Breda is wel tof ja, beetje Nijmegen maar dan iets gezelliger.quote:
Breda kan niet tippen aan Nijmegen. Breda is in alles tweedehands. Nijmegen is Zaltbommel in het groot. Alleen de inwoners zijn minder trots op hun roots.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Breda is wel tof ja, beetje Nijmegen maar dan iets gezelliger.
Boude beweringen van iemand die al 20 jaar niet het dorp is uitgeweestquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Breda kan niet tippen aan Nijmegen. Breda is in alles tweedehands. Nijmegen is Zaltbommel in het groot. Alleen de inwoners zijn minder trots op hun roots.
Bommel is een stad. FF boute.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Boude beweringen van iemand die al 20 jaar niet het dorp is uitgeweest
Ook een geweldige stad.quote:
Mijn favoriete stad.quote:
En of dat genieten is.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:51 schreef tong80 het volgende:
Tilburg stinkt naar pis na het geweldige uitgaan in de studentenstad.
Nu nog een zelf opgeleide spits van Feijenoord.quote:
Den Bosch is, of eigenlijk was leuker.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En of dat genieten is.
Breda is wel leuk. Als je dan per se in het zuiden moet zijn.
Alleen qua uiterlijk, saaie slaapstad met alleen maar tokkiesquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Den Bosch is, of eigenlijk was leuker.
Ha ha ha. Love yeh brother.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen qua uiterlijk, saaie slaapstad met alleen maar tokkies
Niet haten op Twentsquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
Gronings is wel een bazentaal. Een beetje het mooie Twents of Fries, ofzo.
Met een lichte klank praten we nergens over.quote:
Grungs is kut. Net als alle dialecten behalve Bommels. Maar Groningen, Vera, heeft me veel goede muziek geschonken. Qua bands en tips qua goede bands.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
Gronings is wel een bazentaal. Een beetje het mooie Twents of Fries, ofzo.
quote:
Pastaatje.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR @:onlogisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |