Gewoon normaal, zeggen sommige mensen. Ja precies ja.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:20 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Die regenhoeveelheden ook gewoon volgende week haha. @:Djeez wanneer kom jij terug van vakantie? Kunnen de kaplaarzen weer mooi aan!
Het is veel te warm voor december.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:08 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gewoon normaal, zeggen sommige mensen. Ja precies ja.. Prima weer voor november of december
Dezelfde mensen die bij 25 graden roepen dat het HEET is.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:08 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gewoon normaal, zeggen sommige mensen. Ja precies ja.. Prima weer voor november of december
Een snelle blik leert mij dat de hittegolf pas in augustus was en niet juli, dus dat stukje klopte niet. Ik had het over juli vorig jaar, toen viel het nog mee.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 07:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is nu 's nachts geregeld gewoon onder de 15 graden, vorig jaar in die hittegolf waren we blij als het bij God's gratie een keer richting de lage twintig ging aan het eind van de nacht..
Woensdag over een week weer. Maar iemand heeft het slechte weer naar Frankrijk gestuurd, hier regent het helaasquote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:20 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Die regenhoeveelheden ook gewoon volgende week haha. @:Djeez wanneer kom jij terug van vakantie? Kunnen de kaplaarzen weer mooi aan!
Nou, hopen op een betere augustus dit jaar danquote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een snelle blik leert mij dat de hittegolf pas in augustus was en niet juli, dus dat stukje klopte niet. Ik had het over juli vorig jaar, toen viel het nog mee.
Gewoon juli van vorig jaar (zonder die twee dagen 35+) klonen. Of juni van dit jaarquote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, hopen op een betere augustus dit jaar dan
De eerste 10 dagen van Augustus kun je al afschijven qua zomers weer.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, hopen op een betere augustus dit jaar dan
Juli is traditioneel ruk/wisselvallig in mijn beleving. Over het algemeen zijn Juni, 2e helft augustus/begin najaar altijd beter.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een snelle blik leert mij dat de hittegolf pas in augustus was en niet juli, dus dat stukje klopte niet. Ik had het over juli vorig jaar, toen viel het nog mee.
Oktober was vorig jaar ook zo prachtig, met overdag temperaturen niet of nauwelijks onder 15 graden en slechts 38 mm regen in de Bilt.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Juli is traditioneel ruk/wisselvallig in mijn beleving. Over het algemeen zijn Juni, 2e helft augustus/begin najaar altijd beter.
Balen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:35 schreef blessed19 het volgende:
Weekje op vakantie met dochter (6) naar zeewolde. Elke dag 100% regen. Dan maar de laarzen en paraplu meenemen.
De Eemhofaidsquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:13 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Balen.
Wel een bestemming van niks, ook met goed weer.
Ok gelukkig ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:59 schreef S_E het volgende:
Dit jaar nog niet zo gezweet als vandaag. Vies, klam, benauwd weer
Ja, het is hier nu wel lekker om buiten te zitten, het benauwde is weggewaaid.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:05 schreef DutchBlend het volgende:
Ik ben inmiddels wat afgekoeld maar het zweet droop van m'n hoofd af eerder vandaag toen ik een beetje actief was
Vind ik ook, naast hans en grietje is er echt haast niks in de buurt. Maar de locatie waar we zaten was voor mijn dochter "beste vakantie ooit". Is een soort hofje, ruime speelplek in het midden. Boek mee, airco aan, iedereen blij.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:13 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Balen.
Wel een bestemming van niks, ook met goed weer.
Inderdaad volgende week wordt het wel heel triest weer.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:35 schreef blessed19 het volgende:
Weekje op vakantie met dochter (6) naar zeewolde. Elke dag 100% regen. Dan maar de laarzen en paraplu meenemen.
Ja, echt kut.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Inderdaad volgende week wordt het wel heel triest weer.
[ afbeelding ]
Kun je niet beter gokken op een mooie zomer hier en dan november op zoek naar mooi weer met een last minuteje, als je graag zoveel mogelijk mooi weer wil hebben?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:10 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, echt kut.
Frankrijk is ook kut, Duitsland ben ik klaar mee. Oostenrijk is te duur, verder echt geen idee wat dan nog wel leuk is voor volgend jaar met "mooiweer garantie"
Spanje of Italiė?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:10 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, echt kut.
Frankrijk is ook kut, Duitsland ben ik klaar mee. Oostenrijk is te duur, verder echt geen idee wat dan nog wel leuk is voor volgend jaar met "mooiweer garantie"
Dochter is dan op school.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kun je niet beter gokken op een mooie zomer hier en dan november op zoek naar mooi weer met een last minuteje, als je graag zoveel mogelijk mooi weer wil hebben?
Ja, zoiets zal het dan denk ik wel worden. Uiterste is een all-inclusive in Turkije.quote:
Dan kun je net zo goed naar Preston Palace, hoef je ook niet om 8:00 uur in de rij te staan om je handdoekje te leggenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:28 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dochter is dan op school.
[..]
Ja, zoiets zal het dan denk ik wel worden. Uiterste is een all-inclusive in Turkije.
Ja ik dacht nav de post dat het beter dichtbij kon zijn.quote:
Maakt weinig uit t.o.v. Spanjequote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik dacht nav de post dat het beter dichtbij kon zijn.
Oh, weer iets geleerd. (Autovakantie doe ik nooit aan.)quote:
Uiteraard maakt het wel uit of je dan een San Sebastian bedoelt of een Sevilla. Bij #1 is mooi weer niet bepaald gegarandeerd (wel een fantastische stad en regio), bij #2 wel, maar Sevilla is ook een stuk verder en dichterbij Portugalquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, weer iets geleerd. (Autovakantie doe ik nooit aan.)
Ik dacht alleen aan de Algarve.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Uiteraard maakt het wel uit of je dan een San Sebastian bedoelt of een Sevilla. Bij #1 is mooi weer niet bepaald gegarandeerd (wel een fantastische stad en regio), bij #2 wel, maar Sevilla is ook een stuk verder en dichterbij Portugal
Ja, dat klopt wel. Maar ik ga hiervoor wel in oud wat rondstruinen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik dacht nav de post dat het beter dichtbij kon zijn.
Ach, even ter hoogte van Harderwijk het Wolderwijd over en je bent al zowat op de Veluwe.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:40 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Vind ik ook, naast hans en grietje is er echt haast niks in de buurt. Maar de locatie waar we zaten was voor mijn dochter "beste vakantie ooit". Is een soort hofje, ruime speelplek in het midden. Boek mee, airco aan, iedereen blij.
Ligt er wel aan waar in Frankrijk. Al tijdje niet geweest, maar Savoie en haute Savoie kwam ik graag. Ga over 2 weken naar Oostenrijkquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:10 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, echt kut.
Oostenrijk valt heel erg mee. Merk niet bijster veel verschil met NL.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:10 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, echt kut.
Wel grappig dat iedereen vorig jaar dacht van "we kunnen wel in Nederland blijven" en dat we nu dit hebben. De weergoden hebben een verschrikkelijke vorm van humorquote:
Het neigt naar sadismequote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel grappig dat iedereen vorig jaar dacht van "we kunnen wel in Nederland blijven" en dat we nu dit hebben. De weergoden hebben een verschrikkelijke vorm van humor
Bosniė en Herzegovinaquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:10 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, echt kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |