Debbie & Paulquote:Op maandag 31 juli 2023 21:32 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Awhhh ja dat zou leuk zijn. Iemand die zelf ook helemaal kapot gaat aan je persoonlijkheid maar zoveel van je houdt dat het goed komt
Gooit de oude schoenen nog niet weg.quote:
quote:
Johan ik ga stuk om jou vanavond hahahahahahhahquote:Op maandag 31 juli 2023 21:37 schreef JOHANK88 het volgende:
Walter ziet zichzelf al appeltjes plukken met een fris jong blaadje
quote:Op maandag 31 juli 2023 21:38 schreef De_Melkboer het volgende:
Een vrouw die wil dat je appels plukt en eet, daar is een hoop ellende mee begonnen
Ik bedacht me net dat als hij iets afvalt misschien wat meer puf voor alles heeft.quote:
Misschien dat dat hij adrenaline dan wel goed uit kan spreken bedoel je?quote:Op maandag 31 juli 2023 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat als hij iets afvalt misschien wat meer puf voor alles heeft.
Ik ook, haat vochtige warmte, in Sicilie geweest in augustus 2019, gemiddeld 32 graden, was gewoon te doen. Maar dat vieze gezweet, jasses. Ik vond het hier al vies warm (20 graden met een hoge vochtigheid) afgelopen week.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hou enorm van warmte maar dat natte klimaat in Thailand zou ik zo smerig vinden.
Maar in Thailand zit je niet alleen met de vochtige warmte op zich. Als de hormonen van Martijn dan eindelijkquote:Op maandag 31 juli 2023 21:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik ook, haat vochtige warmte, in Sicilie geweest in augustus 2019, gemiddeld 32 graden, was gewoon te doen. Maar dat vieze gezweet, jasses. Ik vond het hier al vies warm (20 graden met een hoge vochtigheid) afgelopen week.
Voor de rest lukt het Martijn niet om zich te interesseren in zijn vrouwen, die doet alleen maar mee om zijn zaak te promoten.
Walter is zich zelf niet meer daarna. Of was toen zich zelf niet. Kan er de vinger niet op leggen. Anne vond hij niks maar hij deed er wel van alles mee. Nu is het een zure vent geworden.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Walter voelt het niet meer sinds Claudia en Anne weg zijn gegaan.
Anne en Claudia waren wel druk en aanwezig maar ze hingen aan zijn lippen, dat maakte het verschil.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:48 schreef alpeko het volgende:
[..]
Walter is zich zelf niet meer daarna. Of was toen zich zelf niet. Kan er de vinger niet op leggen. Anne vond hij niks maar hij deed er wel van alles mee. Nu is het een zure vent geworden.
Olofquote:Op maandag 31 juli 2023 21:33 schreef kibo het volgende:
Wie runt die b&b van Marjan eigenlijk?
Zelf ligt ze de hele dag op dr zuignap
Hij zoekt een idolate aanbidsterquote:Op maandag 31 juli 2023 21:52 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Anne en Claudia waren wel druk en aanwezig maar ze hingen aan zijn lippen, dat maakte het verschil.
Ingrid hangt niet aan zijn lippen en geeft weerwoord, maar is rustig dus wordt getolereerd.
Laatste vrouw heeft wel raakvlakken met hem, maar luistert niet en praat zelf veel = slechtste in Walter komt boven.
quote:Op maandag 31 juli 2023 21:55 schreef NoCigar het volgende:
Waar zou dat litteken van Walter vandaan komen? Vechtpartijen? Moordaanslagen? Ripdeals?
Als je reageert zoek er dan wel de juiste namen bij, je bedoelt Martijn dus. Die heeft op zijn linkerwang (of rechterwang vanuit zichzelf) een lidteken van 10 cm, geen een vrouw vraagt hoe ie daar aan is gekomen. (vast wel buiten beeld, maar dat zenden ze nu even niet uit)quote:Op maandag 31 juli 2023 21:55 schreef NoCigar het volgende:
Waar zou dat litteken van Walter vandaan komen? Vechtpartijen? Moordaanslagen? Ripdeals?
Plus, voor zo'n litteken kies je niet, dat overkomt je. Ik zou eerder vragen "waarom ben je zo dik als je het zoquote:Op maandag 31 juli 2023 22:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Als je reageert zoek er dan wel de juiste namen bij, je bedoelt Martijn dus. Die heeft op zijn linkerwang (of rechterwang vanuit zichzelf) een lidteken van 10 cm, geen een vrouw vraagt hoe ie daar aan is gekomen. (vast wel buiten beeld, maar dat zenden ze nu even niet uit)
Dat overleeft ze.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:38 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Walter denkt die gaat rechtstreeks op het vuur van de sauna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje blog over Frankrijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op maandag 31 juli 2023 22:43 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Plus, voor zo'n litteken kies je niet, dat overkomt je. Ik zou eerder vragen "waarom ben je zo dik als je het zo
druk hebt en je de tyfus werkt hier, dag in dag uit. Je kunt geen 20 seconden bij mij aan tafel zitten terwijl ik
helemaal naar Thailand ben gevlogen voor jouw en me hier kapot zit te zweten. Maar je kunt blijkbaar wel de
tijd vinden om je muil vol te proppen de hele tijd. Hoe zit dat Martijn, lief konijntje van me?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door loveli op 31-07-2023 22:55:50 ]crap in = crap out
quote:Op maandag 31 juli 2023 22:49 schreef loveli het volgende:
Corina is redelijk actief op internet, heeft 2 kinderen en 1 kleinkind.gotsamme, soort zoekt soort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Corina is redelijk actief op internet, heeft 2 kinderen en 1 kleinkind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op maandag 31 juli 2023 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]In de eerste instantie zei ik NEE. Maar dat is vast niet zo, ik geloof wel in oprechte tv, helaas zelden in oprechte niet commerciele tv-makersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Firuze60 op 31-07-2023 23:14:57 ]
En alle fransen weer naar Thailand voor hun yoga-retraite.quote:Op maandag 31 juli 2023 23:08 schreef loveli het volgende:
Ik vraag me vooral af waarom alle zweverts naar Frankrijk afreizen, terwijl ze elkaar vast tegenkomen op workshops, beurzen en retraites in het alternatieve wereldje.
Het schijnt dat ie een keertje vergeten is dankjewel te zeggen toen die vriendin de koffie ging afrekenen. Dat telt toch weer allemaal op.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:15 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Die arme man bij Petri was twee dagen in huis. Krijgt alleen maar gezeik over zich heen. Die blik ook van Petri bij het proosten.
Dat Toine niet meteen weet wat hij die avond wil eten, was voor Petri ook een minpuntje. Dat hij niet weet of hij zin heeft om koffie te drinkenn, was ook een minpuntje. En waar Toine het woord gezellig in de mond nam om de stemming bij het ontbijt te beschrijven, hoorde ik nog net geen krekels. Toine voelt de situatie echt niet goed aan. Tussen haar en hem wordt het gewoon niets. Dit type man past niet bij dit type vrouw.quote:Op maandag 31 juli 2023 23:56 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het schijnt dat ie een keertje vergeten is dankjewel te zeggen toen die vriendin de koffie ging afrekenen. Dat telt toch weer allemaal op.
Op een oude fietsenmaker moet je het leren…quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 06:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat Toine niet meteen weet wat hij die avond wil eten, was voor Petri ook een minpuntje. Dat hij niet weet of hij zin heeft om koffie te drinkenn, was ook een minpuntje. En waar Toine het woord gezellig in de mond nam om de stemming bij het ontbijt te beschrijven, hoorde ik nog net geen krekels. Toine voelt de situatie echt niet goed aan. Tussen haar en hem wordt het gewoon niets. Dit type man past niet bij dit type vrouw.
Toine is veel te lief, Petri zou ook eens uit zichzelf kunnen zeggen van joh, zal ik vanavond dit koken? Of daar hebben ze lekkere donuts, zullen we er een paar meenemen voor bij de koffie straks?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 06:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat Toine niet meteen weet wat hij die avond wil eten, was voor Petri ook een minpuntje. Dat hij niet weet of hij zin heeft om koffie te drinkenn, was ook een minpuntje. En waar Toine het woord gezellig in de mond nam om de stemming bij het ontbijt te beschrijven, hoorde ik nog net geen krekels. Toine voelt de situatie echt niet goed aan. Tussen haar en hem wordt het gewoon niets. Dit type man past niet bij dit type vrouw.
Jawel, moet minimaal 8 seconden, jeweettoch?quote:
quote:Op maandag 31 juli 2023 21:38 schreef De_Melkboer het volgende:
Een vrouw die wil dat je appels plukt en eet, daar is een hoop ellende mee begonnen
Corina is redelijk actief op internet, heeft 2 kinderen en 1 kleinkind.Bedenkelijk dat dit soort praktijken zich op (ouders van) kinderen richten, die zo misschien denken een bepaalde problematiek te kunnen behandelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anonieme razernist
De makers zagen natuurlijk dat al. Een oude zure vrouw is heerlijk voor de kijkcijfertjes.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:42 schreef Claudia_x het volgende:
Al levert dit natuurlijk voor ons veel mooiere tv op. In die zin mag ze er vooral mee doorgaan.
Ik kan het ook een leuk mens vinden zonder me in haar te herkennen. Ik waardeer haar humor en nuchterheid.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De makers zagen natuurlijk dat al. Een oude zure vrouw is heerlijk voor de kijkcijfertjes.
Mensen gaan zich irriteren en mensen die gaan het een leuk mens vinden omdat er herkenning in zit.
Olof doet me ook een beetje denken aan Beavis, of was het Butthead? In ieder geval die blonde die ook zo sneaky uit z’n ogen kijkt.quote:Op maandag 31 juli 2023 23:19 schreef matthijst het volgende:
Henny Huisman gek van vergelijkingen met Olof uit B&B vol liefde![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)f-uit-b-b-vol-liefde
Dat iemand als Petri hieraan meedoet verbaasde me ook al.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan het ook een leuk mensen vinden zonder me in haar te herkennen. Ik waardeer haar humor en nuchterheid.
Het blijft me verbazen dat mensen als Petri meedoen aan zo’n programma.
Oh echt? Dat interesseert me nou niks. Ik kijk alleen voor de mooie plaatjes en om te lachen.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:28 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er straks een aantal mannen komen die ze echt zelf heeft uitgezocht en die haar beter
bevallen. Dat zou in ieder geval mooi zijn voor ons als kijkers ook, dat er nog een wending in het
programma zit. Ik vind het heel leuk om te lachen en klagen over stomme deelnemers maar ik kijk
uiteindelijk toch ook lekker ouderwets romantisch en hoop dat iedereen dit het wil ook echt iemand
vindt die bij hem/haar past.
Ze kunnen toch ook gewoon inloggen vanaf de bank.quote:Op maandag 31 juli 2023 23:08 schreef loveli het volgende:
Ik vraag me vooral af waarom alle zweverts naar Frankrijk afreizen, terwijl ze elkaar vast tegenkomen op workshops, beurzen en retraites in het alternatieve wereldje.
Zoals bij Astrid vorig jaar was toch prima?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh echt? Dat interesseert me nou niks. Ik kijk alleen voor de mooie plaatjes en om te lachen.
Daar is vast op gegokt. Ze hebben Petri zelfs dezelfde halsketting (product placement?) gegeven als Astrid vorig jaar omhad. Met dat grote zilveren hart aan een kettinkje.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:18 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zoals bij Astrid vorig jaar was toch prima?
Moeten ze wel allemaal op dezelfde spirituele golflengte zittenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook gewoon inloggen vanaf de bank.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar is vast op gegokt. Ze hebben Petri zelfs dezelfde halsketting (product placement?) gegeven als Astrid vorig jaar omhad. Met dat grote zilveren hart aan een kettinkje.
Die labiele gek heeft een wanhopige man aan de haak geslagen die nog een gat in de muur zou neuken. Nee, dat soort types zijn gewoon hele goede tv.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:18 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Helemaal prima! En fijn voor hun. Maar om te kijken boeit het me niet. Het maakt het niet leuker of minder leuk voor mij om naar te kijken. Maar al die rare types wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:18 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Petri lijkt me niet eens het type voor kettinkjes.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar is vast op gegokt. Ze hebben Petri zelfs dezelfde halsketting (product placement?) gegeven als Astrid vorig jaar omhad. Met dat grote zilveren hart aan een kettinkje.
Ik hoop uiteindelijk wel dat er liefde ontstaat. Ik weet dat mijn lief er ook zo over denkt en dat vind ik zo leuk aan hem, dat hij ook een hopeloze romanticus is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Helemaal prima! En fijn voor hun. Maar om te kijken boeit het me niet. Het maakt het niet leuker of minder leuk voor mij om naar te kijken. Maar al die rare types wel.
Misschien die toy boy van Marian met zijn halsbandquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Petri lijkt me niet eens het type voor kettinkjes.
Wat is voor elkaar hebben in jouw ogen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die labiele gek heeft een wanhopige man aan de haak geslagen die nog een gat in de muur zou neuken. Nee, dat soort types zijn gewoon hele goede tv.
Die zullen ook nooit een man tegenkomen die het voor elkaar hebben. Die mannen hebben vaak veel betere opties of zijn al heel lang van de markt.
Florerende professionele carrière, goede sociale kring, sterke familieband, eigen woning, geen schulden, mentaal geen issues, absoluut niet dik zijn en sociaal sterk zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:38 schreef Pruim het volgende:
[..]
Wat is voor elkaar hebben in jouw ogen?
lolquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:44 schreef Document1 het volgende:
Wat moet die Ed nou met die uitgelubberde ballon van een Marjan?
Ik zag het laatst toen ze zo’n cameramomentje had. Meestal heeft ze sjaaltjes om, maar nu droeg ze zichtbaar die ketting. Dat moest vast even van de sponsor.quote:
Die koffers .. die herken ik welquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zag het laast toen ze zo’n cameramomentje had. Meestal heeft ze sjaaltjes om, maar nu droeg ze zichtbaar die ketting. Dat moest vast even van de sponsor.
De koffers schijnen ook gesponsord te zijn en zo nog wat ander spul. Dus die sieraden waarschijnlijk ook.
Ze eten ook allemaal lays oven bakedquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zag het laatst toen ze zo’n cameramomentje had. Meestal heeft ze sjaaltjes om, maar nu droeg ze zichtbaar die ketting. Dat moest vast even van de sponsor.
De koffers schijnen ook gesponsord te zijn en zo nog wat ander spul. Dus die sieraden waarschijnlijk ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |