SPOILER: ClubinfoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De selectie:
Keepers:
Verdedigers:
Middenvelders:
Aanvallers:![]()
Tegen Fiorentina was nog een tandje erger.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb heel wat potjes meegemaakt. Nog nooit zo’n unheimische sfeer als gisteren. Dat dit mis zou gaan wist ik voor de wedstrijd al. Onbegrijpelijk inderdaad dat er niemand wat gedaan heeft.
Vond je dat? Toen was het de avond er voor mis gegaan. Maar had ik het idee dat men het op wedstrijddag wel aardig onder controle had.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tegen Fiorentina was nog een tandje erger.
Unnergodquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 07:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Contractverlenging van Unnerstall is erg goed nieuws
Dit zijn teksten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik ga het ook weer kijken donderdag, vorige week was best vermakelijk hoe Twente de wedstrijd eigenlijk naar zich toe trok
nu zal het spannender worden want nu moet Hammarby komen, mijn advies ongeveer net zoals vorige week de ruimtes achterin klein houden, dicht op de man blijven spelen, hopen op wat redelijke counters, want als je zelf scoort creeer je toch beetje gevoel van rust voor jezelf wetende dat de tegenstander dan 2x moet scoren voor verlenging af te dwingen of 3x om te winnen
Deze man heeft er kijk op.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik ga het ook weer kijken donderdag, vorige week was best vermakelijk hoe Twente de wedstrijd eigenlijk naar zich toe trok
nu zal het spannender worden want nu moet Hammarby komen, mijn advies ongeveer net zoals vorige week de ruimtes achterin klein houden, dicht op de man blijven spelen, hopen op wat redelijke counters, want als je zelf scoort creeer je toch beetje gevoel van rust voor jezelf wetende dat de tegenstander dan 2x moet scoren voor verlenging af te dwingen of 3x om te winnen
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien ( la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ach, die lui die afreizen zullen daar toch ook wel zin in hebben.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:21 schreef Frutsel het volgende:
Geruchtenmachine over een ware klopjacht in Stockholm op volle toeren... via Telegram etc ?
sinds wanneer hebben die zulke gekkies in zwedenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, die lui die afreizen zullen daar toch ook wel zin in hebben.
Aantal fans die toch gaan? En dan niet om een gewoon uitje ervan te maken omdat ze hotel en vlucht al geboekt hadden...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:21 schreef Frutsel het volgende:
Geruchtenmachine over een ware klopjacht in Stockholm op volle toeren... via Telegram etc ?
Neem aan dat ze stelletjes enzo redelijk met rust laten, maar ook wel extreem dom om daar met kleine groepjes rond te lopenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:15 schreef Momo het volgende:
Je zal maar toevallig daar net zitten en echt helemaal niks met voetbal te maken hebben![]()
We hopen allemaal op een snelle 3-0 in de eerste 20 minuten.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:23 schreef Saekerhett het volgende:
Morgen in de 92e minuut de 0-1 maken en dan een sprintje richting de harde kern, logo van Twente kussen en een middelvinger opsteken.
Kijken binnen hoeveel seconden dat vak je achterna komt lopen richting catacomben
Dit lijkt mij geen goed plan.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:23 schreef Saekerhett het volgende:
Morgen in de 92e minuut de 0-1 maken en dan een sprintje richting de harde kern, logo van Twente kussen en een middelvinger opsteken.
Kijken binnen hoeveel seconden dat vak je achterna komt lopen richting catacomben
Moet jij weten.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan er geen medelijden mee hebben.
Mwah, dat vind ik nog wel grappig eigenlijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:00 schreef Ronald het volgende:
Ook de Nederlandse ambassade beklad in Stockholm, dat is wel echt next level totaal doorgeslagen hooligan fanatisme.
https://www.tubantia.nl/f(...)oetbalfans~ac3ca7fe/
Het is ook wel lachwekkend inderdaad, maar je hebt toch wel ergens wat hersencellen verloren als je een ambassade gaat bekladden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik nog wel grappig eigenlijk.
Beetje zelfde laken een pak als vuurwerkjes afsteken bij het spelershotel, wat ook elke club lijkt te doen tegenwoordigquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:06 schreef Ronald het volgende:
[..]
Het is ook wel lachwekkend inderdaad, maar je hebt toch wel ergens wat hersencellen verloren als je een ambassade gaat bekladden.
Wat is daar grappig aan?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik nog wel grappig eigenlijk.
Oja eens hoor, maar om dat nou te bestempelen als next level totaal doorgeslagen hooligan fanatisme gaat mij ook wat ver. Waren er deze weken die schermutselingen niet geweest dan had waarschijnlijk nagenoeg niemand erover bericht.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan?kleuterschool humor.
oh zo, nee klopt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja eens hoor, maar om dat nou te bestempelen als next level totaal doorgeslagen hooligan fanatisme gaat mij ook wat ver. Waren er deze weken die schermutselingen niet geweest dan had waarschijnlijk nagenoeg niemand erover bericht.
En Kjolo - Sadilek is teveel van hetzelfde. Is de interesse voor Eiting opeens opgehouden?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:02 schreef ReMcOrE het volgende:
weer geen hele beste pot inderdaad. Ugalde geen schim van vorig seizoen, maar dat is niet los te zien van het ontbreken van (goede) vleugelspelers. waardoor Brenet en Smal ook minder vrijheid hebben, want moeten het spel breed houden.
nou ja, resultaat telt en gelukkig op het veld nauwelijks gedoe geweest.
op naar donderdag, Riga FC hier op an!
Dat laatste.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:15 schreef Shivo het volgende:
Wat is de logica van twee keer beginnen met een thuiswedstrijd? Of gewoon toeval?
EL-Q3 uit, altijd lastig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:59 schreef Momo het volgende:
Voor een eventueel volgende ronde wel pittige tegenstanders (geen AZ ofcourse)
Eintracht Frankfurt Ger 77.000
Club Brugge ** Bel 54.000
EL-Q3 *3 8.000 - 52.000*
AZ Alkmaar *3 Ned 47.500
EL-Q3 *3 18.000 - 39.000*
AA Gent ** Bel 37.500
Dinamo Kyiv *3 Ukr 35.000
Fenerbahe ** Tur 30.000
Lille OSC Fra 30.000
FC Midtjylland ** Den 25.500
Partizan Belgrade *3 Srb 25.500
PAOK Thessaloniki ** Gre 25.000
Maccabi Tel-Aviv ** Isr 24.000
Viktoria Plzen ** Cze 22.000
Aston Villa Eng 21.914
Fiorentina Ita 20.000
Bod/Glimt ** Nor 20.000
Fiorentina, leukquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:59 schreef Momo het volgende:
EL-Q3 *3 8.000 - 52.000*
AZ Alkmaar *3 Ned 47.500
AA Gent ** Bel 37.500
Fenerbahe ** Tur 30.000
Lille OSC Fra 30.000
Aston Villa Eng 21.914
Fiorentina Ita 20.000
Bod/Glimt ** Nor 20.000
quote:Naar verluidt zal de regerend kampioen van Letland ongeveer met 25 supporters afreizen naar Enschede.
Die kunnen dan mooi op de hoofdtribune, kan uitvak in de verkoop (bij vraag). Of is dat te vroeg?quote:
Om tegen te voetballen of om tegen te rellen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:59 schreef Momo het volgende:
EL-Q3 *3 8.000 - 52.000*
AZ Alkmaar *3 Ned 47.500
AA Gent ** Bel 37.500
Fenerbahe ** Tur 30.000
Lille OSC Fra 30.000
Aston Villa Eng 21.914
Fiorentina Ita 20.000
Bod/Glimt ** Nor 20.000
Misschien dat ze nu eens achter hun oren krabben daar ipv deze ellende elke keer maar te tolereren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:56 schreef Frutsel het volgende:
Geen VakP donderdag en 62000 euro boete.
Dus de Vak P mensen gaan nu op de hoofdtribune zitten naast de sponsors van Riga ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:56 schreef Frutsel het volgende:
Geen VakP donderdag en 62000 euro boete.
Midden in de vakantie. Zal wel loslopen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
hopelijk blijft er nog wat over voor mij als ClubCard-houder, als al die seizoenkaarthouders een andere plek moeten zoeken
Raar. Volgens de mail kan ik bijkopen. Maar als ik inlog heb ik geen rechten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Midden in de vakantie. Zal wel loslopen.
Ken je geen scc houders die iets willen bijkopen voor je anders?
komt wel goed, 2 plekjes ergens moet lukken lijkt mequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Midden in de vakantie. Zal wel loslopen.
Ken je geen scc houders die iets willen bijkopen voor je anders?
Ja Cerny wordt echt gemist helaas.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:45 schreef ReMcOrE het volgende:
beetje hetzelfde als 2 weken terug: bovenliggende partij, veel kansen / kansjes maar te weinig gescoord.
eerste deel 2e helft heel slordig, toen deed Riga ook wat beter mee.
al met al prima (Europese) overwinning, maar door het gebrek aan echte, snelle / goede, buitenspelers mis je toch wel wat dreiging voorin. met name door het gebrek aan diepte en acties.
volgende week uit mag geen probleem zijn, daarna wordt het interessant (en pittig)!
Er zitten heel veel van dat soort clubs in. Naast Fiorentina, ook Aston Villa, Eintracht, Besiktas, Aston Ville en Lille.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:04 schreef Shivo het volgende:
Vorig jaar Fiorentina, dit jaar Fenerbahce. Zit lekker mee.
Daar bij Maribor is het ook al weer knokken geweest. Burgemeestertje heeft een klusje.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:04 schreef Shivo het volgende:
Vorig jaar Fiorentina, dit jaar Fenerbahce. Zit lekker mee.
Geen publiek lijkt me beste oplossing.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Daar bij Maribor is het ook al weer knokken geweest. Burgemeestertje heeft een klusje.
Fair, maar had toch liever tegen Gil Vicente (AZ 2022) of SK Brann (AZ 2023) geloot. Net als Fiorentina vorig jaar is Fener een kandidaat voor de eindzege. Selectie met Dzeko, Fred, Tadic, Batshuayi is kwalitatief echt wel stukje hoger niveau dan Twente.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er zitten heel veel van dat soort clubs in. Naast Fiorentina, ook Aston Villa, Eintracht, Besiktas, Aston Ville en Lille.
Fixed.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen uitpubliek lijkt me beste oplossing.
Dat kan toch niet, omdat je geen geplaatste status hebt Hans.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:59 schreef Shivo het volgende:
[..]
Fair, maar had toch liever tegen Gil Vicente (AZ 2022) of SK Brann (AZ 2023) geloot. Net als Fiorentina vorig jaar is Fener een kandidaat voor de eindzege. Selectie met Dzeko, Fred, Tadic, Batshuayi is kwalitatief echt wel stukje hoger niveau dan Twente.
En dat met een gemankeerde selectiequote:Op zondag 20 augustus 2023 17:49 schreef Shivo het volgende:
Eigenlijk ongelofelijk knap dat de nieuwe trainer zijn eerste zes (!) officile wedstrijden heeft weten te winnen.
Dan had je nog redelijk degelijk op de counter kunnen spelen met een extra speler achter te bal. Nu is het tegenhouden en hopen en daar zijn die anderen te goed voor.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
ook met 11 tegen 11 had ik het nog moeten zien, want we stonden sinds de kans op 0-2 wel flink onder druk.
maar zo'n (domme) rode kaart helpt niet nee
Het helpt ook niet dat die jongen van Mechelen ingebracht moest worden die nog geen minuut heeft gespeeld.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
wat een kansloze 2e helft van onze kant![]()
mannetje minder is harder lopen en zwaar onder druk, maar het leek verdedigend soms echt nergens op. alsof ze het maar gewoon lieten gebeuren......
en er moet inderdaad wel iets bij, zowel voor de breedte als qua ervaring.
hear hear!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:56 schreef trein2000 het volgende:
3. Trage inkoopbeleid. Last but not least. Dat tegen die Zweden de boel nog niet op volle sterkte was is logisch. Maar inmiddels zit je een week voor de deadline. Weet je dat je Europees speelt en dat je dus vroeg moet beginnen. Dan moet er meer staan dan een elftal vol jeugd en zonder buitenspelers.
1. Ja weet niet wat regeer dacht. Dit kan je proberen in een oefenwedstrijd tijdens de laatste minuut. Niet in Europese wedstrijden die alles of niets zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:56 schreef trein2000 het volgende:
Late we dit echec eens analyseren. Ik zie drie oorzaken. Ik begin bij de meest directe.
1. Rode kaart Regeer. WTF, wat was dat voor totaal onnodige overtreding. Bedankt jongen! Kost je gewoon de kop. Met 11 man blijft het altijd binnen schootsafstand.
2. Raar wisselbeleid. De hele organisatie er uit wisselen. Nergens voor nodig.
3. Trage inkoopbeleid. Last but not least. Dat tegen die Zweden de boel nog niet op volle sterkte was is logisch. Maar inmiddels zit je een week voor de deadline. Weet je dat je Europees speelt en dat je dus vroeg moet beginnen. Dan moet er meer staan dan een elftal vol jeugd en zonder buitenspelers.
Als er geen geld is dan is het geld verkeerd uitgegeven. Bijvoorbeeld: Er zijn miljoenen neergelegd voor Ugalde terwijl we Wolfswinkel hadden. Op zich een verbetering natuurlijk, maar niet noodzakelijk. Als je dan op andere posities echt tekort komt is dat misschien nog wel erger dan gewoon geen geld.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:00 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
1. Ja weet niet wat regeer dacht. Dit kan je proberen in een oefenwedstrijd tijdens de laatste minuut. Niet in Europese wedstrijden die alles of niets zijn.
2. Het wisselbeleid was zeer matig. Ugalde mocht er inderdaad uit IVM lengte voorin. Verder zijn alle harde werkers gewisseld alsof ze voor aankomende weekend gespaard moeten worden.
Of om alle jonkies een beurt in Europa te gunnen, alles of niks en hopelijk bij een wonder deze week nog verkopen?![]()
3. Het was wachten op eiting en die goedkoop binnen hengelen. Er is verder echt geen geld ben ik bang.
Laatste transferdag misschien nog paar op huurbasis , Ted de leeuw niveau spelers.
Ja of de miljoenen voor ugalde goed of slecht zijn besteed komen we later in het seizoen pas achter.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als er geen geld is dan is het geld verkeerd uitgegeven. Bijvoorbeeld: Er zijn miljoenen neergelegd voor Ugalde terwijl we Wolfswinkel hadden. Op zich een verbetering natuurlijk, maar niet noodzakelijk. Als je dan op andere posities echt tekort komt is dat misschien nog wel erger dan gewoon geen geld.
Twente in het Turks is dus Tiwantquote:
30 miljoen voor een Twente speler koekoekquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:09 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Ja of de miljoenen voor ugalde goed of slecht zijn besteed komen we later in het seizoen pas achter.
Al is de hoop dat ugalde natuurlijk voor 30 miljoen euro of meer vertrekt over een stuk of wat seizoenen. Soort van investering in de toekomst. We hebben van Wolfswinkel naar geen echte back up.
We weten immers hoeveel vlap erin getikt heeft vorig seizoen.
Had Smal niet geblesseerd geweest, zou alles heel anders zijn.
Voor donderdag: Kww, maar ik doe niet mee.
De inflatie in Enschede moet je niet onderschatten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
30 miljoen voor een Twente speler koekoek![]()
Je vergeet die open kans op 0-2 als 1quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:56 schreef trein2000 het volgende:
Late we dit echec eens analyseren. Ik zie drie oorzaken. Ik begin bij de meest directe.
1. Rode kaart Regeer. WTF, wat was dat voor totaal onnodige overtreding. Bedankt jongen! Kost je gewoon de kop. Met 11 man blijft het altijd binnen schootsafstand.
2. Raar wisselbeleid. De hele organisatie er uit wisselen. Nergens voor nodig.
Mwoah. 0-1 en rood of 0-2 en rood had het verschil niet gemaakt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je vergeet die open kans op 0-2 als 1
Dus jij neemt voor het gemak aan dat die kaart dan ook getrokken zou zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mwoah. 0-1 en rood of 0-2 en rood had het verschil niet gemaakt.
Overigens was het wel wr Vlap. Dat is ook geen pech meer.
Ik noem maar een getal he, zou ook 10m kunnen zijn. Al zou ik persoonlijk niet zoveel ervoor betalen dan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
30 miljoen voor een Twente speler koekoek![]()
Eiting, Van Bergen. Misschien niet wat je hoopt. Maar ruim voldoende.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:11 schreef Erosjuhhh het volgende:
Eiting voor 1 september Twente speler
Liefst nog een echte vleugel erbij :pquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Eiting, Van Bergen. Misschien niet wat je hoopt. Maar ruim voldoende.
Vleugelspeler en een back maar ik las elders dat we ook een paar keer pech hebben gehad en net misgegrepen hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:10 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Liefst nog een echte vleugel erbij :p
Top 7 moet zeker lukken. Er zit goed spel in het team.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vleugelspeler en een back maar ik las elders dat we ook een paar keer pech hebben gehad en net misgegrepen hebben.
Desalniettemin moet dit voldoende zijn om top 7 te halen.
Schijnt te hebben afgezegd. Brenet, Regeer, Sampsted op de back. En dan kan Eiting op het middenveld. Van Bergen en een nog te halen speler op de vleugels. Heb je best een prima elftal.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sambo er bij zou mooi zijn.
Waar hebben we misgegrepen?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vleugelspeler en een back maar ik las elders dat we ook een paar keer pech hebben gehad en net misgegrepen hebben.
Desalniettemin moet dit voldoende zijn om top 7 te halen.
Az was ons voor bij enkele spelers geloof ikquote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar hebben we misgegrepen?
Bommel, Sambo, Pellestri.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
walemarkquote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja, dat van van Bommel en Pellestri had ik gelezen ja. Sambo zegt me zo gauw niet wat, ff kiekn.quote:
Spannund. Maar de kans dat het gewoon een of andere bobo is of EtH die hier iets moet doen acht ik vele malen groter.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:27 schreef Erosjuhhh het volgende:
Er staat nog een privjet op Manchester met als bestemming Twente airport rond 7 uur vanavond.
Ja Erik zal de post wel ophalen en plantjes water geven vrees ik ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Spannund. Maar de kans dat het gewoon een of andere bobo is of EtH die hier iets moet doen acht ik vele malen groter.
Ja, maar dat is niet heel gek want AZ kan spelers gewoon significant meer salaris bieden dan twente momenteel.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:04 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Az was ons voor bij enkele spelers geloof ik
Nkufo godquote:
Mooi initiatief, wie is die naast Tiendalli?quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:13 schreef Momo het volgende:
Ook mooi even aandacht voor Cheick Tiot
[ afbeelding ]
Stochquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi initiatief, wie is die naast Tiendalli?
Die kale is de broer van woutquote:
Dit is het 2010/11 team, broer van Wout zit in dat andere team, maarja kale mensen lijken idd op elkaarquote:
Als we op die toer gaanquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:04 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben collega van Patrick Gerritsen, die zit tegenwoordig in de accountancy
Ah ja had ik even over het hoofd gezien. Logisch Stoch is ook niet zo groot.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is het 2010/11 team, broer van Wout zit in dat andere team, maarja kale mensen lijken idd op elkaar
Vergeten voetballer wel, gekke carrire gehad ookquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
Stoch, onze vleugel-flitser
en 1 van de 2 doelpuntenmakers op 2 mei 2010
quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:18 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Theo lust ook wel een broodje beenham.
Niet voor Jeuring, Achterberg, Pahlplatz, Drost, Mhren en Thijssenquote:Op vrijdag 8 september 2023 19:33 schreef ReMcOrE het volgende:
standbeeld voor Wout, naast Blaise en Sander![]()
![]()
je woont / hebt gewoond in Haaksbergen? in de Veldmaat?quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:55 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Als we op die toer gaan.
Erik ten Hag was m'n buurman, heb vaak met hem 1op1 balletje overgetrapt. Ik was een jaar of 8-10 toendertijd. En hij speelde al bij Twente. En ik had geen idee dat een voetballer was.
Later kwam hij op voorleesdag bij ons in de klas op de basisschool een verhaal voorlezen, hele klas werd wild toen ze hem zagen, voor mij was het gewoon m'n buurman, hij kwam nog de klas binnen en zei: He Erosjuhhh.
Oldenzaal op de Essen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je woont / hebt gewoond in Haaksbergen? in de Veldmaat?
Edwin Hermans was mijn buurmanquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:55 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Als we op die toer gaan.
Erik ten Hag was m'n buurman, heb vaak met hem 1op1 balletje overgetrapt. Ik was een jaar of 8-10 toendertijd. En hij speelde al bij Twente. En ik had geen idee dat een voetballer was.
Later kwam hij op voorleesdag bij ons in de klas op de basisschool een verhaal voorlezen, hele klas werd wild toen ze hem zagen, voor mij was het gewoon m'n buurman, hij kwam nog de klas binnen en zei: He Erosjuhhh.
Ja ugalde zit even op een goal stop, zoals vlap vorig jaar deed. Het wil er gewoon niet in bij hem.quote:Op zondag 17 september 2023 15:49 schreef ReMcOrE het volgende:
Ugalde tot nu toe 2x een 100% kans 1-op-1 met de keeper niet benutterwijl dit juist een wedstrijd is waar je dit soort kansen moet benutten.
beetje jammer van die racist die er ook zat, hoop dat zo'n mongool een levenslang stadionverbod krijgt? (met eventueel gratie na een jaar of 15 als hij aantoonbaar een brave burger is geworden)quote:Op zondag 17 september 2023 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
Fantastische dag in het stadion vandaag
Al hebben we wel het geluk dat we tot nu toe alleen nog maar tegen degradatiekandidaten hebben gespeeld.
Dat soort eencelligen moet je gewoon negeren.quote:Op zondag 17 september 2023 21:15 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
beetje jammer van die racist die er ook zat, hoop dat zo'n mongool een levenslang stadionverbod krijgt? (met eventueel gratie na een jaar of 15 als hij aantoonbaar een brave burger is geworden)
uiteraard, mindere wedstrijden heb je altijd. maar met dezelfde 11 als vorige week tegen Ajax lijkt dat heerlijke spel toch vooral door de locatie en het publiek te komen; minder uit / door de spelers zelf.quote:
Nou. Vandaag vergelijkbare wedstrijd anders. Alleen valt hij er nu wel inquote:Op zondag 24 september 2023 20:37 schreef Erosjuhhh het volgende:
Helemaal mee eens dat het onnodig was hoor, en helaas blijkt ook vooralsnog maar weer dat ee thuis beter spelen.
Er waren zat kansen, alleen de voorzetten waren dusdanig slecht dat de afmakers geen kans kregen.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou. Vandaag vergelijkbare wedstrijd anders. Alleen valt hij er nu wel in
quote:Op woensdag 27 september 2023 22:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, dat Vitas weet ook weer waar het staat.
Drie wedstrijden, twee goals. Voetballend zijn we echt wel in een moeilijke fase beland. En dan krijgen we nu ook een aantal wedstrijden met wat meer tegenstand.quote:
Dat wordt dus een hele lullige 1-1.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
Oosting die Fortuna een taaie ploeg noemt
helemaal niet, ik verwacht makkelijke zege, 0-4 of zelfs 0-5
ik sta het niet toe dat Fortuna punten pakt tegen ons
Ons? Sinds wanneer ben jij niet meer voor Fortuna?quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
Oosting die Fortuna een taaie ploeg noemt
helemaal niet, ik verwacht makkelijke zege, 0-4 of zelfs 0-5
ik sta het niet toe dat Fortuna punten pakt tegen ons
nooit fan van geweestquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ons? Sinds wanneer ben jij niet meer voor Fortuna?
Een kleine bloemlezing:quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nooit fan van geweest![]()
tenminste veel nederlanders bij iedere andere club, dan dat legioenenelftal daar in shittard
quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
het geheim van Danny Buijs zijn momenteel ongeslagen reeks, 100% aandacht van de spelersgroep op de trainingen, vlak voor de wedstrijden, telefoons inleveren, anders zitten ze meer op die schermpjes te kijken
en veel samenhorigheid/groepsgevoel creeren, je speelt voor elkaar in een team, geen plek voor ego's
tegen Volendam zou ik voor deze 11 kiezen
Pandur
Dijks, Siovas, Guth, Pinto
Rosier, Halilovic, Duarte
Griffith, Belkheir, Noslin
hij zal wel voor Cordoba kiezen i.p.v. Griffith, maar wat ik tegen ajax zag van die Griffith vond ik al niet slecht
tis wel een luxe wat we hebben
centrum verdediger alternatieven in Sadik Fofana, Siemen Voet
meer creativiteit op het middenveld opties in Ferati, Ozyakub, Markelo (wie ook eventueel op rechtsback positie kan)
voorin nog een optie in Oratmangoen voor de vleugels, Vita kan beide als linksback en linkervleugel, Robberechts
alternatieve spits opties in Sierhuis, Lazetic
quote:Op zondag 17 september 2023 09:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
Dijks wordt ook beter en beter
Pinto is ook een beest, om gewoon door te willen gaan, na pijn aan knie
Anco Jansen zei het goed gisteravond, dit seizoen staat het hier gewoon goed voor elkaar, goede afwisseling van ervaring en talent
ben ook nog steeds blij met Guth, die is die 1 miljoen echt wel waard geweest vorig seizoen, goed contrast tegenover Siovas, qua meer snelheid maar ook net als Siovas lengte als voordeel bij corners zowel defensief als offensief gezien
lekker tiki-taka van Halilovic-Ozyakub ook
quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
top5genot
ben benieuwd vrijdag uit tegen Go Ahead, zou mooi zijn weer een overwinning maar ik teken ook wel voor een gelijkspelletje denk ik
de Eagles zijn sowieso ook niet slecht begonnen, 7de dus dat wordt een mooie wedstrijd lijkt me
------------
https://fortunasittard.nl(...)vering-nieuwe-tenues
update over levering nieuwe tenues
voor zowel de mannen als de vrouwen, en bij de vrouwen nieuwe sponsor ''Fortuna Verbindt'' ipv Betcity op de shirts
quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
nu nog 6de, in het ergste geval zakken we terug tot plek 8 of 9
het was leuk zolang het duurde om eventjes van die top 5 te mogen proeven, maar goed ik zie genoeg kwaliteiten nog steeds om te overleven en misschien wel een mooie middenmoot positie te halen dit seizoen 10de of 11de
hopelijk komen we dit seizoen ook ietsjes verder in de beker, vanavond de loting, ben benieuwd wie we ditmaal treffen
quote:
Hij floot ook Heel Erg Slecht. Maar beide partijen hadden daar last van.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:25 schreef Jojoortje het volgende:
Het lag natuurlijk aan de scheidsrechter.
Mooi dit.
Die komen alleen zuigen als ze er goed voor staan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:19 schreef Erosjuhhh het volgende:
Hieronder posts van Boze Feyenoorders:
Daar zakten even wat spelers door de ondergrens zeg. Hilgers, Sadilek.quote:Op zondag 5 november 2023 14:21 schreef Erosjuhhh het volgende:
Kwamen we nog goed weg, helaas niet ingelopen op az
Kleintjesquote:Op zondag 5 november 2023 16:08 schreef ReMcOrE het volgende:
het zijn ook vaak de 'kleintjes' / lager geklasseerde ploegen waar ons dit tegen gebeurd (en meestal ook uit).
Welke kop? Twente is gewoon een subtopper die een een beetje boven z'n stand leeft, veel meer dan 4 zit er niet in en gezien wat ze eronder doen, veel minder ook (nog) niet.quote:Op maandag 6 november 2023 14:20 schreef KingRoland het volgende:
Die partij in utrecht gaat je echt de kop kosten
Erg dom
denk dat ze in Twente liever de Europa League willen dan de Conference League, dus wel degelijk een risico. Ik zie ze wel uit de top 4 flikkeren als ze nog steeds tijdens de uitwedstrijden choken (ervan uitgaan dat ze thuis ook alles winnen)quote:Op maandag 6 november 2023 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welke kop? Twente is gewoon een subtopper die een een beetje boven z'n stand leeft, veel meer dan 4 zit er niet in en gezien wat ze eronder doen, veel minder ook (nog) niet.
Ik zie de top 5 anders ook nog wel punten verspelen, 5 t/m 10 is kkd spul.quote:Op maandag 6 november 2023 17:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
denk dat ze in Twente liever de Europa League willen dan de Conference League, dus wel degelijk een risico. Ik zie ze wel uit de top 4 flikkeren als ze nog steeds tijdens de uitwedstrijden choken (ervan uitgaan dat ze thuis ook alles winnen)
Dit. Is hier een patroon?quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:38 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ja helaas pindakaas. Zoveelste rode kaart die het verneukt.
Mees Hilgers en sadilek al 4 gele kaarten, prpper kan er ook wat van (maar hij is niet slordig en taking it for the team imo)quote:
Daarom speelt hij bij Twentequote:Op zaterdag 25 november 2023 21:43 schreef trein2000 het volgende:
Hilgers met weer een oerstomme actie die de wedstrijd verneukt, ik ben wel klaar met die vent. Heeft niet de intellectuele vermogens voor de top. Next.
Kan beter bij Ijsselmeervogels ofzo aan de slag. Het is elke wedstrijd weer raak met die vent.quote:
Beetje dom, jammer voor de competitie ook wel.quote:Op maandag 27 november 2023 13:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kan beter bij Ijsselmeervogels ofzo aan de slag. Het is elke wedstrijd weer raak met die vent.
Gehoopt vooral. Ben even helemaal klaar met die vent.quote:Op maandag 27 november 2023 21:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mazzel, had minimaal 3 wedstrijden verwacht.
punten na 14 speelrondes:quote:Op zondag 3 december 2023 22:42 schreef Shivo het volgende:
Drie punten meer dan vorig jaar, na 14 speelrondes
Nog 4 en we zijn veiligquote:Op dinsdag 5 december 2023 20:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
punten na 14 speelrondes:
2019-2020: 17
2020-2021: 24
2021-2022: 22
2022-2023: 27
2023-2024: 30
EDIT: nog wel 2x AZ en uitwedstrijden tegen PSV, Feyenoord en Ajax na de winterstop.
Feitelijk onjuist.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
AZ geen goals gemaakt in restant tegen RKC, dus gedeelde 3e plek nu
En gedeelde plek, op 9 doelpunten naquote:
Die rode kaart kun je geven, maar als hij hem niet geeft komt de VAR ook niet op de lijn. Penalty zelfde verhaal.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:46 schreef ReMcOrE het volgende:
nou, een saaie vrijdagavond-pot is het ieder geval niet
hemeltergend slechte en zwaar kansloze eerste 20 minuten, clownesk bij vlagen
uiteindelijk 'mazzel' met de rode kaart, daarna wel goed gewisseld en direct op zoek naar goals.
rode kaart vond ik wel terecht, ongelukkig uitglijden maar hij raakt Rots hard op z'n onderbeen/enkel/voet.
Huh? De VAR greep juist in omdat de scheids geel gaf…. Terecht rood overigens.quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die rode kaart kun je geven, maar als hij hem niet geeft komt de VAR ook niet op de lijn.
Kijk eens naar de datumquote:Op zondag 17 december 2023 17:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Huh? De VAR greep juist in omdat de scheids geel gaf…. Terecht rood overigens.
Standaard he; Feyenoord thuis in de beker en Ajax tegen amateurs.quote:Op vrijdag 22 december 2023 07:05 schreef ReMcOrE het volgende:
16-18 januari inhalen tegen PSV, week erna mogelijk uit naar Feyenoord voor achtste finales. want die spelen voor de tienduizendmiljardste keer (achter elkaar) thuis in de beker
quote:Op vrijdag 22 december 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Standaard he; Feyenoord thuis in de beker en Ajax tegen amateurs.
*proest*
Dit AZ gaat ook geen vierde worden. U las het hier.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:11 schreef trein2000 het volgende:
Net even de tegengoal teruggekeken. Weer een stevige fout van Hilgers. Het lijkt wel of die jongen mentaal geknakt is ofzo. Het wordt met de week slechter.
Verder natuurlijk drie belangrijke punten, zeker gelet op ons doelsaldo dat slechter is dan AZ. Maar dit AZ gaat ook echt nog wel punten morsen.
Want ze worden derde of tweede?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit AZ gaat ook geen vierde worden. U las het hier.
Eens maar wie dan op die plek? Blijkbaar heeft Oosting niet hetzelfde vertrouwen in Van Hoorenbeeck.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:11 schreef trein2000 het volgende:
Net even de tegengoal teruggekeken. Weer een stevige fout van Hilgers. Het lijkt wel of die jongen mentaal geknakt is ofzo. Het wordt met de week slechter.
Bruns heb je ook nog.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:49 schreef Shivo het volgende:
[..]
Eens maar wie dan op die plek? Blijkbaar heeft Oosting niet hetzelfde vertrouwen in Van Hoorenbeeck.
Steijn speelde ook een ongelukkige wedstrijd trouwens.
Ja het was een fout. Maar dit is nou niet zo'n grote fout dat het aan zijn kunde ligt.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:11 schreef trein2000 het volgende:
Verder natuurlijk drie belangrijke punten, zeker gelet op ons doelsaldo dat slechter is dan AZ. Maar dit AZ gaat ook echt nog wel punten morsen.
Je zou toch verwachten dat ze Luuk een beetje kennen in Twente.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:21 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ach, je kan niet alles winnen. Focus op de competitie nu.
Iedereen die met hem gevoetbald heeft bij Twente is inmiddels wel weg op Sander na.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat ze Luuk een beetje kennen in Twente.
elk jaar, elk seizoen zitten er paar (teveel) van dit soort kut-wedstrijden bij.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:54 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ja dit is weer heel matig zoals we het vaker zien
hij strekt z'n been op het laatst nog, met noppen vooruit. en veegt met z'n de andere been het standbeen van de tegenstander (hard) onderuit. dan kun je hem geven...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |