Vreemde conclusie die werkelijk nergens op is gebaseerd. De filmpjes van de USAF zeggen weinig en meerdere zijn al debunked.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:35 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is geen geloof. Het is werkelijk zo. Er vliegen dingen rond (te zien of foto en video) die zeer waarschijnlijk niet door mensen zijn gemaakt. We hebben de techniek nog niet. US luchtmacht geeft zelf ook gewoon foto's vrij van dingen die zij niet kunnen verklaren.
https://www.defense.gov/N(...)henomena-task-force/quote:“Het ministerie van Defensie heeft de UAPTF opgericht om meer inzicht te krijgen in de aard en oorsprong van UAP's. De taak van de taskforce is het detecteren, analyseren en catalogiseren van UAP's die mogelijk een bedreiging vormen voor de nationale veiligheid van de VS. De missie van de taskforce is het detecteren, analyseren en catalogiseren van UAP's die mogelijk een bedreiging vormen voor de nationale veiligheid van de VS.”
Goed. Zelf niks gezien hebben is dus niet goed genoeg.quote:[
Mbt die vent die nu als 'klokkenluider' onder ede wordt verhoord. Die heeft niets zelf gezien! Niets..
Die zijn helemaal niet debunked, en naast de filmpjes horen er getuigenverklaringen bij zoals die van Graves en Fravor. Die afgelopen woensdag ook onder ede zijn gehoord.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:06 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Vreemde conclusie die werkelijk nergens op is gebaseerd. De filmpjes van de USAF zeggen weinig en meerdere zijn al debunked.
Het is echt te gemakkelijk om deze getuige weg te zetten als 'die vent kan lullen wat die wil'. Je komt niet zomaar met een claim over 'roze olifanten' voor het congress te zitten, zonder dat men al reden heeft om je serieus te nemen.quote:De hele wereld hangt vol met camera's en er zijn miljarden smartphones met een camera.. Waar zijn de geloofwaardige beelden? Ik zie ze niet..
Mbt die vent die nu als 'klokkenluider' onder ede wordt verhoord. Die heeft niets zelf gezien! Niets.. Die kan lullen wat die wil, want alles is van horen zeggen. Zo kan ik ook wel onder ede vertellen dat roze olifanten echt kunnen vliegen.. Want iemand zei dat.
Als je niet luistert hoor je inderdaad niets nieuws.quote:We gaan echt niets nieuws horen. Zaken de we niet kunnen verklaren zeggen mij weinig, dat is namelijk van alle tijden.. Bliksem was vroeger ook iets van de Goden etc.
Kan je echt geen enkele reden bedenken waarom een overheid supergeavanceerde techniek stil zou willen houden, en in het geheim wil onderzoeken?quote:En verder kan ik geen enkele reden bedenken waarom overheden dit stil zouden houden als er echt iets is gevonden. Daarbij zijn er te veel mensen die hun mond voorbij praten en heb je ook nog mensen als Trump die dit als eerste hadden geroepen. Maatschappij die in paniek schiet? Mwa dan zijn we Corona of WW2 zeker alweer vergeten.
Sinds dat ik als klein kind X files keek en andere programmes intrigeert dit onderwerp mij, dus ik voel mij niet aangesproken.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:18 schreef naamdrager het volgende:
Tsja, ik vrees dat we hier de komende tijd nog een hoop van dit soort nieuwkomers te verwerken zullen krijgen, met dezelfde instinctieve standaard-reacties. Best begrijpelijk natuurlijk, al zou het wel fijn zijn als mensen iets actiever zelf informatie zouden zoeken.
Hoezo denk je dat Grusch zomaar in een publieke setting staatsgeheimen kan onthullen? Hij zit in een officiële klokkenluidersprocedure met strikt omschreven regels, en als hij één woord teveel zegt gaat hij de gevangenis in.quote:Alles is van horen zeggen, waarom geeft hij geen namen van de mensen waarvan hij het heeft vernomen?
of wellicht ben jij degene die informatie mist en daardoor het standpunt van anderen onderschat?quote:Op zondag 30 juli 2023 09:18 schreef naamdrager het volgende:
Tsja, ik vrees dat we hier de komende tijd nog een hoop van dit soort nieuwkomers te verwerken zullen krijgen, met dezelfde instinctieve standaard-reacties. Best begrijpelijk natuurlijk, al zou het wel fijn zijn als mensen iets actiever zelf informatie zouden zoeken.
Dan zou het mooi zijn als mensen hun standpunt ook daadwerkelijk vergezeld zouden laten gaan van die nieuwe informatiequote:Op zondag 30 juli 2023 10:30 schreef SpecialK het volgende:
[..]
of wellicht ben jij degene die informatie mist en daardoor het standpunt van anderen onderschat?
Hearsay van ~40 hoge functionarissen hé, dat is wat het congres nu gaat onderzoeken.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:53 schreef naamdrager het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat Grusch zomaar in een publieke setting staatsgeheimen kan onthullen? Hij zit in een officiële klokkenluidersprocedure met strikt omschreven regels, en als hij één woord teveel zegt gaat hij de gevangenis in.
Verder: 'alles is van horen zeggen'; heb je de hoorzitting wel gezien? Er zaten twee getuigen met uitgebreide verhalen uit de eerste hand...
Verhalen.. Waar is het bewijs dan? Er zijn miljarden mensen die geloven in een God of in moonstenen of andere zut.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:53 schreef naamdrager het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat Grusch zomaar in een publieke setting staatsgeheimen kan onthullen? Hij zit in een officiële klokkenluidersprocedure met strikt omschreven regels, en als hij één woord teveel zegt gaat hij de gevangenis in.
Verder: 'alles is van horen zeggen'; heb je de hoorzitting wel gezien? Er zaten twee getuigen met uitgebreide verhalen uit de eerste hand...
Rustig maar, dat eist ook niemand. Dit is het NWS topic waarin we de bijzondere ontwikkelingen volgen.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:20 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ik geloof geen verhalen zolang er geen bewijs is.
Tja je kan makkelijk vanaf de zijlijn staan en iedereen verwijten gaan geven maar wat is dan jouw eigen idee over al deze mensen die daar allemaal netjes in het pak zitten?quote:Op zondag 30 juli 2023 11:20 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Verhalen.. Waar is het bewijs dan? Er zijn miljarden mensen die geloven in een God of in moonstenen of andere zut. Ik geloof geen verhalen zolang er geen bewijs is. Dus waar is het bewijs?
Feit is dat er nog onverklaarbare zaken zijn. De commissie is in het leven geroepen om hier duidelijkheid over te krijgen. Inmiddels is er ook een taskgroep opgericht om onderzoek te doen.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:25 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Tja je kan makkelijk vanaf de zijlijn staan en iedereen verwijten gaan geven maar wat is dan jouw eigen idee over al deze mensen die daar allemaal netjes in het pak zitten?
Is er een ander motief?
En welk motief dan?
Zie je hier in, dat dat nog veel moeilijker is?
Er zijn hier users die kennelijk niet kunnen uitstaan dat deze hearings over UAP en de vraag over hetgene waar deze UAP door worden bestuurd nu gewoon in NWS staan. Ik kan daar na al die jaren echt van genieten.
er wordt op een forum erg veel geroepen en ge-copy-paste en het zal pas duidelijk worden waarom mensen jouw claims niet geloofwaardig vinden NADAT je ze vragen stelt.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:46 schreef naamdrager het volgende:
[..]
Dan zou het mooi zijn als mensen hun standpunt ook daadwerkelijk vergezeld zouden laten gaan van die nieuwe informatie.
Nu weet ik nog niet wat volgens jou dan het motief van al deze mensen is. Ik vind het altijd erg apart dat de mensen die er nogal verwijtend op afgeven (insert hyena geluiden) zelf geen inbreng hebben van wat er zich dan mogelijk wel afspeelt tussen al deze mensen en hun claims maar gaan zeuren tegen diegenen die daar wel een idee over hebben. Ik vind dat soort ongeleide irritatie en dat van andere users waar niemand in dit topic dus verder iets mee kan om bijvoorbeeld ook jou van dienst te zijn eigenlijk nog een paar gradaties vreemder dan het mysterie zelf. Iedereen wacht op het vervolg van dit verhaal en misschien moet jij dat ook gewoon maar doenquote:Op zondag 30 juli 2023 12:30 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Feit is dat er nog onverklaarbare zaken zijn. De commissie is in het leven geroepen om hier duidelijkheid over te krijgen. Inmiddels is er ook een taskgroep opgericht om onderzoek te doen.
Ik zeg alleen dat er niets uit deze commissie gaat komen op basis van de kennis van nu.
Interessant zeker, maar ik ben erg sceptisch dat we straks meer weten dan nu.
quote:Op zondag 30 juli 2023 13:07 schreef Discombobulate het volgende:
Kunnen we terug naar dit topic van een paar weken geleden?
Ik ga wel weer even naar reddit.com/r/UFOs, daar is de sfeer veel beter.
En ze ontkennen Grusch's claims ook niet i.t.t. veel andere voorbeelden. Heel bizar.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.whitehouse.go(...)DAA-SAP-Followon.pdf
Het Witte Huis heeft geen bezwaren tegen het UAP amendement van Schumer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |