Zeer interessante vraag en antwoord informatie! Wellicht komt er nog meer uit voort indien zijn opmerking over zijn dropbox / lockbox idd klopt, en zijn nabestaanden die content online weten te krijgen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:36 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Gevonden.
https://imgur.com/a/NXjWQaN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etc, de rest kun je zelf zien in de link.
Zijn die beelden of video's die op 4Chan stonden inmiddels elders online te zien? Ik heb helaas geen tijd om 4Chan, Reddit e.d. te volgen dus heb ze helaas gemist!quote:
Er zijn nogal wat uitspraken die aan Ben Rich worden toegeschreven. Dingen die hij tegen journalisten of (oud) collega's zou hebben gezegd:quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:28 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Doet me ook denken aan het verhaal van Ben Rich, wijlen hoge topman bij Lockheed Skunk Works.
Die op zijn sterfbed aan een journalist telefonisch zou hebben opgebiecht dat via black projects al heel veel zou zijn 'gereversed-engineered' . Het TR3B 'vliegtuig' zou een van die projecten zijn.
Maar ik denk dat dat echt niet openbaar zal worden medegedeeld in een hearing dat die projecten er zijn.
Ja niet gek, dat heeft zij o.a. opgericht, dat gooit ze niet zo maar weg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:15 schreef NoFoksGiven het volgende:
Artikel over Gillibrand.
https://www.cityandstaten(...)about-aliens/389198/
Dit leest toch ook als of al haar pijlen zijn gericht op AARO (pun intended). Misschien verklaard haar inzet voor AARO waarom ze zo mild voor Kirkpatrick was, en waarom ze niet zo stevig doorpakt op de laatste hearing zoals menigeen misschien had verwacht.
Naar verluid heeft Grusch achter de schermen uren gepraat met de Intelligence Committee. In de hoorzitting heeft hij gezegd dat hij graag namen van getuigen en programma's wil delen. Maar Gillibrand weet van niks? Dat is heel raar.quote:The second testimony was about a service member whose job was to investigate all UAP programs and co-locate them and write an assessment. Through that effort, this whistleblower met several people who said they had worked on alien-related programs where they either had crash material or that crash material resulted in dead aliens. I have no ability to verify that testimony because we’ve not been told of any such programs. We’ve asked for all information related to all programs and have not been given that detail.
Ik denk dat een van de problemen is, dat de Clearance levels van Grusch (vele) malen hoger zijn dan van het gemiddelde commissielid. Daarnaast heb ik nog steeds niet helemaal scherp welke (sub)commisies nu wat doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:36 schreef Naqin het volgende:
Ik vond dit stuk interessant:
[..]
Naar verluid heeft Grusch achter de schermen uren gepraat met de Intelligence Committee. In de hoorzitting heeft hij gezegd dat hij graag namen van getuigen en programma's wil delen. Maar Gillibrand weet van niks? Dat is heel raar.
Moddergooien vanuit het Pentagon? Artikel van The Intercept is nog niet uitgekomen toch?quote:
Snap de relevantie ook niet echt. Heeft de beste man nou een verleden met extreme psychoses en schizofrenie dan kan ik het nog wel begrijpen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:01 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Moddergooien vanuit het Pentagon? Artikel van The Intercept is nog niet uitgekomen toch?
Wel goed om alle historie van iemand te weten, maar dit is laag bij de grond.
Dat er de moeite wordt genomen om zoiets te doen richting Grusch, maakt zijn verhaal m.i. alleen maar geloofwaardiger. Maakt hem menselijker.
De intelligence commissies zijn er om toezicht te houden op de inlichtingendiensten (Grusch en co), dus er moet altijd op zijn minst iemand op de hoogte gesteld worden. Voor supergeheime SAPs kan het zijn dat alleen de voorzitters of de Gang of Eight mondeling wordt bijgepraat. Hoe dan ook, als Grusch iets weet, weten Rubio/Warner en waarschijnlijk Schumer en McConnell het ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:44 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Ik denk dat een van de problemen is, dat de Clearance levels van Grusch (vele) malen hoger zijn dan van het gemiddelde commissielid. Daarnaast heb ik nog steeds niet helemaal scherp welke (sub)commisies nu wat doen.
Nou inderdaad, vreemd dat dergelijke info naar buiten komt. Statement van Grusch maakt de geloofwaardigheid alleen maar sterker m.i.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:01 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Moddergooien vanuit het Pentagon? Artikel van The Intercept is nog niet uitgekomen toch?
Dat er de moeite wordt genomen om zoiets te doen richting Grusch, maakt zijn verhaal m.i. alleen maar geloofwaardiger. Maakt hem menselijker.
Zijn boek We Zijn (Misschien) Niet Alleen schijnt ook wel leuk te zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:58 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Goed dat de Telegraaf er wat aandacht aan blijft besteden. Prima kort interview met Taede Smedes die aardig op de hoogte is.
[ twitter ]
Het artikel is inmiddels uit en het moddergooi gehalte is inderdaad behoorlijk hoog: https://theintercept.com/2023/08/09/ufo-david-grusch-clearance/quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:01 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn de documenten via een tip van binnenuit naar voren gekomen. De FOIA van de journalist kwam er omdat hem was verteld waar hij moest kijken.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:27 schreef Naqin het volgende:
[..]
Het artikel is inmiddels uit en het moddergooi gehalte is inderdaad behoorlijk hoog: https://theintercept.com/2023/08/09/ufo-david-grusch-clearance/
Raar trouwens dat zulke persoonlijke dingen via FOIA opgevraagd kunnen worden.
Ja dat denk ik dus niet, er zullen best gewoon collega's/leidinggevenden geweest zijn die wisten dat er iets persoonlijks speelde. De conclusie dat iemand illegaal een geheim document heeft bekeken lijkt me voorbarig.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:10 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Die tipgever kan wel eens in zijn eigen kuil vallen.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |