Je weet dat er een verschil is tussen pedofiel en pedoseksueel?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:49 schreef Saboo het volgende:
[..]
Het is opzich niet heel ingewikkeld. Pedofilie is (te vergelijken met) een geaardheid. Ze worden verliefd op kinderen en willen vanuit romantische gevoelens seks met kinderen.
Niet-pedofielen willen gewoon seks met kinderen omdat ze íéts daar aan opwindend vinden. Zij het macht, zij het verkrachtingsfantasieën etc. Het gaat daarbij niet per se om aantrekkingskracht naar het kind.
Niet iedere vrouw die een keertje experimenteert met vrouwenseks is lesbisch, niet iedere vent die af en toe graag iets in z’n kontgat heeft is homo. Niet iedereen die vanuit een zieke fantasie of behoefte een kind verkracht heeft romantische gevoelens voor kinderen.
Mijn hemel, wat een vreselijke taalfout op de cover.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Nou Thijs woensdag is het feestje![]()
Ik zie de fout niet.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat een vreselijke taalfout op de cover.
Die is wel erg iddquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat een vreselijke taalfout op de cover.
Dat volk is niet alleen asociaal, maar ook dom, want ze snappen niet dat dit soort misbruik om macht draait, niet om uiterlijk.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Linksboven. De haatmails die zij ontvangt.....
Ze snappen niet dat zij totaal onschuldig is.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat volk is niet alleen asociaal, maar ook dom, want ze snappen niet dat dit soort misbruik om macht draait, niet om uiterlijk.
Maar goed, asociaal en dom is een veel voorkomende combinatie, dat dan wel weer.
Ja, stel kut FOK!kersquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Linksboven. De haatmails die zij ontvangt.....
Mensen die haar gaan mailen hoe lelijk ze wel niet is hebben waarschijnlijk zelf geen leven.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat volk is niet alleen asociaal, maar ook dom, want ze snappen niet dat dit soort misbruik om macht draait, niet om uiterlijk.
Maar goed, asociaal en dom is een veel voorkomende combinatie, dat dan wel weer.
Nee, want ze snappen niet dat hun heilige Thijs zo'n meisje interessant zou vinden.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:46 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ze snappen niet dat zij totaal onschuldig is.
Dat sowieso niet, maar kennelijk denken ze ook nog dat Thijs hun "hulp" nodig heeft in zijn strijd, want het doel is natuurlijk haar zo kapot maken dat ze de aanklacht intrekt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen die haar gaan mailen hoe lelijk ze wel niet is hebben waarschijnlijk zelf geen leven.
Hij is geen koning geweest en gaat dat ook nooit worden. Zijn leven wordt moeilijk. Een rare groep die dan pro Thijs is maar hem niet kent.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, want ze snappen niet dat hun heilige Thijs zo'n meisje interessant zou vinden.
Nou vindt hij dat waarschijnlijk ook niet, maar hij vindt zijn machtsspelletjes wel interessant, en daar is zij gewoon een pion in.
Tenminste dat dacht hij, in feite blijkt ze niet die pion op zijn schaakbord te zijn, maar de koningin, en het is de vraag nog maar of hij de koning is.
Ook, in de topicreeks staan iig al genoeg opmerkingen van het type "hij kan beter krijgen", en dan mag ik hopen dat er niemand zo gestoord is om het ook naar haar te mailen, maar kennelijk vinden ze het al geen probleem zulke opmerkingen online te zetten.quote:
Tja. Er serieus op antwoorden heeft ook geen zin. Laten we hopen dat het een kleine groep is.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook, in het topic staan iig al genoeg opmerkingen van het type "hij kan beter krijgen", en dan mag ik hopen dat er niemand zo gestoord is om het ook naar haar te mailen, maar kennelijk vinden ze het al geen probleem zulke opmerkingen online te zetten.
Ze was beeldschoon in de tijd dat ze met TR omging.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:58 schreef Momo het volgende:
Mensen die haar gaan mailen hoe lelijk ze wel niet is hebben waarschijnlijk zelf geen leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doet er niet toe, daar ging het hem niet om, haar uiterlijk speelt geen rol en heeft dat ook nooit gedaan.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:14 schreef Za het volgende:
[..]
Ze was beeldschoon in de tijd dat ze met TR omging.
Ik heb de foto er even bij gezet, en hem (TR) er afgeknipt. Ik denk dat uiterlijk er altijd toe doet ook in dit soort gevallen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:18 schreef Leandra het volgende:
Dat doet er niet toe, daar ging het hem niet om, haar uiterlijk speelt geen rol en heeft dat ook nooit gedaan.
De foto maakt niet uit. Al was ze lelijk.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:20 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb de foto er even bij gezet, en hem (TR) er afgeknipt. Ik denk dat uiterlijk er altijd toe doet ook in dit soort gevallen.
Foto komt van haarzelf btw.
Die foto maakt niet uit idd. Maar ze wordt uitgescholden om haar uiterlijk, terwijl ze in de basis knap is, alleen veel aangekomen in korte tijd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:32 schreef Jaroon het volgende:
De foto maakt niet uit. Al was ze lelijk.
De rechter heeft nog geen uitspraak gedaan.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:12 schreef Jaroon het volgende:
Hij heeft een taakstraf gekregen/krijgt zover ik weet. Maar de rechter heeft niet iets bepaald dat hij bijv. 15 sessies moet volgen bij een psycholoog?
Morgen is twee weken na de zitting dus ik ga uit van wel.quote:
Voor de beeldvorming? "Hij is heus niet zo'n foute vent, want anders zouden zijn ouders hem wel hebben laten vallen."quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:58 schreef Jaroon het volgende:
En wie neemt zijn ouders nu mee naar zo'n rechtszaak?
Dit vond ik ook apart. Zeker gezien zijn leeftijd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:58 schreef Jaroon het volgende:
Ook voor daders is een steun netwerk belangrijk.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:58 schreef Jaroon het volgende:
Je blijft altijd een kind voor je ouders.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit vond ik ook apart. Zeker gezien zijn leeftijd.
Maar die familie Römer is sowieso apart.
Ouderliefde houdt niet op boven de 40 ofzo.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit vond ik ook apart. Zeker gezien zijn leeftijd.
Maar die familie Römer is sowieso apart.
Betekent niet dat een ouder niet vol walging hartelijk bedankt om hierbij aanwezig te zijn. Sommigen wel, maar niet iedereen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je blijft altijd een kind voor je ouders.
Ik ben een van de weinige hier die niet vol walging zijn misdaad leest. Dat wil niet zeggen dat ik het goedkeur.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Betekent niet dat een ouder niet vol walging hartelijk bedankt om hierbij aanwezig te zijn. Sommigen wel, maar niet iedereen.
Zou gek zijn als we allemaal hetzelfde vinden op een forum.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinige hier die niet vol walging zijn misdaad leest. Dat wil niet zeggen dat ik het goedkeur.
Ze zou sowieso uitgescholden worden om haar uiterlijk, niet omdat ze lelijk is, maar omdat mensen haar willen kwetsen, haar straffen omdat ze Thijs aan de schandpaal heeft genageld.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:48 schreef Za het volgende:
[..]
Die foto maakt niet uit idd. Maar ze wordt uitgescholden om haar uiterlijk, terwijl ze in de basis knap is, alleen veel aangekomen in korte tijd.
Dat hij voortaan te boek zal staan als een veroordeelde zedendelinquent is de grootste winst lijkt me.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:31 schreef quirina het volgende:
Lekker boeiend. Hij krijgt alleen maar een taakstraf .De smeerpijp!
Nou dit. Fijne dag Thijs, dat er maar veel publiciteit mag volgen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat hij voortaan te boek zal staan als een veroordeelde zedendelinquent is de grootste winst lijkt me.
Wat zou jij het liefst zien dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:31 schreef quirina het volgende:
Lekker boeiend. Hij krijgt alleen maar een taakstraf .De smeerpijp!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Thijs die gaat ergens achter de schermen werken de rest van zijn carrière.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Ja, tijd om onze dochters weerbaar te maken maar een puberbrein werkt helaas anders.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:07 schreef KingRadler het volgende:
Ik vraag me af als de straf mee zal vallen, is het dan niet een vrijbrief voor veel mannen om hetzelfde te gaan doen wat Thijs gedaan heeft.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:24 schreef monkyyy het volgende:
Dit wordt een gevalletje:Achter de schermen van een boerderij in Zwitserland lijkt me dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Thijs die gaat ergens achter de schermen werken de rest van zijn carrière.
[ Bericht 0% gewijzigd door Jaroon op 08-08-2023 13:28:44 ]
Dat zou eigenlijk niet moeten kunnen. Consequenties onder ogen zien hoort er m.i. bij. Of, als je er niet bij bent plus 1/3e extra strafquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Acteur Thijs Römer hoort uitspraak in zedenzaak tienermeisjes
Thijs Römer en zijn advocaat zijn dinsdagmiddag niet aanwezig in de rechtbank in Assen voor de uitspraak in zijn zedenzaak. Dat heeft zijn advocaat Wikke Monster aan het ANP laten weten. De 44-jarige acteur wordt ervan beschuldigd online foto’s en tekstberichten van seksuele aard te hebben uitgewisseld met drie minderjarige meisjes.
Wikke meldt dat Römer de uitspraak „met belangstelling” afwacht. „Het komt regelmatig voor dat een verdachte niet bij deze uitspraak zelf aanwezig is, maar daar in zijn eigen omgeving kennis van neemt. Dat zal in deze zaak ook gebeuren.” Wikke en Römer gaan daarna „in alle rust” de uitspraak „bestuderen.”
https://www.telegraaf.nl/(...)enzaak-tienermeisjes
Wat een lafbek
Aanwezigheid moeten ze verplichten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Thijs Römer en zijn advocaat zijn dinsdagmiddag niet aanwezig in de rechtbank in Assen voor de uitspraak in zijn zedenzaak. Dat heeft zijn advocaat Wikke Monster aan het ANP laten weten.
Inderdaad, daarom was dit sujet wel op de zitting want dat heeft positieve invloed op zijn strafmaat, verschijning op de uitspraak heeft dat nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:23 schreef kwiwi het volgende:
Dat zou eigenlijk niet moeten kunnen. Consequenties onder ogen zien hoort er m.i. bij. Of, als je er niet bij bent plus 1/3e extra straf
Dat krijg je als je tijdens de zitting 0 blijk geeft van het vreemd vinden van je eigen gedrag. Zijn proceshouding blijft heel vreemd en geen idee waarom de advocaat daarin is meegegaan, die moet dit toch ook wel hebben zien aankomen.quote:,,Verdachte zoekt de schuld buiten zichzelf. De rechtbank acht de kans op herhaling daarom niet uitgesloten.”
En terecht. Dit is alsnog een belachelijke straf.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zie je tegenwoordig naar mijn gevoel vaker, dat een rechter toch zwaarder straft. Als een OM een in maatschappelijk oogpunt lichte straf eist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |