abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210059999
☀️🌞
  donderdag 27 juli 2023 @ 17:42:58 #2
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210060007
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 17:21 schreef Myraela het volgende: Ik vind ze allemaal zo vrolijk. Het hartje zou normaal nog kunnen, maar zelfs die vind ik hier te vrolijk.
Het roosje 🌹
Toch vind ik dat ook niks
pi_210060056
Schouderkloppen graag. Mn hol door de regen naar buiten gesleept voor een wandeling toen de mailboxen zo schandalig leeg waren dat zelfs ik dat niet meer als excuus kon gebruiken om niet te gaan :')

Maar normaal gebruik ik daarvoor de regen, dus wel beetje trots.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210060070
Sterkte B!
En ik vind (als ik in mij omgeving kijk) actie ondernemen na 4,5 week al best netjes.
pi_210060074
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 17:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Schouderkloppen graag. Mn hol door de regen naar buiten gesleept voor een wandeling toen de mailboxen zo schandalig leeg waren dat zelfs ik dat niet meer als excuus kon gebruiken om niet te gaan :')

Maar normaal gebruik ik daarvoor de regen, dus wel beetje trots.
*O* ^O^
Ik deed ook een regen dansje loopje w/
pi_210060081
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2023 17:50 schreef Blues het volgende:

[..]
*O* ^O^
Ik deed ook een regen dansje loopje w/
Ook jij *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210060131
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2023 16:48 schreef Blues het volgende:
Vooral dat laatste heeft een week of 4,5 geduurd.
Maar ik ben zijn moeder niet dus als hij er zelf aan toe is moet ie aktie ondernemen..en soms laat ik dan wel wat opmerkingen hier en daar vallen die richting uit.
Wat dat betreft zijn wij precies hetzelfde. Wachten met je kop in het zand tot het voorbij gaat :P
Er is dan ook best veel wat met een beetje aanzien gewoon over gaat 8-) Dus in die zin niet heel gek hoor. Als je het maar niet máánden gaat aanzien natuurlijk. En dat heeft p ook niet gedaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210060136
Geen idee of het nieuw is, maar wanneer je via Linkedin solliciteert hoef je alleen maar je CV te uploaden. Kan nergens vinden waar je een motivatie kunt schrijven dan wel toevoegen. Of het zou net bij de laatste 2 sollicitaties zijn. Vind het wel makkelijk trouwens, al had ik bij de laatste wel een leuke openingszin in gedachten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_210060172
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 17:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen idee of het nieuw is, maar wanneer je via Linkedin solliciteert hoef je alleen maar je CV te uploaden. Kan nergens vinden waar je een motivatie kunt schrijven dan wel toevoegen. Of het zou net bij de laatste 2 sollicitaties zijn. Vind het wel makkelijk trouwens, al had ik bij de laatste wel een leuke openingszin in gedachten.
Grappig, al vind ik zelf bij het beoordelen de motivatiebrief juist veel interessanter.
pi_210060201
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 17:58 schreef Myraela het volgende:

[..]
Grappig, al vind ik zelf bij het beoordelen de motivatiebrief juist veel interessanter.
Zou ik ook zeggen. Maar misschien komen er zoveel sollicitaties binnen dat ze eerst CV's willen scannen.
pi_210060203
Oh en dit kwam ik net tegen. Mooi https://www.linkedin.com/(...)7082734515688755200/
pi_210060223
Sterkte B&G
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_210060229
Barrel waar op deze planeet woon jij eigenlijk ongeveer?
pi_210060237
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 18:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh en dit kwam ik net tegen. Mooi https://www.linkedin.com/(...)7082734515688755200/
Heb geen account meer bij LinkedIn kan t niet lezen.
pi_210060263
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2023 18:03 schreef Blues het volgende:

[..]
Heb geen account meer bij LinkedIn kan t niet lezen.
Ik ga even een copy/paste doen:

Er zijn momenten als wethouder waarop werkbezoeken je sprakeloos maken. Mijn bezoek vandaag aan VluchtelingenWerk Nederland was zo'n moment.

We kregen inzicht in het werk van Vluchtelingenwerk; hoe ze vluchtelingen en asielzoekers helpen vanaf het moment dat ze in Nederland worden opgevangen tot ze zelfstandig hun weg vinden in de Nederlandse samenleving.

Ik moet bekennen dat ik, naarmate het bezoek vorderde, steeds meer schaamte voelde voor Nederland. We hebben samen zo'n complex web van procedures gecreëerd dat het bijna onmogelijk is om het overzicht te behouden. Door enorme wachtlijsten bij de IND stagneren dossiers voortdurend, als gevolg daarvan piept en kraakt de rechtspraak en er wordt voortdurend een enorm beroep gedaan op vrijwilligers om de nieuwe Nederlanders door dit woud van procedures te loodsen.

Zo zat ik bij een gesprek met een statushouder die haar familie naar Nederland wil laten komen. Vanwege de gecompliceerde regels en de onderbezetting bij de instanties duurt haar aanvraag voor gezinshereniging veel langer dan wettelijk vastgelegd en blijft ze in onzekerheid. Ondertussen verwachten we van haar dat ze allerlei verantwoordelijkheden opneemt. Hoe zou jij je voelen als je niet wist of je familie bij je mocht komen? We moeten hier toch een betere, menswaardige manier voor vinden?

Er is echter ook hoop. Ik zag met eigen ogen hoe de mensen van Vluchtelingenwerk alles doen wat in hun macht ligt om deze mensen te helpen. En dit zijn vrijwel allemaal vrijwilligers. In Arnhem alleen al zijn er meer dan 60 vrijwilligers voor Vluchtelingenwerk actief en elke maand komen er nieuwe bij. Deze gedreven mensen willen graag hun steentje bijdragen aan een betere wereld. Ik blijf het zeggen: de opvang van vluchtelingen is verankerd in het DNA van de Arnhemmers.

Ik volg dan ook met grote interesse wat dit kabinet gaat besluiten voor degenen die vluchten voor oorlog en geweld. Helaas zijn de signalen over bijvoorbeeld het beperken van gezinshereniging niet hoopvol. We mogen deze mensen die gevlucht zijn niet zomaar aan hun lot overlaten. Noch hier, noch daar.
pi_210060347
@Blues & g :*
pi_210060460
Het ruikt hier behoorlijk naar knoflook. Ik heb de teentjes van 4 bollen ontvliesd. De vliesjes gaan in de olie, de teentjes in de vriezer.
Spoilers!
pi_210060501
Omg. Er komt hier een Bossche bol binnen met pure chocolade O+

Ik heb nog nooit een echte op.
Spoilers!
pi_210060506
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2023 18:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

Enjoy *O* *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210060544
quote:

Ohhhhhh geniet ervan (beetje jaloers)
pi_210060570
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 18:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Enjoy *O* *O*
Dat gaat echt helemaal goedkomen :9~

Dit is het vierde gebakje dat J deze week scoorde op zijn werk. Ik ben wel jaloers.
Spoilers!
pi_210060573
quote:

Een eckte _O_

g heeft er ivm YOLO 2 meegenomen uit de supermarkt voor bij de koffie vanaaf :D O+
pi_210060580
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2023 18:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het ruikt hier behoorlijk naar knoflook. Ik heb de teentjes van 4 bollen ontvliesd. De vliesjes gaan in de olie, de teentjes in de vriezer.
Leuk je gekend te hebben ;(
pi_210060587
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juli 2023 18:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Leuk je gekend te hebben ;(
Idem.

Augurk in azijn trouwens.
Spoilers!
pi_210060592
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2023 18:35 schreef Blues het volgende:

[..]
Een eckte _O_

g heeft er ivm YOLO 2 meegenomen uit de supermarkt voor bij de koffie vanaaf :D O+
Van de Albert Heijn? :9 Want dat zijn stiekem de lekkerste. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')