quote:Waar de NPO in tegenstelling tot andere omroepen zoals VRT, BBC en ARD alleen de Nederlandse wedstrijden uitzendt.
De VRT zendt ook maar 1 pot per dag uit ja, net als de nosquote:
Maar wel 's ochtend op tv tegen Zweden.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:06 schreef BaksteenMongool het volgende:
Nederland moet met een flink doelpuntenverschil winnen, tegen Zweden zal het namelijk moeilijk worden denk ik
Loempiagodinnenquote:
3-0 Amerika en 2-0 Portugal schreeuwt in de verste verte geen dubbele cijfers zeker met het al jaren ontbrekende scorend vermogen bij Nederland. Bloedeloze 0-0.quote:Op maandag 31 juli 2023 09:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
realistisch gesproken dit wordt gewoon makkie voor Oranje, zullen het dubbele cijfers worden dat is meer de vraag
Zeg, tong80: ik schakel nu in op NPO1 en daar is Canada-Australi te zien. Hoe kan dat dan?quote:[img]Waar de NPO in tegenstelling tot andere omroepen zoals VRT, BBC en ARD alleen de Nederlandse wedstrijden uitzendt.
Want je werkt ergens waar ze het uitzenden?quote:Op maandag 31 juli 2023 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een geluk dat ik morgenochtend vrij ben.
Bloedeloze 0-0 klinkt ook wel dramatisch hoorquote:Op maandag 31 juli 2023 10:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
3-0 Amerika en 2-0 Portugal schreeuwt in de verste verte geen dubbele cijfers zeker met het al jaren ontbrekende scorend vermogen bij Nederland. Bloedeloze 0-0.
Dan wordt inderdaad gekeken naar fer plee (aantal kaarten: dubbel geel = rood telt voor 3 en direct rood voor 4) en anders wordt er geloot. Geen gedoe met ranking.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:49 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
![]()
![]()
Wat nou als USA en Oranje gelijk eindigen in doelsaldo (zowel doelpunten voor als tegen)? Het zou zo maar kunnen, en onderling resultaat was 1-1. Wat geldt dan? Aantal kaarten of zo? In dat geval staat Oranje 1 kaart voor.
We zijn het gewend. Die kijkt enkel naar het extreem nutteloze Utrecht, waar ze een prima clubkeeper gewoon naaien waar ie bij staat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb zomaar het idee dat Paul ons vandaag weer in de steek gaat laten.
Ik ben ook op het werk. 2 schermen, en op 1 scherm wordt gewerkt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:51 schreef Het_Bokje het volgende:
Ach, t kan wel aan op de achtergrond.... 't is net de Tour. Het boeit totaal niet wat er gebeurt, maar ls er iets boeiends gebeurt, dan hebben we altijd nog de herhaling
wat hoor ik?quote:
Dan gaan we elke wedstrijd fielrjeppen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaan we dit ook in Heerenveen doen als het WK vrouwen hier is?
Nee want de Friezen nemen we niet serieusquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaan we dit ook in Heerenveen doen als het WK vrouwen hier is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |