https://www.nu.nl/economi(...)e-met-nettorama.htmlquote:Supermarkt Boni verdwijnt door fusie met Nettorama
Supermarktketens Nettorama en Boni gaan samen verder. Dat hebben de bedrijven vandaag aan hun medewerkers verteld. De twee ketens gaan verder onder de naam Nettorama, de naam Boni zal geleidelijk verdwijnen.
Alle Boni-supermarkten zullen de komende jaren worden omgebouwd. "Maar aan de prijs en kwaliteit worden geen concessies gedaan', zegt Boni-directeur Bouke van der Wal.
Samen hebben de bedrijven 83 winkels en 6800 medewerkers in Nederland. De ketens laten weten dat de fusie geen banen gaat kosten in de winkels en distributiecentra. Op de hoofdkantoren zullen wel enkele banen verdwijnen.
Nettorama komt uit Noord-Brabant en heeft daar ook zijn meeste winkels. Maar de keten heeft ook vestigingen in onder andere Limburg, Gelderland en Zuid-Holland. Boni komt uit Nijkerk en heeft juist veel winkels in Utrecht en rond de Veluwe.
Volgens Michel Mattheeuws, de directeur van Nettorama, is de samensmelting van de twee ketens een logische stap. "We hebben hetzelfde DNA, zijn financieel gezond en vullen elkaar goed aan."
De laatste jaren zijn er veel Nederlandse supermarkten gefuseerd. Zo gaan PLUS en Coöp ook samen verder. Supermarktketens DEEN en Jan Linders verkochten zichzelf omdat ze als kleine supermarktketens de strijd op de markt niet meer goed aan konden.
Ook niet van Boni M?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:20 schreef myShizzle het volgende:
Ik hoorde alleen nog van van nettora, ma van bo ni.
Juiste keus dus, lijkt me.
Jammer dat ze er geen Bonirama van hebben gemaakt, dat heeft ook wel wat.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:41 schreef Lothiriel het volgende:
Boni klinkt toch net wat beter dan Nettorama
Mehquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:41 schreef Lothiriel het volgende:
WilBoni Fried zou net zoiets zijn als hoe lang is een Chinees 🤣🤣🤣 Mex Donels 🤣🤣🤣🤣quote:
Of Nettoni.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:44 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Jammer dat ze er geen Bonirama van hebben gemaakt, dat heeft ook wel wat.
Nettoni Bonrama.quote:
Bwaaaa MExdonaalsssss 🤣😂😂🤣🤣🤣🤣🤣 hahaaaaaaquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:48 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
WilBoni Fried zou net zoiets zijn als hoe lang is een Chinees 🤣🤣🤣 Mex Donels 🤣🤣🤣🤣
Het maakt qua personeel niet uit of je een reclamefolder voor 40 of 80 winkels maakt. En datzelfde geldt waarschijnlijk ook voor inkoop, finance, hr etcetera.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:34 schreef etuiedelapiel het volgende:
Op de hoofdkantoren zullen wel enkele banen verdwijnen.
Weg geautomatiseerd
quote:Het gaat snel voor de supermarktbezoekers in Ravenstein. De Coop werd vorig jaar nog een Boni en nu gaat het weer een Nettorama worden.
Vrijdag werd bekend dat supermarktketens Nettorama en Boni gaan fuseren. En ze gaan dan verder onder de naam Nettorama. Boni opende een jaar geleden in Ravenstein de eerste vestiging in Brabant, op de plaats waar eerst de Coop zat.
Nettorama-directeur Michel Mattheeuws: “Dit is een natuurlijk moment en een logische combinatie. Nettorama en Boni zijn beide familiebedrijven. Succesvolle A-merkdiscounters, die in iets meer dan 50 jaar zijn uitgegroeid tot stabiele winkelketens met trouwe klanten. We hebben hetzelfde DNA, zijn financieel gezond en vullen elkaar goed aan.”
Door de fusie krijgt Nettorama ruim 80 winkels met rond de 6800 medewerkers. In de winkels moeten alle banen behouden blijven. De naam Boni gaat geleidelijk verdwijnen. Het is nog niet bekend wanneer de vestiging in Ravenstein wordt omgebouwd tot Nettorama.
https://dtvnieuws.nl/nieu(...)-boni-naar-nettorama
Gewoon all out gaan en jezelf Boner noemen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:41 schreef Lothiriel het volgende:
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:56 schreef Cupfighter het volgende:
Allemaal achteruitgang, hier is de Coop een Plus geworden, wat een kut winkel is de Plus
Nettorama godenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:16 schreef Doug-Heffernan het volgende:
boni ken ik alleen van debradgeley
nettorama @:covid-19
Vergeet de Spar niet, in aantal winkels wereldwijd de grootste Nederlandse ketenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
En zo houden we nog maar een supermarkt of 6 over.
Lidl
Aldi
Plus
Jumbo
Appie
Nettorama
En de rest van het grut kopen ze binnenkort toch wel op. De keuze is reuze. NOT.
Alle Spar’s die ik van vroeger kende zijn allemaal uit het straatbeeld verdwenen…quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vergeet de Spar niet, in aantal winkels wereldwijd de grootste Nederlandse keten
Daar geloof ik niets van.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vergeet de Spar niet, in aantal winkels wereldwijd de grootste Nederlandse keten
Er zijn 13.500 Spar-winkels in de wereld. Dat zijn er aardig wat.quote:
Na overname van een kwart van de Deen-winkels is Vomar nu groter dan Nettorama + Boni samen. Dus denk dat dat wel goed komt.quote:
Ah okay. Vooruit.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn 13.500 Spar-winkels in de wereld. Dat zijn er aardig wat.
Dirk van de Broekquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
En zo houden we nog maar een supermarkt of 6 over.
Lidl
Aldi
Plus
Jumbo
Appie
Nettorama
En de rest van het grut kopen ze binnenkort toch wel op. De keuze is reuze. NOT.
Stel je niet aan, het is gewoon een supermarkt. En nog een goedkope ook.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:26 schreef Kriegel het volgende:
Ik had dus echt nog nooit van Nettorama gehoord.
[ afbeelding ]
Jezus dat lijkt de Big Bazaar wel ofzo.Wat is dit voor pauper shit?
Ja, dat zie ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:30 schreef Interloper het volgende:
[..]
Stel je niet aan, het is gewoon een supermarkt. En nog een goedkope ook.
NettoDramaquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:39 schreef Viv het volgende:
Ik had niet gedacht dat de Nettorama überhaupt nog bestond, ik associeer dat echt met de jaren '80-'90 of zo.
Is dat de Duitse vlag?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:26 schreef Kriegel het volgende:
Ik had dus echt nog nooit van Nettorama gehoord.
[ afbeelding ]
Jezus dat lijkt de Big Bazaar wel ofzo.Wat is dit voor pauper shit?
Wij hebben hier binnen de gemeente:quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Dirk van de Broek
Spar
Hoogvliet
MCD
Ekoplaza
Vomar
En dat is wat ik even uit het hoofd weet. Valt wel mee dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |