Hij knoopt bepaalde dingen wel erg snel aan elkaar wat mij betreft. Die NRO sighting is 'low confidence' en het object had een 'rough similarity' met de tic-tac. We hebben ook geen idee van de locatie of wat/hoe groot die 'high interest vessel' was.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:48 schreef Dutchguy het volgende:
Interessant draadje over de Tictac UAP's en de waarneming van een groot object onder de zeespiegel die daarbij betrokken lijkt:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:48 schreef Dutchguy het volgende:
Interessant draadje over de Tictac UAP's en de waarneming van een groot object onder de zeespiegel die daarbij betrokken lijkt:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:06 schreef Discombobulate het volgende:
Volgens Grusch had AARO helemaal geen toegang tot die black box projecten, dus wat er in het rapport komt te staan is wel duidelijk. Precies hetzelfde als vorige keer.
AARO is helemaal niet zo interessant.
We moeten vooral benieuwd zijn naar wat het congres gaat lospeuteren.
Ik ben benieuwd wat de rant van Kirkpatrick van afgelopen week gaat betekenen voor zijn positie en AARO. Het is eigenlijk ongekend dat een (toch wel) hooggeplaatste ambtenaar dergelijke uitspraken doet over een persoon onderdeel van een klokkenluider-procedure én de rol van congress/congressional committee.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:06 schreef Discombobulate het volgende:
Volgens Grusch had AARO helemaal geen toegang tot die black box projecten, dus wat er in het rapport komt te staan is wel duidelijk. Precies hetzelfde als vorige keer.
AARO is helemaal niet zo interessant.
We moeten vooral benieuwd zijn naar wat het congres gaat lospeuteren.
Dit doet me overigens denken aan een whistleblower draadje op 4chan welke ik een flinke tijd terug heb gelezen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:48 schreef Dutchguy het volgende:
[ twitter ]
Hahaha whut?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:29 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dit doet me overigens denken aan een whistleblower draadje op 4chan welke ik een flinke tijd terug heb gelezen.
Was een persoon die aangaf persoonlijk en fysiek betrokken te zijn geweest bij het recoveren van UFO's.
Hij gaf aan dat er in de atlantische oceaan een soort van mobiele basis was, deze basis was onbenaderbaar, alles wat in de buurt kwam werd compleet vernietigd, met name de voertuigen die wapens hadden en voertuigen die recht op de basis af gingen.
Er zouden nog 1 of 2 andere basissen zijn op deze planeet. Ze wisten heel goed te monitoren waar deze basis was, en ook steeds dat er UFO's tevoorschijn kwamen uit de oceaan rond deze basis, deze UFO's gingen uiteindelijk ook weer terug naar de basis. Het frapante was dat er nooit of nauwelijks UFO's vanuit de ruimte naar deze basis gingen. Iedere UFO zag er ook anders uit. De theorie was dat deze basis iedere UFO custom maakt naar gelang de missie.
Regelmatig storte er ook van deze UFO's neer, vooral in een gebied rond noord-mexico waar blijkbaar een of andere anomaly zich zou bevinden waar de UFO's niet goed mee overweg konden.
De basis leek zich totaal niet te bekommeren om de neergestorte UFO's en ze deden niks in de vorm van berging.
Deze whistleblower kwam dus regelmatig bij crash-sites en ging ook vaak naar binnen, maar pas nadat een team al de voertuigen alle lichamen en wapens had geborgen.
Hij wist ook te melden dat het reverse engineren ontzettend moeilijk was en tot nu toe nog niet veel resultaat heeft opgeleverd. Behalve dan de chinezen, die hadden op soort van succes met een apparaat waarmee erts kon worden gewonnen uit de grond door middel van licht/lasers.
Hij melde ook dat ze op weg waren naar disclosure, maar de volledige "management" laag werd vervangen door wat conservatievere mensen. Ook was het zwaar gecompartimentaliseerd waardoor niemand het volledige plaatje leek te hebben.
Ik ga proberen dat draadje weer te vinden, want het sluit echt super goed aan op alle shit die de laatste tijd uitkomt.
Leuke theorie! Maar wellicht beter geschikt in de TRU editie van dit onderwerp? 4chan als bron, mwoah..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:29 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dit doet me overigens denken aan een whistleblower draadje op 4chan welke ik een flinke tijd terug heb gelezen.
Was een persoon die aangaf persoonlijk en fysiek betrokken te zijn geweest bij het recoveren van UFO's.
Hij gaf aan dat er in de atlantische oceaan een soort van mobiele basis was, deze basis was onbenaderbaar, alles wat in de buurt kwam werd compleet vernietigd, met name de voertuigen die wapens hadden en voertuigen die recht op de basis af gingen.
Er zouden nog 1 of 2 andere basissen zijn op deze planeet. Ze wisten heel goed te monitoren waar deze basis was, en ook steeds dat er UFO's tevoorschijn kwamen uit de oceaan rond deze basis, deze UFO's gingen uiteindelijk ook weer terug naar de basis. Het frapante was dat er nooit of nauwelijks UFO's vanuit de ruimte naar deze basis gingen. Iedere UFO zag er ook anders uit. De theorie was dat deze basis iedere UFO custom maakt naar gelang de missie.
Regelmatig storte er ook van deze UFO's neer, vooral in een gebied rond noord-mexico waar blijkbaar een of andere anomaly zich zou bevinden waar de UFO's niet goed mee overweg konden.
De basis leek zich totaal niet te bekommeren om de neergestorte UFO's en ze deden niks in de vorm van berging.
Deze whistleblower kwam dus regelmatig bij crash-sites en ging ook vaak naar binnen, maar pas nadat een team al de voertuigen alle lichamen en wapens had geborgen.
Hij wist ook te melden dat het reverse engineren ontzettend moeilijk was en tot nu toe nog niet veel resultaat heeft opgeleverd. Behalve dan de chinezen, die hadden op soort van succes met een apparaat waarmee erts kon worden gewonnen uit de grond door middel van licht/lasers.
Hij melde ook dat ze op weg waren naar disclosure, maar de volledige "management" laag werd vervangen door wat conservatievere mensen. Ook was het zwaar gecompartimentaliseerd waardoor niemand het volledige plaatje leek te hebben.
Ik ga proberen dat draadje weer te vinden, want het sluit echt super goed aan op alle shit die de laatste tijd uitkomt.
Doet me denken aan een reddit thread laatst, van iemand die claimt onderzoek uitgevoerd te hebben op biologische entiteiten. Misschien inderdaad meer passend in TRU / UFO/UAP: The Truth is in Here... zoals aangegeven door @Brave_Sir_Robinquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:36 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Gevonden.
https://imgur.com/a/NXjWQaN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etc, de rest kun je zelf zien in de link.
Bedankt voor het delen. Ondanks het vat zout dat je erbij moet nemen wel interessant.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:36 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Gevonden.
https://imgur.com/a/NXjWQaN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etc, de rest kun je zelf zien in de link.
Zeker! Hoe dan ook is de uitkomst van dit verhaal een schandaal.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:09 schreef NoFoksGiven het volgende:
https://thehill.com/opini(...)-scandal-is-looming/
Wederom een prima stukje van The Hill
quote:Either the U.S. government has mounted an extraordinary, decades-long coverup of UFO retrieval and reverse-engineering activities, or elements of the defense and intelligence establishment are engaging in a staggeringly brazen psychological disinformation campaign.
Either possibility would have profound implications for democracy, the role of government and perhaps also humanity’s place in the cosmos.
Het verhaal bij 1 van die foto's is al onzinnig te noemen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:15 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen. Ondanks het vat zout dat je erbij moet nemen wel interessant.
SPOILER: ChatGPT uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
Wat begin jij nou weer over extraterrestrial life?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
'The best proof of extraterrestrial intelligence is that they haven't contacted us.'
Bill Waterson
Doet me ook denken aan het verhaal van Ben Rich, wijlen hoge topman bij Lockheed Skunk Works.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:00 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Zeker! Hoe dan ook is de uitkomst van dit verhaal een schandaal.
[..]
Uploaden op YTquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:15 schreef Dusthor92 het volgende:
Ik weet niet of dit het goeie topic ervoor is, maar ik zat vanochtend op 4chan te lurken over UAP shit toen er een post werd gemaakt met iets in de zin van “because I don’t believe the pentagon genuinely going to release UAP footages”, met daarin 2 videobestanden gelinkt die ik heb gedownload. Het zijn zacht gezegd opmerkelijke beelden. Nu is die post / thread op 4chan weg en op internet kan ik nergens iets vinden over deze video’s.
Hoe kan ik ze het gemakkelijkst delen? En zal ik dat in dit topic doen of in TRU?
Probeer eens https://streamable.com/ (bij een free account blijven ze wel maar 2 dagen staan.)quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:24 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Ik heb geen YouTube account en heb eerlijk gezegd ook geen zin om er een te maken.
Is er geen imgbb voor video’s?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |