Ja die blijven binnen komen, snap ook niet dat zet niet echt iets goeds voor de deuren hebben gehangenquote:Op zondag 30 juli 2023 07:53 schreef danaqui het volgende:
Nog steeds veel vliegen, ook in de badkamer en ik zag ook in de slaapkamer
En ondertussen Wendy naar werken..quote:Op zondag 30 juli 2023 07:41 schreef humpty het volgende:
Goedemorgen![]()
Raar gisteravond op de streams Wendy was in de keuken aan het vegen
en daarna hield ze was uit de droger om vervolgens naar de slaapkamer
te gaan om het op te vouwen...intussen kwam de stream op Babette Rupert
en Imi die in de rokershoek zaten,,,Babette stak twee maal haar tong uit richting
keuken en dat kan alleen naar Wendy zijn geweest die dat trouwens niet heeft gezien
Zo kinderachtig en Babette is dan nog valser dan ik dacht...stream ging ook direct van haar af
maar ze waren net te laat
Het is echt een heel naar mens die Babette bah bah bahquote:Op zondag 30 juli 2023 07:41 schreef humpty het volgende:
Goedemorgen![]()
Raar gisteravond op de streams Wendy was in de keuken aan het vegen
en daarna hield ze was uit de droger om vervolgens naar de slaapkamer
te gaan om het op te vouwen...intussen kwam de stream op Babette Rupert
en Imi die in de rokershoek zaten,,,Babette stak twee maal haar tong uit richting
keuken en dat kan alleen naar Wendy zijn geweest die dat trouwens niet heeft gezien
Zo kinderachtig en Babette is dan nog valser dan ik dacht...stream ging ook direct van haar af
maar ze waren net te laat
En terecht. Dat mens is echt vals.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is echt een heel naar mens die Babette bah bah bah
En als je op SM leest zijn vele het met mij eens, en in de ranking staat ze helemaal onderaan
En Wendy blijft netjes, valt niet uit tegen haar. Las dat Babette gisteren met een borrel op met haar wilde praten. Goed dat ze aangegeven heeft dat niet te doen.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En terecht. Dat mens is echt vals.
Ze kan er niet mee omgaan dat Wendy gewoon haar eigen gang gaat en er mee dealt dat babbelkous haar zo behandeld.
Waarschijnlijk had ze gehoopt dat ze haar 24 uur zou aanvragen. (=aanname).
hoop dat wendy niet intrapt van het gedraai van bepquote:Op zondag 30 juli 2023 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Wendy blijft netjes, valt niet uit tegen haar. Las dat Babette gisteren met een borrel op met haar wilde praten. Goed dat ze aangegeven heeft dat niet te doen.
Wat ik niet snapte is dat Wendy gisterenavond zei dat ze als eerst Zoë ging opzoeken.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dat wendy niet intrapt van het gedraai van bep
denk niet dat wendy weet hoe zoe over haar prateen zoe volgde bep op in haar hetze tegen wendyquote:Op zondag 30 juli 2023 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik niet snapte is dat Wendy gisterenavond zei dat ze als eerst Zoë ging opzoeken.
Ze moest eens weten hoe die over haar praten.
toen ze aan heten waren gisteravond vlogen er ook veel vliegen rondquote:Op zondag 30 juli 2023 10:04 schreef Dotteke het volgende:
Jasper zegt tegen Erik:
Een halve kip op het aanrecht en drie prullenbakken half open zorgt er ook voor dat de vliegen weer terug komen
Ja die vliegen blijven komen, dat gaat niet stoppen. Gelukkig nog maar een maandje dan zijn ze er van verlostquote:Op zondag 30 juli 2023 10:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
toen ze aan heten waren gisteravond vlogen er ook veel vliegen rond
Serieus? Wie laat in hemelsnaam een halve kip op het aanrecht liggen?quote:Op zondag 30 juli 2023 10:04 schreef Dotteke het volgende:
Jasper zegt tegen Erik:
Een halve kip op het aanrecht en drie prullenbakken half open zorgt er ook voor dat de vliegen weer terug komen
Geen idee. Jasper heeft het er nu weer over op de streamsquote:Op zondag 30 juli 2023 10:14 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Serieus? Wie laat in hemelsnaam een halve kip op het aanrecht liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |