abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210061587
en gaan

[ Bericht 85% gewijzigd door Soury op 27-07-2023 20:01:58 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_210061842
Jammer dat Thalia weg is die was wel vuurwerk
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 28 juli 2023 @ 00:06:31 #3
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_210064591
Jammer idd, vage actie van Leendert.
Die blijft alleen achter en moet straks bij Thalia slijmen of ze terug wil komen.

Die tulbandvriend van Bram zegt gewoon dat ie ze niks vindt omdat ie Bram voor zichzelf wil houden. Gay.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_210064661
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juli 2023 19:52 schreef Kreator het volgende:

[..]
Niet neuken is wegwezen. Nu heeft ie nog kans bij andere vrouwen.
Terecht ook.
Stap voor stap doei. Dat zinnetje zie ik haar nog vaak herhalen.. eerst een ring eisen, maar eigenlijk eerst nog een auto voor de ring er mag komen etc. Stap voor stap Leendert, maar ondertussen hem wel ophitsen.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 01:39:39 #5
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_210064796
Ik zie Thalia niet meer terugkomen, dat laat haar trots niet toe , die denkt : zak er maar lekker in >:)
pi_210064883
@Ang3l

Die gezichtsuitdrukkingen, de make up, maar vooral haar ogen, ik denk dat iedereen wel ziet dat die vrouw al heel wat mannenworst heeft gezien en gehad in haar leven. Alles aan die vrouw straalt gewoon een afgelikte boterham uit. En Leendert die al jaren niet meer met een vrouw is geweest en al zeker niet met een dansende sensuele Colombiaanse is als een kat bij de melk zetten. Die werd duidelijk helemaal wild van zoveel latina sexualiteit in zn huis, die ogen van die Leendert tolden helemaal rond in hun kas van opwinding in die aflevering toen ze begon te dansen, het kwijl kwam letterlijk uit zijn mond toen die die kamer binnenliep waar ze aan het dansen was. Daarom was die ook zo enorm gefrustreerd toen die merkte dat ze niet meteen aan zn lusten wilde toegeven, zijn verwachtingen waren als een alcoholverslaafde die net de sleutel van de plaatselijke slijterij had gekregen. Zo’n Thalia is veel te dominant voor zo’n sociaal gemankeerde oudere softe Nederlandse man als Leendert die al een lange tijd niet meer met een vrouw is geweest, die pakt hem volledig in en trekt hem financieel volledig leeg. Wat dat betreft is het een geluk bij een ongeluk dat die niet meteen zijn zin kreeg, dat gaat hem heel veel toekomstig drama voorkomen.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 09:54:21 #7
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210066138
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 03:27 schreef Eagles89 het volgende:
@:Ang3l

Die gezichtsuitdrukkingen, de make up, maar vooral haar ogen, ik denk dat iedereen wel ziet dat die vrouw al heel wat mannenworst heeft gezien en gehad in haar leven. Alles aan die vrouw straalt gewoon een afgelikte boterham uit. En Leendert die al jaren niet meer met een vrouw is geweest en al zeker niet met een dansende sensuele Colombiaanse is als een kat bij de melk zetten. Die werd duidelijk helemaal wild van zoveel latina sexualiteit in zn huis, die ogen van die Leendert tolden helemaal rond in hun kas van opwinding in die aflevering toen ze begon te dansen, het kwijl kwam letterlijk uit zijn mond toen die die kamer binnenliep waar ze aan het dansen was. Daarom was die ook zo enorm gefrustreerd toen die merkte dat ze niet meteen aan zn lusten wilde toegeven, zijn verwachtingen waren als een alcoholverslaafde die net de sleutel van de plaatselijke slijterij had gekregen. Zo’n Thalia is veel te dominant voor zo’n sociaal gemankeerde oudere softe Nederlandse man als Leendert die al een lange tijd niet meer met een vrouw is geweest, die pakt hem volledig in en trekt hem financieel volledig leeg. Wat dat betreft is het een geluk bij een ongeluk dat die niet meteen zijn zin kreeg, dat gaat hem heel veel toekomstig drama voorkomen.
Ik kan het eens zijn met sommige zaken, maar ik vind er een anatal erg schadelijke statements inzitten:

1. Dat iemand met make-up etc een slet zou zijn. En dan nog. Slutshaming.
2. Dat blijven aannemen dat ze die man wel ff financieel leeg zal trekken. Waarom zou je dat denken?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 10:09:38 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210066297
Ik vind Bram écht een irritant ventje. Lekker zelfstandig en vrijgevochten doen, maar het is in zijn gedragingen in alles nog een klein kind. Bot en egocentrisch gedrag verslijten als 'eerlijk' en 'direct' is ook altijd een weggevertje.

Commentaar op de Engelse termen terwijl hij ze zelf ook links en rechts rondstrooit, klagen dat je merkt dat ze wel erg jong is, terwijl je je zelf nog erg kinds bent.

Naar Zweden in de wildernis om je eigen gebrek aan emotionele ontwikkeling te verbergen.
Laffe huichelaar
  vrijdag 28 juli 2023 @ 10:09:53 #9
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210066299
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 09:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik kan het eens zijn met sommige zaken, maar ik vind er een anatal erg schadelijke statements inzitten:

2. Dat blijven aannemen dat ze die man wel ff financieel leeg zal trekken. Waarom zou je dat denken?
Niet happen op de incel
Laffe huichelaar
  vrijdag 28 juli 2023 @ 10:13:22 #10
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210066329
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 10:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Niet happen op de incel
Ja ja, ik weet 't :P
L'Amour menaçant:
  vrijdag 28 juli 2023 @ 10:14:56 #11
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210066347
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 00:06 schreef matthijst het volgende:
Jammer idd, vage actie van Leendert.
Die blijft alleen achter en moet straks bij Thalia slijmen of ze terug wil komen.

Die tulbandvriend van Bram zegt gewoon dat ie ze niks vindt omdat ie Bram voor zichzelf wil houden. Gay.
Ik begrijp de keuze wel eerlijk gezegd, ik hoor hier iedereen 'niet neuken is wegwezen', maar in zijn uitleg hoor ik juist het tegenovergestelde eigenlijk.

Klinkt als iemand die beseft dat het wat te snel gaat. Fysiek en emotioneel. Ze gedragen zich alsof ze al een setje zijn. Er komen nog vrouwen, die moeten ook de kans krijgen en die kan je beter niet laten komen als Thalia er is.

Ik denk dat hij die vrouwen ook een kans wil geven en dan wil kijken wat hij wil. Dat kan heel goed Thalia zijn, maar met Thalia kan hij die vrouwen beter meteen weer wegsturen. Je kan het niet maken die vrouwen te laten komen terwijl een van de dames al doet of ze zijn vriendin is en er al woont.
Laffe huichelaar
  vrijdag 28 juli 2023 @ 10:17:21 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210066373
Zelf zou ik hem niet maken. Als er iemand is waar je je goed bij voelt, dan pak je die kans gewoon aan, maar ik heb het idee dat hij alles een eerlijke kans wil geven en juist niet denkt 'niet neuken is wegwezen'

Het vermoeden bestaan ook wel dat dat soort dingen telkens in de late avond gebeuren wanneer er al veel drank in het spel is. Dan gaan ze samen naar bed en heeft zij halverwege spijt en gaat in haar eigen bed verder slapen. Dan wil hij er als een ouwe geilneef op en heeft hij later spijt.
Laffe huichelaar
  vrijdag 28 juli 2023 @ 10:20:37 #13
28167 matthijst
pi_210066411
Mja zou kunnen idd.
Zou dan zelf ook denken: cancel de rest maar, als ie 't met Thalia ziet zitten.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 10:24:32 #14
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210066462
Geile avondjes in de Ardennen in een warme hottub. Keurige keuze van Leendert om deze "hard to get" spelende latina weg te sturen.

[ Bericht 25% gewijzigd door MadMaster op 28-07-2023 13:07:28 ]
pi_210066771
quote:

[..]

Leendert wilde juist dat de vrouwen al vrij snel alles voor hem op zouden geven wat ze hebben opgebouwd in NL. Daarom is Jorien ook vertrokken.
pi_210066775
Eigenlijk snap ik Leendert wel. Hij ziet die Thalia nog niet echt als levenspartner maar merkt wel dat die combi alle nieuwe vrouwen wegdrukt. Dus wil die ff kijken hoe dat zit als zij er niet bij is.

Vind dat wel een goede keuze van hem. En als ze niet meer wilt terugkomen heb je dat toch ook direct al voor jezelf uitgedokterd, twee vliegen in 1 klap.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_210068120
Dacht even dat die Thalia in Thailand kwam aanlopen zo op afstand, maar het was toch die gelovige Indo. Kan nog leuk worden.
Die Leendert was zo hitsig als de pest, die wilde er natuurlijk overheen bij Thalia maar daar trapt ze niet in. Benieuwd of we die nog terug gaan zien.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210068345
Haha Leendert is een sneu ventje hoor. Hoe lang was Thalia daar nou? Een weekje? En dan verwachten dat ze meteen seks met je heefy met je behoeftes. 😂
En wegsturen als ze aangeeft daarin grenzen te hebben.

Beter gaat hij niet kunnen krijgen.
pi_210068752
Die Suus is me er ook 1 hoor met haar standaard jeukwoordjes: chill, sick, cool telkens. Beetje studentikoos meisje. Denk overigens dat hij van allebei afscheid gaat nemen uiteindelijk....
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! vrijdag 28 juli 2023 @ 13:37:44 #20
367000 roos94
pi_210068935
Dat gebit van die nieuwe bij Martijn. Godsklere.. :N
pi_210069361
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 13:37 schreef roos94 het volgende:
Martijn die klaagt over alles. Nu dat die nieuwe tattoos en piercings heeft. Wat is die vent toch een hork. Wat zit daarachter? Niemand lijkt goed genoeg voor hem. Die man moet echt even een reality check krijgen.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 14:08:39 #22
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210069364
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 13:37 schreef roos94 het volgende:
Ik vind het überhaupt het seizoen van de bijzondere gebitten. In velerlei opzicht.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_210070582
quote:

[..]

Jij denkt dat een sociaal sterke vlotte Colombiaanse temperamentvolle vrouw oprecht gecharmeerd is van de looks en autistische trekjes van een al jaren eenzame Leendert?
En jij gelooft ook nog in sprookjes zeker? Zo naïef kun je toch niet zijn? De enige reden dat zulke vrouwen geïnteresseerd zijn is vanwege de recources van die man. Ik kan je verhalen te over vertellen, van Zuid Amerikaanse vrouwen met wat minder goed uitziende/sociaal beperktere Nederlandse mannen. En de afloop. Betreft de make up, vrouwen van makkelijkere zeden hebben een grotere kans op het dragen van bepaalde make up ja, het is misschien wat generaliserend maar gemiddeld genomen in mijn beleving gewoon waar.
pi_210070592
Die personal assistent bij Marian had gewoon een halsband om _O- En niet van die keffer die daar rondloopt.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 15:58:04 #25
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210070655
Martijn kan beter voor een thaise ladyboy gaan.

Bram zoekt puberliefde.
pi_210071087
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 10:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Niet happen op de incel
Dit is nu al de tweede keer dat je dit hebt getikt, maar mag diegene dat misschien ook nog zelf bepalen? Of ben jij hier het moreel geweten van Fok? Die als een soort vader over zn Fok kinderen waakt? Laat anderen met rust aub, ik reageer ook niet op dat geklets van jou, maar ik zal anderen niet vertellen of ze daar wel/niet op moeten reageren.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 17:45:56 #27
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210071945
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 16:40 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Dit is nu al de tweede keer dat je dit hebt getikt, maar mag diegene dat misschien ook nog zelf bepalen? Of ben jij hier het moreel geweten van Fok? Die als een soort vader over zn Fok kinderen waakt? Laat anderen met rust aub, ik reageer ook niet op dat geklets van jou, maar ik zal anderen niet vertellen of ze daar wel/niet op moeten reageren.
Ik leg niemand iets op dus iedereen mag alles zelf bepalen. Als ik iemand lees die serieus ingaat op je gekwets, geef ik als advies niet te happen.

Daar mag je van alles van vinden, je mag het zelfs moreel geleuter vinden of vaderlijk, maar ik val niemand lastig. Als ik de reactie lees van degene op wie ik reageer, krijg ik ook niet het idee dat hij liever met rust gelaten wordt?
Laffe huichelaar
pi_210072217
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 17:45 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ik leg niemand iets op dus iedereen mag alles zelf bepalen. Als ik iemand lees die serieus ingaat op je gekwets, geef ik als advies niet te happen.

Daar mag je van alles van vinden, je mag het zelfs moreel geleuter vinden of vaderlijk, maar ik val niemand lastig. Als ik de reactie lees van degene op wie ik reageer, krijg ik ook niet het idee dat hij liever met rust gelaten wordt?
Laat iedereen dan zijn mening geven ipv incel te roeptoeteren.
pi_210072426
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 15:50 schreef Soury het volgende:
Die personal assistent bij Marian had gewoon een halsband om _O- En niet van die keffer die daar rondloopt.
En dat is niet de eerste keer. Zo benieuwd wat daar achter zit.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_210072546
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 18:16 schreef Lief17 het volgende:

[..]
Oh viel me nu pas op. Nou ja Marian voert hem zo nu en dan :D
  vrijdag 28 juli 2023 @ 18:22:18 #31
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210072549
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 18:16 schreef Lief17 het volgende:

[..]
BDSM
pi_210072571
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 18:22 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
BDSM
Ja dat vermoed ik ook. Maar daar verwacht je dan weer een stoerdere halsband bij dan deze haha.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_210072646
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 18:23 schreef Lief17 het volgende:

[..]
Ja dat vermoed ik ook. Maar daar verwacht je dan weer een stoerdere halsband bij dan deze haha.
Marian klikt er soms een riem aan :P
pi_210073906
Dus die dikke in Thailand voelt zich rot en die vrouw probeert hem nog een goed gevoel te geven nadat ze niet eens nog een middag mag blijven na 1 nacht daar.
Ik kan niet eens een passend woord voor hem verzinnen. *shooketh
Go hard or go home
  vrijdag 28 juli 2023 @ 21:57:52 #35
28167 matthijst
pi_210075098
Haha. Silvana bij die dikke, tattoos in d'r nek, piercing in d'r lip.
Ff niet opgelet bij de selectie :D
Hopelijk heeft ze d'r een vakantie aan vastgeplakt.
Hele collectie fake Vuitton. Of rare prioriteiten: mist minstens 6 tanden.

Die nieuwe van Leendert wil al omdraaien voordat ze er is.
Dat ie zich verspreekt en het over Thalia heeft :')
Leendert trekt zich elke avond af, denkend aan Thalia.

Bram kleedt zich netjes aan.
Nog steeds een zwerver, vieze broek, vieze schoenen _O-
pi_210076277
Niesje is net zo'n vrouw als die voorgaande. Thalia was de vreemde eend in de bijt. Gaat hem ook niet worden. Die Indo of Molukker bij Martijn was ook goed verhaal, lekker kort. Onbegrijpelijk. Dacht dat Diana ook wel zou vertrekken, waarom zij er nog is, is me een raadsel. Dacht dat hij van haar ook al afscheid had genomen. Die Martijn wil helemaal geen vriendin. Even leuk op TV maar ik zie niet in waarom het bij gaat lukken. Denk dat hij al aardig door de voorraad vrouwen heen is.
Maandag spannende aflevering zo aan het voorstukje te zien met die Ingrid...
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 29 juli 2023 @ 08:59:50 #37
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210077530
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 17:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Laat iedereen dan zijn mening geven ipv incel te roeptoeteren.
Aja dus iedereen mag zijn mening geven, maar daar mag je dan vervolgens niks van vinden en al helemaal niet over posten.

Als de seksuele frustratie van zo'n triestige post afspat, raad ik iedereen aan daar maar niet verder op in te gaan. Als je niet wil dat mensen ook iets van je mening vinden, moet je niet op een discussieforum posten
Laffe huichelaar
pi_210077902
Ik moest wel hard lachen om Marian en hoe ze de cijfers gaf voor haar mannen.

“Ja, dat vind ik eigenlijk heel makkelijk: Ed 8, Olof 6, Gerry 2.” _O-
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_210078110
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 20:25 schreef Noek het volgende:
Dus die dikke in Thailand voelt zich rot en die vrouw probeert hem nog een goed gevoel te geven nadat ze niet eens nog een middag mag blijven na 1 nacht daar.
Ik kan niet eens een passend woord voor hem verzinnen. *shooketh
Ja, echt totaal geen aardige man. Ik vraag me af waar hij nou echt naar op zoek is. In geen van de vrouwen heeft hij echt interesse getoond.
pi_210079187
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 08:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Aja dus iedereen mag zijn mening geven, maar daar mag je dan vervolgens niks van vinden en al helemaal niet over posten.

Als de seksuele frustratie van zo'n triestige post afspat, raad ik iedereen aan daar maar niet verder op in te gaan. Als je niet wil dat mensen ook iets van je mening vinden, moet je niet op een discussieforum posten
Ok ieder z’n mening. Laten we om topic verder gaan want dit topic is veel te mooi.
pi_210079464
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 10:09 schreef Pruim het volgende:

[..]
Ja, echt totaal geen aardige man. Ik vraag me af waar hij nou echt naar op zoek is. In geen van de vrouwen heeft hij echt interesse getoond.
dit dekt het wel. Een nare vent is het, simpele ziel. Ook de minst leuke om te volgen wat mij betreft.
pi_210079749
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 10:09 schreef Pruim het volgende:

[..]
tjah zijn ook totaal niet zijn types als je verhalen van zn vrienden in NL mag geloven. Rare keuzes dan ook dat zij komen als je van slank en blond houdt.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_210079918
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 12:20 schreef Malavita het volgende:

[..]
dit dekt het wel. Een nare vent is het, simpele ziel. Ook de minst leuke om te volgen wat mij betreft.
We zien zijn huis ook nooit, zou hij niet stiekem al een Thaise hebben? Want hij lijkt totaal niet op zoek naar liefde, genegenheid etc.
Die 1e vrouw vond ik nog wel vermakelijk "Laat wat blijken" wordt hier thuis nog vaak geroepen :P
pi_210082029
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 18:23 schreef Lief17 het volgende:

[..]
Ergens gelezen dat het om de halsband van zijn overleden hond zou gaan. Beetje dubieus blijf ik het wel vinden.
pi_210082102
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 14:08 schreef Pruim het volgende:

[..]
Martijn die klaagt over alles. Nu dat die nieuwe tattoos en piercings heeft. Wat is die vent toch een hork. Wat zit daarachter? Niemand lijkt goed genoeg voor hem. Die man moet echt even een reality check krijgen.
Nou ja, als je een hekel aan tattoos en piercings hebt, dan weet je toch wel bij de eerste blik al dat het niks wordt? Toen ik haar zag dacht ik ook meteen ieuw... Ben wel benieuwd hoe haar voorstelfilmpje dan was. Misschien de eerste aflevering nog eens terug kijken.
pi_210082157
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 08:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Haha dus iedereen mag zn mening geven want we zitten hier volgens jou op een discussieforum, en als je er niet tegen kan moet je niet op een discussieforum zitten, maar ondertussen zeg je tegen anderen dat ze; níet op de mening van een ander moeten reageren hahaha. Wat spreekt jij jezelf volledig tegen zeg. De enige posts die op dit moment treurig zijn komen toch echt van jou. Ongelofelijk dat iemand met zulke kromme argumenten een moderator is hier.
pi_210082168
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 15:38 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Nou ja, als je een hekel aan tattoos en piercings hebt, dan weet je toch wel bij de eerste blik al dat het niks wordt? Toen ik haar zag dacht ik ook meteen ieuw... Ben wel benieuwd hoe haar voorstelfilmpje dan was. Misschien de eerste aflevering nog eens terug kijken.
Ik weet wel dat één van die dames een enorm filter hadden maar ik weet niet meer of het Martijn zijn schone was of Thalia :D Ik ga ook even terug kijken _O- Dat was dus die Sylvana geen tatoos of piercings te zien. :D aflevering 6 13:12

[ Bericht 4% gewijzigd door Soury op 29-07-2023 16:23:54 ]
pi_210082189
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 15:31 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ergens gelezen dat het om de halsband van zijn overleden hond zou gaan. Beetje dubieus blijf ik het wel vinden.
Oh dat is wel verklaarbaar maar toch wat gek.
pi_210083716
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 15:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik weet wel dat één van die dames een enorm filter hadden maar ik weet niet meer of het Martijn zijn schone was of Thalia :D Ik ga ook even terug kijken _O- Dat was dus die Sylvana geen tatoos of piercings te zien. :D aflevering 6 13:12
Ik dacht toen al: die heeft wat te verbergen. Is altijd zo met mensen die filters gebruiken. Maar dat waren vooral de tanden heb ik het idee.
pi_210083860
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 17:43 schreef Fascination het volgende:

[..]
Ik dacht toen al: die heeft wat te verbergen. Is altijd zo met mensen die filters gebruiken. Maar dat waren vooral de tanden heb ik het idee.
Onder andere
pi_210083962
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 12:51 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
We zien zijn huis ook nooit, zou hij niet stiekem al een Thaise hebben? Want hij lijkt totaal niet op zoek naar liefde, genegenheid etc.
Die 1e vrouw vond ik nog wel vermakelijk "Laat wat blijken" wordt hier thuis nog vaak geroepen :P
haha ja supervaag allemaal.
pi_210085184
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 12:51 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
In aflevering 15 is zijn huis van buiten en binnen te zien en zie je hem na het ontbijt op zijn scootertje stappen richting B&B.
Was mij eerder ook niet opgevallen, ik vind het leuk om mee te kijken bij de 'live' kijkers. 8-)
pi_210087200
Wat ziet die Ed er trouwens goed uit zeg, met zijn 66 jaar. Zou ik een moord voor doen.
pi_210093241
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 20:49 schreef Jauke het volgende:
Wat ziet die Ed er trouwens goed uit zeg, met zijn 66 jaar. Zou ik een moord voor doen.
Niet heel bijzonder goed toch? Vind hem eerder gemiddeld maar hij doet wel wat extra moeite, en de rest om hem heen daar heeft zich juist laten gaan.
pi_210098185
Zin in de aflevering van morgen... Rellen met Walter *O*
pi_210098205
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 12:52 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Niet heel bijzonder goed toch? Vind hem eerder gemiddeld maar hij doet wel wat extra moeite, en de rest om hem heen daar heeft zich juist laten gaan.
Hij oogt wel fitter dan de gemiddelde 66 jarige.
pi_210110772
Er zit niet voor niks ego in goeroe. Wat een engnek die Walter. Het is Walters way or no way.
Typisch iemand die niet met intelligente vrouwen overweg kan omdat het hem hopeloos onzeker maakt want die prikken door zn bullshit heen.
Go hard or go home
  maandag 31 juli 2023 @ 21:25:09 #58
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210111695
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 20:15 schreef Noek het volgende:
Er zit niet voor niks ego in goeroe. Wat een engnek die Walter. Het is Walters way or no way.
Typisch iemand die niet met intelligente vrouwen overweg kan omdat het hem hopeloos onzeker maakt want die prikken door zn bullshit heen.
Dat wijf was ook wel heel zuur.
pi_210111790
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:25 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Dat wijf was ook wel heel zuur.
Ik ben wel een beetje fan van Ingrid _O_

En stiekem vond ik het prachtig hoe ze dit aanpakte
pi_210111902
Wanneer krijgen we nu eindelijk liefde dan?
Wat een voortgekabbel van niks nu ;(

En Marian: Oh ja, en Erwin Gerry, trouwens, je bent het niet! Doei! Ik ga naar het ziekenhuis. Je komt er wel uit heh :W _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door lily op 01-08-2023 06:53:28 ]
pi_210111911
Bij Leendert verandert het programma in Bed & Breakfast van omroep Max waarbij B&B's worden beoordeeld. _O- Hele lijst feedback.
pi_210111946
Ja, Leendert :')
Leendert wil gewoon een vrouw. Klaar.

In zijn depressieve B&B. Als je maar wel enthousiast bent!
Of, ach, nee. Laat ook maar. Maakt ook niet uit.

Als je maar een vrouw bent!
  maandag 31 juli 2023 @ 23:52:58 #63
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_210113120
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 15:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Hahahaha ja dit dus, ik vond het al zo triest om zo’n filmpje met zwaar overdreven filter te sturen en dit krijg je er dus van. LOL
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 00:03:27 #64
28167 matthijst
pi_210113173
Rare showknuffelaar is die Walter. Steeds die suffe hese stem opzetten.
Dude zoekt eigenlijk een man, heeft alleen nog wat moeite om de roze anaalstroom te vinden.

Mooi die vrouw bij Leendert die zegt dat ie een smeerkees is. "Haren in mijn wasbak, in een kleedje dat op de grond ligt zitten jouw nagels" :r
Zou ie Thalia al gebeld hebben?

Ik vind die Suus bij Bram wel geinig. Even die Engelse stopwoordjes afleren, dat wel.
pi_210114110
Ik las dat een overnachting bij Marian, 650 euro per nacht kost? :{
pi_210114124
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 06:54 schreef lily het volgende:
Wat een geld :')
pi_210114128
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 00:03 schreef matthijst het volgende:
Rare showknuffelaar is die Walter. Steeds die suffe hese stem opzetten.
Dude zoekt eigenlijk een man, heeft alleen nog wat moeite om de roze anaalstroom te vinden.

Mooi die vrouw bij Leendert die zegt dat ie een smeerkees is. "Haren in mijn wasbak, in een kleedje dat op de grond ligt zitten jouw nagels" :r
Zou ie Thalia al gebeld hebben?

Ik vind die Suus bij Bram wel geinig. Even die Engelse stopwoordjes afleren, dat wel.
walter is gewoon een vieze vent.

Suus lijkt me gewoon te jong voor bram. In alles is dat gewoon een kind nog.
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 09:31:29 #68
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210115361
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 07:01 schreef Malavita het volgende:

[..]
walter is gewoon een vieze vent.

Suus lijkt me gewoon te jong voor bram. In alles is dat gewoon een kind nog.
Walter is zo'n tantra-sekteleider die een onderdanige "vrouwelijke energie" harem wil.
Maar Joy zit ook altijd te miepen over "vrouwelijke energie".
Eigenlijk bedoelen ze gewoon een meisje-meisje wat kookt en jaar ze luistert.

Dan kun je jezelf wel hartstikke een vrije geest vinden, maar je bent gewoon een ouderwetse "macho" lul :D
L'Amour menaçant:
pi_210115442
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 09:31 schreef Ang3l het volgende:

Dan kun je jezelf wel hartstikke een vrije geest vinden, maar je bent gewoon een ouderwetse "macho" lul
Joy is geen macho hoor.

De nieuwe chick van Bram is een leuke vrouw. In vergelijking is Suus een dik propje dat overal achteraan hobbelt. Het nieuwe meisje is spontaan en heeft een figuur waar de meeste vrouwen van kunnen dromen.
quote:
Walter is zo'n tantra-sekteleider die een onderdanige "vrouwelijke energie" harem wil.
Het lijkt mij zo'n geilneef die voornamelijk jonge vrouwen probeert te scoren. Deze ouwe vellen moet hij sowieso niet hebben. Snap ik ergens ook wel.

Kijk maar naar de reactie van de laatste die vertrok. Die was in ene extreem zuur. Die liet zich behoorlijk kennen. :)
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:26:56 #70
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210116186
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 09:38 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Joy is geen macho hoor.

Dat denkt ie zelf wel. Met z'n mannelijke en vrouwelijke energie. En de vrouwen daar beamen het ook steeds. Ik zie t niet echt. Ik zie een Amsterdamse mooiboy.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:58:58 #71
28167 matthijst
pi_210116632
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 06:54 schreef lily het volgende:
https://www.micazu.nl/vak(...)s/villa-surga-40989/

4500-5000 euro voor een weekje in hoogseizoen.
1-6 personen. Met 3 bevriende stellen voor 1500 per week misschien wel te doen. Op zich wel OK, maar zit zij dr dan ook bij, of heb je wel echt die dikke villa voor jezelf?
4500-5000 euro voor een weekje met 2 personen of gezien met kinderen lijkt me wat overdreven :)
pi_210116671
Ingrid: "Ik voel fuck you! Ik voel pissig, ik voel boosheid, ik voel kut, ik voel pik...nou dat. :(" _O-
Allemaal cabaretteketet!
pi_210116987
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 09:31 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Maar Joy zit ook altijd te miepen over "vrouwelijke energie".
Eigenlijk bedoelen ze gewoon een meisje-meisje wat kookt en jaar ze luistert.

Dan kun je jezelf wel hartstikke een vrije geest vinden, maar je bent gewoon een ouderwetse "macho" lul :D

Precies dit. Ze zoeken onderdanige meewerkende vrouwen. Een beetje zoals Claudia, maar hij vond haar niet aantrekkelijk.

Als een vrouw zelfverzekerd of zelfbewust is, weet wat ze wil, dan zit ze in haar mannelijke energie volgens deze engerds. Grappig om te zien.

Bij Walter zou ik het smullen vinden als er een heel jonge en goed uitziende vrouw komt. Kijken hoe hard ie dan gaat lopen voor zo’n vrouw. Ik denk hard namelijk.
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 11:47:59 #74
28167 matthijst
pi_210117126
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 11:33 schreef Pruim het volgende:
Als een vrouw zelfverzekerd of zelfbewust is, weet wat ze wil, dan zit ze in haar mannelijke energie volgens deze engerds. Grappig om te zien.
Wel apart dat de wokies van deze wereld hier nog niet los op gaan *O*
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 11:53:17 #75
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210117186
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 11:47 schreef matthijst het volgende:

[..]
Wel apart dat de wokies van deze wereld hier nog niet los op gaan *O*
Doen we nu toch? ;)
L'Amour menaçant:
pi_210117266
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 10:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dat denkt ie zelf wel. Met z'n mannelijke en vrouwelijke energie. En de vrouwen daar beamen het ook steeds. Ik zie t niet echt. Ik zie een Amsterdamse mooiboy.
Het zijn meisjes. Geen vrouwen. En natuurlijk is het een mooiboy. Dat is ook waar die meisjes ook op vallen. Maar je ziet het in het geval van die Zoey. Die zien snel dat er geen inhoud in zit en dat hij alleen maar over zichzelf en zijn journey kan lullen zonder interesse te tonen. :)
pi_210117291
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 10:58 schreef matthijst het volgende:

[..]
https://www.micazu.nl/vak(...)s/villa-surga-40989/

4500-5000 euro voor een weekje in hoogseizoen.
1-6 personen. Met 3 bevriende stellen voor 1500 per week misschien wel te doen. Op zich wel OK, maar zit zij dr dan ook bij, of heb je wel echt die dikke villa voor jezelf?
Ja dit is gewoon goed te doen hoor als je de hele tent voor jezelf hebt.
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 13:20:44 #78
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210118094
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 12:01 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Het zijn meisjes. Geen vrouwen. En natuurlijk is het een mooiboy. Dat is ook waar die meisjes ook op vallen. Maar je ziet het in het geval van die Zoey. Die zien snel dat er geen inhoud in zit en dat hij alleen maar over zichzelf en zijn journey kan lullen zonder interesse te tonen. :)
Zoey was dat schetenmens toch?
Ook niet het toonbeeld van volwassenheid, maar die zag het idd al snel in :D
L'Amour menaçant:
pi_210118142
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 13:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Zoey was dat schetenmens toch?
Ook niet het toonbeeld van volwassenheid, maar die zag het idd al snel in :D
Zoey was het hele knappe blonde meisje die vrij snel alweer weg was die aangaf dat Joy het alleen maar over zichzelf had.

dinsdag 1 augustus 2023 @ 13:27:20 #80
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210118157
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 13:26 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Zoey was het hele knappe blonde meisje die vrij snel alweer weg was die aangaf dat Joy het alleen maar over zichzelf had.

[ afbeelding ]
O die net zo over het paard getilde andere "Randstedeling"? :D
Die ontzettend veel gereisd had.
L'Amour menaçant:
pi_210118168
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 13:27 schreef Ang3l het volgende:

[..]
O die net zo over het paard getilde andere "Amsterdammer"? :D
Kwam uit Brabant en had zich binnen een jaar in Amsterdam voorzien van Gooisch accent inderdaad. Ach als je zo knap bent kom je er wel mee weg. :')
pi_210118279
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 13:27 schreef Ang3l het volgende:

[..]
O die net zo over het paard getilde andere "Randstedeling"? :D
Die ontzettend veel gereisd had.
Ja precies, die met dat spraakgebrek. Ik zag wel dat je Randstedeling tussen aanhalingstekens hebt.
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:13:34 #83
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210118731
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 13:35 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ja precies, die met dat spraakgebrek. Ik zag wel dat je Randstedeling tussen aanhalingstekens hebt.
Ja juist hierom:

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 13:28 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Kwam uit Brabant en had zich binnen een jaar in Amsterdam voorzien van Gooisch accent inderdaad. Ach als je zo knap bent kom je er wel mee weg. :')
L'Amour menaçant:
pi_210120408
Overigens is het wel treurig dat Leendert wederom een vrouw moest laten gaan. Hij staat wel degelijk open voor kritiek en zaken die beter kunnen. Het is wat dat betreft wel een betrouwbare lieve man denk ik.

Het is overigens ook wel zo dat als het goed gaat, dat er op een gegeven moment wel geneukt moet worden. Dat is bij de vrouwen dan nog niet het moment
pi_210121326
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 16:40 schreef Duiveltja het volgende:
Overigens is het wel treurig dat Leendert wederom een vrouw moest laten gaan. Hij staat wel degelijk open voor kritiek en zaken die beter kunnen. Het is wat dat betreft wel een betrouwbare lieve man denk ik.

Het is overigens ook wel zo dat als het goed gaat, dat er op een gegeven moment wel geneukt moet worden. Dat is bij de vrouwen dan nog niet het moment
Joh serieus als er haren en fucking nagels in je kamer liggen ben ik ook snel weg hoor. Lieve hond maar zorg dat hond niet op de kamers komt. Ik snap het wel.
pi_210121353
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 18:00 schreef Soury het volgende:
Joh serieus als er haren en fucking nagels in je kamer liggen ben ik ook snel weg hoor. Lieve hond maar zorg dat hond niet op de kamers komt. Ik snap het wel.
Daar lag het niet aan. In haar geval voelde ze het gewoon niet en was ze niet klaar voor een nieuwe man in haar leven. Dat had niks met de haren te maken.
pi_210121371
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 18:03 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Daar lag het niet aan. In haar geval voelde ze het gewoon niet en was ze niet klaar voor een nieuwe man in haar leven. Dat had niks met de haren te maken.
Nou dacht het wel.
pi_210121407
quote:

Betrouwbaar en lief? Eerder een onbehouwen hork die zijn vrouwen/gasten commandeert om die gore bende bij hem te komen schoonmaken zoals die hottub. :r
  Official ESF Kreviewer dinsdag 1 augustus 2023 @ 19:24:17 #89
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210122234
Leendert geeft gewoon zeer enge vibes.

Voor de rest weer bijzondere afleveringen. Wat een klapjosti's.
Vooral jammer dat Debbie wederom iemand heeft uitgezocht waarvan iedereen ziet dat het geen match is en zij dus ook na 12 seconden.
pi_210122276
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 19:24 schreef Kreator het volgende:
Leendert geeft gewoon zeer enge vibes.

Voor de rest weer bijzondere afleveringen. Wat een klapjosti's.
Vooral jammer dat Debbie wederom iemand heeft uitgezocht waarvan iedereen ziet dat het geen match is en zij dus ook na 12 seconden.
Je kan ook niet zien hoe lang/klein iemand is al vind ik dat niet zo'n probleem zelf als lange vrouw.
pi_210122418
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 19:27 schreef Soury het volgende:

[..]
Je kan ook niet zien hoe lang/klein iemand is al vind ik dat niet zo'n probleem zelf als lange vrouw.
Ik kan mij echt niets anders bedenken dat Debbie mee doet aan dit programma om haar B&B te promoten. Zij is een aantrekkelijke en extraverte vrouw die volgens mij genoeg mannelijke gasten in haar B&B heeft gehad of in haar omgeving als zakenrelatie/ouderelatiesuitdetvwereld. Dat ze (behalve Paul met zijn saai gedoe en toch af en toe gortdroge humor) allemaal ontzettend onaantrekkelijke oude dikke buiken mannetjes als date krijgt is belachelijk. Vermoed hier als kijker weer eens bedonderd geworden en ja, stink er weer in, want kijk. _O-
  Official ESF Kreviewer dinsdag 1 augustus 2023 @ 19:55:18 #92
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210122653
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 19:27 schreef Soury het volgende:

[..]
Zou dat niet in zijn profiel hebben gestaan?
pi_210122697
Ik zie dit jaar eigenlijk geen een B&B houder waarvan ik zeg, nou die heeft alles, die mist alleen een liefde/partner in zijn/haar leven en zou die graag krijgen via dit programma. Terwijl dat in andere jaren wel steeds het geval was. Zou het dan echt alleen een promotieprogramma zijn geworden?
pi_210122704
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 19:55 schreef Kreator het volgende:

[..]
Zou dat niet in zijn profiel hebben gestaan?
Geen idéé
pi_210122741
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 19:24 schreef Kreator het volgende:
Wat denk je nou zelf?

Het is een tv producent. Die heeft doelbewust losers uitgekozen. Zo komt zijzelf een stuk florissanter op de buis als lekker vlot spontaan mens. Die hoeft die gasten helemaal niet. Helemaal niet die Paul. Die kan ze goed als "huiskamer-homo" gebruiken in de B&B, niet als partner
pi_210122749
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 19:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik kan mij echt niets anders bedenken dat Debbie mee doet aan dit programma om haar B&B te promoten. Zij is een aantrekkelijke en extraverte vrouw die volgens mij genoeg mannelijke gasten in haar B&B heeft gehad of in haar omgeving als zakenrelatie/ouderelatiesuitdetvwereld.
Ze heeft al mee willen doen in het eerste seizoen. Dat heeft ze uiteindelijk afgekapt vanwege de aanmeldingen die haar niet “aanstonden”. Althans, dat las ik ergens.

Wat haar beweegredenen zijn blijft dan de vraag natuurlijk.
pi_210123062
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 20:00 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Wat denk je nou zelf?

Het is een tv producent. Die heeft doelbewust losers uitgekozen. Zo komt zijzelf een stuk florissanter op de buis als lekker vlot spontaan mens. Die hoeft die gasten helemaal niet. Helemaal niet die Paul. Die kan ze goed als "huiskamer-homo" gebruiken in de B&B, niet als partner
Oeh, dit is wel enorm negatief gedacht. Zo'n enorme zwartkijker ben ik nou ook weer niet. Maar als je het nog erger kunt maken dan is dit een gemene zet naar haar ex, dat ik mij ook weer niet kan voorstellen. Alhoewel publiekelijk aangeven dat die ex ook van de mannenseks was misschien wel.
pi_210123612
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 12:01 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Hij had gewoon heel duidelijk geen interesse in die Zoë. Net zoals hij ook geen interesse heeft in de meiden die er nu zitten.

Gaat verandering in komen. Hij gaat wel interesse krijgen voor een meid, dus dat is leuk.

quote:

Ik vraag me af of hij wel zo lief en betrouwbaar is. Hoe hij tegen Thalia deed vond ik ook erg opmerkelijk.

En de laatste vrouw ging ook weer met gierende banden weg. En dat is niet alleen om de nageltjes op de grond 😅. Ze had gewoon totaal geen goede vibes bij Leendert, zoals veel vrouwen dat aanvoelen. Hoe ze ook door die kelder liep angstig hahaha.

Raar mannetje is het.
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 21:19:04 #99
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210123999
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 20:56 schreef Pruim het volgende:

[..]
Hij had gewoon heel duidelijk geen interesse in die Zoë. Net zoals hij ook geen interesse heeft in de meiden die er nu zitten.

Gaat verandering in komen. Hij gaat wel interesse krijgen voor een meid, dus dat is leuk.
[..]
Ik vraag me af of hij wel zo lief en betrouwbaar is. Hoe hij tegen Thalia deed vond ik ook erg opmerkelijk.

En de laatste vrouw ging ook weer met gierende banden weg. En dat is niet alleen om de nageltjes op de grond 😅. Ze had gewoon totaal geen goede vibes bij Leendert, zoals veel vrouwen dat aanvoelen. Hoe ze ook door die kelder liep angstig hahaha.

Raar mannetje is het.
Leendert had de moordenaars look toen hij Niesje een rondleiding gaf over zijn terrein en ze niet enthousiast was. Als de cameraploeg er niet bij was geweest had hij haar ter plekke gewurgd op die druilerige heuvel.
pi_210124196
Wat is die Petri toch een zuurpruim, bah
pi_210124324
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 21:19 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
op die druilerige heuvel.
_O-

Ik ben notabene 10 jaar daar op vakantie geweest (in de buurt). Wij huurde jarenlang een huis met zwembad daar niet heel ver vandaan, toen onze kinderen klein waren/opgroeide. Wel altijd in de zomer en we hebben er allemaal goede herinneringen aan, maar deze B&B is inderdaad vreselijk :D
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 21:52:23 #102
28167 matthijst
pi_210124500
Walter, zoekt "seksuele aantrekking."
Claudia was te dik.
Anne was te dun.
Ingrid was te gewoontjes.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 1 augustus 2023 @ 22:38:15 #103
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210125046
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 21:52 schreef matthijst het volgende:
Walter, zoekt "seksuele aantrekking."
Claudia was te dik.
Anne was te dun.
Ingrid was te gewoontjes.
Die heks te eng.
  woensdag 2 augustus 2023 @ 00:09:44 #104
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_210125945
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 21:31 schreef wolffie het volgende:
Wat is die Petri toch een zuurpruim, bah
Zuurpruim, het perfecte woord inderdaad.
Ik kreeg bijna medelijden met haar toen ze zei dat het ook niet goed voor haar zelfvertrouwen was dat er twee mannen zelf weggingen, maar toen ging ze weer als de zure Petri verder en was het weer duidelijk waarom.
Zure Frans-lerares :W
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_210125998
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 19:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik kan mij echt niets anders bedenken dat Debbie mee doet aan dit programma om haar B&B te promoten. Zij is een aantrekkelijke en extraverte vrouw die volgens mij genoeg mannelijke gasten in haar B&B heeft gehad of in haar omgeving als zakenrelatie/ouderelatiesuitdetvwereld. Dat ze (behalve Paul met zijn saai gedoe en toch af en toe gortdroge humor) allemaal ontzettend onaantrekkelijke oude dikke buiken mannetjes als date krijgt is belachelijk. Vermoed hier als kijker weer eens bedonderd geworden en ja, stink er weer in, want kijk. _O-
Ze heeft zelf in de TV wereld gewerkt dus ze weet hoe de hazen lopen...Vind haar wel vermakelijk.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210126141
Paul: " Zit je nou met ons de kachel aan te maken."

Die man kan voor mij niet meer stuk. :D
pi_210127061
Het begint weer goed bij Petri met de nieuwe. Je bent ICT-er? Die zijn meestal heel saai!
pi_210127306
Volgens mij werkt er bij Martijn zelfs een ladyboy in de keuken (aflevering 23, minuut 25:42) Ouwe snoeperd. :9
  Miss 200.000.000! woensdag 2 augustus 2023 @ 08:07:20 #109
367000 roos94
pi_210127318
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 08:05 schreef Jauke het volgende:
Volgens mij werkt er bij Martijn zelfs een ladyboy in de keuken (aflevering 23, minuut 25:43) Ouwe snoeperd. :9
Martijn pakt iig graag massages. Wat heb ik een medelijden met die vrouwen. Moet je voor een habbekrats in een arm bloedheet kutland aan zo'n dikke zweterige kerel zijn voeten zitten :'(
pi_210129325
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 07:15 schreef lily het volgende:
Het begint weer goed bij Petri met de nieuwe. Je bent ICT-er? Die zijn meestal heel saai!
Nou, dat was toch meer grappig bedoeld. Dat is haar humor en hij snapte die wel.

Bij alle nieuwe gasten zitten deze keer wel leukere types bij en matchmogelijkheden.
  woensdag 2 augustus 2023 @ 11:27:37 #111
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210129608
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 08:07 schreef roos94 het volgende:

[..]
Martijn pakt iig graag massages. Wat heb ik een medelijden met die vrouwen. Moet je voor een habbekrats in een arm bloedheet kutland aan zo'n dikke zweterige kerel zijn voeten zitten :'(
Voeten valt dan nog mee |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210131010
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 20:56 schreef Pruim het volgende:

Ik vond het wel mooi om te zien dat hij op zijn plaats werd gezet door Babette. Hij zegt bij iedere chick dat die er nog niet is en de journey nog moet doormaken.

Wat wel zo is, dat doordat het jonge meiden zijn ze ook niet echt de klap erop durven gooien en zeggen later ik ben weg. Ze vinden wat hij heeft denk ik veel interessanter dan hem als persoon. Het is natuurlijk een saaie ietwat dommige dude.
pi_210131349
Het zijn ook wel steeds theemutsen die bij Joy komen. Met allemaal diepgang en connecties en celibaat nog wel. Hoe krijg je het verzonnen. Blablabla. Op die leeftijd wil je toch gewoon een lekker wijf. Misschien dat er nu wel iets bij zit.
pi_210133659
Die 22jarige doos bij Joy, die op haar instagram er geweldig uitziet maar op TV niet herkenbaar is, die praat over 'emotioneel onbereikbaar' zijn. En wat heeft die Joy een vieze bek acne zeg, hoe is dit als 'mooiboy' doorgekomen?
pi_210135794
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 11:08 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Nou, dat was toch meer grappig bedoeld. Dat is haar humor en hij snapte die wel.

Bij alle nieuwe gasten zitten deze keer wel leukere types bij en matchmogelijkheden.
Ik vind haar sowieso erg grappig. Kan er echt om lachen. Vind haar een leuke vrouw. Aan de andere kant kan ik mij wel voorstellen dat je, als je iemand nog niet zo goed kent, je je misschien geen houding weet te geven bij dat soort opmerkingen.
  woensdag 2 augustus 2023 @ 19:27:42 #116
28167 matthijst
pi_210136313
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 18:54 schreef Pruim het volgende:

[..]
Ik vind haar sowieso erg grappig. Kan er echt om lachen. Vind haar een leuke vrouw.
Ben jij het, Petri?
Ouwe zuurpruim. Ontmaskerd *)
pi_210137925
Wie vermoedt de ontknoping na dit (drie weken een camera op je neus tijdens daten) dat er ergens een vonkje liefde is blijven hangen tussen de deelnemers?
  woensdag 2 augustus 2023 @ 23:32:12 #118
28167 matthijst
pi_210139430
Die Martijn is wel een sneue.
Zou een goeie voor Petri zijn, al lijkt die los te komen van die IT-er.

Joy: jij zit niet in mijn space of zo. :')
Die kneus zit er echt alleen als promo voor z'n toko.
En te hosselen voor een gratis lifetime supply Clearasil.
Smoezelige bende ook, z'n B&B.
pi_210139648
Ja Petri heeft zowaar wat menselijke trekjes en oogt wat ontspannender dan bij de overige heren die bij haar gillend wegrende zowat. Maar goed, wat niet is kan nog komen want er waren toch evengoed nog wel wat kritische nootjes zoals het steeds maar weer vast maken van haar gordel waar mevrouw/Karen echt niet van gediend was....maar dat was denk ik meer een soort van geen houding kunnen geven/zenuwachtigheid van deze Thomas. Die overigens een spontane indruk maakte.
Bij Debbie gaat het ook voor de wind met Paul, en dat andere dikke ietwat rood aanlopende mannetje erbij is duidelijk geen match. Ook weer een awkward momentje bij het cake proeven. Erg leuke TV.
Die Martijn moet helemaal geen vrouw hebben, het is een botte onhandige kakkerlak. Al moet ik het met die Limburgse nog maar gaan zien en kan de klik er zomaar wel ineens zijn.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210140636
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 16:06 schreef TomDooley het volgende:
Die 22jarige doos bij Joy, die op haar instagram er geweldig uitziet maar op TV niet herkenbaar is, die praat over 'emotioneel onbereikbaar' zijn. En wat heeft die Joy een vieze bek acne zeg, hoe is dit als 'mooiboy' doorgekomen?
Link?
pi_210140641
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 21:17 schreef Firuze60 het volgende:
Wie vermoedt de ontknoping na dit (drie weken een camera op je neus tijdens daten) dat er ergens een vonkje liefde is blijven hangen tussen de deelnemers?
Kleine kans.

Debbie gun ik het wel met paul, maar dat wordt denk ik vriendschap wat ze zelf ook al zegt.

De rest zie ik het niet gebeuten omdat het ook gewoon verschrikkelijke mensen zijn.
  Miss 200.000.000! donderdag 3 augustus 2023 @ 07:52:05 #123
367000 roos94
pi_210140703
quote:
Zij lijkt een beetje op suzan van freek.

Als je op haar instagram door de jaren heenscrolt is ze bijna altijd op vakantie. Rijke ouders? Welke begin twintiger kan nou onbeperkt de wereld rondreizen.
pi_210140727
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 07:52 schreef roos94 het volgende:

[..]
Zij lijkt een beetje op suzan van freek.

Als je op haar instagram door de jaren heenscrolt is ze bijna altijd op vakantie. Rijke ouders?
Nee, die is niet zo knap.

Mogelijk, maar ik denk ook dat ze haar eigen geld verdient. Goed voor haar toch?
  Miss 200.000.000! donderdag 3 augustus 2023 @ 07:57:58 #125
367000 roos94
pi_210140734
quote:
7s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 07:56 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Nee, die is niet zo knap.

Mogelijk, maar ik denk ook dat ze haar eigen geld verdient. Goed voor haar toch?
Zeker, maar iemand die altijd reist wil blijven op een suffe b&b? Denk het niet
pi_210140793
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 07:57 schreef roos94 het volgende:

[..]
Zeker, maar iemand die altijd reist wil blijven op een suffe b&b? Denk het niet
Nee, maar ze is er wellicht ook om wat extra volgers op Instagram te genereren, waardoor ze weer wat meer geld verdient en meer op reis kan. :)
  donderdag 3 augustus 2023 @ 22:45:14 #127
28167 matthijst
pi_210151520
Petri, zit zie die Thomas ook alweer af te zeiken. Of ie even z'n kop kan houden sochtends. Waarom begin je dan een B&B? Lekker met een fake smile je gasten ontbijt serveren?

Die Han van Debbie, beetje zielig, maar je zag het al toen hij de auto uitstapte. Dat wordt niks.
pi_210151886
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 22:45 schreef matthijst het volgende:
Petri, zit zie die Thomas ook alweer af te zeiken. Of ie even z'n kop kan houden sochtends. Waarom begin je dan een B&B? Lekker met een fake smile je gasten ontbijt serveren?

Die Han van Debbie, beetje zielig, maar je zag het al toen hij de auto uitstapte. Dat wordt niks.
Zelden zo'n onaantrekkelijk (gepensioneerde) 67'plusser gezien, wat was ie? Beoordelaar in restaurant? Het onaantrekkelijke lag niet alleen aan zijn uiterlijk, maar de combinatie met de arrogante houding.
pi_210153309
Ik vind dat toch niks hoor, die enorm gebruinde (rode?) bejaardenhuiden.

En Leendert voor het eerst een mwah gevoel bij de nieuwe dame :o
pi_210153331
Tom komt rechtstreeks uit Jiskefet.

Kees Prins met een pruik :D

[ Bericht 66% gewijzigd door De-iets-tedikkewielrenner op 04-08-2023 07:20:17 ]
pi_210153376
Die scene met Olof en de nieuwe, Tom, de Amsterdammer _O-

Olof met een enorm schort om en de nieuwe compleet in een deuk omdat hij er geen woord van verstaat :D

[ Bericht 0% gewijzigd door lily op 04-08-2023 07:37:50 ]
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 augustus 2023 @ 08:29:00 #132
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210153595
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 07:52 schreef roos94 het volgende:

Als je op haar instagram door de jaren heenscrolt is ze bijna altijd op vakantie. Rijke ouders? Welke begin twintiger kan nou onbeperkt de wereld rondreizen.
Je weet dat Instagram nep is hè? Dat mensen zich beter voordoen dan ze zijn. Daarom heb ik ook geen instagram, ik heb dat niet nodig (en geen facebook, snapchat, twitter, etc).

Bij Debbie waren we wel blij verrast dat ze een beetje ontdooit bij Paul. Ben benieuwd of het mooie tv is, of dat ze het echt leuk vindt, ik hoop dat tweede.

Petri is niet anders dan anders, maar die nieuwe gast daar is gewoon goed met het ontdooien van die eeuwige-vries-doos. Hij weet elke keer precies het goede antwoord te geven op haar sneren, waardoor ze op haar plek gezet wordt. Wel een goede match, maar zij gaat zich niet openstellen.

Joy heb ik echt helemaal niks mee, ook niet met die bakvisjes die eromheen hangen. Hij geilt op 4 wijven, maar neemt geen enkel initiatief, besluit of wat dan ook. Je merkt aan alles dat het een verwend jochie is die op de B&B van pappa teert.

Marian durft oppermompelaar Olof (wie noemt zijn kind zo) niet weg te sturen omdat hij zo lief is, maar het moge duidelijk zijn dat Ed (die way out of her league is) de nr1 positie inneemt. Meestal letterlijk, omdat Olof erachteraan strompelt, slaapt of zit.

Thailand. Tja. Ik zou ook gek worden van zo'n nietszeggend dikkertje met kids die de hele dag achter mij aan loopt. Dat is niks voor zo'n halve bouwvakker. Die uit limburg met de kamperketting maakt wellicht nog wel wat kans, maar dat is natuurlijk ook 3x niks. Wat een tokkiewijf.

Tot slot geniet ik van elke aflevering waar Walter niet in zit.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 augustus 2023 @ 08:30:15 #133
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210153602
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 23:14 schreef Firuze60 het volgende:
Beoordelaar in restaurant?
Volgens mij bedoelde hij daarmee alleen maar dat hij wel eens een review op google of tripadvisor zet. :').
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 augustus 2023 @ 08:31:04 #134
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210153610
Oh de nieuwste heb ik nog niet gezien, zoals je merkt.
pi_210153951
De nieuwste is ook zonder Walter (en zonder Joy) dus dat scheelt weer.
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 09:34:57 #136
28167 matthijst
pi_210154060
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 08:29 schreef Kreator het volgende:

[..]
Je weet dat Instagram nep is hè? Dat mensen zich beter voordoen dan ze zijn. Daarom heb ik ook geen instagram, ik heb dat niet nodig (en geen facebook, snapchat, twitter, etc).
:')
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 10:14:40 #137
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_210154439
Die Joy valt me vies tegen (al had ik er al geen hoge verwachtingen van), maar die is echt niet geintresseerd in die meiden. Ja eventjes omdat ze er (naar zijn mening) lekker uit zien.
En nu gaat er 1 weg omdat hij geen energie heeft voor 2.. en dan komen er nog twee bij :') Goed staaltje productie.
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 10:15:49 #138
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_210154451
Ik hoop dat die kerel en Petri in ieder geval een leuke tijd hebben, gun haar wel even wat positiefs

Debby.. leuk wijf, eerlijk. Hopelijk wordt het wat met die Paul. Ze zijn wel leuk samen. maar ze moeten even de spanning opzoeken.
pi_210154527
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 10:15 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoop dat die kerel en Petri in ieder geval een leuke tijd hebben, gun haar wel even wat positiefs

Debby.. leuk wijf, eerlijk. Hopelijk wordt het wat met die Paul. Ze zijn wel leuk samen. maar ze moeten even de spanning opzoeken.
Petri komt wel wat los nu, dan valt het wel weer mee

Debbie de leukste van de kandidaten en volgens mij komt die spanning met paul wel
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 10:50:27 #140
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_210154846
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 10:21 schreef Malavita het volgende:
Petri komt wel wat los nu, dan valt het wel weer mee

Debbie de leukste van de kandidaten en volgens mij komt die spanning met paul wel
Ja idd, ze is niet perse stug, maar gewoon lang vrijgezel. En dan is alles erin geslepen qua gewoontes en dat is soms lastig te doorbreken. Heb ik zelf ook wel eens een date door weggejaagd :+

Denk het ook wel. Ze wil er wel wat aan doen en staat ervoor open om dingen te proberen
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 augustus 2023 @ 18:15:50 #141
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210161465
Tom hahahaha..... De eeuwige hippie :D Kees van Kooten _O-
pi_210161593
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 18:56 schreef Soury het volgende:
Tom hahahaha..... De eeuwige hippie :D Kees van Kooten _O-
Ja, haha, jemig de pemig.
Ik vind het wel een leuke gast tot nu toe.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 augustus 2023 @ 19:11:10 #144
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210161639
Lijkt me veel te druk en te fysiek voor haar. Zij wil op haar 93e nog heel rustig aan doen.
pi_210161659
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 19:07 schreef lily het volgende:

[..]
Ja, haha, jemig de pemig.
Ik vind het wel een leuke gast tot nu toe.
Ja zeker, wat gaat Marian er van vinden. Of hij gaat er met één van haar vriendinnen vandoor :7
pi_210161969
Ik heb ook steeds het idee dat Marian veel ouder is dan 69 jaar. Haar motoriek is van een 80-plusser, ook in stemgebruik. Zo krachteloos. En die laatste gast met dat belachelijk kapsel (soort Mick Jagger) gaat haar zeker te weten niet veroveren.
pi_210162572
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 19:11 schreef Kreator het volgende:
Lijkt me veel te druk en te fysiek voor haar. Zij wil op haar 93e nog heel rustig aan doen.
Nee, inderdaad, ik vind het een leuke gast maar ik ben Marian niet.
Het is natuurlijk geen match :N
pi_210162699
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 19:35 schreef Firuze60 het volgende:
Ik heb ook steeds het idee dat Marian veel ouder is dan 69 jaar.
Ik vind ook dat ze er erg oud uitziet. Zon is gewoon niet goed voor je huid ook. Ze beweegt ook wel traag ja.
Maar ach, ze lijkt me verder wel oke. Maar Tom gaat het niet worden.

En ik vind zijn haar wel leuk :)
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 20:26:48 #149
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_210162765
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 20:23 schreef lily het volgende:

[..]
Ik vind ook dat ze er erg oud uitziet. Zon is gewoon niet goed voor je huid ook. Ze beweegt ook wel traag ja.

Is Olof er ook nog? :@
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 augustus 2023 @ 20:29:01 #150
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210162804
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 20:26 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
Hij lijkt wel een beetje op Henny Huisman. Jep.
pi_210162805
Jaaa. Die is er ook nog.
Met schort! :D
pi_210162806
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 20:23 schreef lily het volgende:

[..]

Ik ook, hoor, ze komt enorm vriendelijk en gastvrij over. Maar iets klopt niet, kan mij echt niet voor stellen dat ze 'nog maar' 69 jaar is. Dat heeft niets te maken met haar gefabriceerd gezicht, eerder met haar motoriek en stem, zoals ik al zei. Die Olof oogt zelfs jonger dan zijn 75 jaar ondanks dat ie stokdoof is.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 augustus 2023 @ 20:30:38 #153
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210162835
Mijn moeder is vier jaar ouder dan zij, maar oogt 20 jaar jonger.
pi_210162884
Ik zou als ik Marian was Olof gewoon houden.
Die vindt alles prima.

Als klusjesman, in het zwembadhok.

Hoewel, als gasten dan je villa afhuren, zit Olof in je zwembadhok 8-)
pi_210162888
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 20:33 schreef lily het volgende:
Ik zou als ik Marian was Olof gewoon houden.
Die vindt alles prima.

Als klusjesman, in het zwembadhok.

Hoewel, als gasten dan je villa afhuren, zit Olof in je zwembadhok 8-)
_O-
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 20:34:37 #156
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_210162899
Ik weet niet hoe ik foto's kan plaatsen, maar op deze foto's uit 2014 was Marian 8 jaar jonger. Zo'n 60 jaar.

https://www.vriendin.nl/nieuwtjes/bb-vol-liefde-marian-vroeger/
pi_210162924
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 20:30 schreef Kreator het volgende:
Mijn moeder is vier jaar ouder dan zij, maar oogt 20 jaar jonger.
Mijn moeder is vandaag 87 geworden.
En zelfs zij heeft minder rimpels. Serieus.
pi_210162959
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 20:36 schreef lily het volgende:

[..]
Mijn moeder is vandaag 87 geworden.
En zelfs zij heeft minder rimpels. Serieus.
Die van mij 92, ook serieus. :D
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 21:50:54 #159
28167 matthijst
pi_210164259
Pff, een wild zwijn. Poepoe. Hele Veluwe zit d'r vol mee :O
Dat suffe gefluister ook.

Debbie miste Paul wel :D
Die 2 passen goed bij elkaar. Misschien ff een testrun in de slaapkamer doen om d'r te overtuigen.
Irritant, zo'n lul met zo'n gitaar die net iets te hard aan het zingen is. Ga ff 10 meter verderop zitten, als achtergrondmuziek :{w

Leendert heeft een bejaarde Tatjana Simic in huis. Dat accent :D
Goeie instelling wel, die vrouw. Maar niet die fuckin brief van 5 pagina's.

Die Ed van Marjan is een beetje een gladjakker. Blijft een sales man :r
Die ouwe rocker, Tom, wat een gast ^O^ Gelijk een beetje reuring in de bejaardensoos.
Marjan, lange tijd geen relatie gehad. "Geen tijd voor. Oh, en ik spreek geen Portugees." :')

Die Carolien bij Bram is wel een aarslikkertje. Slijmjurk.
Zelfs bij de kringloop is alles te duur. #sloebers4life
Suus: "gast, praat 's ff Nederlands man" _O-
pi_210164846
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 21:50 schreef matthijst het volgende:
Leendert heeft een bejaarde Tatjana Simic in huis. Dat accent :D
Goeie instelling wel, die vrouw. Maar niet die fuckin brief van 5 pagina's.
Het stukje brief heb ik doorgespoeld (ik had wel wat haast maar allez). Heb ik sowieso een broertje dood aan, dat soort gezemel.
pi_210165840
Die ouwe hippy die op Keith Richards lijkt gaat hem niet worden voor Marian, wat een totale mismatch. Misschien dat het wat voor 1 die vriendinnen is van haar, maar niet voor haar denk ik. Wel weer iemand die TV gaat maken dus hij had een aardige binnenkomer vanavond.
Die mevrouw die vind dat ze operazangeres is geloofd gelijk al wel in zichzelf en dat schrikt Leendert enigszins af merk ik, terwijl ook misschien zoiets heeft 'tja er blijft niet veel over' dus pakken wat ik pakken kan, ouwe psychopaat...
Allemaal cabaretteketet!
pi_210166996
Joy gaat Dani uit elkaar trekken
  Official ESF Kreviewer zaterdag 5 augustus 2023 @ 10:25:16 #163
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210168126
Volgens mij zag ik net de bomenknipper toevallig in het publiek bij een kutprogramma.

pi_210170687
edit: laatmaar
pi_210174548
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 10:25 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij zag ik net de bomenknipper toevallig in het publiek bij een kutprogramma.

[ afbeelding ]
Toch ergens bah, figuranten inhuren voor een datingprogramma. Ik begrijp Petri haar zure gedrag wel achteraf.
pi_210193412
Ze hebben vandaag weer een blik typetjes geopend.
pi_210194080
Zo dan, dat kan toch bijna niet meer echt zijn wat er nu weer allemaal is bij gekomen... Steeds denk je het kan niet gekker en dan gebeurt dat toch.

Maar het komt niet aan de kwaliteit van het programma ten goede, zo'n rariteitenkabinet.
  maandag 7 augustus 2023 @ 10:16:57 #168
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210194656
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 20:26 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
Olof vinden we over 20 jaar in een programma van Spoorloos. Whatever happened to Olof?
En dan ligt ie in die stookkamer van de B&B rustig te slapen.
L'Amour menaçant:
  maandag 7 augustus 2023 @ 10:18:21 #169
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210194680
En ik weet niet wat t is, maar ik ben pro-Petri.
Ja ze is lomp, bot, direct, overheersend en belerend.
Maar ik herken mezelf wel in haar zure humor en het te lang alleen zijn en dus enorm inflexibel :D
O, dan weet ik dus wel wat t is :')
L'Amour menaçant:
pi_210194894
Dat okselhaar bij dames ziet er toch echt niet appetijtelijk uit. :r
  Official ESF Kreviewer maandag 7 augustus 2023 @ 11:36:03 #171
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210195501
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 10:18 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik herken mezelf wel in haar zure humor en het te lang alleen zijn en dus enorm inflexibel
O, dan weet ik dus wel wat t is
:') 14.gif
  maandag 7 augustus 2023 @ 13:03:10 #172
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210196776
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 10:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Bij mannen ook niet, vind ik.
L'Amour menaçant:
  maandag 7 augustus 2023 @ 14:26:07 #173
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_210197921
Als Petri haar b en b straks ook te koop zet, weten we het zeker: het is puur makelaardij strategie en tegen je zin in moet je wat daten
Don't call me Shirley
pi_210200200
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 10:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben benieuwd of Bram daar iets van vindt. Hij zou daar natuurlijk niets van mogen vinden gezien zijn voorkomen 8-)
pi_210200311
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 17:04 schreef Fascination het volgende:

[..]
Ben benieuwd of Bram daar iets van vindt. Hij zou daar natuurlijk niets van mogen vinden gezien zijn voorkomen 8-)
Als ie in zijn jeugd veel porno heeft gekeken dan begrijp ik wel dat ie dat niet echt aantrekkelijk vindt. Uiteraard vindt hij zichzelf na lange tijd dik zijn inmiddels wel een hunk voor de vrouwtjes.

Zo voorspelbaar dit.
pi_210200815
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 17:09 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Als ie in zijn jeugd veel porno heeft gekeken dan begrijp ik wel dat ie dat niet echt aantrekkelijk vindt. Uiteraard vindt hij zichzelf na lange tijd dik zijn inmiddels wel een hunk voor de vrouwtjes.

Zo voorspelbaar dit.
Is Bram zo dik dan? Is mij nooit opgevallen.
pi_210200876
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 17:54 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Is Bram zo dik dan? Is mij nooit opgevallen.
Oeps, ik dacht weer een eens in het verkeerde topic te zitten en te spoileren. Heb je dan iets gemist vorige week dat ie in een dialoog vertelde dat ie vroeger enorm dik was geweest?
pi_210200889
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 17:59 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oeps, ik dacht weer een eens in het verkeerde topic te zitten en te spoileren. Heb je dan iets gemist vorige week dat ie in een dialoog vertelde dat ie vroeger enorm dik was geweest?
Oh nee, nou je het zegt dat heb ik wel gehoord ja. Maar meteen weer vergeten blijkbaar.
pi_210202216
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 18:00 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Oh nee, nou je het zegt dat heb ik wel gehoord ja. Maar meteen weer vergeten blijkbaar.
Ja jemig zeg, ik kijk een week vooruit op Videoland en bedenk steeds in dit topic wat ik wel en niet mag zeggen ivm die geweldige spannende spoilers (waarvan ik vind dat dat weer onzin is) en ondertussen vliegen de berichten over de deelnemers je om de oren.
Ik verklap iets ergs, er gebeurt tot vandaag niets dat al eerder voorspeld is.
  maandag 7 augustus 2023 @ 20:15:09 #180
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
  Official ESF Kreviewer maandag 7 augustus 2023 @ 20:18:04 #181
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210202878
Snap niets van dat lof voor O.

Hij zei twintig keer dat het hem niks uitmaakte dat die hippie er is, maar overduidelijk stoorde het hem wel. Wees dan een vent en zeg wat je denkt
pi_210203428
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2023 20:18 schreef Kreator het volgende:

Hij zei twintig keer dat het hem niks uitmaakte dat die hippie er is, maar overduidelijk stoorde het hem wel. Wees dan een vent en zeg wat je denkt
Kort van begrip en vertrek in de vredesnaam, wat moet Olof daar nou nog in dat stookhok? Enorm zielig begin ik het te vinden met die dove man. Met zijn zesje.
  maandag 7 augustus 2023 @ 20:53:20 #183
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210203533
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2023 20:18 schreef Kreator het volgende:

Een allemansvriend die zich hopeloos voor het karretje laat spannen voor een vrouw die overduidelijk geen interesse heeft op liefdesgebied.

Beetje zielig vooral
Laffe huichelaar
  Official ESF Kreviewer maandag 7 augustus 2023 @ 21:00:21 #184
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210203659
Het getuigt van weinig zelfrespect op zijn 75e en dat is wel sneu idd. Marian had hem tegen zichzelf in bescherming moeten nemen, maar doet ook niks. Ook zwak.
pi_210203974
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2023 21:00 schreef Kreator het volgende:
Het getuigt van weinig zelfrespect op zijn 75e en dat is wel sneu idd. Marian had hem tegen zichzelf in bescherming moeten nemen, maar doet ook niks. Ook zwak.
Enorm zwak en getuige van een raar soort mens. Ze had kunnen zeggen, je bent een hele lieve klusjesman en ik neem je in dienst.
pi_210204001
Olof is een prima vent, maar niet voor Marian. Niet in dat leven en niet voor Marian. Marian zegt op haar beurt eigenlijk niet zoveel. Ja, alles is prima. Maar dat is dus niks.

Die nieuwe bij Walter. Aandachttrekker. Doet verder niks. Walter is niet onder de indruk.

Bij binnenkomst zegt ze; hoe gaat het? In het Spaans. Zegt meteen; oh nee, moet in het Frans. Maar dat wist Walter niet?
Je weet niet hoe je “hoe gaat het” in het Frans zegt? Terwijl je in Frankrijk woont?

Ik heb 2 jaar Frans gehad. In 1982 en 1983. Maar dat weet ik nog wel.
pi_210204121
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 21:15 schreef lily het volgende:
Olof is een prima vent, maar niet voor Marian. Niet in dat leven en niet voor Marian. Marian zegt op haar beurt eigenlijk niet zoveel. Ja, alles is prima. Maar dat is dus niks.

Die nieuwe bij Walter. Aandachttrekker. Doet verder niks. Walter is niet onder de indruk.

Bij binnenkomst zegt ze; hoe gaat het? In het Spaans. Zegt meteen; oh nee, moet in het Frans. Maar dat wist Walter niet?
Je weet niet hoe je “hoe gaat het” in het Frans zegt? Terwijl je in Frankrijk woont?

Ik heb 2 jaar Frans gehad. In 1982 en 1983. Maar dat weet ik nog wel.
_O- Viel mij ook op, maar volgens mij zit je te spoileren _O-
  maandag 7 augustus 2023 @ 21:23:38 #188
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210204201
Videoland-topic, dus voor de vooruitkijkers. Geen spoiler dan toch?

Hier een verslaafde. Wat een genot dat er elke werkdag weer een nieuwe aflevering wacht.

Ik denk dat Walter trouwens een beetje overvallen was door de nieuwe vrouw en daarom geen Frans meer sprak.
pi_210204250
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 21:23 schreef Quoi het volgende:

Hier een verslaafde. Wat een genot dat er elke werkdag weer een nieuwe aflevering wacht.

Ik denk dat Walter trouwens een beetje overvallen was door de nieuwe vrouw en daarom geen Frans meer sprak.
Allemachtig, ja, verkeerd topic, hahaha.
  maandag 7 augustus 2023 @ 21:28:29 #190
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210204312
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 21:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Enorm zwak en getuige van een raar soort mens. Ze had kunnen zeggen, je bent een hele lieve klusjesman en ik neem je in dienst.
Dit vooral. Dit is wie Olof is, de lamme goedzak. Daar is op zich niks mis mee maar het oogt een beetje sneu.

Van een volwassen vrouw van in de 70 mag je echter wel verwachten dat ze de wijze levensles al heeft geleerd dat het wel zo vriendelijk is mannen niet aan het lijntje te houden. Van een verse generatie bakvissen kan je dat niet verwachten, maar kom aan
Laffe huichelaar
pi_210204321
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 21:23 schreef Quoi het volgende:

37 afleveringen zijn er. Dus nog even genieten.
En ja. Walter voelde zich overvallen. Dat merkte ik ook.
Daar dus geen liefde.
pi_210204390
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 21:26 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Allemachtig, ja, verkeerd topic, hahaha.
Wacht ff, nu ben ik in de war. Verkeerd topic?
pi_210204422
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 21:31 schreef lily het volgende:

[..]
Wacht ff, nu ben ik in de war. Verkeerd topic?
Dacht dat ik in de spoilertopic zat, sorry
pi_210205199
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 19:45 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja jemig zeg, ik kijk een week vooruit op Videoland en bedenk steeds in dit topic wat ik wel en niet mag zeggen ivm die geweldige spannende spoilers (waarvan ik vind dat dat weer onzin is) en ondertussen vliegen de berichten over de deelnemers je om de oren.
Ik verklap iets ergs, er gebeurt tot vandaag niets dat al eerder voorspeld is.
In dit topic mag je alles zeggen. Dat is juist voor de vooruitkijkers. In het andere topic niet.
pi_210205309
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 21:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik denk dus dat zij het juist fijn vind dat Olof er nog is, een soort veilige vriend. Anders zit ze echt de hele dag alleen met gladjanus Ed opgescheept. En nu dus ook met zo'n "acteur" erbij (geweldige vent maar zit totaal op de verkeerde plek, komt niet meer geloofwaardig over)
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 00:12:07 #196
28167 matthijst
pi_210206247
Die Tom, wat een irritant figuur, met die fopneus van 'm. Praat alsof ie de hele dag dronken/stoned is.
Olof is echt een voetveeg. Dat ketelhok :N

Leendert met z'n briefje. Wat een fuckin vaag verhaal. Lijkt wel alsof ze iets in Google translate heeft geflikkerd. Dat "zingen" van d'r ook erg irritant.

Walter heeft z'n volgende hippie gevonden. Dansen en tantra.
"Mensen in balans brengen met hun authentieke zelf." :')
Lekker gek, een penis meesjokken. Oeh wat bijzonder, lookatmeeeee.
Vies eng ventje is het, die Walter. "Even je buik aanraken." En dat enge huggen. Brrrr.

Bram heeft z'n zusje uitgenodigd? Iets langer niet wassen en ze heeft ook vunzige dreads. "Hey Suus, ik ben Anna, ik zal m'n okselhaar even tegen je aan schuren." :r
pi_210206621
Dat ketelhok is het stiekeme afrukhokje van Olof, daarom slaapt hij daar graag. Op een kamer is toch iets te te gehorig misschien...Hij doet er ook een beetje geheimzinnig over waarom hij daar slaapt...enzo..
Wat een griet is er nu aangekomen bij Bram, dacht dat ik grote zwarte vlekken op mijn TV scherm had maar het waren de okselharen van die nieuwe verpersoonlijking van een geitenwollensokkenneukert.
Die hippie bij Marian is er alleen maar door de productie doorgedrukt die moet natuurlijk even TV gaan maken daar, en slaagt daar aardig in maar overschreeuwt zichzelf daarmee.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210207615
HEE LEENDERT! Goed nieuws!! De maan staat in de stier!! Joepie.
pi_210207938
Die laatste dame bij Walter, gatver. Stom kreng. Vervelend persoon is dat.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:18:33 #200
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210209085
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 09:21 schreef lily het volgende:
Die laatste dame bij Walter, gatver. Stom kreng. Vervelend persoon is dat.
Hele enge vibes bij haar.
Claudia heeft een heksen cursus gedaan maar je zou eerder denken dat 'alejandra'( :') ) de heks is.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:37:44 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_210209268
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 00:12 schreef matthijst het volgende:
Die Tom, wat een irritant figuur, met die fopneus van 'm. Praat alsof ie de hele dag dronken/stoned is.
Olof is echt een voetveeg. Dat ketelhok :N
Dat ketelhok snap ik wel, hij heeft het ook uitgelegd, maar dit wordt vervolgens niet echt meer aangehaald. Het bed dat daar staat bevalt hem gewoon stukken beter. Harder matras, wat beter voor z'n rug is.
Al zou het beter zijn als ze gewoon dat bed in een kamer zouden zetten dan, maarja, dat boeit hem dan weer niet genoeg.

Verder is hij vooral irritant hoe hij praat en met al het gemompel wat nergens op slaat en nietszeggend is.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:38:23 #202
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_210209274
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 01:23 schreef freaky40 het volgende:
Die hippie bij Marian is er alleen maar door de productie doorgedrukt die moet natuurlijk even TV gaan maken daar, en slaagt daar aardig in maar overschreeuwt zichzelf daarmee.
Wat mij opvalt is dat Marian telkens zegt hoe leuk en alles ze hem vindt (voor gewoon gezellig erbij dan). Maar toen ze aan het ontbijt zaten of zoals in de auto zie je wel dat ze hem volledig negeert en geneert voor hem volgens mij.
pi_210209339
Vind trouwens dat hondje van Marian wel erg op haar lijken, dus is het toch waar dat hondjes op hun baasjes lijken, of andersom...
Allemaal cabaretteketet!
pi_210209714
Walter heeft allemaal rare types. Die heks (hoe heet ze Corina?) is ook niet jofel hoor. Hoe ze nu ineens allemaal probeert te bonden met Walter en dan samen Alejandra afkraken.

Achteraf was Anne daar nog de meest normale. Wie had dat gedacht.
pi_210210271
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Walter heeft allemaal rare types. Die heks (hoe heet ze Corina?) is ook niet jofel hoor. Hoe ze nu ineens allemaal probeert te bonden met Walter en dan samen Alejandra afkraken.

Anne de meest normale? Die staat voor mij juist hoog qua gekkies, alles aan haar was zo geforceerd en nep.. "kijk eens hoe verschrikkelijk lelijk/opvallend ik me durf te kleden" fake zelfvertrouwen. Ze kon haar eigen tekst ook niet verzinnen :P

Claudia was lief maar labiel, en nu wetende dat ze mensen oplicht door op afstand bij hun kind in te loggen om te "healen" :r walgelijk.

Corina is imho een gigantische nerd. En een beetje stijfjes/moeilijk dus als er zo'n partygirl/flirt als Alejandra binnenkomt dan is ze het ff kwijt. Alejandra zet trouwens zichzelf wel buitenspel als ze zo doorgaat.

Inge vind ik het normaalst, die had (terecht) meteen al iets van wtf waar ben ik beland,
pi_210210476
Hoe kan zo'n Marian in godsnaam iemand als Tom selecteren?
Krijg echt een vermoeden dat de productie daar een grote rol in speelt. Net zoals een Debby die allemaal idiote mannen laten overkomen.
  Miss 200.000.000! dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:42:04 #207
367000 roos94
pi_210210526
Ik ga echt zo stuk om dit programma. Uit welke grot trekken ze al die kandidaten _O-

Die Alexandra is wel een vals loeder.

[ Bericht 11% gewijzigd door roos94 op 08-08-2023 14:11:05 ]
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:57:24 #208
28167 matthijst
pi_210210702
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:23 schreef bloodymary1 het volgende:

Nee, Ingrid.
pi_210210889
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 13:57 schreef matthijst het volgende:

[..]
Nee, Ingrid.
Ja heel normaal dat gekrijs op die toren.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:13:02 #210
28167 matthijst
pi_210210920
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 14:11 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ja heel normaal dat gekrijs op die toren.
Ah, alweer verdrongen, nee dat was ook vaag idd :D
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:56:53 #211
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210211545
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 14:13 schreef matthijst het volgende:

[..]
Ah, alweer verdrongen, nee dat was ook vaag idd :D
Ik voel me boos, ik voel fuck you, ik voel
pi_210212097
Fuck de reünie
pi_210212764
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 23:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Zelden zo'n onaantrekkelijk (gepensioneerde) 67'plusser gezien, wat was ie? Beoordelaar in restaurant? Het onaantrekkelijke lag niet alleen aan zijn uiterlijk, maar de combinatie met de arrogante houding.
“Beoordelaar van restaurants” vast zo’n gast die op Google maps 5 sterren geeft aan de lokale snackbar die z’n frikandel goed gebakken heeft. Het meest culinaire wat hij gehad heeft is vermoedelijk dat broodje “kangeroe” bij de wok.
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
pi_210214774
Haha dat stel bij Walter. Doen allemaal cursussen, voelen energieën, tantra dit dat maar het zijn echt gewoon een stel 12 jarigen in een huis. Het is hilarisch hoe zij zichzelf overschatten.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 18:54:44 #215
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210214829
Ik ben nu een beetje bij aan het kijken en ik zie nu de eerste aflevering met die laatste dame van Bram. Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van haar uitstraling
Laffe huichelaar
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 19:00:20 #216
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210214924
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 18:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha dat stel bij Walter. Doen allemaal cursussen, voelen energieën, tantra dit dat maar het zijn echt gewoon een stel 12 jarigen in een huis. Het is hilarisch hoe zij zichzelf overschatten.
Toxic Alexandra
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 19:01:51 #217
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210214953

Nog maar 11 jaar geleden, wat elke dag frikandellen en kettingroken niet met je doet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210215030
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 19:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Nog maar 11 jaar geleden, wat elke dag frikandellen en kettingroken niet met je doet.
Of wat Feyenoord fan zijn met je doet
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 19:08:34 #219
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210215050
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 19:07 schreef alpeko het volgende:

[..]
SOW DAN KOEKOEK.
@Scrummie
@onlogisch
@Caland
@GurneyIsBestOke
@DombohetOlifantje1
@aTypisch
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 19:09:13 #220
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210215056
quote:

[..]
Blijkbaar zie je er dus beter uit als het enorm kut gaat

Dit is niet leuk
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210215086
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 19:09 schreef Caland het volgende:

[..]
Blijkbaar zie je er dus beter uit als het enorm kut gaat

Dit is niet leuk
Iedere goal een frikandel in het vet wellicht?
pi_210215763
Corina is een heks maar Alexandra gedraagt zich als een heks. Wat een bitch
  Miss 200.000.000! dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:03:10 #224
367000 roos94
pi_210216934
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 19:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Man is in 11 jaar 25 jaar ouder geworden
pi_210217432
Die joy is ook maar een lapzwans met z’n energie. Ook mooi dat hij een vrouw zoekt die zorgzaam is en lekker voor t huis kan zorgen. Volgens mij zoekt hij geen liefde maar huishoudelijk hulp
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:33:35 #226
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210217481
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 21:30 schreef Nagelslak het volgende:
Die joy is ook maar een lapzwans met z’n energie. Ook mooi dat hij een vrouw zoekt die zorgzaam is en lekker voor t huis kan zorgen. Volgens mij zoekt hij geen liefde maar huishoudelijk hulp
Hij wil wel kinderen maar alleen de lusten. En ze laten onderwijzen en opvoeden door de vrouwen van de community. Wat een dromer.
pi_210217713
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 21:30 schreef Nagelslak het volgende:
Joy lijkt me een egocentrische gast die diepgaand probeert te zijn, maar waarbij het eigenlijk altijd oppervlakkig blijft. Hij weet het alleen mooi te verkopen.
pi_210218293
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 21:47 schreef Benny het volgende:

[..]
Joy lijkt me een egocentrische gast die diepgaand probeert te zijn, maar waarbij het eigenlijk altijd oppervlakkig blijft. Hij weet het alleen mooi te verkopen.
Als je het dan toch over levensenergie wilt hebben, Joy straalt het tegenovergestelde uit met zijn monotone stem en uitdrukkingsloos gezicht. Het zal misschien weer aan het knip- en plakwerk van de productie liggen, de enige keer dat ik die jongen voluit heb zien lachen was om die scheetmachine.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 22:52:36 #229
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_210218687
quote:
Wtf dat filmpje met die schimmelnagels :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 23:09:06 #230
28167 matthijst
pi_210218825
Die sneue gedichtjes van Babette _O-
Joy 2 chicks kwijt. Straks weer lekker alleen op z'n brokeback mountain.

Walter zoekt écht geen vrouw.
Dat semi zweverige gelul van die gast. Hoe onnozel moet je zijn om naar zo'n kneus te luisteren en er sessies mee te boeken.

Martijn heeft even z'n Feyenoord tent aangetrokken.

[ Bericht 53% gewijzigd door matthijst op 08-08-2023 23:43:04 ]
pi_210220447
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 21:47 schreef Benny het volgende:

[..]
Vooral geïnteresseerd in passief geld verdienen.
pi_210220479
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 23:09 schreef matthijst het volgende:
Die sneue gedichtjes van Babette _O-
Ook echt van die Sinterklaasrijm :')
pi_210220615
quote:
Die sneue gedichtjes van Babette

Ja met haar centenbakkie. Zo'n chick is leuk als je 16 bent hoor, maar volwassen vrouw niet serieus te nemen. Dan is ze ook nog klankenheler ofzo, dus die verdient geen porem. Afhankelijk als fuck dus.
pi_210220619
quote:
Walter zoekt écht geen vrouw.
Dat semi zweverige gelul van die gast. Hoe onnozel moet je zijn om naar zo'n kneus te luisteren en er sessies mee te boeken.
Walter wilt een jong meisje. Die wordt niet geil van die ouwe vellen.
pi_210220635
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 22:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Als je het dan toch over levensenergie wilt hebben, Joy straalt het tegenovergestelde uit met zijn monotone stem en uitdrukkingsloos gezicht. Het zal misschien weer aan het knip- en plakwerk van de productie liggen, de enige keer dat ik die jongen voluit heb zien lachen was om die scheetmachine.
Juist. Daarnaast is het geen ondernemer, maar iemand die graag teert op andermans prestaties. Lijkt mij eerder een uitzuiger dan dat hij echt bezig is.

Ik zie bv die dikke in Thailand wel echt bezig zijn met zijn zaak. Dat is bij noJoy niet te zien. Die zit voornamelijk verveeld op zijn bank.
  woensdag 9 augustus 2023 @ 18:14:16 #236
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210228276
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 08:21 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Juist. Daarnaast is het geen ondernemer, maar iemand die graag teert op andermans prestaties. Lijkt mij eerder een uitzuiger dan dat hij echt bezig is.

Ik zie bv die dikke in Thailand wel echt bezig zijn met zijn zaak. Dat is bij noJoy niet te zien. Die zit voornamelijk verveeld op zijn bank.
Mount Joy lijkt me gefund door een rijke pappa.
pi_210228279
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 08:21 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Waarsch. wist die toen al dat die ermee zou stoppen. dus was meer dat die t pand nog even gebruikte voor de show terwijl die allang wist dat zn compagnon alleen door ging.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_210229282
Lol, die conservatieve en vreemde denkbeelden van Joy. Hij wil een grote ondernemer zijn ( _O- ) en dan een zorgzame vrouw vinden die het huis onderhoudt. Daar betaal je dan toch gewoon een huishoudster voor?

Hij wil voor z’n dertigste kinderen (dat zeggen die Temptation Island-tokkies ook altijd) en wil z’n kinderen niet naar een school sturen. Oké…. Dat zou voor mij echt reden zijn voor een goed gesprek.
pi_210229392
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 19:46 schreef Fascination het volgende:
Lol, die conservatieve en vreemde denkbeelden van Joy. Hij wil een grote ondernemer zijn ( _O- ) en dan een zorgzame vrouw vinden die het huis onderhoudt. Daar betaal je dan toch gewoon een huishoudster voor?

Hij wil voor z’n dertigste kinderen (dat zeggen die Temptation Island-tokkies ook altijd) en wil z’n kinderen niet naar een school sturen. Oké…. Dat zou voor mij echt reden zijn voor een goed gesprek.
Een goed gesprek krijg je toch niet. Het is een lege omhulsel van een mens. Alleen maar van die citaten en oneliners.
pi_210229424
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 19:53 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
Een goed gesprek krijg je toch niet. Het is een lege omhulsel van een mens. Alleen maar van die citaten en oneliners.
Jemig ja, hij heeft de leeftijd van mijn zonen, maar ik dank Got op de blote knieen dat die zo meer met beide poten op de aarde staan dan deze zweefkees. :O
pi_210230104
Waarom moet Petri nou weer expliciet zeggen dat ze Thomas fysiek niet aantrekkelijk vindt. Zo bot. Zo is zo hatelijk en negatief en heeft dat zelf denk ik niet door of vindt dat ze het recht heeft dat te zijn.
  woensdag 9 augustus 2023 @ 22:04:20 #242
28167 matthijst
pi_210231596
Martijn eindelijk de toko een dagje dicht. Moet ie opeens sociaal gaan doen.
Lijkt een redelijke klik met Tamara.
Heftig verhaal van die Tamara, Martijn reageert erop alsof ze dacht dat ze HIV had maar toch schoon blijkt.

Petri heeft d'r eerste irritatie. Goh, verrassend. "Hij zat te dichtbij" :')
Voortaan moet hij schriftelijk aanvragen wanneer hij binnen 20cm van dr op de bank wil zitten.
Ook zo lomp en vaag dat ze steeds zegt dat ze die toko in d'r eentje wil blijven runnen. Alsof dr in dat kutdorp baantjes voor het oprapen liggen.
Ze vindt 'm niet aantrekkelijk, maar ze heeft 'm zelf uitgekozen. Wat een gestoord wijf joh :?
Wegwezen bij dat mens man.

Leendert trapt dat afgekeurde zangeresje van Andre Rieu eruit. "Met z'n grafstem" _O-
Kan hij z'n dochter weer gaan bellen. De kneus. En Thalia. Die hopelijk opneemt en zegt dat ze even druk is. Terwijl er op de achtergrond een man aan d'r vraagt of ze "terug naar bed komt, schatje" >:)

Joy die in Dani zomaar een hippie heeft gevonden die op zn berg mag komen wonen. Dani: "hij is heel lief, en zorgzaam. Wat ik ook wel in een man zoek. Maar die verrekte puistenkop...."
  woensdag 9 augustus 2023 @ 22:16:20 #243
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210231699
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 20:36 schreef Fascination het volgende:
Waarom moet Petri nou weer expliciet zeggen dat ze Thomas fysiek niet aantrekkelijk vindt. Zo bot. Zo is zo hatelijk en negatief en heeft dat zelf denk ik niet door of vindt dat ze het recht heeft dat te zijn.
Ik vind het vooral fascinerend dat ze die mannen elke keer aan een kruisverhoor onderwerpt en dan klaagt dat ze niks terugvragen.

Een ondervraging is geen tweegesprek, en ze zegt zelf dat ze dit bij alle mannen heeft.

Ik verbaas me erover dat je dan niet een kleine opleving hebt 'misschien moet ik het gesprek dan anders insteken als ik andere resultaten wil'
Laffe huichelaar
pi_210231722
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 22:04 schreef matthijst het volgende:
Martijn eindelijk de toko een dagje dicht. Moet ie opeens sociaal gaan doen.
Lijkt een redelijke klik met Tamara.
Heftig verhaal van die Tamara, Martijn reageert erop alsof ze dacht dat ze HIV had maar toch schoon blijkt.

Hahah :D

Ja ondanks z’n reactie denk ik wel dat een liefde bij hun potentie heeft
pi_210233663
quote:
Het is een verzuurde vrouw. Daar moet je als man met een boog omheen lopen. Je hebt op die leeftijd niet veel keus meer. Zij moet beseffen dat ze een ouwe tang is en niet in de markt zit om een adonis aan de haak te slaan.

Ik denk dat ze een narcist is, die zich te goed voelt voor heel veel mensen. Misschien was het in haar jongere jaren een knappe vrouw, ze moet beseffen dat die gloriedagen ver achter haar liggen.
pi_210233709
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 22:16 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ik vind het vooral fascinerend dat ze die mannen elke keer aan een kruisverhoor onderwerpt en dan klaagt dat ze niks terugvragen.

Een ondervraging is geen tweegesprek, en ze zegt zelf dat ze dit bij alle mannen heeft.

Ik verbaas me erover dat je dan niet een kleine opleving hebt 'misschien moet ik het gesprek dan anders insteken als ik andere resultaten wil'
Ja, als mannen zich “moed moeten indrinken” bij een gesprek met jou, dan zou ik me ook achter mijn oren gaan krabben.
Die boze blik ook steeds.
pi_210233733
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 22:19 schreef Nagelslak het volgende:

[..]

Ja ondanks z’n reactie denk ik wel dat een liefde bij hun potentie heeft
Well, that escalated quickly.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 08:35:19 #248
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210233758
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 08:20 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Het is een verzuurde vrouw. Daar moet je als man met een boog omheen lopen. Je hebt op die leeftijd niet veel keus meer. Zij moet beseffen dat ze een ouwe tang is en niet in de markt zit om een adonis aan de haak te slaan.

Ik denk dat ze een narcist is, die zich te goed voelt voor heel veel mensen. Misschien was het in haar jongere jaren een knappe vrouw, ze moet beseffen dat die gloriedagen ver achter haar liggen.
Zij verwacht een succesvolle zakenman die lijkt op George Clooney die in Frankrijk bij haar komt wonen. Zich vooral niet met de B&B bemoeit. Alles voor haar opgeeft. En zelf maar wat gaat doen daar in de middle of nowhere :')
pi_210233777
Ik ben wel klaar met die vrouw. Je moet stil zijn!! Zelfs na hoesten krijg je afkeurende blikken.

Maar goed; de ICT-er vindt het nog allemaal prima . Een soort Olof ofzo.

[ Bericht 3% gewijzigd door lily op 10-08-2023 08:45:40 ]
  donderdag 10 augustus 2023 @ 08:43:43 #250
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210233798
Wat mij bij blijft is hoe dramatisch Petri AU AU AU begon te schreeuwen toen ze met haar voet achter het touwtje van de trap bleef hangen. Wtf :X
pi_210233938
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 08:43 schreef Quoi het volgende:
Wat mij bij blijft is hoe dramatisch Petri AU AU AU begon te schreeuwen toen ze met haar voet achter het touwtje van de trap bleef hangen. Wtf :X
Ja :D
pi_210233971
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 08:39 schreef lily het volgende:
Ik ben wel klaar met die vrouw. Je moet stil zijn!! Zelfs na hoesten krijg je afkeurende blikken.

Maar goed; de ICT-er vindt het nog allemaal prima . Een soort Olof ofzo.
Vergeet niet dat dergelijke mannen ook niet omkomen in pussy. Dikkig op leeftijd. Die dating pool ziet er niet best uit.
pi_210234162
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 09:09 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Vergeet niet dat dergelijke mannen ook niet omkomen in pussy. Dikkig op leeftijd. Die dating pool ziet er niet best uit.
Jij bent echt bang om oud te worden hè? _O-
pi_210234170
Maar wat een raar gedoe in Thailand. Wat gebeurde daar nou? Wat een botte hork is dat.
pi_210234291
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 09:28 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Jij bent echt bang om oud te worden hè? _O-
Nee hoor. Ik zorg (heel) goed voor mijzelf. ;)
pi_210235137
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 09:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar wat een raar gedoe in Thailand. Wat gebeurde daar nou? Wat een botte hork is dat.
Ja, heel vreemd.
Hij viel erover dat ze op het eind van de dag stil was en niet blij. Ze gaf aan dat ze moe was en honger had. En toen ineens gedoe, ruzie en weg :?
  donderdag 10 augustus 2023 @ 11:52:59 #257
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210235659
Ik vind de hele situatie op mount joy de afgelopen dagen, inclusief partnerruil, tegen het ziekelijke aan.

Bijna even sekteachtig als de psychopathische Walter
Laffe huichelaar
pi_210236170
Mensen, ik heb geen videoland maar zag las ergens een soort spoiler dat een dame van joy er vandoor gaat met een vriend van hem. Welke dame is dat😇 nu wil ik graag weten ook.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 12:41:19 #259
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210236256
Sja, dan weten wij nu wie dat is :D
pi_210236673
Ik zag Anne op bezoek bij Leendert voorbij komen op het internet :D _O- Was vast al eerder voorbij gekomen hier.

https://www.rtlboulevard.(...)endert-bezoek-belgie
pi_210236719
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 12:41 schreef Quoi het volgende:
Sja, dan weten wij nu wie dat is :D
Volgens mij is hij nog met Dani.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 13:33:51 #262
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210236774
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:27 schreef alpeko het volgende:

[..]
Volgens mij is hij nog met Dani.
Met 'de dame van Joy' wordt die andere bedoeld, die samen met Dani aan kwam.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 13:33:51 #263
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210236775
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:22 schreef alpeko het volgende:
Ik zag Anne op bezoek bij Leendert voorbij komen op het internet :D _O- Was vast al eerder voorbij gekomen hier.

https://www.rtlboulevard.(...)endert-bezoek-belgie
Ik blijf het altijd een beetje apart vinden dat de kandidaten en deelnemers na zo'n seizoen bij elkaar op visite gaan. Maar zij hebben misschien al wel wat bijeenkomsten ed. samen gehad vanuit de productie, dus kennen elkaar en het schept een band natuurlijk, in hetzelfde schuitje zitten.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_210236845
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 12:33 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Mensen, ik heb geen videoland maar zag las ergens een soort spoiler dat een dame van joy er vandoor gaat met een vriend van hem. Welke dame is dat😇 nu wil ik graag weten ook.
Elise, de donkerharige.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 14:01:43 #265
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210237077
Zijn jullie vooruitkijkers al nabij de laatste aflevering eigenlijk? En wat is dan nu ongeveer de tussenstand bij iedereen?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_210237305
We zijn nu bij aflevering 29 van de 37.

Martijn zit momenteel alleen.
Bram nog met 3 maar heeft tegen Suus wel gezegd dat ze toch te jong is.
Petri zit met Thomas (die ze wel leuk vindt maar niet aantrekkelijk).
Marian zit met 3 heren: Olof, Ed en Tom. Er gebeurt daar niet zoveel eigenlijk.
Joy heeft voor Dani gekozen. Esra en Babette zijn weg. Elise wilde gaan maar viel ineens voor een vriend van Joy.
Walter is aan het mokken. Er zijn nog 2 dames; Corina de heks en Alexandra (stom mens). Gaat het niet worden.
Debbie hebben we al even niet gezien. Volgens mij is alleen Paul er nu maar er komt morgen een andere (zag ik in het voorstukje).
Oh, Leendert; heeft zijn laatste dame de deur gewezen (heel vriendelijk hoor). Zit nu alleen. Geen idee of daar nog wat binnenkomt.
pi_210237348
Martin wel met de domste reden om iemand weg te sturen haha. Die gast heeft bindingsangst denk ik?
  donderdag 10 augustus 2023 @ 14:37:29 #268
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210237447
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:20 schreef lily het volgende:
We zijn nu bij aflevering 29 van de 37.

Martijn zit momenteel alleen.
Bram nog met 3 maar heeft tegen Suus wel gezegd dat ze toch te jong is.
Petri zit met Thomas (die ze wel leuk vindt maar niet aantrekkelijk).
Marian zit met 3 heren: Olof, Ed en Tom. Er gebeurt daar niet zoveel eigenlijk.
Joy heeft voor Dani gekozen. Esra en Babette zijn weg. Elise wilde gaan maar viel ineens voor een vriend van Joy.
Walter is aan het mokken. Er zijn nog 2 dames; Corina de heks en Alexandra (stom mens). Gaat het niet worden.
Debbie hebben we al even niet gezien. Volgens mij is alleen Paul er nu maar er komt morgen een andere (zag ik in het voorstukje).
Oh, Leendert; heeft zijn laatste dame de deur gewezen (heel vriendelijk hoor). Zit nu alleen. Geen idee of daar nog wat binnenkomt.
Dank voor de update! Wat gebeurt er dan toch bij sommigen juist weer weinig (voor de kijker althans).
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 10 augustus 2023 @ 14:42:58 #269
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210237492
Martijn alweer alleen? :o
Heb vandaag nog niet gezien, maar dat leek toch minstens een beetje veelbelovend daar.
pi_210237493
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Martin wel met de domste reden om iemand weg te sturen haha. Die gast heeft bindingsangst denk ik?
Waar had Martijn in hemelsnaam last van? Echt heel vreemd, dramaqueen gedrag en het zelfs na afloop niet je fout kunnen inzien. Ook zonder afscheid te nemen Tamara laten gaan. Echt onbeschoft.
pi_210237501
quote:
Ik vraag me af of ze met hoe ze nu in de wedstrijd staat überhaupt iemand aantrekkelijk kan vinden.

Voor mij persoonlijk zit fysieke aantrekkingskracht ook grotendeels in de onderlinge interactie. Met zo'n reactie als die van Petri sla je eventuele potentie mi ook meteen dood. Duidelijk en eerlijk zijn kan ook op een andere manier. Hoe je de waarheid onder woorden brengt doet er toe.
pi_210237945
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:44 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ik vraag me af of ze met hoe ze nu in de wedstrijd staat überhaupt iemand aantrekkelijk kan vinden.

Voor mij persoonlijk zit fysieke aantrekkingskracht ook grotendeels in de onderlinge interactie. Met zo'n reactie als die van Petri sla je eventuele potentie mi ook meteen dood. Duidelijk en eerlijk zijn kan ook op een andere manier. Hoe je de waarheid onder woorden brengt doet er toe.
Ik snap haar ook niet helemaal, waarom stelt ze eerst zelf de vraag aan Thomas of hij haar aantrekkelijk vindt? Ik vermoed zelfs dat Thomas uit een soort beleefdheidsvorm daar positief op reageerde. Ze leek zelfs verbaasd na zijn antwoord, haha. Bovendien kan Thomas het ook figuurlijk bedoelen, aantrekkelijk in de zin van een leuk mens en niet een topmodel. :D
pi_210237974
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 15:26 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik snap haar ook niet helemaal, waarom stelt ze eerst zelf de vraag aan Thomas of hij haar aantrekkelijk vindt? Ik vermoed zelfs dat Thomas uit een soort beleefdheidsvorm daar positief op reageerde. Ze leek zelfs verbaasd na zijn antwoord, haha. Bovendien kan Thomas het ook figuurlijk bedoelen, aantrekkelijk in de zin van een leuk mens en niet een topmodel. :D
Ze is ook niet echt aantrekkelijk. Het is de typische Nederlandse vrouw met kortpittig kapsel.
pi_210238000
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 15:28 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ze is ook niet echt aantrekkelijk. Het is de typische Nederlandse vrouw met kortpittig kapsel.
Ik vind haar ook niet lelijk en haar kapsel best wel leuk (ik heb een ander beeld bij kort en pittig).
pi_210238023
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:44 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Gewoon een zuurpruim. Is helemaal niet op zoek naar liefde. En vervolgens weer zielig doen zeker. Denk dat ze gewoon wat promotie voor haar b&b wil.
pi_210238046
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 15:33 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
Gewoon een zuurpruim. Is helemaal niet op zoek naar liefde. En vervolgens weer zielig doen zeker. Denk dat ze gewoon wat promotie voor haar b&b wil.
Dan heeft ze wel pech, want er is zo gesneden in de beelden dat het nu bijna anti-reclame is. _O-
pi_210238094
quote:

[..]
Als bijna-Rotterdammer, toppertje dit. Zie de humor er van in, hard gelachen.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 15:58:45 #278
28167 matthijst
pi_210238237
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 15:26 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik snap haar ook niet helemaal, waarom stelt ze eerst zelf de vraag aan Thomas of hij haar aantrekkelijk vindt? Ik vermoed zelfs dat Thomas uit een soort beleefdheidsvorm daar positief op reageerde.
Waarom vraag je dat ueberhaupt.
Heel apart, nog nooit gehoord dat iemand dat aan een ander vraagt.
En helemaal onnozel aangezien hij zichzelf heeft aangemeld. Hij zal niet op een gedrocht schrijven (naja, een beetje maar smaken verschillen).
pi_210238273
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 15:58 schreef matthijst het volgende:

[..]
Zodat zij meteen een ingang heeft om aan te geven dat ze hem iig niet aantrekkelijk vindt.
pi_210238405
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 15:58 schreef matthijst het volgende:

[..]
Heel apart, nog nooit gehoord dat iemand dat aan een ander vraagt.
En helemaal onnozel aangezien hij zichzelf heeft aangemeld. Hij zal niet op een gedrocht schrijven (naja, een beetje maar smaken verschillen).
Hahaha, ja, zo'n rare directe vraag ook.
pi_210238643
Hoe die Martijn ook steeds op zijn stoel draaide toen Tamara weg ging, zodat hij met zijn rug naar haar toe bleef zitten. Lekker puberaal wel.
pi_210238904
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 16:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoe die Martijn ook steeds op zijn stoel draaide toen Tamara weg ging, zodat hij met zijn rug naar haar toe bleef zitten. Lekker puberaal wel.
vanaf het begin al meteen het idee dat ie geen match is met wie dan ook, chagerijnige zweethond vooral. Echt wtf :')
pi_210239405
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:11 schreef Malavita het volgende:

[..]
vanaf het begin al meteen het idee dat ie geen match is met wie dan ook, chagerijnige zweethond vooral. Echt wtf :')
Op mij komt ie over als een enorm gefrustreerde zwetende zuiplap met post traumatische (ongeluk en liefdesverdriet) gedoetjes.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 18:16:19 #284
28167 matthijst
pi_210239440
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 16:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoe laat staan die nw eps erop?
Dacht dat dit voorstukje van gisteren was en je vanavond rond 20:30 weer 1 kon kijken.
Of loop ik dr 1 achter.
pi_210239444
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 18:11 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Op mij komt ie over als een enorm gefrustreerde zwetende zuiplap met post traumatische (ongeluk en liefdesverdriet) gedoetjes.
iig ver vanaf blijven
pi_210239465
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 18:16 schreef Malavita het volgende:

[..]
iig ver vanaf blijven
Brrrr ja, met zijn bonnetjes.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 18:32:33 #287
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210239561
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 15:42 schreef TomDooley het volgende:

[..]
@KingRoland hoe kijk jij hiernaar nu je ook bijna-Rotterdammer bent
Laffe huichelaar
pi_210239591
quote:

[..]
@Caland @Wereldgozer @Erasmus
graag op anoniem
pi_210239593
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 18:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]
@:kingroland hoe kijk jij hiernaar nu je ook bijna-Rotterdammer bent
Doorgestuurd naar oed-rotterdammers
graag op anoniem
pi_210239627
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 08:31 schreef lily het volgende:

[..]
Well, that escalated quickly.
Ik neem terug wat ik zei 🙊
pi_210239711
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 18:16 schreef matthijst het volgende:

[..]
Hoe laat staan die nw eps erop?
Dacht dat dit voorstukje van gisteren was en je vanavond rond 20:30 weer 1 kon kijken.
Of loop ik dr 1 achter.
Direct na 12.00 uur middernacht. Soms kijk ik ze dan of de volgende dag en ja, hooked, uh, verslaafd :o
pi_210239800
Hier ook. Ik kijk alleen; iedere ochtend rond 6:00.
Ik heb nu vakantie en dan kijk ik iets later :+
  Official ESF Kreviewer donderdag 10 augustus 2023 @ 19:03:48 #293
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210239834
Joy heeft de diepte van een kinderzwembadje.
Zij heeft extensions.

Thailand meneer kan niet met emoties omgaan, echt extreem onbeleefd om zo afscheid te nemen. Zij had helemaal gelijk, je nodigt ze zelf uit, Martijn. Dan moet je tijd maken.

Petri wordt niet verliefd op holle Bolle Gijs.
pi_210239979
Die Anna bij Bram is ook een irritatie factor. Met die eeuwige smile :r
pi_210239987
Martijn heeft een dagje tijd gemaakt voor Tamara. Maar de hele dag niets gegeten?
Vervolgens komen ze laat thuis aan en wordt ze de straat op gestuurd om alleen ergens wat te gaan eten. Rare gast
  Official ESF Kreviewer donderdag 10 augustus 2023 @ 19:16:29 #296
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210240046
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 19:12 schreef Soury het volgende:
Die Anna bij Bram is ook een irritatie factor. Met die eeuwige smile :r
Ik vind Anna wel leuk. Ik hou wel van dat licht awkward. Zou wel geschoren oksels eisen.
Is de trouwens half Duits ofzo? Dat accent komt vast niet van twee jaar in Zweden wonen.
pi_210240119
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 19:16 schreef Kreator het volgende:

[..]
Ik vind Anna wel leuk. Ik hou wel van dat licht awkward. Zou wel geschoren oksels eisen.
Is de trouwens half Duits ofzo? Dat accent komt vast niet van twee jaar in Zweden wonen.
Ik zou er niet tegen kunnen net als die blonde bij Joy overal om lachen gieren brullen en alles is schattig. :')
pi_210240123
quote:

[..]
Wat is een bijna-Rotterdammer eigenlijk? Woon je dan in Barendrecht?
  donderdag 10 augustus 2023 @ 19:23:45 #299
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210240167
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 19:21 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik zou er niet tegen kunnen net als die blonde bij Joy overal om lachen gieren brullen en alles is schattig. :')
Wie wel :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210240347
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 19:23 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Wie wel :+
Kreator :D
  donderdag 10 augustus 2023 @ 19:40:44 #301
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210240361
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 19:16 schreef Kreator het volgende:

[..]
Vind haar ook schattig, maar niet zo schattig dat ik ernaast kom liggen op de grond

Ik maak geen nieuwe
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')