Misschien kan je wel een dagje naar de Eemhof om binnen te zwemmen?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:40 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Vind ik ook, naast hans en grietje is er echt haast niks in de buurt. Maar de locatie waar we zaten was voor mijn dochter "beste vakantie ooit". Is een soort hofje, ruime speelplek in het midden. Boek mee, airco aan, iedereen blij.
Zou niet te vroeg juichen,dit was de vorige keer toen weeronline lange termijnsvoorspellingen ging maken.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:19 schreef Ponsai het volgende:
Over veertien dagen komt de zon mogelijkerwijs weer terug, in volle glorie en met hoge temperaturen:
https://www.limburger.nl/(...)YncsaD40SOpgysoFQ6Bw
Zou mooi zijn als we dat dan nog kunnen door trekken tot eind september.
Wat ik zo kan zien van ECMWF 30 daagse geeft die voor later in augustus vooral een neutraal signaal. Niet echt duidelijk warm of koud.quote:Vanaf eind juni schiet de temperatuur verder omhoog en de warmste periode beleven we eind juli en begin augustus.
Nooit op vakantie gaan naar een locatie zonder airco.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat slaapt wel lekker. Wat een bofkonten daar in Nederland. Vanmiddag wordt de 30 graden aangetikt.
Moet je eens kijken op buienradar wat over zuid Nederland gaat trekken vanaf 19:30 uur zoiets.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
Vanochtend stond de hemel open. Nu droog en zon. Ziet er prima uit.
Niet gezandstraald?quote:Op zondag 30 juli 2023 17:40 schreef Pisces29 het volgende:
Een alleraardigste middag op het strand gehad.
Zon is nu net een uur vertrokken.
Nee. (Ik was aan het kitesurfen.) En verder viel het heel erg mee ondanks dat de wind flink was.quote:
Thanx Djeez..quote:Op zondag 30 juli 2023 18:05 schreef Djeez het volgende:
Wat een heerlijk weer! De hele dag in een waterpretpark met stralende zon. Allemaal mooie vrouwen in bikini's, inclusief mijn rondborstige Vlaamse. Ik heb het echt met jullie te doen, nu het in jullie land kutweer is
SOW KOEKOEK.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:05 schreef Djeez het volgende:
Wat een heerlijk weer! De hele dag in een waterpretpark met stralende zon. Allemaal mooie vrouwen in bikini's, inclusief mijn rondborstige Vlaamse. Ik heb het echt met jullie te doen, nu het in jullie land kutweer is
Pics or it didn’t happen vuilak.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:05 schreef Djeez het volgende:
Geniet ervan.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:05 schreef Djeez het volgende:
Assen is een andere wereld met een eigen klimaatquote:Op zondag 30 juli 2023 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geniet ervan.![]()
Enneh. “Jullie land”. Ben je geėmigreerd?
Kappen nou hoorquote:Op zondag 30 juli 2023 20:44 schreef quirina het volgende:
De zwammetjes groeien alweer in het bos.
De zomer is echt voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |