
Kaneelsnuiven was er ook een
https://www.rtlnieuws.nl/(...)Amerika%20is%20de%20'cinnamon,en%20voor%20verstikking%20kan%20zorgen.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
WTF.. dan moet je al wat gesnoven of gerookt hebben anders verzin je dat toch niet
Grootste gedeelte van de jeugd doet niet mee aan die achterlijkheid.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:59 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Maar het is (beinvloedbare) jeugd die het doet ...
Man o man hoe verzinnen ze het.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Mensheid is maf. Er is ook een TikTok challenge dat je iemand onverwachts onderuit haalt zodat je op je schedel neerkomt
In en in triest ditquote:Op zondag 30 juli 2023 09:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dat wil hij niet. Ze hebben er 1 op beeld. Als hij hier de eerste was, en ze pakken die klootzakken op, weten ze dat hij geluld heeft.
Maar het gedeelte dat er wel aan mee doet is een gevaar voor anderen.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Grootste gedeelte van de jeugd doet niet mee aan die achterlijkheid.
Nee, gelukkig niet. In het geval van bijv..dot of mijn kleinzoon, die werden gewoon van de fiets getrokken.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Grootste gedeelte van de jeugd doet niet mee aan die achterlijkheid.
Dat zeker ja.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het gedeelte dat er wel aan mee doet is een gevaar voor anderen.
Niet normaal idd, dat wil je als kind niet meemaken.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. In het geval van bijv..dot of mijn kleinzoon, die werden gewoon van de fiets getrokken.
Tnx voor jullie luisterende oren.
![]()
Het spul komt eten. Kaaskroketten, dus oma moet de keuken in.
Kaaskroketten.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. In het geval van bijv..dot of mijn kleinzoon, die werden gewoon van de fiets getrokken.
![]()
quote:Op zondag 30 juli 2023 10:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Nog eentje dan.
Daarna de katten eten geven, ze vallen me bijna aan
Dat gaat voorquote:Op zondag 30 juli 2023 10:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Nog eentje dan.
quote:Op zondag 30 juli 2023 10:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Nog eentje dan.
Beter dan dat er stinkende restje overblijvenquote:Op zondag 30 juli 2023 10:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Het voer is te lekker. Elke ochtend zijn de bakjes schoon leeg
O lekker Nijnquote:Op zondag 30 juli 2023 10:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
![]()
Deze heeft een goede baanquote:
quote:
quote:
Alleen maar de eerste en de eennalaatste dagquote:Op zondag 30 juli 2023 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
Letten jullie op de maan komende maand?
(Voor zover die te zien is door de wolken)
https://www.ad.nl/wetensc(...)-augustus~abf0aaf4c/
Twee blauwe manen, maar niet op een blauwe maandag 🤔quote:Op zondag 30 juli 2023 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
Letten jullie op de maan komende maand?
(Voor zover die te zien is door de wolken)
https://www.ad.nl/wetensc(...)-augustus~abf0aaf4c/
Hier een blauwe maandag:quote:Op zondag 30 juli 2023 12:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Twee blauwe manen, maar niet op een blauwe maandag 🤔
Gelukkig geen last van. Hier voor de deur is altijd wel wat te beleven.quote:
Dan niet hoor. Verveel je je maar lekker doorquote:
Katwijk?quote:Op zondag 30 juli 2023 14:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van. Hier voor de deur is altijd wel wat te beleven.
[ afbeelding ]
Noordwijkquote:
Weet je hoe ver dat is vanaf hier?quote:Op zondag 30 juli 2023 14:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan niet hoor. Verveel je je maar lekker door![]()
Ok danquote:Op zondag 30 juli 2023 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je hoe ver dat is vanaf hier?
En vervelen is goed, hier wilde ik juist komen
Nee, vanaf de 21e.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok dan
Je hebt vakantie vanaf gisteren?
Ziet er goed uitquote:
Echtquote:
Dat was de ProLeague, die is nu over ja. Gaat volgend seizoen weer opnieuw beginnen.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:24 schreef pullup het volgende:
[..]
EchtIk dacht dat ze al weken bezig waren geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |