abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210061587
en gaan

[ Bericht 85% gewijzigd door Soury op 27-07-2023 20:01:58 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_210061842
Jammer dat Thalia weg is die was wel vuurwerk
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 28 juli 2023 @ 00:06:31 #3
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_210064591
Jammer idd, vage actie van Leendert.
Die blijft alleen achter en moet straks bij Thalia slijmen of ze terug wil komen.

Die tulbandvriend van Bram zegt gewoon dat ie ze niks vindt omdat ie Bram voor zichzelf wil houden. Gay.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_210064661
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juli 2023 19:52 schreef Kreator het volgende:

[..]
Niet neuken is wegwezen. Nu heeft ie nog kans bij andere vrouwen.
Terecht ook.
Stap voor stap doei. Dat zinnetje zie ik haar nog vaak herhalen.. eerst een ring eisen, maar eigenlijk eerst nog een auto voor de ring er mag komen etc. Stap voor stap Leendert, maar ondertussen hem wel ophitsen.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 01:39:39 #5
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_210064796
Ik zie Thalia niet meer terugkomen, dat laat haar trots niet toe , die denkt : zak er maar lekker in >:)
pi_210064883
@Ang3l

Die gezichtsuitdrukkingen, de make up, maar vooral haar ogen, ik denk dat iedereen wel ziet dat die vrouw al heel wat mannenworst heeft gezien en gehad in haar leven. Alles aan die vrouw straalt gewoon een afgelikte boterham uit. En Leendert die al jaren niet meer met een vrouw is geweest en al zeker niet met een dansende sensuele Colombiaanse is als een kat bij de melk zetten. Die werd duidelijk helemaal wild van zoveel latina sexualiteit in zn huis, die ogen van die Leendert tolden helemaal rond in hun kas van opwinding in die aflevering toen ze begon te dansen, het kwijl kwam letterlijk uit zijn mond toen die die kamer binnenliep waar ze aan het dansen was. Daarom was die ook zo enorm gefrustreerd toen die merkte dat ze niet meteen aan zn lusten wilde toegeven, zijn verwachtingen waren als een alcoholverslaafde die net de sleutel van de plaatselijke slijterij had gekregen. Zo’n Thalia is veel te dominant voor zo’n sociaal gemankeerde oudere softe Nederlandse man als Leendert die al een lange tijd niet meer met een vrouw is geweest, die pakt hem volledig in en trekt hem financieel volledig leeg. Wat dat betreft is het een geluk bij een ongeluk dat die niet meteen zijn zin kreeg, dat gaat hem heel veel toekomstig drama voorkomen.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 09:54:21 #7
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210066138
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 03:27 schreef Eagles89 het volgende:
@:Ang3l

Die gezichtsuitdrukkingen, de make up, maar vooral haar ogen, ik denk dat iedereen wel ziet dat die vrouw al heel wat mannenworst heeft gezien en gehad in haar leven. Alles aan die vrouw straalt gewoon een afgelikte boterham uit. En Leendert die al jaren niet meer met een vrouw is geweest en al zeker niet met een dansende sensuele Colombiaanse is als een kat bij de melk zetten. Die werd duidelijk helemaal wild van zoveel latina sexualiteit in zn huis, die ogen van die Leendert tolden helemaal rond in hun kas van opwinding in die aflevering toen ze begon te dansen, het kwijl kwam letterlijk uit zijn mond toen die die kamer binnenliep waar ze aan het dansen was. Daarom was die ook zo enorm gefrustreerd toen die merkte dat ze niet meteen aan zn lusten wilde toegeven, zijn verwachtingen waren als een alcoholverslaafde die net de sleutel van de plaatselijke slijterij had gekregen. Zo’n Thalia is veel te dominant voor zo’n sociaal gemankeerde oudere softe Nederlandse man als Leendert die al een lange tijd niet meer met een vrouw is geweest, die pakt hem volledig in en trekt hem financieel volledig leeg. Wat dat betreft is het een geluk bij een ongeluk dat die niet meteen zijn zin kreeg, dat gaat hem heel veel toekomstig drama voorkomen.
Ik kan het eens zijn met sommige zaken, maar ik vind er een anatal erg schadelijke statements inzitten:

1. Dat iemand met make-up etc een slet zou zijn. En dan nog. Slutshaming.
2. Dat blijven aannemen dat ze die man wel ff financieel leeg zal trekken. Waarom zou je dat denken?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 10:09:38 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210066297
Ik vind Bram écht een irritant ventje. Lekker zelfstandig en vrijgevochten doen, maar het is in zijn gedragingen in alles nog een klein kind. Bot en egocentrisch gedrag verslijten als 'eerlijk' en 'direct' is ook altijd een weggevertje.

Commentaar op de Engelse termen terwijl hij ze zelf ook links en rechts rondstrooit, klagen dat je merkt dat ze wel erg jong is, terwijl je je zelf nog erg kinds bent.

Naar Zweden in de wildernis om je eigen gebrek aan emotionele ontwikkeling te verbergen.
Laffe huichelaar
  vrijdag 28 juli 2023 @ 10:09:53 #9
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210066299
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 09:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik kan het eens zijn met sommige zaken, maar ik vind er een anatal erg schadelijke statements inzitten:

2. Dat blijven aannemen dat ze die man wel ff financieel leeg zal trekken. Waarom zou je dat denken?
Niet happen op de incel
Laffe huichelaar
  vrijdag 28 juli 2023 @ 10:13:22 #10
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210066329
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 10:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Niet happen op de incel
Ja ja, ik weet 't :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 10:14:56 #11
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210066347
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 00:06 schreef matthijst het volgende:
Jammer idd, vage actie van Leendert.
Die blijft alleen achter en moet straks bij Thalia slijmen of ze terug wil komen.

Die tulbandvriend van Bram zegt gewoon dat ie ze niks vindt omdat ie Bram voor zichzelf wil houden. Gay.
Ik begrijp de keuze wel eerlijk gezegd, ik hoor hier iedereen 'niet neuken is wegwezen', maar in zijn uitleg hoor ik juist het tegenovergestelde eigenlijk.

Klinkt als iemand die beseft dat het wat te snel gaat. Fysiek en emotioneel. Ze gedragen zich alsof ze al een setje zijn. Er komen nog vrouwen, die moeten ook de kans krijgen en die kan je beter niet laten komen als Thalia er is.

Ik denk dat hij die vrouwen ook een kans wil geven en dan wil kijken wat hij wil. Dat kan heel goed Thalia zijn, maar met Thalia kan hij die vrouwen beter meteen weer wegsturen. Je kan het niet maken die vrouwen te laten komen terwijl een van de dames al doet of ze zijn vriendin is en er al woont.
Laffe huichelaar
  vrijdag 28 juli 2023 @ 10:17:21 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210066373
Zelf zou ik hem niet maken. Als er iemand is waar je je goed bij voelt, dan pak je die kans gewoon aan, maar ik heb het idee dat hij alles een eerlijke kans wil geven en juist niet denkt 'niet neuken is wegwezen'

Het vermoeden bestaan ook wel dat dat soort dingen telkens in de late avond gebeuren wanneer er al veel drank in het spel is. Dan gaan ze samen naar bed en heeft zij halverwege spijt en gaat in haar eigen bed verder slapen. Dan wil hij er als een ouwe geilneef op en heeft hij later spijt.
Laffe huichelaar
  vrijdag 28 juli 2023 @ 10:20:37 #13
28167 matthijst
pi_210066411
Mja zou kunnen idd.
Zou dan zelf ook denken: cancel de rest maar, als ie 't met Thalia ziet zitten.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 10:24:32 #14
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210066462
Geile avondjes in de Ardennen in een warme hottub. Keurige keuze van Leendert om deze "hard to get" spelende latina weg te sturen.

[ Bericht 25% gewijzigd door MadMaster op 28-07-2023 13:07:28 ]
pi_210066771
quote:

[..]

Leendert wilde juist dat de vrouwen al vrij snel alles voor hem op zouden geven wat ze hebben opgebouwd in NL. Daarom is Jorien ook vertrokken.
pi_210066775
Eigenlijk snap ik Leendert wel. Hij ziet die Thalia nog niet echt als levenspartner maar merkt wel dat die combi alle nieuwe vrouwen wegdrukt. Dus wil die ff kijken hoe dat zit als zij er niet bij is.

Vind dat wel een goede keuze van hem. En als ze niet meer wilt terugkomen heb je dat toch ook direct al voor jezelf uitgedokterd, twee vliegen in 1 klap.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_210068120
Dacht even dat die Thalia in Thailand kwam aanlopen zo op afstand, maar het was toch die gelovige Indo. Kan nog leuk worden.
Die Leendert was zo hitsig als de pest, die wilde er natuurlijk overheen bij Thalia maar daar trapt ze niet in. Benieuwd of we die nog terug gaan zien.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210068345
Haha Leendert is een sneu ventje hoor. Hoe lang was Thalia daar nou? Een weekje? En dan verwachten dat ze meteen seks met je heefy met je behoeftes. 😂
En wegsturen als ze aangeeft daarin grenzen te hebben.

Beter gaat hij niet kunnen krijgen.
pi_210068752
Die Suus is me er ook 1 hoor met haar standaard jeukwoordjes: chill, sick, cool telkens. Beetje studentikoos meisje. Denk overigens dat hij van allebei afscheid gaat nemen uiteindelijk....
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! vrijdag 28 juli 2023 @ 13:37:44 #20
367000 roos94
pi_210068935
Dat gebit van die nieuwe bij Martijn. Godsklere.. :N
pi_210069361
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 13:37 schreef roos94 het volgende:
Martijn die klaagt over alles. Nu dat die nieuwe tattoos en piercings heeft. Wat is die vent toch een hork. Wat zit daarachter? Niemand lijkt goed genoeg voor hem. Die man moet echt even een reality check krijgen.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 14:08:39 #22
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210069364
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 13:37 schreef roos94 het volgende:
Ik vind het überhaupt het seizoen van de bijzondere gebitten. In velerlei opzicht.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_210070582
quote:

[..]

Jij denkt dat een sociaal sterke vlotte Colombiaanse temperamentvolle vrouw oprecht gecharmeerd is van de looks en autistische trekjes van een al jaren eenzame Leendert?
En jij gelooft ook nog in sprookjes zeker? Zo naïef kun je toch niet zijn? De enige reden dat zulke vrouwen geïnteresseerd zijn is vanwege de recources van die man. Ik kan je verhalen te over vertellen, van Zuid Amerikaanse vrouwen met wat minder goed uitziende/sociaal beperktere Nederlandse mannen. En de afloop. Betreft de make up, vrouwen van makkelijkere zeden hebben een grotere kans op het dragen van bepaalde make up ja, het is misschien wat generaliserend maar gemiddeld genomen in mijn beleving gewoon waar.
pi_210070592
Die personal assistent bij Marian had gewoon een halsband om _O- En niet van die keffer die daar rondloopt.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 15:58:04 #25
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210070655
Martijn kan beter voor een thaise ladyboy gaan.

Bram zoekt puberliefde.
pi_210071087
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 10:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Niet happen op de incel
Dit is nu al de tweede keer dat je dit hebt getikt, maar mag diegene dat misschien ook nog zelf bepalen? Of ben jij hier het moreel geweten van Fok? Die als een soort vader over zn Fok kinderen waakt? Laat anderen met rust aub, ik reageer ook niet op dat geklets van jou, maar ik zal anderen niet vertellen of ze daar wel/niet op moeten reageren.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 17:45:56 #27
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210071945
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 16:40 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Dit is nu al de tweede keer dat je dit hebt getikt, maar mag diegene dat misschien ook nog zelf bepalen? Of ben jij hier het moreel geweten van Fok? Die als een soort vader over zn Fok kinderen waakt? Laat anderen met rust aub, ik reageer ook niet op dat geklets van jou, maar ik zal anderen niet vertellen of ze daar wel/niet op moeten reageren.
Ik leg niemand iets op dus iedereen mag alles zelf bepalen. Als ik iemand lees die serieus ingaat op je gekwets, geef ik als advies niet te happen.

Daar mag je van alles van vinden, je mag het zelfs moreel geleuter vinden of vaderlijk, maar ik val niemand lastig. Als ik de reactie lees van degene op wie ik reageer, krijg ik ook niet het idee dat hij liever met rust gelaten wordt?
Laffe huichelaar
pi_210072217
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 17:45 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ik leg niemand iets op dus iedereen mag alles zelf bepalen. Als ik iemand lees die serieus ingaat op je gekwets, geef ik als advies niet te happen.

Daar mag je van alles van vinden, je mag het zelfs moreel geleuter vinden of vaderlijk, maar ik val niemand lastig. Als ik de reactie lees van degene op wie ik reageer, krijg ik ook niet het idee dat hij liever met rust gelaten wordt?
Laat iedereen dan zijn mening geven ipv incel te roeptoeteren.
pi_210072426
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 15:50 schreef Soury het volgende:
Die personal assistent bij Marian had gewoon een halsband om _O- En niet van die keffer die daar rondloopt.
En dat is niet de eerste keer. Zo benieuwd wat daar achter zit.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_210072546
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 18:16 schreef Lief17 het volgende:

[..]
Oh viel me nu pas op. Nou ja Marian voert hem zo nu en dan :D
  vrijdag 28 juli 2023 @ 18:22:18 #31
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210072549
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 18:16 schreef Lief17 het volgende:

[..]
BDSM
pi_210072571
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 18:22 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
BDSM
Ja dat vermoed ik ook. Maar daar verwacht je dan weer een stoerdere halsband bij dan deze haha.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_210072646
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 18:23 schreef Lief17 het volgende:

[..]
Ja dat vermoed ik ook. Maar daar verwacht je dan weer een stoerdere halsband bij dan deze haha.
Marian klikt er soms een riem aan :P
pi_210073906
Dus die dikke in Thailand voelt zich rot en die vrouw probeert hem nog een goed gevoel te geven nadat ze niet eens nog een middag mag blijven na 1 nacht daar.
Ik kan niet eens een passend woord voor hem verzinnen. *shooketh
Go hard or go home
  vrijdag 28 juli 2023 @ 21:57:52 #35
28167 matthijst
pi_210075098
Haha. Silvana bij die dikke, tattoos in d'r nek, piercing in d'r lip.
Ff niet opgelet bij de selectie :D
Hopelijk heeft ze d'r een vakantie aan vastgeplakt.
Hele collectie fake Vuitton. Of rare prioriteiten: mist minstens 6 tanden.

Die nieuwe van Leendert wil al omdraaien voordat ze er is.
Dat ie zich verspreekt en het over Thalia heeft :')
Leendert trekt zich elke avond af, denkend aan Thalia.

Bram kleedt zich netjes aan.
Nog steeds een zwerver, vieze broek, vieze schoenen _O-
pi_210076277
Niesje is net zo'n vrouw als die voorgaande. Thalia was de vreemde eend in de bijt. Gaat hem ook niet worden. Die Indo of Molukker bij Martijn was ook goed verhaal, lekker kort. Onbegrijpelijk. Dacht dat Diana ook wel zou vertrekken, waarom zij er nog is, is me een raadsel. Dacht dat hij van haar ook al afscheid had genomen. Die Martijn wil helemaal geen vriendin. Even leuk op TV maar ik zie niet in waarom het bij gaat lukken. Denk dat hij al aardig door de voorraad vrouwen heen is.
Maandag spannende aflevering zo aan het voorstukje te zien met die Ingrid...
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 29 juli 2023 @ 08:59:50 #37
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210077530
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 17:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Laat iedereen dan zijn mening geven ipv incel te roeptoeteren.
Aja dus iedereen mag zijn mening geven, maar daar mag je dan vervolgens niks van vinden en al helemaal niet over posten.

Als de seksuele frustratie van zo'n triestige post afspat, raad ik iedereen aan daar maar niet verder op in te gaan. Als je niet wil dat mensen ook iets van je mening vinden, moet je niet op een discussieforum posten
Laffe huichelaar
pi_210077902
Ik moest wel hard lachen om Marian en hoe ze de cijfers gaf voor haar mannen.

“Ja, dat vind ik eigenlijk heel makkelijk: Ed 8, Olof 6, Gerry 2.” _O-
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_210078110
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 20:25 schreef Noek het volgende:
Dus die dikke in Thailand voelt zich rot en die vrouw probeert hem nog een goed gevoel te geven nadat ze niet eens nog een middag mag blijven na 1 nacht daar.
Ik kan niet eens een passend woord voor hem verzinnen. *shooketh
Ja, echt totaal geen aardige man. Ik vraag me af waar hij nou echt naar op zoek is. In geen van de vrouwen heeft hij echt interesse getoond.
pi_210079187
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 08:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Aja dus iedereen mag zijn mening geven, maar daar mag je dan vervolgens niks van vinden en al helemaal niet over posten.

Als de seksuele frustratie van zo'n triestige post afspat, raad ik iedereen aan daar maar niet verder op in te gaan. Als je niet wil dat mensen ook iets van je mening vinden, moet je niet op een discussieforum posten
Ok ieder z’n mening. Laten we om topic verder gaan want dit topic is veel te mooi.
pi_210079464
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 10:09 schreef Pruim het volgende:

[..]
Ja, echt totaal geen aardige man. Ik vraag me af waar hij nou echt naar op zoek is. In geen van de vrouwen heeft hij echt interesse getoond.
dit dekt het wel. Een nare vent is het, simpele ziel. Ook de minst leuke om te volgen wat mij betreft.
pi_210079749
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 10:09 schreef Pruim het volgende:

[..]
tjah zijn ook totaal niet zijn types als je verhalen van zn vrienden in NL mag geloven. Rare keuzes dan ook dat zij komen als je van slank en blond houdt.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_210079918
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 12:20 schreef Malavita het volgende:

[..]
dit dekt het wel. Een nare vent is het, simpele ziel. Ook de minst leuke om te volgen wat mij betreft.
We zien zijn huis ook nooit, zou hij niet stiekem al een Thaise hebben? Want hij lijkt totaal niet op zoek naar liefde, genegenheid etc.
Die 1e vrouw vond ik nog wel vermakelijk "Laat wat blijken" wordt hier thuis nog vaak geroepen :P
pi_210082029
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 18:23 schreef Lief17 het volgende:

[..]
Ergens gelezen dat het om de halsband van zijn overleden hond zou gaan. Beetje dubieus blijf ik het wel vinden.
pi_210082102
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 14:08 schreef Pruim het volgende:

[..]
Martijn die klaagt over alles. Nu dat die nieuwe tattoos en piercings heeft. Wat is die vent toch een hork. Wat zit daarachter? Niemand lijkt goed genoeg voor hem. Die man moet echt even een reality check krijgen.
Nou ja, als je een hekel aan tattoos en piercings hebt, dan weet je toch wel bij de eerste blik al dat het niks wordt? Toen ik haar zag dacht ik ook meteen ieuw... Ben wel benieuwd hoe haar voorstelfilmpje dan was. Misschien de eerste aflevering nog eens terug kijken.
pi_210082157
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 08:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Haha dus iedereen mag zn mening geven want we zitten hier volgens jou op een discussieforum, en als je er niet tegen kan moet je niet op een discussieforum zitten, maar ondertussen zeg je tegen anderen dat ze; níet op de mening van een ander moeten reageren hahaha. Wat spreekt jij jezelf volledig tegen zeg. De enige posts die op dit moment treurig zijn komen toch echt van jou. Ongelofelijk dat iemand met zulke kromme argumenten een moderator is hier.
pi_210082168
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 15:38 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Nou ja, als je een hekel aan tattoos en piercings hebt, dan weet je toch wel bij de eerste blik al dat het niks wordt? Toen ik haar zag dacht ik ook meteen ieuw... Ben wel benieuwd hoe haar voorstelfilmpje dan was. Misschien de eerste aflevering nog eens terug kijken.
Ik weet wel dat één van die dames een enorm filter hadden maar ik weet niet meer of het Martijn zijn schone was of Thalia :D Ik ga ook even terug kijken _O- Dat was dus die Sylvana geen tatoos of piercings te zien. :D aflevering 6 13:12

[ Bericht 4% gewijzigd door Soury op 29-07-2023 16:23:54 ]
pi_210082189
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 15:31 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ergens gelezen dat het om de halsband van zijn overleden hond zou gaan. Beetje dubieus blijf ik het wel vinden.
Oh dat is wel verklaarbaar maar toch wat gek.
pi_210083716
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 15:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik weet wel dat één van die dames een enorm filter hadden maar ik weet niet meer of het Martijn zijn schone was of Thalia :D Ik ga ook even terug kijken _O- Dat was dus die Sylvana geen tatoos of piercings te zien. :D aflevering 6 13:12
Ik dacht toen al: die heeft wat te verbergen. Is altijd zo met mensen die filters gebruiken. Maar dat waren vooral de tanden heb ik het idee.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_210083860
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 17:43 schreef Fascination het volgende:

[..]
Ik dacht toen al: die heeft wat te verbergen. Is altijd zo met mensen die filters gebruiken. Maar dat waren vooral de tanden heb ik het idee.
Onder andere
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')