abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 augustus 2023 @ 08:49:56 #226
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210127534
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 07:19 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
We vergeten in NL wel eens dat journalist betekent dat je onderzoek doet, en daarmee zaken aan het licht brengt, in tegenstelling tot braaf over pennen wat andere media rapporteren.
Dus in dit geval zeker journalist, zeker in het geval van RosCo en Knapp. Corbell volgt in de voetsporen en is er ingerold vanuit film maken.
Journalistiek is sinds sociale media sterk achteruit gegaan en dat gaat nog meer komen. Chat GTP gaat de clickbait stukjes schrijven waar nu freelancers nog een droge boterham mee verdienen. Ik ben een aantal maal benaderd door gevestigde media of ik voor hun wilde schrijven/bijdragen. De betaling ging per letter (...) en als ik even snel uitrekenden wat onderzoek en schrijven van een goed tech artikel meebrengt, dan was het minder dan minimum loon. Hierop kreeg ik het antwoord, ja, maar, je vind het toch leuk?
Heb toen wat research gedaan in de betaling van journalisten, freelancers verdienen het zout in de pap niet, het aanbod wat ik gehad had, was boven de doorsnee.
pi_210131707
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 07:44 schreef Naqin het volgende:

[..]
Precies, en dat je zorgt dat je neutraal blijft. Dus waarom bemoeien ze zich met de opzet en inhoud van een politieke hearing?
Ik snap je punt niet...ze zorgen juist dat hun verhaal, het mogelijk grootste verhaal in de geschiedenis van de mensheid, op de juiste wijze naar buiten komt.

Het punt hier is dat de politiek zelf niet bij machte is, het verhaal niet kent, terwijl ze de controlerende macht is....daarom dragen ze bij aan deze hearing.

Wellicht moet je de laatste Weaponized eens terugluisteren, dan snap je juist de integriteit en neutraliteit van de heren in kwestie.
I want to believe...
pi_210131871
Eigenlijk doen deze journalisten inderdaad allemaal ook wel een beetje denken aan activisten. Soms gaat dat denk ik ook wel een beetje in elkaar over, als je als journalist echt vindt dat een bepaald onderwerp door je vakgenoten niet goed belicht wordt, of wanneer 'de onderste steen boven krijgen' op weerstand stuit.

Ik weet eigenlijk nog steeds niet wat ik van Coultheart moet denken... Hij heeft iets glads.
[i]Sometimes we live
no particular way
but our own[/i]
pi_210132078
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 13:45 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Wellicht moet je de laatste Weaponized eens terugluisteren, dan snap je juist de integriteit en neutraliteit van de heren in kwestie.
Hoe denk je dat ik aan die info kom? Coulthart maakt blijkbaar 'tough editorial decisions' over wat Grusch wel en niet mag vertellen (volgens Knapp) en Corbell regelt blijkbaar welke getuigen komen opdraven (volgens hemzelf).
Dan ben je meer politiek aan het bedrijven dan neutrale verslaggeving.
pi_210134969
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 14:11 schreef Naqin het volgende:

[..]
Hoe denk je dat ik aan die info kom? Coulthart maakt blijkbaar 'tough editorial decisions' over wat Grusch wel en niet mag vertellen (volgens Knapp) en Corbell regelt blijkbaar welke getuigen komen opdraven (volgens hemzelf).
Dan ben je meer politiek aan het bedrijven dan neutrale verslaggeving.
De keuzes waar Knapp op doelt zijn de keuzes van RossCo om Grusch te beschermen en niet uit te zenden wat geïmpliceerd of gezegd is. Dat zijn moeilijke keuzes, het beschermen van je bronnen.
I want to believe...
  woensdag 2 augustus 2023 @ 18:21:54 #231
307622 Perox
(niet de echte)
pi_210135277
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 07:16 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Mijn to-go-to zijn (in random order):
Weaponized
Need to Know
That UFO Podcast
Somewhere in the Skies

Af en toe zit er wel een interessante aflevering in Strange Paradigms.
Voor mensen om een beetje up-to-speed te komen met het UAP thema, is seizoen 1 van The UFO Rabbit hole wel een leuke. Daarna werd het mij veel te zweverig.

Ik mis een Nederlandse podcast over het thema. Max Moskowitcz had een paar jaar terug een aantal leuke podcast, o.a. met Lue Elizondo. Maar krijg de laatste tijd weinig meer mee van hem.
Dit zat ik ook te denken. Gat in de markt denk ik. :+
Maar moet je wel wekelijks aan de bak - veel van die podcasts op Spotify hebben laatste aflevering lang geleden dus sterft ook wel vaak in goede bedoelingen.
Voor een Nederlander die de internationale podcasts zelf een beetje volgt hoeft je ook niet echt moeite te doen om die even samen te vatten voor het NL publiek. Wekelijks effe samenvatten met een beetje enthousiast stemgeluid en is het al gauw goed lijkt me. Veel NL podcasts blinken uit in monotone saaiheid.
pi_210136179
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 18:21 schreef Perox het volgende:

[..]
Dit zat ik ook te denken. Gat in de markt denk ik. :+
Maar moet je wel wekelijks aan de bak - veel van die podcasts op Spotify hebben laatste aflevering lang geleden dus sterft ook wel vaak in goede bedoelingen.
Voor een Nederlander die de internationale podcasts zelf een beetje volgt hoeft je ook niet echt moeite te doen om die even samen te vatten voor het NL publiek. Wekelijks effe samenvatten met een beetje enthousiast stemgeluid en is het al gauw goed lijkt me. Veel NL podcasts blinken uit in monotone saaiheid.

Ik vond deze heel erg fijn, bekende gezichten ook voor mij omdat ik al zo lang met dit onderwerp bezig ben.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_210137659
Steeds meer army mensen komen er voor uit, hier voormalig marine admiraal Tim Gallaudet

quote:
"As a retired U.S. Navy flag officer, I can attest to the integrity and authenticity of the two pilots who testified: retired Commander David Fravor and Ryan Graves. I have served on three aircraft carriers and count many Naval aviators as close friends. These two witnesses are the real deal.

So is David Grusch. As a Navy information warfare officer, I worked closely with the intelligence community and Grusch’s former command, the National Geospatial Intelligence Agency. I too have been read into special access programs, and I understand how Department of Defense classification systems and authorities work. His testimony is 100 percent credible."
https://thehill.com/opini(...)ury-wake-up-america/
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 2 augustus 2023 @ 21:23:39 #234
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_210138031
Dit zijn toch ook artikelen die we begin dit jaar niet voor mogelijk hadden gehouden?

Newsweek zoomt in op de claim dat het Vaticaan betrokken was bij de recovery uit 1993 in Italië, waarover Grusch vertelde in het interview met Coulthart.

Dingen waar ik zelfs een initiële weerstand tegen voel, maar ja, maar zien waar het ons brengt.
quote:
Grusch alleged that then-Pope Pius XII had "backchanneled" knowledge of the UFO to the U.S., which "ended up scooping it" from them. When asked explicitly whether he was saying the Catholic church knew about the existence of alien life, Grusch responded: "Certainly."
In 2008 deed het Vaticaan al wel een voorzetje om de mogelijkheid van buitenaards leven in te bedden in het geloof
quote:
[In 2008, Jesuit Father Jose Funes] said: "Just as there is a multiplicity of creatures on earth, there can be other beings, even intelligent, created by God. This is not in contrast with our faith because we can't put limits on God's creative freedom."
twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_210140877
quote:
11s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 21:23 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Dit zijn toch ook artikelen die we begin dit jaar niet voor mogelijk hadden gehouden?

Newsweek zoomt in op de claim dat het Vaticaan betrokken was bij de recovery uit 1993 in Italië, waarover Grusch vertelde in het interview met Coulthart.

Dingen waar ik zelfs een initiële weerstand tegen voel, maar ja, maar zien waar het ons brengt.
[..]
In 2008 deed het Vaticaan al wel een voorzetje om de mogelijkheid van buitenaards leven in te bedden in het geloof
[..]
[ twitter ]
Dit gaat al langer rond in UFO wereld natuurlijk, heel gaaf dat het nu steeds meer verbanden naar buiten komen. Ik ben benieuwd wat er in de immense, nagenoeg geheime, bibliotheek van het Vaticaan te vinden is.
I want to believe...
  donderdag 3 augustus 2023 @ 09:39:02 #236
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_210141382
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 08:30 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Dit gaat al langer rond in UFO wereld natuurlijk, heel gaaf dat het nu steeds meer verbanden naar buiten komen. Ik ben benieuwd wat er in de immense, nagenoeg geheime, bibliotheek van het Vaticaan te vinden is.
Ja, maar wat gaat er nu eigenlijk niet rond in de UFO wereld. Hoeft wat mij betreft niet allemaal uit te komen..
pi_210141694
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 09:39 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Ja, maar wat gaat er nu eigenlijk niet rond in de UFO wereld. Hoeft wat mij betreft niet allemaal uit te komen..
Zeker, maar dit was door redelijk ingevoerde bronnen al vaker aangekaart. Elizondo meen ik, TTSA, mogelijk ook nog besproken op de UFO conferentie in San Marino vorig jaar.

Nu ik dat typ, ik meen dat in San Marino een bill is aangenomen, dat de UN ook iets met UFO/UAP moeten doen. Ik kan helaas de link niet vinden. Heeft iemand daar iets meer van gehoord? Ik geloof dat het ook besproken is in een oudere aflevering van That UFO Podcast.
Sorry voor het gebrek aan links, maar kan dit nu even niet terugvinden.
I want to believe...
  donderdag 3 augustus 2023 @ 10:53:24 #238
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_210142134
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 10:11 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Zeker, maar dit was door redelijk ingevoerde bronnen al vaker aangekaart. Elizondo meen ik, TTSA, mogelijk ook nog besproken op de UFO conferentie in San Marino vorig jaar.

Nu ik dat typ, ik meen dat in San Marino een bill is aangenomen, dat de UN ook iets met UFO/UAP moeten doen. Ik kan helaas de link niet vinden. Heeft iemand daar iets meer van gehoord? Ik geloof dat het ook besproken is in een oudere aflevering van That UFO Podcast.
Sorry voor het gebrek aan links, maar kan dit nu even niet terugvinden.
Project Titan is dat. Snap niet helemaal waarom dat via San Marino moet, wellicht gemakkelijk om een kleine regering in zoiets mee te krijgen?

twitter
  donderdag 3 augustus 2023 @ 10:55:12 #239
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_210142150
Goede reminder voor de bijzondere teksten in de Schumer wetgeving. Lees en besef wat daar staat.

twitter
pi_210142167
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 10:53 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Project Titan is dat. Snap niet helemaal waarom dat via San Marino moet, wellicht gemakkelijk om een kleine regering in zoiets mee te krijgen?

[ twitter ]
Thanks dat was hem, kon er niet op komen.
Als kleine onafhankelijke staat was dat volgens mij de makkelijkste/snelste weg.
I want to believe...
pi_210142197
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 10:55 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Goede reminder voor de bijzondere teksten in de Schumer wetgeving. Lees en besef wat daar staat.

[ twitter ]
Inderdaad, dat een dergelijke wet, met dergelijke bewoording opgesteld is....bizar. We leven in een bijzondere tijd.
I want to believe...
pi_210143981
Volgens de Pentagon woordvoerder komt AARO deze maand met een nieuw rapport

twitter
pi_210144182
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 13:39 schreef Naqin het volgende:
Volgens de Pentagon woordvoerder komt AARO deze maand met een nieuw rapport

[ twitter ]
Mooi, benieuwd welke info er dit jaar in staat.
Het NASA onderzoeksrapport is ook zo'n beetje aan de beurt om gepubliceerd te worden, toch?
I want to believe...
pi_210144232
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 13:52 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Mooi, benieuwd welke info er dit jaar in staat.
Het NASA onderzoeksrapport is ook zo'n beetje aan de beurt om gepubliceerd te worden, toch?
Ook deze maand ja volgens Nelson - https://english.elpais.co(...)ns-about-aliens.html (headline is een beetje misleidend, de 'commissie' is dus al onderzoek aan het doen)
pi_210144267
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 13:57 schreef Naqin het volgende:

[..]
Ook deze maand ja volgens Nelson - https://english.elpais.co(...)ns-about-aliens.html (headline is een beetje misleidend, de 'commissie' is dus al onderzoek aan het doen)
We leven echt in bijzondere tijden. Ik heb weinig meegekregen van de ontwikkelingen van NASA, maar hoop dat dit eerste onderzoek aanleiding geeft naar dieper en verdergaand onderzoek!
I want to believe...
pi_210144762
Interessant draadje over de Tictac UAP's en de waarneming van een groot object onder de zeespiegel die daarbij betrokken lijkt:
twitter
pi_210145127
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 14:48 schreef Dutchguy het volgende:
Interessant draadje over de Tictac UAP's en de waarneming van een groot object onder de zeespiegel die daarbij betrokken lijkt:
[ twitter ]
Hoe kan ik dit draadje lezen zonder twitter account?
pi_210145299
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 15:20 schreef Refragmental het volgende:

[..]
Hoe kan ik dit draadje lezen zonder twitter account?
Lukt dit?
https://threadreaderapp.com/thread/1686923288050843649.html
pi_210145666
quote:
Super chill. Dankjewel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')