abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210089692
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 18:35 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Het is geen geloof. Het is werkelijk zo. Er vliegen dingen rond (te zien of foto en video) die zeer waarschijnlijk niet door mensen zijn gemaakt. We hebben de techniek nog niet. US luchtmacht geeft zelf ook gewoon foto's vrij van dingen die zij niet kunnen verklaren.
Vreemde conclusie die werkelijk nergens op is gebaseerd. De filmpjes van de USAF zeggen weinig en meerdere zijn al debunked.

De hele wereld hangt vol met camera's en er zijn miljarden smartphones met een camera.. Waar zijn de geloofwaardige beelden? Ik zie ze niet..

Mbt die vent die nu als 'klokkenluider' onder ede wordt verhoord. Die heeft niets zelf gezien! Niets.. Die kan lullen wat die wil, want alles is van horen zeggen. Zo kan ik ook wel onder ede vertellen dat roze olifanten echt kunnen vliegen.. Want iemand zei dat.

We gaan echt niets nieuws horen. Zaken de we niet kunnen verklaren zeggen mij weinig, dat is namelijk van alle tijden.. Bliksem was vroeger ook iets van de Goden etc.

En verder kan ik geen enkele reden bedenken waarom overheden dit stil zouden houden als er echt iets is gevonden. Daarbij zijn er te veel mensen die hun mond voorbij praten en heb je ook nog mensen als Trump die dit als eerste hadden geroepen. Maatschappij die in paniek schiet? Mwa dan zijn we Corona of WW2 zeker alweer vergeten.
pi_210090238
Buiten dat we allemaal hopelijk onze eigen serieuzere gedachten en mening erover hebben.

Het is officieel erkent.

En dit is het officiële persbericht van de U.S. Department of Defense dat werd gepubliceerd op 14 augustus 2020.

quote:
Het ministerie van Defensie heeft de UAPTF opgericht om meer inzicht te krijgen in de aard en oorsprong van UAP's. De taak van de taskforce is het detecteren, analyseren en catalogiseren van UAP's die mogelijk een bedreiging vormen voor de nationale veiligheid van de VS. De missie van de taskforce is het detecteren, analyseren en catalogiseren van UAP's die mogelijk een bedreiging vormen voor de nationale veiligheid van de VS.”
https://www.defense.gov/N(...)henomena-task-force/

aerial in UAP vervangen door anomalous was ook een game changer.

De enige andere nog vreemder optie is dat we allemaal met iets anders worden belazerd.
Maar ten minste officieel belazerd.
Want waar zijn ze dan] met z’n allen mee bezig geweest al die vele jaren…..
En waar zijn ze dan nu mee bezig?
Wat is het grote motief?

De ware aap uit de andere mouw
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_210091093
quote:
[
Mbt die vent die nu als 'klokkenluider' onder ede wordt verhoord. Die heeft niets zelf gezien! Niets..
Goed. Zelf niks gezien hebben is dus niet goed genoeg.

Wat zeg je dan over de getuigenissen van Graves en Fravor? Die verder door niemand worden tegengesproken, zelfs worden bevestigd door het Witte Huis?
www.dailymail.co.uk/scien(...)e-GIMBAL-GOFAST.html
[i]Sometimes we live
no particular way
but our own[/i]
  zondag 30 juli 2023 @ 09:05:15 #179
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_210091108
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 00:06 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Vreemde conclusie die werkelijk nergens op is gebaseerd. De filmpjes van de USAF zeggen weinig en meerdere zijn al debunked.
Die zijn helemaal niet debunked, en naast de filmpjes horen er getuigenverklaringen bij zoals die van Graves en Fravor. Die afgelopen woensdag ook onder ede zijn gehoord.
Bovendien is er recent dat metallic sphere filmpje bijgekomen als zijnde onverklaard, plus de melding dat die wereldwijd rondvliegen en bijzondere manoeuvres maken.

quote:
De hele wereld hangt vol met camera's en er zijn miljarden smartphones met een camera.. Waar zijn de geloofwaardige beelden? Ik zie ze niet..

Mbt die vent die nu als 'klokkenluider' onder ede wordt verhoord. Die heeft niets zelf gezien! Niets.. Die kan lullen wat die wil, want alles is van horen zeggen. Zo kan ik ook wel onder ede vertellen dat roze olifanten echt kunnen vliegen.. Want iemand zei dat.
Het is echt te gemakkelijk om deze getuige weg te zetten als 'die vent kan lullen wat die wil'. Je komt niet zomaar met een claim over 'roze olifanten' voor het congress te zitten, zonder dat men al reden heeft om je serieus te nemen.

Uit: Financial Times: The UFO whistleblower and the search for extraterrestrial life
On Wednesday, a respected former US intelligence official told a congressional committee that, in effect, aliens exist.

He spoke under oath and with no trace of doubt. [..]

Not many people could make such claims and be taken seriously. But the official, David Grusch, is an Air Force veteran who worked with the Pentagon team charged with investigating unexplained flying objects.

quote:
We gaan echt niets nieuws horen. Zaken de we niet kunnen verklaren zeggen mij weinig, dat is namelijk van alle tijden.. Bliksem was vroeger ook iets van de Goden etc.
Als je niet luistert hoor je inderdaad niets nieuws.

quote:
En verder kan ik geen enkele reden bedenken waarom overheden dit stil zouden houden als er echt iets is gevonden. Daarbij zijn er te veel mensen die hun mond voorbij praten en heb je ook nog mensen als Trump die dit als eerste hadden geroepen. Maatschappij die in paniek schiet? Mwa dan zijn we Corona of WW2 zeker alweer vergeten.
Kan je echt geen enkele reden bedenken waarom een overheid supergeavanceerde techniek stil zou willen houden, en in het geheim wil onderzoeken?

Trump heeft al eens laten doorschemeren meer te weten over Roswell. En er zijn genoeg mensen die erover praten of hebben gepraat, alleen neemt niemand ze serieus. Volgens Grusch door de uitgebreide decennialang misinformatie campagne. Ridiculiseren werkt heel goed bij een onderwerp als dit.

Phoenix Lights persconferentie van 1997 is een uitstekend voorbeeld hiervan:
Eerst zo opkomen.

en 10 jaar later dit:
Former Arizona Gov. Fife Symington, [..], now says the lights were actually an alien spacecraft.

Maar ja, schade is al gedaan. Wat blijft beter hangen, dat beeld of die uitspraak?

En ik zeg niet dat ik alles wat Grusch claimt zomaar geloof, maar het is te simpel om het zomaar weg te wuiven.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_210091183
Tsja, ik vrees dat we hier de komende tijd nog een hoop van dit soort nieuwkomers te verwerken zullen krijgen, met dezelfde instinctieve standaard-reacties. Best begrijpelijk natuurlijk, al zou het wel fijn zijn als mensen iets actiever zelf informatie zouden zoeken.
[i]Sometimes we live
no particular way
but our own[/i]
pi_210091199
Ik vond deze podcast wel interessant, iemand met veel verstand van overheid en nationale veiligheid die uitlegt waarom congress dit serieus neemt en hoe je rationeel kunt nadenken over mogelijke verklaringen.
Hij werkt voor de cybersecurity organisatie van Chris Krebs (ex-directeur Cybersecurity and Infrastructure Security Agency).

pi_210091271
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2023 09:18 schreef naamdrager het volgende:
Tsja, ik vrees dat we hier de komende tijd nog een hoop van dit soort nieuwkomers te verwerken zullen krijgen, met dezelfde instinctieve standaard-reacties. Best begrijpelijk natuurlijk, al zou het wel fijn zijn als mensen iets actiever zelf informatie zouden zoeken.
Sinds dat ik als klein kind X files keek en andere programmes intrigeert dit onderwerp mij, dus ik voel mij niet aangesproken.

Echter na meer dan 25j heb ik nog 0 bewijs gezien van buitenaardsleven. Er zijn beelden van niet verklaarbare zaken, maar dat zegt mij weinig: er is nog genoeg onverklaarbaar en daar hebben we de wetenschap voor.

Deze hoorzitting doet mij weinig en lijkt voornamelijk voor de bühne te zijn. Alles is van horen zeggen, waarom geeft hij geen namen van de mensen waarvan hij het heeft vernomen? Dan kunnen die onder ede vertellen wat er aan de hand is.

En welke technologie? Waarom zou je het stilhouden als de technologie toch niet wordt gebruikt...

Het echte nieuws komt van wetenschappers, zoals nu in Zuid Korea waarbij mogelijk superconducters op kamertemperatuur zijn ontdekt, dat is pas revolutionair.
pi_210091483
quote:
Alles is van horen zeggen, waarom geeft hij geen namen van de mensen waarvan hij het heeft vernomen?
Hoezo denk je dat Grusch zomaar in een publieke setting staatsgeheimen kan onthullen? Hij zit in een officiële klokkenluidersprocedure met strikt omschreven regels, en als hij één woord teveel zegt gaat hij de gevangenis in.

Verder: 'alles is van horen zeggen'; heb je de hoorzitting wel gezien? Er zaten twee getuigen met uitgebreide verhalen uit de eerste hand...
[i]Sometimes we live
no particular way
but our own[/i]
  zondag 30 juli 2023 @ 10:30:08 #184
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_210091871
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2023 09:18 schreef naamdrager het volgende:
of wellicht ben jij degene die informatie mist en daardoor het standpunt van anderen onderschat?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_210092082
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 10:30 schreef SpecialK het volgende:

[..]
of wellicht ben jij degene die informatie mist en daardoor het standpunt van anderen onderschat?
Dan zou het mooi zijn als mensen hun standpunt ook daadwerkelijk vergezeld zouden laten gaan van die nieuwe informatie :) .
[i]Sometimes we live
no particular way
but our own[/i]
pi_210092223
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2023 09:53 schreef naamdrager het volgende:

[..]
Hoezo denk je dat Grusch zomaar in een publieke setting staatsgeheimen kan onthullen? Hij zit in een officiële klokkenluidersprocedure met strikt omschreven regels, en als hij één woord teveel zegt gaat hij de gevangenis in.

Verder: 'alles is van horen zeggen'; heb je de hoorzitting wel gezien? Er zaten twee getuigen met uitgebreide verhalen uit de eerste hand...
Hearsay van ~40 hoge functionarissen hé, dat is wat het congres nu gaat onderzoeken.

En die twee getuigen heb ik echt wel meer dan 20 uur audiomateriaal geluisterd. Ik geloof dat zij zagen wat zij zagen, plus natuurlijk alle fysieke data die er bestaat,.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_210092515
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2023 09:53 schreef naamdrager het volgende:

[..]

Verhalen.. Waar is het bewijs dan? Er zijn miljarden mensen die geloven in een God of in moonstenen of andere zut.

Ik geloof geen verhalen zolang er geen bewijs is.

Dus waar is het bewijs?
  zondag 30 juli 2023 @ 11:32:09 #188
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_210092613
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 11:20 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Ik geloof geen verhalen zolang er geen bewijs is.
Rustig maar, dat eist ook niemand. Dit is het NWS topic waarin we de bijzondere ontwikkelingen volgen.

Niemand hier heeft het harde bewijs (duh). Alleen maar daarom roepen voegt niet zoveel toe.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_210092926
Misschien is het inderdaad wel een goed idee om het bij de feiten te houden, en niet teveel te speculeren daar voorbij. Het belangrijkste feit is dat vooraanstaande politici en inlichtingenfunctionarissen in de VS zich momenteel heel serieus druk maken om UAPs, en openlijk hun bestaan en relevantie erkennen. Dat op zichzelf is nieuwswaardig, en daarvoor bestaat dit topic.

Dat alle ophef onzin zou zijn, is wat mij betreft nét zo goed speculatie als dat UAPs intergalactische bezoekers van planeet Zorbquor zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door naamdrager op 30-07-2023 12:22:43 ]
[i]Sometimes we live
no particular way
but our own[/i]
pi_210092995
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 11:20 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Verhalen.. Waar is het bewijs dan? Er zijn miljarden mensen die geloven in een God of in moonstenen of andere zut. Ik geloof geen verhalen zolang er geen bewijs is. Dus waar is het bewijs?
Tja je kan makkelijk vanaf de zijlijn staan en iedereen verwijten gaan geven maar wat is dan jouw eigen idee over al deze mensen die daar allemaal netjes in het pak zitten?

Is er een ander motief?
En welk motief dan?
Zie je hier in, dat dat nog veel moeilijker is?

Er zijn hier users die kennelijk niet kunnen uitstaan dat deze hearings over UAP en de vraag over hetgene waar deze UAP door worden bestuurd nu gewoon in NWS staan. Ik kan daar na al die jaren echt van genieten.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_210093047
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 12:25 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Tja je kan makkelijk vanaf de zijlijn staan en iedereen verwijten gaan geven maar wat is dan jouw eigen idee over al deze mensen die daar allemaal netjes in het pak zitten?

Is er een ander motief?
En welk motief dan?
Zie je hier in, dat dat nog veel moeilijker is?

Er zijn hier users die kennelijk niet kunnen uitstaan dat deze hearings over UAP en de vraag over hetgene waar deze UAP door worden bestuurd nu gewoon in NWS staan. Ik kan daar na al die jaren echt van genieten.
Feit is dat er nog onverklaarbare zaken zijn. De commissie is in het leven geroepen om hier duidelijkheid over te krijgen. Inmiddels is er ook een taskgroep opgericht om onderzoek te doen.

Ik zeg alleen dat er niets uit deze commissie gaat komen op basis van de kennis van nu.

Interessant zeker, maar ik ben erg sceptisch dat we straks meer weten dan nu.
  zondag 30 juli 2023 @ 12:47:17 #192
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_210093189
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 10:46 schreef naamdrager het volgende:

[..]
Dan zou het mooi zijn als mensen hun standpunt ook daadwerkelijk vergezeld zouden laten gaan van die nieuwe informatie :) .
er wordt op een forum erg veel geroepen en ge-copy-paste en het zal pas duidelijk worden waarom mensen jouw claims niet geloofwaardig vinden NADAT je ze vragen stelt.

voorbeeldje:

jij vindt het enorm krachtig dat iemand op een amerikaanse getuigenbank iets vertelt over gevonden buitenaardse lichamen waar hij andere mensen over heeft horen praten. andere mensen zijn daar minder onder de indruk van.

als jij dan gaat zitten wachten op nieuwe informatie van iemand die simpelweg de bestaande claims niet geloofwaardig vindt dan kan je lang wachten. die persoon gaat geen nieuwe informatie leveren. hij brengt jou slechts op de hoogte van zijn evaluatie van de bestaande informatie.

en het zou zomaar eens kunnen dat die persoon een redelijker evaluatieproces heeft toegepast dan jij. maar daar ga je niet achter komen als je iedereen maar af doet als "nieuwlingen die het topic vast niet gelezen hebben".
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_210093260
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 12:30 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Feit is dat er nog onverklaarbare zaken zijn. De commissie is in het leven geroepen om hier duidelijkheid over te krijgen. Inmiddels is er ook een taskgroep opgericht om onderzoek te doen.

Ik zeg alleen dat er niets uit deze commissie gaat komen op basis van de kennis van nu.

Interessant zeker, maar ik ben erg sceptisch dat we straks meer weten dan nu.
Nu weet ik nog niet wat volgens jou dan het motief van al deze mensen is. Ik vind het altijd erg apart dat de mensen die er nogal verwijtend op afgeven (insert hyena geluiden) zelf geen inbreng hebben van wat er zich dan mogelijk wel afspeelt tussen al deze mensen en hun claims maar gaan zeuren tegen diegenen die daar wel een idee over hebben. Ik vind dat soort ongeleide irritatie en dat van andere users waar niemand in dit topic dus verder iets mee kan om bijvoorbeeld ook jou van dienst te zijn eigenlijk nog een paar gradaties vreemder dan het mysterie zelf. Iedereen wacht op het vervolg van dit verhaal en misschien moet jij dat ook gewoon maar doen
― Thomas Sowell
pi_210093381
Kunnen we terug naar dit topic van een paar weken geleden?

Ik ga wel weer even naar reddit.com/r/UFOs, daar is de sfeer veel beter.
pi_210096057
Precies. De weekenden heb je ook nodig voor je rust en die vliegen altijd om.
Morgen weer het begin van een drukke nieuwe werkweek dus ik ga ook nog eens even relaxen.
In afwachting van de nieuwtjes in het nieuws. Nauwelijks tijd meer om bij te houden.
Ik zat zelfs in m'n pauzes te kijken vorige week. Het leukste van alles. Drie van m'n collega's ook. ;)
― Thomas Sowell
  zondag 30 juli 2023 @ 16:17:05 #196
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210096133
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:07 schreef Discombobulate het volgende:
Kunnen we terug naar dit topic van een paar weken geleden?

Ik ga wel weer even naar reddit.com/r/UFOs, daar is de sfeer veel beter.
:W
  zondag 30 juli 2023 @ 21:03:23 #197
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_210099909
https://www.whitehouse.go(...)DAA-SAP-Followon.pdf

Het Witte Huis heeft geen bezwaren tegen het UAP amendement van Schumer.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_210101830
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.whitehouse.go(...)DAA-SAP-Followon.pdf

Het Witte Huis heeft geen bezwaren tegen het UAP amendement van Schumer.
En ze ontkennen Grusch's claims ook niet i.t.t. veel andere voorbeelden. Heel bizar.
pi_210102648
We Are Not Alone: More people have come forward since UFO hearing[

Een logisch gevolg dat te verwachten was. Coulthart zei al dat deze doos nooit meer dicht zou kunnen:

[ Bericht 28% gewijzigd door Monomeism op 31-07-2023 05:57:19 ]
― Thomas Sowell
pi_210106547
twitter

It keeps on giving.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')