Ik bedacht me net dat als hij iets afvalt misschien wat meer puf voor alles heeft.quote:
Misschien dat dat hij adrenaline dan wel goed uit kan spreken bedoel je?quote:Op maandag 31 juli 2023 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat als hij iets afvalt misschien wat meer puf voor alles heeft.
Ik ook, haat vochtige warmte, in Sicilie geweest in augustus 2019, gemiddeld 32 graden, was gewoon te doen. Maar dat vieze gezweet, jasses. Ik vond het hier al vies warm (20 graden met een hoge vochtigheid) afgelopen week.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hou enorm van warmte maar dat natte klimaat in Thailand zou ik zo smerig vinden.
Maar in Thailand zit je niet alleen met de vochtige warmte op zich. Als de hormonen van Martijn dan eindelijkquote:Op maandag 31 juli 2023 21:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik ook, haat vochtige warmte, in Sicilie geweest in augustus 2019, gemiddeld 32 graden, was gewoon te doen. Maar dat vieze gezweet, jasses. Ik vond het hier al vies warm (20 graden met een hoge vochtigheid) afgelopen week.
Voor de rest lukt het Martijn niet om zich te interesseren in zijn vrouwen, die doet alleen maar mee om zijn zaak te promoten.
Walter is zich zelf niet meer daarna. Of was toen zich zelf niet. Kan er de vinger niet op leggen. Anne vond hij niks maar hij deed er wel van alles mee. Nu is het een zure vent geworden.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Walter voelt het niet meer sinds Claudia en Anne weg zijn gegaan.
Anne en Claudia waren wel druk en aanwezig maar ze hingen aan zijn lippen, dat maakte het verschil.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:48 schreef alpeko het volgende:
[..]
Walter is zich zelf niet meer daarna. Of was toen zich zelf niet. Kan er de vinger niet op leggen. Anne vond hij niks maar hij deed er wel van alles mee. Nu is het een zure vent geworden.
Olofquote:Op maandag 31 juli 2023 21:33 schreef kibo het volgende:
Wie runt die b&b van Marjan eigenlijk?
Zelf ligt ze de hele dag op dr zuignap
Hij zoekt een idolate aanbidsterquote:Op maandag 31 juli 2023 21:52 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Anne en Claudia waren wel druk en aanwezig maar ze hingen aan zijn lippen, dat maakte het verschil.
Ingrid hangt niet aan zijn lippen en geeft weerwoord, maar is rustig dus wordt getolereerd.
Laatste vrouw heeft wel raakvlakken met hem, maar luistert niet en praat zelf veel = slechtste in Walter komt boven.
quote:Op maandag 31 juli 2023 21:55 schreef NoCigar het volgende:
Waar zou dat litteken van Walter vandaan komen? Vechtpartijen? Moordaanslagen? Ripdeals?
Als je reageert zoek er dan wel de juiste namen bij, je bedoelt Martijn dus. Die heeft op zijn linkerwang (of rechterwang vanuit zichzelf) een lidteken van 10 cm, geen een vrouw vraagt hoe ie daar aan is gekomen. (vast wel buiten beeld, maar dat zenden ze nu even niet uit)quote:Op maandag 31 juli 2023 21:55 schreef NoCigar het volgende:
Waar zou dat litteken van Walter vandaan komen? Vechtpartijen? Moordaanslagen? Ripdeals?
Plus, voor zo'n litteken kies je niet, dat overkomt je. Ik zou eerder vragen "waarom ben je zo dik als je het zoquote:Op maandag 31 juli 2023 22:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Als je reageert zoek er dan wel de juiste namen bij, je bedoelt Martijn dus. Die heeft op zijn linkerwang (of rechterwang vanuit zichzelf) een lidteken van 10 cm, geen een vrouw vraagt hoe ie daar aan is gekomen. (vast wel buiten beeld, maar dat zenden ze nu even niet uit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |