quote:Waar de NPO in tegenstelling tot andere omroepen zoals VRT, BBC en ARD alleen de Nederlandse wedstrijden uitzendt.
De VRT zendt ook maar 1 pot per dag uit ja, net als de nosquote:
Maar wel 's ochtend op tv tegen Zweden.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:06 schreef BaksteenMongool het volgende:
Nederland moet met een flink doelpuntenverschil winnen, tegen Zweden zal het namelijk moeilijk worden denk ik
Loempiagodinnenquote:
3-0 Amerika en 2-0 Portugal schreeuwt in de verste verte geen dubbele cijfers zeker met het al jaren ontbrekende scorend vermogen bij Nederland. Bloedeloze 0-0.quote:Op maandag 31 juli 2023 09:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
realistisch gesproken dit wordt gewoon makkie voor Oranje, zullen het dubbele cijfers worden dat is meer de vraag
Zeg, tong80: ik schakel nu in op NPO1 en daar is Canada-Australi te zien. Hoe kan dat dan?quote:[img]Waar de NPO in tegenstelling tot andere omroepen zoals VRT, BBC en ARD alleen de Nederlandse wedstrijden uitzendt.
Want je werkt ergens waar ze het uitzenden?quote:Op maandag 31 juli 2023 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een geluk dat ik morgenochtend vrij ben.
Bloedeloze 0-0 klinkt ook wel dramatisch hoorquote:Op maandag 31 juli 2023 10:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
3-0 Amerika en 2-0 Portugal schreeuwt in de verste verte geen dubbele cijfers zeker met het al jaren ontbrekende scorend vermogen bij Nederland. Bloedeloze 0-0.
Dan wordt inderdaad gekeken naar fer plee (aantal kaarten: dubbel geel = rood telt voor 3 en direct rood voor 4) en anders wordt er geloot. Geen gedoe met ranking.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:49 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
![]()
![]()
Wat nou als USA en Oranje gelijk eindigen in doelsaldo (zowel doelpunten voor als tegen)? Het zou zo maar kunnen, en onderling resultaat was 1-1. Wat geldt dan? Aantal kaarten of zo? In dat geval staat Oranje 1 kaart voor.
We zijn het gewend. Die kijkt enkel naar het extreem nutteloze Utrecht, waar ze een prima clubkeeper gewoon naaien waar ie bij staat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb zomaar het idee dat Paul ons vandaag weer in de steek gaat laten.
Ik ben ook op het werk. 2 schermen, en op 1 scherm wordt gewerkt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:51 schreef Het_Bokje het volgende:
Ach, t kan wel aan op de achtergrond.... 't is net de Tour. Het boeit totaal niet wat er gebeurt, maar ls er iets boeiends gebeurt, dan hebben we altijd nog de herhaling
wat hoor ik?quote:
Dan gaan we elke wedstrijd fielrjeppen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaan we dit ook in Heerenveen doen als het WK vrouwen hier is?
Nee want de Friezen nemen we niet serieusquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaan we dit ook in Heerenveen doen als het WK vrouwen hier is?
waar zit je dan op de tribune?quote:
Oranje bitter.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:55 schreef Tjacka het volgende:
@:tong80 heb je wat sterks in geschonken?
Akkoord. PORVS wordt 1-2.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ohja, dit wordt 2-0 trouwens.
Als je een 'grap' maakt, noem dan tenminste de juiste titel.quote:
ah, de VIP-lounge dusquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik neem louter plaats in het warme bad van Fok!
Gaat wel broquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is het zwaar om dit subforum in je eentje te dragen als moderator?
oh wat domquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je een 'grap' maakt, noem dan tenminste de juiste titel.
Nu sta je ietwat voor paal ouwe reus.
Dit is echt erg iddquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom laten ze niet gewoon Jeroen Elshoff de wedstrijden van Nederland doen ipv telkens deze idioot.
Wist je dat ze twee achternamen heeft ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh Lieke is getrouwd.
Nog niet benoemd dit WK.
dat zou mij als mod nooit overkomenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja die is er wel.
Maar die is er ook weer nooit. Net als Paul trouwens.
Jij zou een goede mod zijn. Zeker voor het Ajax-topic.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat zou mij als mod nooit overkomen
Vietnam ook.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland wil te snel een goal
HEEL klein HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De keeper is heel klein.
Kan iemand mij vertellen HOE klein?
TE klein blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De keeper is heel klein.
Kan iemand mij vertellen HOE klein?
Jij loopt voorquote:
Als je kunt: hoog schieten, komt ze niet aan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Keepertje is zo'n 20 centimeter te klein
Of twee keepersquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Bij het vrouwenvoetbal zou de goal kleiner moeten zijn.
Nee man, liever potjes van 7-4 dan 2-0.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Bij het vrouwenvoetbal zou de goal kleiner moeten zijn.
Er zit voldoende ontwikkeling in bij de mindere landen. Geef het nog wat tijd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:11 schreef Vliegbaard het volgende:
Als vrouwenvoetbal ooit serieus genomen moet worden, dan moet je teams als Vietnam toch wel weten van WK’s.
Zo goed is Amerika niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:12 schreef Max23 het volgende:
Amerika had hier maar met 3-0 van gewonnen? Hoe dan
Team USA is niet meer zo goed als hun reputatie doet vermoedenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:12 schreef Max23 het volgende:
Amerika had hier maar met 3-0 van gewonnen? Hoe dan
Zijn echt wel minder dan voorheen, maar zelfs met het niveau wat ze tegen NL lieten zien, zouden ze toch makkelijk met meer moeten kunnen winnen tegen Vietnamquote:
jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Speelt Ajax echt zo slecht de laatste tijd ja?
Wat ik zeg, irritant mokkelquote:
Ik begrijp de keuze van de FIFA wel om zo’n toernooi uit te breiden omwille van het geld maar dit heeft toch allemaal niks met voetbal te maken joh.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zit voldoende ontwikkeling in bij de mindere landen. Geef het nog wat tijd.
Niemand luistert naar je.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
kom op Vietnam, vooral niet naar mij luisteren om jullie eer te redden in deze groep![]()
Jeetjequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ohja, dit wordt 2-0 trouwens.
Het lijkt nog steeds nergens op hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:11 schreef Saekerhett het volgende:
Jaja dit begint ergens op te lijken.
Malta.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:18 schreef Faraday01 het volgende:
haha, hebben we als Spanje ooit tegen Cyprus gedaan?
Ja bedoelt Malta in 1983?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:18 schreef Faraday01 het volgende:
haha, hebben we als Spanje ooit tegen Cyprus gedaan?
Dat kunnen we natuurlijk ook over het mannentoernooi gaan roepen, we gaan naar 48 landen geloof ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:17 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik begrijp de keuze van de FIFA wel om zo’n toernooi uit te breiden omwille van het geld maar dit heeft toch allemaal niks met voetbal te maken joh.
Ik denk niet dat geld een rol speelt in het uitbreiden. Bij de mannen ja maar hier vraag ik het me af.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:17 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik begrijp de keuze van de FIFA wel om zo’n toernooi uit te breiden omwille van het geld maar dit heeft toch allemaal niks met voetbal te maken joh.
Zeer vrouwonvriendelijk van Gunnerquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit soort posts doe je maar op het vbl forum
zou fijn zijn als hier harder ingegrepen gaat wordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeer vrouwonvriendelijk van Gunner
Japan heeft het goede voorbeeld gegeven.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog 1 goaltje zou lekker zijn, maar wel jammer dat we dan straks NL - Spanje in de QF krijgen. Ach ja, anders was dat een mogelijke semi en die durf ik ook niet blind te noteren.
Ja, klopt, had al veel meer moeten zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ondanks de 3-0 is Nederland toch weer slordig voor de goal.
Laat haar gestoomde loempia's makenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:23 schreef Wicky15 het volgende:
Er komt stoom uit de oren bij mijn Vietnamese vriendin.
Dan zou ik haar even uit de wokpan halenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:23 schreef Wicky15 het volgende:
Er komt stoom uit de oren bij mijn Vietnamese vriendin.
🤨quote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:24 schreef Gunner het volgende:
[..]
Laat haar gestoomde loempia's maken
aardig op schema ouwequote:
Jazeker.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:25 schreef franklop het volgende:
Als NL en de VS gelijk eindigen qua doelsaldo (zowel voor als tegendoelpunten gelijk), wat geeft dan de doorslag? Aantal kaarten?
Een tussenstand zou niet weerstaan, Wielaard.quote:
Voor mij 1 van de redenen om het allemaal wat minder te volgen. Het is dat ik wakker ben, vakantie heb en verder niks bijzonders te doen heb maar anders had ik dit ook afgezet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kunnen we natuurlijk ook over het mannentoernooi gaan roepen, we gaan naar 48 landen geloof ik
Ik denk dat Zweden -> Japan een stuk lastiger is dan Zuid-Afrika/Itali -> Spanje. Dus nee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:26 schreef Wicky15 het volgende:
Is de tweede plek gunstiger dan de eerste?
nope, dan moet je tegen Zwedenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:26 schreef Wicky15 het volgende:
Voor de volgende ronde niet. en QF zou dan Spanje worden ipv Japan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:26 schreef Wicky15 het volgende:
Voor de achtste finale niet, daarna ken ik het schema nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:26 schreef Wicky15 het volgende:
Oki, thx.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Zweden -> Japan een stuk lastiger is dan Zuid-Afrika/Itali -> Spanje. Dus nee.
linea recta terug naar de potten en pannenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat wordt strafkamp voor de dames van Vietnam
En wie staat daar in voor?quote:
dit Vietnam is net zo slecht als bv San Marino bij de mannenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:27 schreef Saekerhett het volgende:
Dat Vietnam is zo slecht, hier winnen wij met ons zevende klasse bierelftal met dubbele cijfers van, zonder wissels, met twee handen op de rug, na een avondje doorzakken en zonder thee in de rust.
VS heeft 1 kaartje minder.quote:
ongeveer zelfde leeftijd wel, oudste coach op een WK ooit van beide vrouwen en mannenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aad de Mos is de coach van Vietnam?
Vrij simpel op te lossen. Treurig inderdaad.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:28 schreef DeeBee het volgende:
Debiel schema overigens, dat je poulegenoten alweer in de halve finale kan treffen
Ah. Dan moet Portugal alles op alles zetten om ze er een paar aan te naaien.quote:
Dit komt omdat Australi en Nieuw-Zeeland niet bij elkaar naast de deur liggen en ze willen de teams zo lang mogelijk in Nieuw-Zeeland houden, volgens mij?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:28 schreef DeeBee het volgende:
Debiel schema overigens, dat je poulegenoten alweer in de halve finale kan treffen
Idd. Bij de heren was dit niet zo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:28 schreef DeeBee het volgende:
Had toch met reizen te maken? Wat dan vreemd is dat deze poules sowieso voor volgende ronde naar Australi moetenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrij simpel op te lossen. Treurig inderdaad.
Ja dit is hoe het juist niet wordt gedaan op meest recente WK's bij de mannen, bizar dat ze daar hier nu wel voor kiezen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrij simpel op te lossen. Treurig inderdaad.
Ja, stom. FIFAquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:28 schreef DeeBee het volgende:
Maar waarom zijn maar 2 van de 8 achtste finales dan in NZquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit komt omdat Australi en Nieuw-Zeeland niet bij elkaar naast de deur liggen en ze willen de teams zo lang mogelijk in Nieuw-Zeeland houden, volgens mij?
Stukje ongekende competitievervalsing voor een onzin redenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit komt omdat Australi en Nieuw-Zeeland niet bij elkaar naast de deur liggen en ze willen de teams zo lang mogelijk in Nieuw-Zeeland houden, volgens mij?
Vast maar dat zou geen argument moeten zijn. Dan zet je maar een extra rustdag erin.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Had toch met reizen te maken? Wat dan vreemd is dat deze poules sowieso voor volgende ronde naar Australi moeten
Dat vind ik ook debiel, daarom denk ik ook dat de teams uit Groep E en G niet bepaald kansrijk zijn voor de eindoverwinning. Lekker 2x extra van NZ naar Australi moeten reizenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar waarom zijn maar 2 van de 8 achtste finales dan in NZ
... en ongestoord geboordquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Roord wordt gezien en gehoord.
(dat rijmt)
Leuk om toch die ontwikkeling te zienquote:
Ook nog eens minder rust voor de kwartquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook debiel, daarom denk ik ook dat de teams uit Groep E en G niet bepaald kansrijk zijn voor de eindoverwinning. Lekker 2x extra van NZ naar Australi moeten reizen
Nou ja zegquote:
Alle eindtoernooien naar Qatar, lijkt mij logischquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:32 schreef DeeBee het volgende:
In Kwataar kon je overal binnen 30 mins naar toe rijden, scheelt toch weer
Het is toch wel irritant om steeds heen en weer te moeten, het kost je steeds toch een dag.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:32 schreef TheVulture het volgende:
Het is trouwens ook niet overdreven ver vliegen, 3 of 4 uur geloof ik. Daar draaien ze in een VS ook hun hand niet voor om.
Ze hebben nu toch stadions die daar anders voor saus staan, ik vind dit een uitstekend plan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Alle eindtoernooien naar Qatar, lijkt mij logisch
Da's waar, maar ook vliegen of rijden binnen Australie of Nieuw-Zeeland zelf kost je al snel een paar uur.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is toch wel irritant om steeds heen en weer te moeten, het kost je steeds toch een dag.
Christchurch-Sydney is 3 uur vliegen ja. Eigen ervaring. Auckland ligt iets noordelijker, dat zal dus ietsje korter zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:32 schreef TheVulture het volgende:
Het is trouwens ook niet overdreven ver vliegen, 3 of 4 uur geloof ik. Daar draaien ze in een VS ook hun hand niet voor om.
Thanks! Ik ben ook ooit gevlogen, maar dan vanuit Hong Kong, dus ik kon het niet goed inschatten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Christchurch-Sydney is 3 uur vliegen ja. Eigen ervaring. Auckland ligt iets noordelijker, dat zal dus ietsje korter zijn.
Volgende wedstrijd vrij nemen dan maar!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Even aan de telefoon met een collega, 3 doelpunten gemist![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |