abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210145947
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 14:48 schreef Dutchguy het volgende:
Interessant draadje over de Tictac UAP's en de waarneming van een groot object onder de zeespiegel die daarbij betrokken lijkt:
[ twitter ]
Hij knoopt bepaalde dingen wel erg snel aan elkaar wat mij betreft. Die NRO sighting is 'low confidence' en het object had een 'rough similarity' met de tic-tac. We hebben ook geen idee van de locatie of wat/hoe groot die 'high interest vessel' was.

Beetje voorbarig om dat dan aan Fravor te linken, maar zo'n 🚨 BOOM doet het vast goed op Twitter.

Wel interessant dat Sentient: https://www.theverge.com/(...)cial-intelligence-ai
pi_210147078
Volgens Grusch had AARO helemaal geen toegang tot die black box projecten, dus wat er in het rapport komt te staan is wel duidelijk. Precies hetzelfde als vorige keer.

AARO is helemaal niet zo interessant.

We moeten vooral benieuwd zijn naar wat het congres gaat lospeuteren.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_210147147
quote:
Interessant draadje over de Tictac UAP's en de waarneming van een groot object onder de zeespiegel die daarbij betrokken lijkt:
[ twitter ]
:o
  donderdag 3 augustus 2023 @ 23:03:03 #254
307622 Perox
(niet de echte)
pi_210151751
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 18:06 schreef Discombobulate het volgende:
Volgens Grusch had AARO helemaal geen toegang tot die black box projecten, dus wat er in het rapport komt te staan is wel duidelijk. Precies hetzelfde als vorige keer.

pi_210153546
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 18:06 schreef Discombobulate het volgende:

Ik ben benieuwd wat de rant van Kirkpatrick van afgelopen week gaat betekenen voor zijn positie en AARO. Het is eigenlijk ongekend dat een (toch wel) hooggeplaatste ambtenaar dergelijke uitspraken doet over een persoon onderdeel van een klokkenluider-procedure én de rol van congress/congressional committee.

Daarnaast inderdaad benieuwd naar wat congress gaat lospeuteren. Zeker omdat de getuigenis van Grusch en de andere twee heren (onder ede), haaks staan op de openbare getuigenis (NIET onder ede) van kirkpatrick een aantal maanden terug. En hij daar dus op los is gegaan, dus er ergens een snaar is geraakt.

Daarmee voelde het TV interview wat Kirkpatrick ineens heeft gegeven ook als een soort van noodgreep om de hearing bij voorbaat wat te downplayen.
I want to believe...
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 08:29:47 #256
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210155375
quote:
[ twitter ]
Dit doet me overigens denken aan een whistleblower draadje op 4chan welke ik een flinke tijd terug heb gelezen.
Was een persoon die aangaf persoonlijk en fysiek betrokken te zijn geweest bij het recoveren van UFO's.
Hij gaf aan dat er in de atlantische oceaan een soort van mobiele basis was, deze basis was onbenaderbaar, alles wat in de buurt kwam werd compleet vernietigd, met name de voertuigen die wapens hadden en voertuigen die recht op de basis af gingen.
Er zouden nog 1 of 2 andere basissen zijn op deze planeet. Ze wisten heel goed te monitoren waar deze basis was, en ook steeds dat er UFO's tevoorschijn kwamen uit de oceaan rond deze basis, deze UFO's gingen uiteindelijk ook weer terug naar de basis. Het frapante was dat er nooit of nauwelijks UFO's vanuit de ruimte naar deze basis gingen. Iedere UFO zag er ook anders uit. De theorie was dat deze basis iedere UFO custom maakt naar gelang de missie.
Regelmatig storte er ook van deze UFO's neer, vooral in een gebied rond noord-mexico waar blijkbaar een of andere anomaly zich zou bevinden waar de UFO's niet goed mee overweg konden.
De basis leek zich totaal niet te bekommeren om de neergestorte UFO's en ze deden niks in de vorm van berging.

Deze whistleblower kwam dus regelmatig bij crash-sites en ging ook vaak naar binnen, maar pas nadat een team al de voertuigen alle lichamen en wapens had geborgen.

Hij wist ook te melden dat het reverse engineren ontzettend moeilijk was en tot nu toe nog niet veel resultaat heeft opgeleverd. Behalve dan de chinezen, die hadden op soort van succes met een apparaat waarmee erts kon worden gewonnen uit de grond door middel van licht/lasers.

Hij melde ook dat ze op weg waren naar disclosure, maar de volledige "management" laag werd vervangen door wat conservatievere mensen. Ook was het zwaar gecompartimentaliseerd waardoor niemand het volledige plaatje leek te hebben.

Ik ga proberen dat draadje weer te vinden, want het sluit echt super goed aan op alle shit die de laatste tijd uitkomt.
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 11:32:32 #258
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_210155416
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 11:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]
Dit doet me overigens denken aan een whistleblower draadje op 4chan welke ik een flinke tijd terug heb gelezen.
Was een persoon die aangaf persoonlijk en fysiek betrokken te zijn geweest bij het recoveren van UFO's.
Hij gaf aan dat er in de atlantische oceaan een soort van mobiele basis was, deze basis was onbenaderbaar, alles wat in de buurt kwam werd compleet vernietigd, met name de voertuigen die wapens hadden en voertuigen die recht op de basis af gingen.
Er zouden nog 1 of 2 andere basissen zijn op deze planeet. Ze wisten heel goed te monitoren waar deze basis was, en ook steeds dat er UFO's tevoorschijn kwamen uit de oceaan rond deze basis, deze UFO's gingen uiteindelijk ook weer terug naar de basis. Het frapante was dat er nooit of nauwelijks UFO's vanuit de ruimte naar deze basis gingen. Iedere UFO zag er ook anders uit. De theorie was dat deze basis iedere UFO custom maakt naar gelang de missie.
Regelmatig storte er ook van deze UFO's neer, vooral in een gebied rond noord-mexico waar blijkbaar een of andere anomaly zich zou bevinden waar de UFO's niet goed mee overweg konden.
De basis leek zich totaal niet te bekommeren om de neergestorte UFO's en ze deden niks in de vorm van berging.

Deze whistleblower kwam dus regelmatig bij crash-sites en ging ook vaak naar binnen, maar pas nadat een team al de voertuigen alle lichamen en wapens had geborgen.

Hij wist ook te melden dat het reverse engineren ontzettend moeilijk was en tot nu toe nog niet veel resultaat heeft opgeleverd. Behalve dan de chinezen, die hadden op soort van succes met een apparaat waarmee erts kon worden gewonnen uit de grond door middel van licht/lasers.

Hij melde ook dat ze op weg waren naar disclosure, maar de volledige "management" laag werd vervangen door wat conservatievere mensen. Ook was het zwaar gecompartimentaliseerd waardoor niemand het volledige plaatje leek te hebben.

Ik ga proberen dat draadje weer te vinden, want het sluit echt super goed aan op alle shit die de laatste tijd uitkomt.
Hahaha whut?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 11:32:37 #259
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_210155418
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 11:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Leuke theorie! Maar wellicht beter geschikt in de TRU editie van dit onderwerp? 4chan als bron, mwoah..
TRU / UFO/UAP: The Truth is in Here...
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_210155466
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 11:32 schreef jpg97 het volgende:

[..]
Hahaha whut?
Gevonden.

https://imgur.com/a/NXjWQaN

Etc, de rest kun je zelf zien in de link.
pi_210155647
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 11:36 schreef Refragmental het volgende:

[..]
Gevonden.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Doet me denken aan een reddit thread laatst, van iemand die claimt onderzoek uitgevoerd te hebben op biologische entiteiten. Misschien inderdaad meer passend in TRU / UFO/UAP: The Truth is in Here... zoals aangegeven door @Brave_Sir_Robin
I want to believe...
pi_210157787
https://thehill.com/opini(...)-scandal-is-looming/

Wederom een prima stukje van The Hill
I want to believe...
pi_210159751
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 11:36 schreef Refragmental het volgende:

[..]
Gevonden.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Bedankt voor het delen. Ondanks het vat zout dat je erbij moet nemen wel interessant.
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 00:00:36 #264
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_210165687
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 14:09 schreef NoFoksGiven het volgende:
https://thehill.com/opini(...)-scandal-is-looming/

Wederom een prima stukje van The Hill
Zeker! Hoe dan ook is de uitkomst van dit verhaal een schandaal.

quote:
Either the U.S. government has mounted an extraordinary, decades-long coverup of UFO retrieval and reverse-engineering activities, or elements of the defense and intelligence establishment are engaging in a staggeringly brazen psychological disinformation campaign.

Either possibility would have profound implications for democracy, the role of government and perhaps also humanity’s place in the cosmos.
pi_210165747
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 16:15 schreef Dusthor92 het volgende:

[..]
Bedankt voor het delen. Ondanks het vat zout dat je erbij moet nemen wel interessant.
Het verhaal bij 1 van die foto's is al onzinnig te noemen.
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 00:10:43 #266
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210165762
'The best proof of extraterrestrial intelligence is that they haven't contacted us.'
Bill Waterson
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 00:29:02 #267
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_210165906
Zag deze random tweet (of hoe dat nu ook heet) en vind het een goede uitleg van de situatie van Grusch als klokkenluider. Hij is niet zozeer een klokkenluider over UAP's maar over misstanden en witwaspraktijken bij defensie en contractanten. Daarom is zowel het politieke links als rechts hierin geďnteresseerd.

Best een lange en lastige tweet dus in spoiler een:

SPOILER: ChatGPT uitleg
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter
pi_210168873
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 00:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
'The best proof of extraterrestrial intelligence is that they haven't contacted us.'
Bill Waterson
Wat begin jij nou weer over extraterrestrial life?

UAP zijn unidentified aerial phenomena. Wat dat ook moge zijn.

Zie, heb je weer die onbewuste bias.
pi_210169441
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 00:00 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Zeker! Hoe dan ook is de uitkomst van dit verhaal een schandaal.
[..]

Doet me ook denken aan het verhaal van Ben Rich, wijlen hoge topman bij Lockheed Skunk Works.
Die op zijn sterfbed aan een journalist telefonisch zou hebben opgebiecht dat via black projects al heel veel zou zijn 'gereversed-engineered' . Het TR3B 'vliegtuig' zou een van die projecten zijn.
Maar ik denk dat dat echt niet openbaar zal worden medegedeeld in een hearing dat die projecten er zijn.
pi_210172174
bij nader inzien meer iets voor TRU

[ Bericht 91% gewijzigd door Dusthor92 op 05-08-2023 18:49:15 ]
pi_210172240
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 17:15 schreef Dusthor92 het volgende:
Ik weet niet of dit het goeie topic ervoor is, maar ik zat vanochtend op 4chan te lurken over UAP shit toen er een post werd gemaakt met iets in de zin van “because I don’t believe the pentagon genuinely going to release UAP footages”, met daarin 2 videobestanden gelinkt die ik heb gedownload. Het zijn zacht gezegd opmerkelijke beelden. Nu is die post / thread op 4chan weg en op internet kan ik nergens iets vinden over deze video’s.

Hoe kan ik ze het gemakkelijkst delen? En zal ik dat in dit topic doen of in TRU?
Uploaden op YT
pi_210172265
Nvm

[ Bericht 99% gewijzigd door Dusthor92 op 05-08-2023 18:49:31 ]
pi_210172301
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 17:24 schreef Dusthor92 het volgende:

[..]
Ik heb geen YouTube account en heb eerlijk gezegd ook geen zin om er een te maken.

Is er geen imgbb voor video’s?
Probeer eens https://streamable.com/ (bij een free account blijven ze wel maar 2 dagen staan.)
pi_210172354
bij nader inzien meer iets voor TRU

[ Bericht 96% gewijzigd door Dusthor92 op 05-08-2023 18:49:46 ]
pi_210172448
^^

Wat meer achtergrondinfo was wel mooi geweest maar het zijn zeker interessante beelden.
De drie objecten lijken perfecte trechtervormige patronen te maken om het vliegtuig heen.
Als dit een commercieel toestel zou zijn, moet dit wel opgemerkt zijn door de piloten lijkt mij.
Voor de UFO experts die filmpjes analyseren zijn dit denk ik wel waardevolle beelden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')