wat denk je zelf? Kans lijkt mij vrij groot dat we gewoon weer ellendige grijze treurnis ohne ende gaan krijgen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe maar heel veel zon om deze ellende goed te maken.
Als je me in juni had gezegd dat het in juli op 20 dagen zou gaan regenen, had ik je ook niet geloofd. Alles kanquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
wat denk je zelf? Kans lijkt mij vrij groot dat we gewoon weer ellendige grijze treurnis ohne ende gaan krijgen.
Ja het is voor kokommers/tomaten bv echt baggerweer als ze niet in een kas staan momenteel.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:12 schreef koos_vriendloos het volgende:
Mijn tomaatjes lijden onder dit weer😔
Ja, omdat die nachten zo verschrikkelijk warm zijnquote:
Temperatuur is prima.quote:
Gruwelijk natquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:12 schreef Djeez het volgende:
Ik ga nog gelijk krijgen ook, met mijn voorspelling dat 2023 het natste jaar aller tijden zal worden
Maar heeft niks met zomer te makenquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:40 schreef Pvt.Webster het volgende:
Die nieuwste pluim is ook wat
Wel heel stabiel (amper onzekerheid) komende 10 dagen qua temperatuur. Zo zie je ze zelden.
Het is nu 's nachts geregeld gewoon onder de 15 graden, vorig jaar in die hittegolf waren we blij als het bij God's gratie een keer richting de lage twintig ging aan het eind van de nacht..quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, omdat die nachten zo verschrikkelijk warm zijn
Zelfs vorig jaar in die hittegolf koelde het 's nachts meer af. Als mensen klagen over de kou, gaat het vaak over de gemiddelde dagtemperatuur.
En dan is het gemiddelde nu ook heel erg gebaseerd op één warm weekend vroeg in de maand.
Lekker kontje zo in de ochtendquote:Op vrijdag 28 juli 2023 07:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Global Warming My A$$!
God heeft ook een hart voor skiërs.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat lukt elke zomer welquote:Op donderdag 27 juli 2023 23:27 schreef Beathoven het volgende:
Hier in de Alpen heeft het gisterochtend in de hogere delen gesneeuwd en is de sneeuw tot nu toe daar blijven liggen.
Is ook wel terecht, natuurlijkquote:
Met de temperatuur is nu ook niks mis. Het is wel intens grijsquote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:41 schreef omgevallenboom het volgende:
Vanmiddag een graad of 24. Niks mis mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |