Terecht ook.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet neuken is wegwezen. Nu heeft ie nog kans bij andere vrouwen.
Ik kan het eens zijn met sommige zaken, maar ik vind er een anatal erg schadelijke statements inzitten:quote:Op vrijdag 28 juli 2023 03:27 schreef Eagles89 het volgende:
@:Ang3l
Die gezichtsuitdrukkingen, de make up, maar vooral haar ogen, ik denk dat iedereen wel ziet dat die vrouw al heel wat mannenworst heeft gezien en gehad in haar leven. Alles aan die vrouw straalt gewoon een afgelikte boterham uit. En Leendert die al jaren niet meer met een vrouw is geweest en al zeker niet met een dansende sensuele Colombiaanse is als een kat bij de melk zetten. Die werd duidelijk helemaal wild van zoveel latina sexualiteit in zn huis, die ogen van die Leendert tolden helemaal rond in hun kas van opwinding in die aflevering toen ze begon te dansen, het kwijl kwam letterlijk uit zijn mond toen die die kamer binnenliep waar ze aan het dansen was. Daarom was die ook zo enorm gefrustreerd toen die merkte dat ze niet meteen aan zn lusten wilde toegeven, zijn verwachtingen waren als een alcoholverslaafde die net de sleutel van de plaatselijke slijterij had gekregen. Zo’n Thalia is veel te dominant voor zo’n sociaal gemankeerde oudere softe Nederlandse man als Leendert die al een lange tijd niet meer met een vrouw is geweest, die pakt hem volledig in en trekt hem financieel volledig leeg. Wat dat betreft is het een geluk bij een ongeluk dat die niet meteen zijn zin kreeg, dat gaat hem heel veel toekomstig drama voorkomen.
Niet happen op de incelquote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan het eens zijn met sommige zaken, maar ik vind er een anatal erg schadelijke statements inzitten:
1. Dat iemand met make-up etc een slet zou zijn. En dan nog. Slutshaming.
2. Dat blijven aannemen dat ze die man wel ff financieel leeg zal trekken. Waarom zou je dat denken?
Ja ja, ik weet 'tquote:
Ik begrijp de keuze wel eerlijk gezegd, ik hoor hier iedereen 'niet neuken is wegwezen', maar in zijn uitleg hoor ik juist het tegenovergestelde eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:06 schreef matthijst het volgende:
Jammer idd, vage actie van Leendert.
Die blijft alleen achter en moet straks bij Thalia slijmen of ze terug wil komen.
Die tulbandvriend van Bram zegt gewoon dat ie ze niks vindt omdat ie Bram voor zichzelf wil houden. Gay.
Leendert wilde juist dat de vrouwen al vrij snel alles voor hem op zouden geven wat ze hebben opgebouwd in NL. Daarom is Jorien ook vertrokken.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan het eens zijn met sommige zaken, maar ik vind er een anatal erg schadelijke statements inzitten:
2. Dat blijven aannemen dat ze die man wel ff financieel leeg zal trekken. Waarom zou je dat denken?
Martijn die klaagt over alles. Nu dat die nieuwe tattoos en piercings heeft. Wat is die vent toch een hork. Wat zit daarachter? Niemand lijkt goed genoeg voor hem. Die man moet echt even een reality check krijgen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:37 schreef roos94 het volgende:
Dat gebit van die nieuwe bij Martijn. Godsklere..![]()
Ik vind het überhaupt het seizoen van de bijzondere gebitten. In velerlei opzicht.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:37 schreef roos94 het volgende:
Dat gebit van die nieuwe bij Martijn. Godsklere..![]()
Jij denkt dat een sociaal sterke vlotte Colombiaanse temperamentvolle vrouw oprecht gecharmeerd is van de looks en autistische trekjes van een al jaren eenzame Leendert?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is nu al de tweede keer dat je dit hebt getikt, maar mag diegene dat misschien ook nog zelf bepalen? Of ben jij hier het moreel geweten van Fok? Die als een soort vader over zn Fok kinderen waakt? Laat anderen met rust aub, ik reageer ook niet op dat geklets van jou, maar ik zal anderen niet vertellen of ze daar wel/niet op moeten reageren.quote:
Ik leg niemand iets op dus iedereen mag alles zelf bepalen. Als ik iemand lees die serieus ingaat op je gekwets, geef ik als advies niet te happen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:40 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dit is nu al de tweede keer dat je dit hebt getikt, maar mag diegene dat misschien ook nog zelf bepalen? Of ben jij hier het moreel geweten van Fok? Die als een soort vader over zn Fok kinderen waakt? Laat anderen met rust aub, ik reageer ook niet op dat geklets van jou, maar ik zal anderen niet vertellen of ze daar wel/niet op moeten reageren.
Laat iedereen dan zijn mening geven ipv incel te roeptoeteren.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik leg niemand iets op dus iedereen mag alles zelf bepalen. Als ik iemand lees die serieus ingaat op je gekwets, geef ik als advies niet te happen.
Daar mag je van alles van vinden, je mag het zelfs moreel geleuter vinden of vaderlijk, maar ik val niemand lastig. Als ik de reactie lees van degene op wie ik reageer, krijg ik ook niet het idee dat hij liever met rust gelaten wordt?
En dat is niet de eerste keer. Zo benieuwd wat daar achter zit.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:50 schreef Soury het volgende:
Die personal assistent bij Marian had gewoon een halsband omEn niet van die keffer die daar rondloopt.
Oh viel me nu pas op. Nou ja Marian voert hem zo nu en danquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:16 schreef Lief17 het volgende:
[..]
En dat is niet de eerste keer. Zo benieuwd wat daar achter zit.
BDSMquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:16 schreef Lief17 het volgende:
[..]
En dat is niet de eerste keer. Zo benieuwd wat daar achter zit.
Ja dat vermoed ik ook. Maar daar verwacht je dan weer een stoerdere halsband bij dan deze haha.quote:
Marian klikt er soms een riem aanquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:23 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Ja dat vermoed ik ook. Maar daar verwacht je dan weer een stoerdere halsband bij dan deze haha.
Aja dus iedereen mag zijn mening geven, maar daar mag je dan vervolgens niks van vinden en al helemaal niet over posten.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat iedereen dan zijn mening geven ipv incel te roeptoeteren.
Ja, echt totaal geen aardige man. Ik vraag me af waar hij nou echt naar op zoek is. In geen van de vrouwen heeft hij echt interesse getoond.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:25 schreef Noek het volgende:
Dus die dikke in Thailand voelt zich rot en die vrouw probeert hem nog een goed gevoel te geven nadat ze niet eens nog een middag mag blijven na 1 nacht daar.
Ik kan niet eens een passend woord voor hem verzinnen. *shooketh
Ok ieder z’n mening. Laten we om topic verder gaan want dit topic is veel te mooi.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 08:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Aja dus iedereen mag zijn mening geven, maar daar mag je dan vervolgens niks van vinden en al helemaal niet over posten.
Als de seksuele frustratie van zo'n triestige post afspat, raad ik iedereen aan daar maar niet verder op in te gaan. Als je niet wil dat mensen ook iets van je mening vinden, moet je niet op een discussieforum posten
dit dekt het wel. Een nare vent is het, simpele ziel. Ook de minst leuke om te volgen wat mij betreft.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:09 schreef Pruim het volgende:
[..]
Ja, echt totaal geen aardige man. Ik vraag me af waar hij nou echt naar op zoek is. In geen van de vrouwen heeft hij echt interesse getoond.
tjah zijn ook totaal niet zijn types als je verhalen van zn vrienden in NL mag geloven. Rare keuzes dan ook dat zij komen als je van slank en blond houdt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:09 schreef Pruim het volgende:
[..]
Ja, echt totaal geen aardige man. Ik vraag me af waar hij nou echt naar op zoek is. In geen van de vrouwen heeft hij echt interesse getoond.
We zien zijn huis ook nooit, zou hij niet stiekem al een Thaise hebben? Want hij lijkt totaal niet op zoek naar liefde, genegenheid etc.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:20 schreef Malavita het volgende:
[..]
dit dekt het wel. Een nare vent is het, simpele ziel. Ook de minst leuke om te volgen wat mij betreft.
Ergens gelezen dat het om de halsband van zijn overleden hond zou gaan. Beetje dubieus blijf ik het wel vinden.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:23 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Ja dat vermoed ik ook. Maar daar verwacht je dan weer een stoerdere halsband bij dan deze haha.
Nou ja, als je een hekel aan tattoos en piercings hebt, dan weet je toch wel bij de eerste blik al dat het niks wordt? Toen ik haar zag dacht ik ook meteen ieuw... Ben wel benieuwd hoe haar voorstelfilmpje dan was. Misschien de eerste aflevering nog eens terug kijken.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:08 schreef Pruim het volgende:
[..]
Martijn die klaagt over alles. Nu dat die nieuwe tattoos en piercings heeft. Wat is die vent toch een hork. Wat zit daarachter? Niemand lijkt goed genoeg voor hem. Die man moet echt even een reality check krijgen.
Haha dus iedereen mag zn mening geven want we zitten hier volgens jou op een discussieforum, en als je er niet tegen kan moet je niet op een discussieforum zitten, maar ondertussen zeg je tegen anderen dat ze; níet op de mening van een ander moeten reageren hahaha. Wat spreekt jij jezelf volledig tegen zeg. De enige posts die op dit moment treurig zijn komen toch echt van jou. Ongelofelijk dat iemand met zulke kromme argumenten een moderator is hier.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 08:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Aja dus iedereen mag zijn mening geven, maar daar mag je dan vervolgens niks van vinden en al helemaal niet over posten.
Als de seksuele frustratie van zo'n triestige post afspat, raad ik iedereen aan daar maar niet verder op in te gaan. Als je niet wil dat mensen ook iets van je mening vinden, moet je niet op een discussieforum posten
Ik weet wel dat één van die dames een enorm filter hadden maar ik weet niet meer of het Martijn zijn schone was of Thaliaquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou ja, als je een hekel aan tattoos en piercings hebt, dan weet je toch wel bij de eerste blik al dat het niks wordt? Toen ik haar zag dacht ik ook meteen ieuw... Ben wel benieuwd hoe haar voorstelfilmpje dan was. Misschien de eerste aflevering nog eens terug kijken.
Oh dat is wel verklaarbaar maar toch wat gek.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ergens gelezen dat het om de halsband van zijn overleden hond zou gaan. Beetje dubieus blijf ik het wel vinden.
Ik dacht toen al: die heeft wat te verbergen. Is altijd zo met mensen die filters gebruiken. Maar dat waren vooral de tanden heb ik het idee.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet wel dat één van die dames een enorm filter hadden maar ik weet niet meer of het Martijn zijn schone was of ThaliaIk ga ook even terug kijken
Dat was dus die Sylvana geen tatoos of piercings te zien.
aflevering 6 13:12
Onder anderequote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht toen al: die heeft wat te verbergen. Is altijd zo met mensen die filters gebruiken. Maar dat waren vooral de tanden heb ik het idee.
haha ja supervaag allemaal.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:51 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
We zien zijn huis ook nooit, zou hij niet stiekem al een Thaise hebben? Want hij lijkt totaal niet op zoek naar liefde, genegenheid etc.
Die 1e vrouw vond ik nog wel vermakelijk "Laat wat blijken" wordt hier thuis nog vaak geroepen
In aflevering 15 is zijn huis van buiten en binnen te zien en zie je hem na het ontbijt op zijn scootertje stappen richting B&B.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:51 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
We zien zijn huis ook nooit, zou hij niet stiekem al een Thaise hebben? Want hij lijkt totaal niet op zoek naar liefde, genegenheid etc.
Die 1e vrouw vond ik nog wel vermakelijk "Laat wat blijken" wordt hier thuis nog vaak geroepen
Niet heel bijzonder goed toch? Vind hem eerder gemiddeld maar hij doet wel wat extra moeite, en de rest om hem heen daar heeft zich juist laten gaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:49 schreef Jauke het volgende:
Wat ziet die Ed er trouwens goed uit zeg, met zijn 66 jaar. Zou ik een moord voor doen.
Hij oogt wel fitter dan de gemiddelde 66 jarige.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:52 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Niet heel bijzonder goed toch? Vind hem eerder gemiddeld maar hij doet wel wat extra moeite, en de rest om hem heen daar heeft zich juist laten gaan.
Dat wijf was ook wel heel zuur.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:15 schreef Noek het volgende:
Er zit niet voor niks ego in goeroe. Wat een engnek die Walter. Het is Walters way or no way.
Typisch iemand die niet met intelligente vrouwen overweg kan omdat het hem hopeloos onzeker maakt want die prikken door zn bullshit heen.
Hahahaha ja dit dus, ik vond het al zo triest om zo’n filmpje met zwaar overdreven filter te sturen en dit krijg je er dus van. LOLquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet wel dat één van die dames een enorm filter hadden maar ik weet niet meer of het Martijn zijn schone was of ThaliaIk ga ook even terug kijken
Dat was dus die Sylvana geen tatoos of piercings te zien.
aflevering 6 13:12
Wat een geldquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 06:54 schreef lily het volgende:
Ik las dat een overnachting bij Marian, 650 euro per nacht kost?
walter is gewoon een vieze vent.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 00:03 schreef matthijst het volgende:
Rare showknuffelaar is die Walter. Steeds die suffe hese stem opzetten.
Dude zoekt eigenlijk een man, heeft alleen nog wat moeite om de roze anaalstroom te vinden.
Mooi die vrouw bij Leendert die zegt dat ie een smeerkees is. "Haren in mijn wasbak, in een kleedje dat op de grond ligt zitten jouw nagels"
Zou ie Thalia al gebeld hebben?
Ik vind die Suus bij Bram wel geinig. Even die Engelse stopwoordjes afleren, dat wel.
Walter is zo'n tantra-sekteleider die een onderdanige "vrouwelijke energie" harem wil.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 07:01 schreef Malavita het volgende:
[..]
walter is gewoon een vieze vent.
Suus lijkt me gewoon te jong voor bram. In alles is dat gewoon een kind nog.
Joy is geen macho hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:31 schreef Ang3l het volgende:
Dan kun je jezelf wel hartstikke een vrije geest vinden, maar je bent gewoon een ouderwetse "macho" lul
Het lijkt mij zo'n geilneef die voornamelijk jonge vrouwen probeert te scoren. Deze ouwe vellen moet hij sowieso niet hebben. Snap ik ergens ook wel.quote:Walter is zo'n tantra-sekteleider die een onderdanige "vrouwelijke energie" harem wil.
Dat denkt ie zelf wel. Met z'n mannelijke en vrouwelijke energie. En de vrouwen daar beamen het ook steeds. Ik zie t niet echt. Ik zie een Amsterdamse mooiboy.quote:
https://www.micazu.nl/vak(...)s/villa-surga-40989/quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 06:54 schreef lily het volgende:
Ik las dat een overnachting bij Marian, 650 euro per nacht kost?
Precies dit. Ze zoeken onderdanige meewerkende vrouwen. Een beetje zoals Claudia, maar hij vond haar niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Walter is zo'n tantra-sekteleider die een onderdanige "vrouwelijke energie" harem wil.
Maar Joy zit ook altijd te miepen over "vrouwelijke energie".
Eigenlijk bedoelen ze gewoon een meisje-meisje wat kookt en jaar ze luistert.
Dan kun je jezelf wel hartstikke een vrije geest vinden, maar je bent gewoon een ouderwetse "macho" lul
Wel apart dat de wokies van deze wereld hier nog niet los op gaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:33 schreef Pruim het volgende:
Als een vrouw zelfverzekerd of zelfbewust is, weet wat ze wil, dan zit ze in haar mannelijke energie volgens deze engerds. Grappig om te zien.
Doen we nu toch?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:47 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wel apart dat de wokies van deze wereld hier nog niet los op gaan
Het zijn meisjes. Geen vrouwen. En natuurlijk is het een mooiboy. Dat is ook waar die meisjes ook op vallen. Maar je ziet het in het geval van die Zoey. Die zien snel dat er geen inhoud in zit en dat hij alleen maar over zichzelf en zijn journey kan lullen zonder interesse te tonen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat denkt ie zelf wel. Met z'n mannelijke en vrouwelijke energie. En de vrouwen daar beamen het ook steeds. Ik zie t niet echt. Ik zie een Amsterdamse mooiboy.
Ja dit is gewoon goed te doen hoor als je de hele tent voor jezelf hebt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:58 schreef matthijst het volgende:
[..]
https://www.micazu.nl/vak(...)s/villa-surga-40989/
4500-5000 euro voor een weekje in hoogseizoen.
1-6 personen. Met 3 bevriende stellen voor 1500 per week misschien wel te doen. Op zich wel OK, maar zit zij dr dan ook bij, of heb je wel echt die dikke villa voor jezelf?
Zoey was dat schetenmens toch?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het zijn meisjes. Geen vrouwen. En natuurlijk is het een mooiboy. Dat is ook waar die meisjes ook op vallen. Maar je ziet het in het geval van die Zoey. Die zien snel dat er geen inhoud in zit en dat hij alleen maar over zichzelf en zijn journey kan lullen zonder interesse te tonen.
Zoey was het hele knappe blonde meisje die vrij snel alweer weg was die aangaf dat Joy het alleen maar over zichzelf had.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoey was dat schetenmens toch?
Ook niet het toonbeeld van volwassenheid, maar die zag het idd al snel in
O die net zo over het paard getilde andere "Randstedeling"?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zoey was het hele knappe blonde meisje die vrij snel alweer weg was die aangaf dat Joy het alleen maar over zichzelf had.
[ afbeelding ]
Kwam uit Brabant en had zich binnen een jaar in Amsterdam voorzien van Gooisch accent inderdaad. Ach als je zo knap bent kom je er wel mee weg.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die net zo over het paard getilde andere "Amsterdammer"?
Ja precies, die met dat spraakgebrek. Ik zag wel dat je Randstedeling tussen aanhalingstekens hebt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die net zo over het paard getilde andere "Randstedeling"?
Die ontzettend veel gereisd had.
Ja juist hierom:quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja precies, die met dat spraakgebrek. Ik zag wel dat je Randstedeling tussen aanhalingstekens hebt.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kwam uit Brabant en had zich binnen een jaar in Amsterdam voorzien van Gooisch accent inderdaad. Ach als je zo knap bent kom je er wel mee weg.
Joh serieus als er haren en fucking nagels in je kamer liggen ben ik ook snel weg hoor. Lieve hond maar zorg dat hond niet op de kamers komt. Ik snap het wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:40 schreef Duiveltja het volgende:
Overigens is het wel treurig dat Leendert wederom een vrouw moest laten gaan. Hij staat wel degelijk open voor kritiek en zaken die beter kunnen. Het is wat dat betreft wel een betrouwbare lieve man denk ik.
Het is overigens ook wel zo dat als het goed gaat, dat er op een gegeven moment wel geneukt moet worden. Dat is bij de vrouwen dan nog niet het moment
Daar lag het niet aan. In haar geval voelde ze het gewoon niet en was ze niet klaar voor een nieuwe man in haar leven. Dat had niks met de haren te maken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:00 schreef Soury het volgende:
Joh serieus als er haren en fucking nagels in je kamer liggen ben ik ook snel weg hoor. Lieve hond maar zorg dat hond niet op de kamers komt. Ik snap het wel.
Nou dacht het wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Daar lag het niet aan. In haar geval voelde ze het gewoon niet en was ze niet klaar voor een nieuwe man in haar leven. Dat had niks met de haren te maken.
Betrouwbaar en lief? Eerder een onbehouwen hork die zijn vrouwen/gasten commandeert om die gore bende bij hem te komen schoonmaken zoals die hottub.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:40 schreef Duiveltja het volgende:
Overigens is het wel treurig dat Leendert wederom een vrouw moest laten gaan. Hij staat wel degelijk open voor kritiek en zaken die beter kunnen. Het is wat dat betreft wel een betrouwbare lieve man denk ik.
Het is overigens ook wel zo dat als het goed gaat, dat er op een gegeven moment wel geneukt moet worden. Dat is bij de vrouwen dan nog niet het moment
Je kan ook niet zien hoe lang/klein iemand is al vind ik dat niet zo'n probleem zelf als lange vrouw.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:24 schreef Kreator het volgende:
Leendert geeft gewoon zeer enge vibes.
Voor de rest weer bijzondere afleveringen. Wat een klapjosti's.
Vooral jammer dat Debbie wederom iemand heeft uitgezocht waarvan iedereen ziet dat het geen match is en zij dus ook na 12 seconden.
Ik kan mij echt niets anders bedenken dat Debbie mee doet aan dit programma om haar B&B te promoten. Zij is een aantrekkelijke en extraverte vrouw die volgens mij genoeg mannelijke gasten in haar B&B heeft gehad of in haar omgeving als zakenrelatie/ouderelatiesuitdetvwereld. Dat ze (behalve Paul met zijn saai gedoe en toch af en toe gortdroge humor) allemaal ontzettend onaantrekkelijke oude dikke buiken mannetjes als date krijgt is belachelijk. Vermoed hier als kijker weer eens bedonderd geworden en ja, stink er weer in, want kijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan ook niet zien hoe lang/klein iemand is al vind ik dat niet zo'n probleem zelf als lange vrouw.
Zou dat niet in zijn profiel hebben gestaan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan ook niet zien hoe lang/klein iemand is al vind ik dat niet zo'n probleem zelf als lange vrouw.
Geen idééquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zou dat niet in zijn profiel hebben gestaan?
Wat denk je nou zelf?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:24 schreef Kreator het volgende:
Vooral jammer dat Debbie wederom iemand heeft uitgezocht waarvan iedereen ziet dat het geen match is en zij dus ook na 12 seconden.
Ze heeft al mee willen doen in het eerste seizoen. Dat heeft ze uiteindelijk afgekapt vanwege de aanmeldingen die haar niet “aanstonden”. Althans, dat las ik ergens.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik kan mij echt niets anders bedenken dat Debbie mee doet aan dit programma om haar B&B te promoten. Zij is een aantrekkelijke en extraverte vrouw die volgens mij genoeg mannelijke gasten in haar B&B heeft gehad of in haar omgeving als zakenrelatie/ouderelatiesuitdetvwereld.
Oeh, dit is wel enorm negatief gedacht. Zo'n enorme zwartkijker ben ik nou ook weer niet. Maar als je het nog erger kunt maken dan is dit een gemene zet naar haar ex, dat ik mij ook weer niet kan voorstellen. Alhoewel publiekelijk aangeven dat die ex ook van de mannenseks was misschien wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf?
Het is een tv producent. Die heeft doelbewust losers uitgekozen. Zo komt zijzelf een stuk florissanter op de buis als lekker vlot spontaan mens. Die hoeft die gasten helemaal niet. Helemaal niet die Paul. Die kan ze goed als "huiskamer-homo" gebruiken in de B&B, niet als partner
Hij had gewoon heel duidelijk geen interesse in die Zoë. Net zoals hij ook geen interesse heeft in de meiden die er nu zitten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het zijn meisjes. Geen vrouwen. En natuurlijk is het een mooiboy. Dat is ook waar die meisjes ook op vallen. Maar je ziet het in het geval van die Zoey. Die zien snel dat er geen inhoud in zit en dat hij alleen maar over zichzelf en zijn journey kan lullen zonder interesse te tonen.
Ik vraag me af of hij wel zo lief en betrouwbaar is. Hoe hij tegen Thalia deed vond ik ook erg opmerkelijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:40 schreef Duiveltja het volgende:
Leendert had de moordenaars look toen hij Niesje een rondleiding gaf over zijn terrein en ze niet enthousiast was. Als de cameraploeg er niet bij was geweest had hij haar ter plekke gewurgd op die druilerige heuvel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:56 schreef Pruim het volgende:
[..]
Hij had gewoon heel duidelijk geen interesse in die Zoë. Net zoals hij ook geen interesse heeft in de meiden die er nu zitten.
Gaat verandering in komen. Hij gaat wel interesse krijgen voor een meid, dus dat is leuk.
[..]
Ik vraag me af of hij wel zo lief en betrouwbaar is. Hoe hij tegen Thalia deed vond ik ook erg opmerkelijk.
En de laatste vrouw ging ook weer met gierende banden weg. En dat is niet alleen om de nageltjes op de grond 😅. Ze had gewoon totaal geen goede vibes bij Leendert, zoals veel vrouwen dat aanvoelen. Hoe ze ook door die kelder liep angstig hahaha.
Raar mannetje is het.
quote:
Die heks te eng.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:52 schreef matthijst het volgende:
Walter, zoekt "seksuele aantrekking."
Claudia was te dik.
Anne was te dun.
Ingrid was te gewoontjes.
Zuurpruim, het perfecte woord inderdaad.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:31 schreef wolffie het volgende:
Wat is die Petri toch een zuurpruim, bah
Ze heeft zelf in de TV wereld gewerkt dus ze weet hoe de hazen lopen...Vind haar wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik kan mij echt niets anders bedenken dat Debbie mee doet aan dit programma om haar B&B te promoten. Zij is een aantrekkelijke en extraverte vrouw die volgens mij genoeg mannelijke gasten in haar B&B heeft gehad of in haar omgeving als zakenrelatie/ouderelatiesuitdetvwereld. Dat ze (behalve Paul met zijn saai gedoe en toch af en toe gortdroge humor) allemaal ontzettend onaantrekkelijke oude dikke buiken mannetjes als date krijgt is belachelijk. Vermoed hier als kijker weer eens bedonderd geworden en ja, stink er weer in, want kijk.
Martijn pakt iig graag massages. Wat heb ik een medelijden met die vrouwen. Moet je voor een habbekrats in een arm bloedheet kutland aan zo'n dikke zweterige kerel zijn voeten zittenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:05 schreef Jauke het volgende:
Volgens mij werkt er bij Martijn zelfs een ladyboy in de keuken (aflevering 23, minuut 25:43) Ouwe snoeperd.
Nou, dat was toch meer grappig bedoeld. Dat is haar humor en hij snapte die wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:15 schreef lily het volgende:
Het begint weer goed bij Petri met de nieuwe. Je bent ICT-er? Die zijn meestal heel saai!
Voeten valt dan nog meequote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Martijn pakt iig graag massages. Wat heb ik een medelijden met die vrouwen. Moet je voor een habbekrats in een arm bloedheet kutland aan zo'n dikke zweterige kerel zijn voeten zitten
Ik vond het wel mooi om te zien dat hij op zijn plaats werd gezet door Babette. Hij zegt bij iedere chick dat die er nog niet is en de journey nog moet doormaken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:56 schreef Pruim het volgende:
Hij had gewoon heel duidelijk geen interesse in die Zoë. Net zoals hij ook geen interesse heeft in de meiden die er nu zitten.
Gaat verandering in komen. Hij gaat wel interesse krijgen voor een meid, dus dat is leuk.
Ik vind haar sowieso erg grappig. Kan er echt om lachen. Vind haar een leuke vrouw. Aan de andere kant kan ik mij wel voorstellen dat je, als je iemand nog niet zo goed kent, je je misschien geen houding weet te geven bij dat soort opmerkingen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou, dat was toch meer grappig bedoeld. Dat is haar humor en hij snapte die wel.
Bij alle nieuwe gasten zitten deze keer wel leukere types bij en matchmogelijkheden.
Ben jij het, Petri?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:54 schreef Pruim het volgende:
[..]
Ik vind haar sowieso erg grappig. Kan er echt om lachen. Vind haar een leuke vrouw.
Link?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:06 schreef TomDooley het volgende:
Die 22jarige doos bij Joy, die op haar instagram er geweldig uitziet maar op TV niet herkenbaar is, die praat over 'emotioneel onbereikbaar' zijn. En wat heeft die Joy een vieze bek acne zeg, hoe is dit als 'mooiboy' doorgekomen?
Kleine kans.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:17 schreef Firuze60 het volgende:
Wie vermoedt de ontknoping na dit (drie weken een camera op je neus tijdens daten) dat er ergens een vonkje liefde is blijven hangen tussen de deelnemers?
Zij lijkt een beetje op suzan van freek.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:42 schreef Duiveltja het volgende:
https://www.instagram.com/danizijlstra/
De nieuwe fashion chick
Nee, die is niet zo knap.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:52 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zij lijkt een beetje op suzan van freek.
Als je op haar instagram door de jaren heenscrolt is ze bijna altijd op vakantie. Rijke ouders?
Zeker, maar iemand die altijd reist wil blijven op een suffe b&b? Denk het nietquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, die is niet zo knap.
Mogelijk, maar ik denk ook dat ze haar eigen geld verdient. Goed voor haar toch?
Nee, maar ze is er wellicht ook om wat extra volgers op Instagram te genereren, waardoor ze weer wat meer geld verdient en meer op reis kan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zeker, maar iemand die altijd reist wil blijven op een suffe b&b? Denk het niet
Zelden zo'n onaantrekkelijk (gepensioneerde) 67'plusser gezien, wat was ie? Beoordelaar in restaurant? Het onaantrekkelijke lag niet alleen aan zijn uiterlijk, maar de combinatie met de arrogante houding.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:45 schreef matthijst het volgende:
Petri, zit zie die Thomas ook alweer af te zeiken. Of ie even z'n kop kan houden sochtends. Waarom begin je dan een B&B? Lekker met een fake smile je gasten ontbijt serveren?
Die Han van Debbie, beetje zielig, maar je zag het al toen hij de auto uitstapte. Dat wordt niks.
Je weet dat Instagram nep is hè? Dat mensen zich beter voordoen dan ze zijn. Daarom heb ik ook geen instagram, ik heb dat niet nodig (en geen facebook, snapchat, twitter, etc).quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:52 schreef roos94 het volgende:
Als je op haar instagram door de jaren heenscrolt is ze bijna altijd op vakantie. Rijke ouders? Welke begin twintiger kan nou onbeperkt de wereld rondreizen.
Volgens mij bedoelde hij daarmee alleen maar dat hij wel eens een review op google of tripadvisor zet.quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je weet dat Instagram nep is hè? Dat mensen zich beter voordoen dan ze zijn. Daarom heb ik ook geen instagram, ik heb dat niet nodig (en geen facebook, snapchat, twitter, etc).
Petri komt wel wat los nu, dan valt het wel weer meequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:15 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoop dat die kerel en Petri in ieder geval een leuke tijd hebben, gun haar wel even wat positiefs
Debby.. leuk wijf, eerlijk. Hopelijk wordt het wat met die Paul. Ze zijn wel leuk samen. maar ze moeten even de spanning opzoeken.
Ja idd, ze is niet perse stug, maar gewoon lang vrijgezel. En dan is alles erin geslepen qua gewoontes en dat is soms lastig te doorbreken. Heb ik zelf ook wel eens een date door weggejaagdquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:21 schreef Malavita het volgende:
Petri komt wel wat los nu, dan valt het wel weer mee
Debbie de leukste van de kandidaten en volgens mij komt die spanning met paul wel
Ja, haha, jemig de pemig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:56 schreef Soury het volgende:
Tom hahahaha..... De eeuwige hippieKees van Kooten
Ja zeker, wat gaat Marian er van vinden. Of hij gaat er met één van haar vriendinnen vandoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:07 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, haha, jemig de pemig.
Ik vind het wel een leuke gast tot nu toe.
Nee, inderdaad, ik vind het een leuke gast maar ik ben Marian niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:11 schreef Kreator het volgende:
Lijkt me veel te druk en te fysiek voor haar. Zij wil op haar 93e nog heel rustig aan doen.
Ik vind ook dat ze er erg oud uitziet. Zon is gewoon niet goed voor je huid ook. Ze beweegt ook wel traag ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:35 schreef Firuze60 het volgende:
Ik heb ook steeds het idee dat Marian veel ouder is dan 69 jaar.
Is Olof er ook nog?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:23 schreef lily het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze er erg oud uitziet. Zon is gewoon niet goed voor je huid ook. Ze beweegt ook wel traag ja.
Maar ach, ze lijkt me verder wel oke. Maar Tom gaat het niet worden.
En ik vind zijn haar wel leuk
Ik ook, hoor, ze komt enorm vriendelijk en gastvrij over. Maar iets klopt niet, kan mij echt niet voor stellen dat ze 'nog maar' 69 jaar is. Dat heeft niets te maken met haar gefabriceerd gezicht, eerder met haar motoriek en stem, zoals ik al zei. Die Olof oogt zelfs jonger dan zijn 75 jaar ondanks dat ie stokdoof is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:23 schreef lily het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze er erg oud uitziet. Zon is gewoon niet goed voor je huid ook. Ze beweegt ook wel traag ja.
Maar ach, ze lijkt me verder wel oke. Maar Tom gaat het niet worden.
En ik vind zijn haar wel leuk
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:33 schreef lily het volgende:
Ik zou als ik Marian was Olof gewoon houden.
Die vindt alles prima.
Als klusjesman, in het zwembadhok.
Hoewel, als gasten dan je villa afhuren, zit Olof in je zwembadhok
Mijn moeder is vandaag 87 geworden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:30 schreef Kreator het volgende:
Mijn moeder is vier jaar ouder dan zij, maar oogt 20 jaar jonger.
Die van mij 92, ook serieus.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:36 schreef lily het volgende:
[..]
Mijn moeder is vandaag 87 geworden.
En zelfs zij heeft minder rimpels. Serieus.
Het stukje brief heb ik doorgespoeld (ik had wel wat haast maar allez). Heb ik sowieso een broertje dood aan, dat soort gezemel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:50 schreef matthijst het volgende:
Leendert heeft een bejaarde Tatjana Simic in huis. Dat accent![]()
Goeie instelling wel, die vrouw. Maar niet die fuckin brief van 5 pagina's.
Toch ergens bah, figuranten inhuren voor een datingprogramma. Ik begrijp Petri haar zure gedrag wel achteraf.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:25 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij zag ik net de bomenknipper toevallig in het publiek bij een kutprogramma.
[ afbeelding ]
Olof vinden we over 20 jaar in een programma van Spoorloos. Whatever happened to Olof?quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:18 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik herken mezelf wel in haar zure humor en het te lang alleen zijn en dus enorm inflexibel
O, dan weet ik dus wel wat t is
Bij mannen ook niet, vind ik.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat okselhaar bij dames ziet er toch echt niet appetijtelijk uit.
Ben benieuwd of Bram daar iets van vindt. Hij zou daar natuurlijk niets van mogen vinden gezien zijn voorkomenquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat okselhaar bij dames ziet er toch echt niet appetijtelijk uit.
Als ie in zijn jeugd veel porno heeft gekeken dan begrijp ik wel dat ie dat niet echt aantrekkelijk vindt. Uiteraard vindt hij zichzelf na lange tijd dik zijn inmiddels wel een hunk voor de vrouwtjes.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Bram daar iets van vindt. Hij zou daar natuurlijk niets van mogen vinden gezien zijn voorkomen
Is Bram zo dik dan? Is mij nooit opgevallen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Als ie in zijn jeugd veel porno heeft gekeken dan begrijp ik wel dat ie dat niet echt aantrekkelijk vindt. Uiteraard vindt hij zichzelf na lange tijd dik zijn inmiddels wel een hunk voor de vrouwtjes.
Zo voorspelbaar dit.
Oeps, ik dacht weer een eens in het verkeerde topic te zitten en te spoileren. Heb je dan iets gemist vorige week dat ie in een dialoog vertelde dat ie vroeger enorm dik was geweest?quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Is Bram zo dik dan? Is mij nooit opgevallen.
Oh nee, nou je het zegt dat heb ik wel gehoord ja. Maar meteen weer vergeten blijkbaar.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht weer een eens in het verkeerde topic te zitten en te spoileren. Heb je dan iets gemist vorige week dat ie in een dialoog vertelde dat ie vroeger enorm dik was geweest?
Ja jemig zeg, ik kijk een week vooruit op Videoland en bedenk steeds in dit topic wat ik wel en niet mag zeggen ivm die geweldige spannende spoilers (waarvan ik vind dat dat weer onzin is) en ondertussen vliegen de berichten over de deelnemers je om de oren.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh nee, nou je het zegt dat heb ik wel gehoord ja. Maar meteen weer vergeten blijkbaar.
Kort van begrip en vertrek in de vredesnaam, wat moet Olof daar nou nog in dat stookhok? Enorm zielig begin ik het te vinden met die dove man. Met zijn zesje.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:18 schreef Kreator het volgende:
Snap niets van dat lof voor O.
Hij zei twintig keer dat het hem niks uitmaakte dat die hippie er is, maar overduidelijk stoorde het hem wel. Wees dan een vent en zeg wat je denkt
Een allemansvriend die zich hopeloos voor het karretje laat spannen voor een vrouw die overduidelijk geen interesse heeft op liefdesgebied.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:18 schreef Kreator het volgende:
Snap niets van dat lof voor O.
Hij zei twintig keer dat het hem niks uitmaakte dat die hippie er is, maar overduidelijk stoorde het hem wel. Wees dan een vent en zeg wat je denkt
Enorm zwak en getuige van een raar soort mens. Ze had kunnen zeggen, je bent een hele lieve klusjesman en ik neem je in dienst.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:00 schreef Kreator het volgende:
Het getuigt van weinig zelfrespect op zijn 75e en dat is wel sneu idd. Marian had hem tegen zichzelf in bescherming moeten nemen, maar doet ook niks. Ook zwak.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:15 schreef lily het volgende:
Olof is een prima vent, maar niet voor Marian. Niet in dat leven en niet voor Marian. Marian zegt op haar beurt eigenlijk niet zoveel. Ja, alles is prima. Maar dat is dus niks.
Die nieuwe bij Walter. Aandachttrekker. Doet verder niks. Walter is niet onder de indruk.
Bij binnenkomst zegt ze; hoe gaat het? In het Spaans. Zegt meteen; oh nee, moet in het Frans. Maar dat wist Walter niet?
Je weet niet hoe je “hoe gaat het” in het Frans zegt? Terwijl je in Frankrijk woont?
Ik heb 2 jaar Frans gehad. In 1982 en 1983. Maar dat weet ik nog wel.
Allemachtig, ja, verkeerd topic, hahaha.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:23 schreef Quoi het volgende:
Videoland-topic, dus voor de vooruitkijkers. Geen spoiler dan toch?
Hier een verslaafde. Wat een genot dat er elke werkdag weer een nieuwe aflevering wacht.
Ik denk dat Walter trouwens een beetje overvallen was door de nieuwe vrouw en daarom geen Frans meer sprak.
Dit vooral. Dit is wie Olof is, de lamme goedzak. Daar is op zich niks mis mee maar het oogt een beetje sneu.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Enorm zwak en getuige van een raar soort mens. Ze had kunnen zeggen, je bent een hele lieve klusjesman en ik neem je in dienst.
37 afleveringen zijn er. Dus nog even genieten.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:23 schreef Quoi het volgende:
Videoland-topic, dus voor de vooruitkijkers. Geen spoiler dan toch?
Hier een verslaafde. Wat een genot dat er elke werkdag weer een nieuwe aflevering wacht.
Ik denk dat Walter trouwens een beetje overvallen was door de nieuwe vrouw en daarom geen Frans meer sprak.
Wacht ff, nu ben ik in de war. Verkeerd topic?quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Allemachtig, ja, verkeerd topic, hahaha.
Dacht dat ik in de spoilertopic zat, sorryquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:31 schreef lily het volgende:
[..]
Wacht ff, nu ben ik in de war. Verkeerd topic?
In dit topic mag je alles zeggen. Dat is juist voor de vooruitkijkers. In het andere topic niet.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja jemig zeg, ik kijk een week vooruit op Videoland en bedenk steeds in dit topic wat ik wel en niet mag zeggen ivm die geweldige spannende spoilers (waarvan ik vind dat dat weer onzin is) en ondertussen vliegen de berichten over de deelnemers je om de oren.
Ik verklap iets ergs, er gebeurt tot vandaag niets dat al eerder voorspeld is.
Ik denk dus dat zij het juist fijn vind dat Olof er nog is, een soort veilige vriend. Anders zit ze echt de hele dag alleen met gladjanus Ed opgescheept. En nu dus ook met zo'n "acteur" erbij (geweldige vent maar zit totaal op de verkeerde plek, komt niet meer geloofwaardig over)quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Enorm zwak en getuige van een raar soort mens. Ze had kunnen zeggen, je bent een hele lieve klusjesman en ik neem je in dienst.
Hele enge vibes bij haar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:21 schreef lily het volgende:
Die laatste dame bij Walter, gatver. Stom kreng. Vervelend persoon is dat.
Dat ketelhok snap ik wel, hij heeft het ook uitgelegd, maar dit wordt vervolgens niet echt meer aangehaald. Het bed dat daar staat bevalt hem gewoon stukken beter. Harder matras, wat beter voor z'n rug is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:12 schreef matthijst het volgende:
Die Tom, wat een irritant figuur, met die fopneus van 'm. Praat alsof ie de hele dag dronken/stoned is.
Olof is echt een voetveeg. Dat ketelhok
Wat mij opvalt is dat Marian telkens zegt hoe leuk en alles ze hem vindt (voor gewoon gezellig erbij dan). Maar toen ze aan het ontbijt zaten of zoals in de auto zie je wel dat ze hem volledig negeert en geneert voor hem volgens mij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 01:23 schreef freaky40 het volgende:
Die hippie bij Marian is er alleen maar door de productie doorgedrukt die moet natuurlijk even TV gaan maken daar, en slaagt daar aardig in maar overschreeuwt zichzelf daarmee.
Anne de meest normale? Die staat voor mij juist hoog qua gekkies, alles aan haar was zo geforceerd en nep.. "kijk eens hoe verschrikkelijk lelijk/opvallend ik me durf te kleden" fake zelfvertrouwen. Ze kon haar eigen tekst ook niet verzinnenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Walter heeft allemaal rare types. Die heks (hoe heet ze Corina?) is ook niet jofel hoor. Hoe ze nu ineens allemaal probeert te bonden met Walter en dan samen Alejandra afkraken.
Achteraf was Anne daar nog de meest normale. Wie had dat gedacht.
Nee, Ingrid.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Walter heeft allemaal rare types. Die heks (hoe heet ze Corina?) is ook niet jofel hoor. Hoe ze nu ineens allemaal probeert te bonden met Walter en dan samen Alejandra afkraken.
Achteraf was Anne daar nog de meest normale. Wie had dat gedacht.
Ah, alweer verdrongen, nee dat was ook vaag iddquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja heel normaal dat gekrijs op die toren.
Ik voel me boos, ik voel fuck you, ik voelquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:13 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, alweer verdrongen, nee dat was ook vaag idd
“Beoordelaar van restaurants” vast zo’n gast die op Google maps 5 sterren geeft aan de lokale snackbar die z’n frikandel goed gebakken heeft. Het meest culinaire wat hij gehad heeft is vermoedelijk dat broodje “kangeroe” bij de wok.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zelden zo'n onaantrekkelijk (gepensioneerde) 67'plusser gezien, wat was ie? Beoordelaar in restaurant? Het onaantrekkelijke lag niet alleen aan zijn uiterlijk, maar de combinatie met de arrogante houding.
Toxic Alexandraquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha dat stel bij Walter. Doen allemaal cursussen, voelen energieën, tantra dit dat maar het zijn echt gewoon een stel 12 jarigen in een huis. Het is hilarisch hoe zij zichzelf overschatten.
Of wat Feyenoord fan zijn met je doetquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar 11 jaar geleden, wat elke dag frikandellen en kettingroken niet met je doet.
SOW DAN KOEKOEK.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Of wat Feyenoord fan zijn met je doet
Blijkbaar zie je er dus beter uit als het enorm kut gaatquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Iedere goal een frikandel in het vet wellicht?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar zie je er dus beter uit als het enorm kut gaat
Dit is niet leuk
Man is in 11 jaar 25 jaar ouder gewordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar 11 jaar geleden, wat elke dag frikandellen en kettingroken niet met je doet.
Hij wil wel kinderen maar alleen de lusten. En ze laten onderwijzen en opvoeden door de vrouwen van de community. Wat een dromer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:30 schreef Nagelslak het volgende:
Die joy is ook maar een lapzwans met z’n energie. Ook mooi dat hij een vrouw zoekt die zorgzaam is en lekker voor t huis kan zorgen. Volgens mij zoekt hij geen liefde maar huishoudelijk hulp
Joy lijkt me een egocentrische gast die diepgaand probeert te zijn, maar waarbij het eigenlijk altijd oppervlakkig blijft. Hij weet het alleen mooi te verkopen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:30 schreef Nagelslak het volgende:
Die joy is ook maar een lapzwans met z’n energie. Ook mooi dat hij een vrouw zoekt die zorgzaam is en lekker voor t huis kan zorgen. Volgens mij zoekt hij geen liefde maar huishoudelijk hulp
Als je het dan toch over levensenergie wilt hebben, Joy straalt het tegenovergestelde uit met zijn monotone stem en uitdrukkingsloos gezicht. Het zal misschien weer aan het knip- en plakwerk van de productie liggen, de enige keer dat ik die jongen voluit heb zien lachen was om die scheetmachine.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Joy lijkt me een egocentrische gast die diepgaand probeert te zijn, maar waarbij het eigenlijk altijd oppervlakkig blijft. Hij weet het alleen mooi te verkopen.
Wtf dat filmpje met die schimmelnagelsquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:19 schreef Firuze60 het volgende:
https://www.mediumchat.nl/consulenten/Healer-Alexandra
Alehandra in balans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral geïnteresseerd in passief geld verdienen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Joy lijkt me een egocentrische gast die diepgaand probeert te zijn, maar waarbij het eigenlijk altijd oppervlakkig blijft. Hij weet het alleen mooi te verkopen.
Ja met haar centenbakkie. Zo'n chick is leuk als je 16 bent hoor, maar volwassen vrouw niet serieus te nemen. Dan is ze ook nog klankenheler ofzo, dus die verdient geen porem. Afhankelijk als fuck dus.quote:
Walter wilt een jong meisje. Die wordt niet geil van die ouwe vellen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:09 schreef matthijst het volgende:
Walter zoekt écht geen vrouw.
Dat semi zweverige gelul van die gast. Hoe onnozel moet je zijn om naar zo'n kneus te luisteren en er sessies mee te boeken.
Juist. Daarnaast is het geen ondernemer, maar iemand die graag teert op andermans prestaties. Lijkt mij eerder een uitzuiger dan dat hij echt bezig is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Als je het dan toch over levensenergie wilt hebben, Joy straalt het tegenovergestelde uit met zijn monotone stem en uitdrukkingsloos gezicht. Het zal misschien weer aan het knip- en plakwerk van de productie liggen, de enige keer dat ik die jongen voluit heb zien lachen was om die scheetmachine.
Mount Joy lijkt me gefund door een rijke pappa.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Juist. Daarnaast is het geen ondernemer, maar iemand die graag teert op andermans prestaties. Lijkt mij eerder een uitzuiger dan dat hij echt bezig is.
Ik zie bv die dikke in Thailand wel echt bezig zijn met zijn zaak. Dat is bij noJoy niet te zien. Die zit voornamelijk verveeld op zijn bank.
Waarsch. wist die toen al dat die ermee zou stoppen. dus was meer dat die t pand nog even gebruikte voor de show terwijl die allang wist dat zn compagnon alleen door ging.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Juist. Daarnaast is het geen ondernemer, maar iemand die graag teert op andermans prestaties. Lijkt mij eerder een uitzuiger dan dat hij echt bezig is.
Ik zie bv die dikke in Thailand wel echt bezig zijn met zijn zaak. Dat is bij noJoy niet te zien. Die zit voornamelijk verveeld op zijn bank.
Een goed gesprek krijg je toch niet. Het is een lege omhulsel van een mens. Alleen maar van die citaten en oneliners.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:46 schreef Fascination het volgende:
Lol, die conservatieve en vreemde denkbeelden van Joy. Hij wil een grote ondernemer zijn () en dan een zorgzame vrouw vinden die het huis onderhoudt. Daar betaal je dan toch gewoon een huishoudster voor?
Hij wil voor z’n dertigste kinderen (dat zeggen die Temptation Island-tokkies ook altijd) en wil z’n kinderen niet naar een school sturen. Oké…. Dat zou voor mij echt reden zijn voor een goed gesprek.
Jemig ja, hij heeft de leeftijd van mijn zonen, maar ik dank Got op de blote knieen dat die zo meer met beide poten op de aarde staan dan deze zweefkees.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:53 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Een goed gesprek krijg je toch niet. Het is een lege omhulsel van een mens. Alleen maar van die citaten en oneliners.
Ik vind het vooral fascinerend dat ze die mannen elke keer aan een kruisverhoor onderwerpt en dan klaagt dat ze niks terugvragen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:36 schreef Fascination het volgende:
Waarom moet Petri nou weer expliciet zeggen dat ze Thomas fysiek niet aantrekkelijk vindt. Zo bot. Zo is zo hatelijk en negatief en heeft dat zelf denk ik niet door of vindt dat ze het recht heeft dat te zijn.
Hahahquote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:04 schreef matthijst het volgende:
Martijn eindelijk de toko een dagje dicht. Moet ie opeens sociaal gaan doen.
Lijkt een redelijke klik met Tamara.
Heftig verhaal van die Tamara, Martijn reageert erop alsof ze dacht dat ze HIV had maar toch schoon blijkt.
Het is een verzuurde vrouw. Daar moet je als man met een boog omheen lopen. Je hebt op die leeftijd niet veel keus meer. Zij moet beseffen dat ze een ouwe tang is en niet in de markt zit om een adonis aan de haak te slaan.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:36 schreef Fascination het volgende:
Waarom moet Petri nou weer expliciet zeggen dat ze Thomas fysiek niet aantrekkelijk vindt. Zo bot. Zo is zo hatelijk en negatief en heeft dat zelf denk ik niet door of vindt dat ze het recht heeft dat te zijn.
Ja, als mannen zich “moed moeten indrinken” bij een gesprek met jou, dan zou ik me ook achter mijn oren gaan krabben.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het vooral fascinerend dat ze die mannen elke keer aan een kruisverhoor onderwerpt en dan klaagt dat ze niks terugvragen.
Een ondervraging is geen tweegesprek, en ze zegt zelf dat ze dit bij alle mannen heeft.
Ik verbaas me erover dat je dan niet een kleine opleving hebt 'misschien moet ik het gesprek dan anders insteken als ik andere resultaten wil'
Well, that escalated quickly.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:19 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Ja ondanks z’n reactie denk ik wel dat een liefde bij hun potentie heeft
Zij verwacht een succesvolle zakenman die lijkt op George Clooney die in Frankrijk bij haar komt wonen. Zich vooral niet met de B&B bemoeit. Alles voor haar opgeeft. En zelf maar wat gaat doen daar in de middle of nowherequote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is een verzuurde vrouw. Daar moet je als man met een boog omheen lopen. Je hebt op die leeftijd niet veel keus meer. Zij moet beseffen dat ze een ouwe tang is en niet in de markt zit om een adonis aan de haak te slaan.
Ik denk dat ze een narcist is, die zich te goed voelt voor heel veel mensen. Misschien was het in haar jongere jaren een knappe vrouw, ze moet beseffen dat die gloriedagen ver achter haar liggen.
Jaquote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:43 schreef Quoi het volgende:
Wat mij bij blijft is hoe dramatisch Petri AU AU AU begon te schreeuwen toen ze met haar voet achter het touwtje van de trap bleef hangen. Wtf
Vergeet niet dat dergelijke mannen ook niet omkomen in pussy. Dikkig op leeftijd. Die dating pool ziet er niet best uit.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:39 schreef lily het volgende:
Ik ben wel klaar met die vrouw. Je moet stil zijn!! Zelfs na hoesten krijg je afkeurende blikken.
Maar goed; de ICT-er vindt het nog allemaal prima . Een soort Olof ofzo.
Jij bent echt bang om oud te worden hè?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dergelijke mannen ook niet omkomen in pussy. Dikkig op leeftijd. Die dating pool ziet er niet best uit.
Nee hoor. Ik zorg (heel) goed voor mijzelf.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jij bent echt bang om oud te worden hè?
Ja, heel vreemd.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar wat een raar gedoe in Thailand. Wat gebeurde daar nou? Wat een botte hork is dat.
Met 'de dame van Joy' wordt die andere bedoeld, die samen met Dani aan kwam.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:27 schreef alpeko het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nog met Dani.
Ik blijf het altijd een beetje apart vinden dat de kandidaten en deelnemers na zo'n seizoen bij elkaar op visite gaan. Maar zij hebben misschien al wel wat bijeenkomsten ed. samen gehad vanuit de productie, dus kennen elkaar en het schept een band natuurlijk, in hetzelfde schuitje zitten.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:22 schreef alpeko het volgende:
Ik zag Anne op bezoek bij Leendert voorbij komen op het internet![]()
Was vast al eerder voorbij gekomen hier.
https://www.rtlboulevard.(...)endert-bezoek-belgie
Elise, de donkerharige.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:33 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Mensen, ik heb geen videoland maar zag las ergens een soort spoiler dat een dame van joy er vandoor gaat met een vriend van hem. Welke dame is dat😇 nu wil ik graag weten ook.
Dank voor de update! Wat gebeurt er dan toch bij sommigen juist weer weinig (voor de kijker althans).quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:20 schreef lily het volgende:
We zijn nu bij aflevering 29 van de 37.
Martijn zit momenteel alleen.
Bram nog met 3 maar heeft tegen Suus wel gezegd dat ze toch te jong is.
Petri zit met Thomas (die ze wel leuk vindt maar niet aantrekkelijk).
Marian zit met 3 heren: Olof, Ed en Tom. Er gebeurt daar niet zoveel eigenlijk.
Joy heeft voor Dani gekozen. Esra en Babette zijn weg. Elise wilde gaan maar viel ineens voor een vriend van Joy.
Walter is aan het mokken. Er zijn nog 2 dames; Corina de heks en Alexandra (stom mens). Gaat het niet worden.
Debbie hebben we al even niet gezien. Volgens mij is alleen Paul er nu maar er komt morgen een andere (zag ik in het voorstukje).
Oh, Leendert; heeft zijn laatste dame de deur gewezen (heel vriendelijk hoor). Zit nu alleen. Geen idee of daar nog wat binnenkomt.
Waar had Martijn in hemelsnaam last van? Echt heel vreemd, dramaqueen gedrag en het zelfs na afloop niet je fout kunnen inzien. Ook zonder afscheid te nemen Tamara laten gaan. Echt onbeschoft.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Martin wel met de domste reden om iemand weg te sturen haha. Die gast heeft bindingsangst denk ik?
Ik vraag me af of ze met hoe ze nu in de wedstrijd staat überhaupt iemand aantrekkelijk kan vinden.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:36 schreef Fascination het volgende:
Ik snap haar ook niet helemaal, waarom stelt ze eerst zelf de vraag aan Thomas of hij haar aantrekkelijk vindt? Ik vermoed zelfs dat Thomas uit een soort beleefdheidsvorm daar positief op reageerde. Ze leek zelfs verbaasd na zijn antwoord, haha. Bovendien kan Thomas het ook figuurlijk bedoelen, aantrekkelijk in de zin van een leuk mens en niet een topmodel.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:44 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze met hoe ze nu in de wedstrijd staat überhaupt iemand aantrekkelijk kan vinden.
Voor mij persoonlijk zit fysieke aantrekkingskracht ook grotendeels in de onderlinge interactie. Met zo'n reactie als die van Petri sla je eventuele potentie mi ook meteen dood. Duidelijk en eerlijk zijn kan ook op een andere manier. Hoe je de waarheid onder woorden brengt doet er toe.
Ze is ook niet echt aantrekkelijk. Het is de typische Nederlandse vrouw met kortpittig kapsel.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik snap haar ook niet helemaal, waarom stelt ze eerst zelf de vraag aan Thomas of hij haar aantrekkelijk vindt? Ik vermoed zelfs dat Thomas uit een soort beleefdheidsvorm daar positief op reageerde. Ze leek zelfs verbaasd na zijn antwoord, haha. Bovendien kan Thomas het ook figuurlijk bedoelen, aantrekkelijk in de zin van een leuk mens en niet een topmodel.
Ik vind haar ook niet lelijk en haar kapsel best wel leuk (ik heb een ander beeld bij kort en pittig).quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze is ook niet echt aantrekkelijk. Het is de typische Nederlandse vrouw met kortpittig kapsel.
Gewoon een zuurpruim. Is helemaal niet op zoek naar liefde. En vervolgens weer zielig doen zeker. Denk dat ze gewoon wat promotie voor haar b&b wil.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:44 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze met hoe ze nu in de wedstrijd staat überhaupt iemand aantrekkelijk kan vinden.
Voor mij persoonlijk zit fysieke aantrekkingskracht ook grotendeels in de onderlinge interactie. Met zo'n reactie als die van Petri sla je eventuele potentie mi ook meteen dood. Duidelijk en eerlijk zijn kan ook op een andere manier. Hoe je de waarheid onder woorden brengt doet er toe.
Dan heeft ze wel pech, want er is zo gesneden in de beelden dat het nu bijna anti-reclame is.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:33 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Gewoon een zuurpruim. Is helemaal niet op zoek naar liefde. En vervolgens weer zielig doen zeker. Denk dat ze gewoon wat promotie voor haar b&b wil.
Als bijna-Rotterdammer, toppertje dit. Zie de humor er van in, hard gelachen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat ueberhaupt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik snap haar ook niet helemaal, waarom stelt ze eerst zelf de vraag aan Thomas of hij haar aantrekkelijk vindt? Ik vermoed zelfs dat Thomas uit een soort beleefdheidsvorm daar positief op reageerde.
Zodat zij meteen een ingang heeft om aan te geven dat ze hem iig niet aantrekkelijk vindt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:58 schreef matthijst het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat ueberhaupt.
Hahaha, ja, zo'n rare directe vraag ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:58 schreef matthijst het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat ueberhaupt.
Heel apart, nog nooit gehoord dat iemand dat aan een ander vraagt.
En helemaal onnozel aangezien hij zichzelf heeft aangemeld. Hij zal niet op een gedrocht schrijven (naja, een beetje maar smaken verschillen).
vanaf het begin al meteen het idee dat ie geen match is met wie dan ook, chagerijnige zweethond vooral. Echt wtfquote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoe die Martijn ook steeds op zijn stoel draaide toen Tamara weg ging, zodat hij met zijn rug naar haar toe bleef zitten. Lekker puberaal wel.
Op mij komt ie over als een enorm gefrustreerde zwetende zuiplap met post traumatische (ongeluk en liefdesverdriet) gedoetjes.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:11 schreef Malavita het volgende:
[..]
vanaf het begin al meteen het idee dat ie geen match is met wie dan ook, chagerijnige zweethond vooral. Echt wtf
Hoe laat staan die nw eps erop?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoe die Martijn ook steeds op zijn stoel draaide toen Tamara weg ging, zodat hij met zijn rug naar haar toe bleef zitten. Lekker puberaal wel.
iig ver vanaf blijvenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Op mij komt ie over als een enorm gefrustreerde zwetende zuiplap met post traumatische (ongeluk en liefdesverdriet) gedoetjes.
@KingRoland hoe kijk jij hiernaar nu je ook bijna-Rotterdammer bentquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:42 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Als bijna-Rotterdammer, toppertje dit. Zie de humor er van in, hard gelachen.
@Caland @Wereldgozer @Erasmusquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:42 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Doorgestuurd naar oed-rotterdammersquote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
@:kingroland hoe kijk jij hiernaar nu je ook bijna-Rotterdammer bent
Direct na 12.00 uur middernacht. Soms kijk ik ze dan of de volgende dag en ja, hooked, uh, verslaafdquote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:16 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hoe laat staan die nw eps erop?
Dacht dat dit voorstukje van gisteren was en je vanavond rond 20:30 weer 1 kon kijken.
Of loop ik dr 1 achter.
Ik vind Anna wel leuk. Ik hou wel van dat licht awkward. Zou wel geschoren oksels eisen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:12 schreef Soury het volgende:
Die Anna bij Bram is ook een irritatie factor. Met die eeuwige smile
Ik zou er niet tegen kunnen net als die blonde bij Joy overal om lachen gieren brullen en alles is schattig.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind Anna wel leuk. Ik hou wel van dat licht awkward. Zou wel geschoren oksels eisen.
Is de trouwens half Duits ofzo? Dat accent komt vast niet van twee jaar in Zweden wonen.
Wat is een bijna-Rotterdammer eigenlijk? Woon je dan in Barendrecht?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:42 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Wie welquote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou er niet tegen kunnen net als die blonde bij Joy overal om lachen gieren brullen en alles is schattig.
Kreatorquote:
Vind haar ook schattig, maar niet zo schattig dat ik ernaast kom liggen op de grondquote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind Anna wel leuk. Ik hou wel van dat licht awkward. Zou wel geschoren oksels eisen.
Is de trouwens half Duits ofzo? Dat accent komt vast niet van twee jaar in Zweden wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |