SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ja ondanks dat ik het huidige weer zelf fijn vind, heb ik hier toch wel een beetje medelijden meequote:Op donderdag 27 juli 2023 15:35 schreef INViCTuS het volgende:
Poh, je zal volgende week op de camping staan. Word je toch moedeloos van
Ik eigenlijk ook niet. Klote Dick.quote:
Wie weet houden die mensen gewoon veel van bordspelletjes. Lekker scrabbelen in de caravan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ondanks dat ik het huidige weer zelf fijn vind, heb ik hier toch wel een beetje medelijden mee
Dan hoop ik toch maar dat het in elk geval qua regen een beetje mee gaat vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren zag ik voor het eerst een 100% kans op regen in de weerapp voor de volgende dagquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:08 schreef PzKpfw het volgende:
Het regent hier al onafgebroken vanaf vanochtend tot en met nu.
Heerlijk als je na wat wandelen thuiskomt van de snijdende wind en dan warm kan douchen en daarna een warme chocomelkquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat is het in januari. Met een snijdende wind, grijs wolkendek en koud opstaan elke dag.
Het is zacht vandaag.
Douches na wandelen/sporten/watdanook in de natte kou zijn de lekkerste douches ooitquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Heerlijk als je na wat wandelen thuiskomt van de snijdende wind en dan warm kan douchen en daarna een warme chocomelk![]()
Koude douches na sporten in de warmtequote:Op donderdag 27 juli 2023 16:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Douches na wandelen/sporten/watdanook in de natte kou zijn de lekkerste douches ooit
Voor één dag leuk.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Heerlijk als je na wat wandelen thuiskomt van de snijdende wind en dan warm kan douchen en daarna een warme chocomelk![]()
Aangenaam, en een gure wind.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:08 schreef PzKpfw het volgende:
Het regent hier al onafgebroken vanaf vanochtend tot en met nu.
Dit.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Koude douches na sporten in de warmte
ik vind voetjes in het zand aan met 35 graden en geen luchtvochtigheid briesje vanaf zee met een cocktail of koud biertje ook helemaal prima.quote:
Dit heb ik net 3 weken gehad.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:20 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik vind voetjes in het zand aan met 35 graden en geen luchtvochtigheid briesje vanaf zee met een cocktail of koud biertje ook helemaal prima.
Wel lekker genoten van de drie weken hoor ik al.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit heb ik net 3 weken gehad.![]()
Ben de lange broek na één dag weer zat. Maar ik ga voor een mooie augustus. Tijd zat.
Lekker man, geniet ervan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:26 schreef Djeez het volgende:
Heerlijk weer hier! Blij dat ik het koude, gure en natte Assen heb verruild voor de Atlantische kust van Frankrijk. Gewoon stralende zon en 23 graden hier
Samen schuilenquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:11 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wel het liefste weerfilmpje van de dag
Bowlen kan hier wel degelijk. Binnenzwembad heeft Zutphen niet meer, dus moet je naar Deventer bijvoorbeeld. Maar dagje Arnhem of Nijmegen is ook wel aan te raden. Zijn altijd leuke steden en daar is in de binnenstad genoeg (binnen) te doenquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sorry, de casa is al bezet door broer van vrouwlief. Wij ruilen namelijk voor 2 weken met hun huis.
@:INViCTuS hoeveel leuke binnenactiviteiten kan je doen in omgeving Zutphen?aangezien het ws non stop gaat plenzen.
Bowlingbaan?
Poolcafe?
Binnenzwembad?
Help!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |