Beduidend sneller warm, consistenter warm en sneller klaar dan mijn oven uit 1970quote:Op maandag 31 juli 2023 12:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heeft iedereen hier met een airfryer geen (hetelucht)oven? En indien wel, wat is dan de toegevoegde waarde van de airfryer?
Zou je er ook één nemen als je een oven uit 2020 had?quote:Op maandag 31 juli 2023 12:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beduidend sneller warm, consistenter warm en sneller klaar dan mijn oven uit 1970
Het eerste wat ik op die website lees is: '‘MUZIEK VAN ROWWEN HÈZE BELANGRIJKSTE TROEF’quote:Op maandag 31 juli 2023 11:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan deze
https://www.hetwaszondaginhetzuiden.nl/
Binnenkort heen
Nee, ik heb een prima heteluchtoven, maar het geeft echt een ander resultaat. Snacks en friet uit de airfryer komen veel dichter in de buurt van gefrituurde shizzle bijvoorbeeld.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zou je er ook één nemen als je een oven uit 2020 had?
Mijn heteluchtovens zijn in 15 minuten (thuis) en <5 minuten (bakkerij, maar die oven houden we dus straks ook thuis) op temperatuur. Is het dan vooral dat een airfryer een 'goede heteluchtoven' is, itt vele matige heteluchtovens?
Volgens mij komt dat uit Enschede en wat ik van een manager begreep die daar een tijdje heeft gewerkt is dat het nogal extreem milieuonvriendelijk is, hoe dat spul wordt gemaakt met ingredienten van over de hele wereld en nog wat meer dingen die ik niet heb onthouden omdat ik aangeschoten was.quote:
Je associatie was zeker niet gek. Ik wist dit al, maar was het vergeten in mijn post te zettenquote:Op maandag 31 juli 2023 13:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het eerste wat ik op die website lees is: '‘MUZIEK VAN ROWWEN HÈZE BELANGRIJKSTE TROEF’
En verderop: 'Een nieuwe Nederlandse spektakelmusical met muziek van Rowwen Hèze over het hoogwater in Limburg.'
Zo raar was mijn associatie dus niet...
Ben benieuwd hoe ze e.e.a. tot een geheel maken qua muziek en verhaal.
Bij bijv. 'Mama Mia' en soms ook bij 'The Passion' vind ik die relaties soms wat ver gezocht...
Dat zijn ontzettend leuke mensen! Afgelopen weekend hadden we hun festival in Haaksbergen (hun thuisbasis). Ik was ooit als journalist aanwezig bij de opening van hun vorige pand, toen ze echt net van huisbrouwerij naar iets echts gingen zeg maar.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik moest het even op zoeken maar je hebt gelijkDie zijn we volgens mij niet eerder tegen gekomen op een festival.
Haha, als dat zo was geweest, dan hadden we dat hier wel gezegd, want daar waren @Lonaa en ik zaterdag aanwezigquote:Op maandag 31 juli 2023 11:13 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
O, bij Burg Bieren. Ik dacht dat je op het festival van Rigters stond. Ik heb jullie daar geloof ik nog niet in de winkel zien staan of heb ik er overheen gekeken?
Wij hebben een gigantische heteluchtoven (zo;n anderhalve oven zeg maar (zat in t huis)). Mijn ouders hebben de airfryer meegenomen, ik mijn tefal oventje met hetzelfde idee. En we hebben ook nog een combimagnetron. Ik vind de airfryer/oventje vooral een groot voordeel voor het afbakken van broodjes, snacks en dergelijke. Diepvriespizza's doe ik altijd in de gewone oven, daar passen ze allemaal tegelijkertijd in. Voor mij is het dus echt een én en niet een of!quote:Op maandag 31 juli 2023 12:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heeft iedereen hier met een airfryer geen (hetelucht)oven? En indien wel, wat is dan de toegevoegde waarde van de airfryer?
Jarenlang ben ik lid geweest van de Rowwen Hèze fanclub, heb (stiekem) hun 20-jarig jubileum concert in 2006 in de HMH voor het nageslacht vastgelegd, maar van hun betrokkenheid bij de musical, waarvan ik sowieso niet op de hoogte was, had ik nog niet gehoord.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je associatie was zeker niet gek. Ik wist dit al, maar was het vergeten in mijn post te zetten
Ben ik ook erg benieuwd naar. Zal sowieso raar zijn om hun muziek te horen zonder hun dialect teksten.
Volgens mij was mijn horeca-heteluchtoven minder dan datquote:Op maandag 31 juli 2023 14:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Even thuis totdat ik naar de huisarts moet.
Ik doe tegenwoordig best veel met de AF. De huidige kan ook veel meer dan de vorige en is groter, Ik lees wel eea over zo'n hele grote AF van Philips, waar ook een slowcook mogelijkheid in zit en een kernthermometer. Maar die heb ik tot nu toe niet gemist (ook omdat ik die dingen al heb). Geen idee ook wat de prijs daarvan is, ik denk veel meer dan dat ik er aan uit zou willen geven.
Edit: 450 euro dus, da's best wel een uitgave
Ik zou ook airfryer hebben als ik goede hete lucht oven zou hebben ja. Vind het echt ideaal voor afbakbroodjes en frikandellen. En twisterfries. Beter dan uit de ovenquote:Op maandag 31 juli 2023 12:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zou je er ook één nemen als je een oven uit 2020 had?
Mijn heteluchtovens zijn in 15 minuten (thuis) en <5 minuten (bakkerij, maar die oven houden we dus straks ook thuis) op temperatuur. Is het dan vooral dat een airfryer een 'goede heteluchtoven' is, itt vele matige heteluchtovens?
Vanwege de verkoop van de bakkerij een aantal dingen op moeten zoeken. Onze rijskast hebben we voor 275 ex gekocht, en die is nu 800 ex. En hoewel het een formidabel ding is, super stabiel op elke temperatuur tot 60c (en dus perfect voor fermenteren ook), slaat die 800 euro helemaal nergens op.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:57 schreef Morgane89 het volgende:
Pff ja, die inflatie!
Ik ging net even opzoeken wat onze salontafel gekocht in februari 2019 kostte. 382 euro.
Nu: Adviesprijs 776, aanbiedingsprijs 617
quote:Op maandag 31 juli 2023 15:11 schreef Myraela het volgende:
Het voordeel van die inflatie is wel dat je tweedehands soms na jaren gewoon je oorspronkelijke bedrag weer terugkrijgt.
Waarvoor je dan nog maar een fractie kan aanschaffen dan ten tijde van de oorspronkelijke aankoopperiode...quote:Op maandag 31 juli 2023 15:11 schreef Myraela het volgende:
Het voordeel van die inflatie is wel dat je tweedehands soms na jaren gewoon je oorspronkelijke bedrag weer terugkrijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |