Ik ben net thuis.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het koude F1 bad maar snel weer verlaten
Tot 5 voor 4 uur wel vermakelijk. Daarna niet meer gekeken, gezien de uitslag niet zoveel meer aan.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben net thuis.
Hoe was de race?
Over het topic weet ik genoeg.
Burgermenu besteld.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yea, she's on crack.
Kippensoepje.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Leef je wel gezond?quote:Op zondag 30 juli 2023 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kippensoepje.
Al sinds woensdag ziek in bed
Mexicaanse griep?quote:Op zondag 30 juli 2023 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kippensoepje.
Al sinds woensdag ziek in bed
Ik denk dat je de vinger op de zere plek legt hier. @GurneyIsBestOkay80 zou eens wat meer op zijn gezondheid moeten letten!quote:
Zonnesteek opgelopen tijdens een boottochtje woensdag. Maar ik ben al de hele reis niet enorm fit, heeft ook te maken met de intense hitte+extreme airco’s (alhoewel het hier in Guatemala gelukkig wel meevalt).quote:
Dat is niet zo mooi.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonnesteek opgelopen tijdens een boottochtje woensdag. Maar ik ben al de hele reis niet enorm fit, heeft ook te maken met de intense hitte+extreme airco’s (alhoewel het hier in Guatemala gelukkig wel meevalt).
Volgend jaar Noorwegen.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonnesteek opgelopen tijdens een boottochtje woensdag. Maar ik ben al de hele reis niet enorm fit, heeft ook te maken met de intense hitte+extreme airco’s (alhoewel het hier in Guatemala gelukkig wel meevalt).
Dat is wel balen als je op reis bent.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
*enkelenquote:Op zondag 30 juli 2023 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het Ajax-topic is weer eens ijskoud.
Toch schattig hoe enkele zichzelf maar geen houding weten aan te nemen in deze periode.
Ze kunnen inderdaad beter de Feyenoordhouding aannemen; jarenlang iedereen in eigen topic negeren en dan bij een incidenteel kampioenschap weer gruwelijk babbels krijgen.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het Ajax-topic is weer eens ijskoud.
Toch schattig hoe enkele zichzelf maar geen houding weten aan te nemen in deze periode.
Of er gewoon smakelijk om lachen.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ze kunnen inderdaad beter de Feyenoordhouding aannemen; jarenlang iedereen in eigen topic negeren en dan bij een incidenteel kampioenschap weer gruwelijk babbels krijgen.
Dat vind ik dan wel lief van je, dat je omschrijft alsof het één specifieke periode was.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
*enkelen
Het valt dan ook niet mee om na wat behoorlijk succesvolle jaren opeens in een situatie te zitten van Feyenoord een aantal jaren terug (gelukkig alleen financieel nog niet).
Ontken je het bestaan van Corona?quote:Op zondag 30 juli 2023 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben al dertien jaar niet ziek geweest.
Ik ontken het bestaan van een kater.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ontken je het bestaan van Corona?
Incident.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Schat je een eiland daar veiliger in dan Mexico?
Niks van gemerkt (wat ziek zijn dan natuurlijk) ondanks al mijn pogingen.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ontken je het bestaan van Corona?
Dankzij jou heb ik afgelopen week tot ongeveer 04.30 naar Raw Deal gekeken, terwijl ik voor acht uur weer moest opstaan.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Schat je een eiland daar veiliger in dan Mexico?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |