Katja is de foute vrouw met heeeeeel veeeeel goede kennissenquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Met hele foute vrienden.
Is een schoolvoorbeeld van vrouwen die op de verkeerde man vallen.
Ze beschermde toch ook die aanrander Gotschalk ?quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Katja is de foute vrouw met heeeeeel veeeeel goede kennissen
maar wel een droom van een meid
Volgens mij is zij niet fout. In de zakenwereld staat/stond zij goed bekend zover ik weet. Dit is gedrag van iemand die wss idd gedronken heeft en dacht dingen goed te praten met slachtoffer.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Katja is de foute vrouw met heeeeeel veeeeel goede kennissen
maar wel een droom van een meid
nee ze is niet fout , ze heeft een fijne hobby en is zeer gelukkigquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:32 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Volgens mij is zij niet fout. In de zakenwereld staat/stond zij goed bekend zover ik weet. Dit is gedrag van iemand die wss idd gedronken heeft en dacht dingen goed te praten met slachtoffer.
Nee. Daar is nu een hele grote groep yuppen overstuur van.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee ze is niet fout , ze heeft een fijne hobby en is zeer gelukkig
maar niet met de Moof fietsen aankoop geloof ik
Dat Hazes nooit gecanceld is, vind ik echt het grootste mysterie van post-2016-#meTooquote:Op donderdag 27 juli 2023 03:25 schreef Za het volgende:
[..]
Ben je van mening dat gezien bekend is dat André Hazes sex had met babysitter Rachel toen ze 15 was, zijn muziek niet meer gedraaid noch gewaardeerd moet worden, en programma's als zingen met Hazes eigenlijk niet meer kunnen?
https://www.ad.nl/show/ra(...)adden-seks~a259a673/
Of vervalt de waardering selectief?
Of Luc Bessonquote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:28 schreef Saboo het volgende:
[..]
Dat Hazes nooit gecanceld is, vind ik echt het grootste mysterie van post-2016-#meToo
Of nouja. Zijn slachtoffer ontkent een slachtoffer te zijn om op zijn roem te kunnen blijven teren. Daar heb je de verklaring denk ik wel. Van mij mogen ze allemaal gecanceld worden
quote:Bessons tweede vrouw was actrice en regisseur Maïwenn, met wie hij begon te daten toen hij 31 was en zij 15.[1] Ze trouwden eind 1992 toen Maïwenn, destijds 16 jaar oud, zwanger was van hun dochter Shanna, geboren op 3 januari 1993. Maïwenn beweerde later dat hun relatie de inspiratie was voor Bessons film Léon (1994), waarin het plot betrekking had op de emotionele relatie tussen een volwassen man en een 12-jarig meisje.
Het is opzich niet heel ingewikkeld. Pedofilie is (te vergelijken met) een geaardheid. Ze worden verliefd op kinderen en willen vanuit romantische gevoelens seks met kinderen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:16 schreef -Spring het volgende:
Ik moet bekennen dat ik er ook wel over na moest denken hoor. Ik weet wat een pedoseksueel is, maar ik merk nu dat ik er wel altijd onbewust van uit ben gegaan dat een kindermisbruiker automatisch een pedofiel is.
Kun je dan alleen pedofiel zijn als je ook pedoseksueel bent?
Edit: oh wacht, ik verwissel ze, vandaar mn verwarring. Never mind.
Je weet dat er een verschil is tussen pedofiel en pedoseksueel?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:49 schreef Saboo het volgende:
[..]
Het is opzich niet heel ingewikkeld. Pedofilie is (te vergelijken met) een geaardheid. Ze worden verliefd op kinderen en willen vanuit romantische gevoelens seks met kinderen.
Niet-pedofielen willen gewoon seks met kinderen omdat ze íéts daar aan opwindend vinden. Zij het macht, zij het verkrachtingsfantasieën etc. Het gaat daarbij niet per se om aantrekkingskracht naar het kind.
Niet iedere vrouw die een keertje experimenteert met vrouwenseks is lesbisch, niet iedere vent die af en toe graag iets in z’n kontgat heeft is homo. Niet iedereen die vanuit een zieke fantasie of behoefte een kind verkracht heeft romantische gevoelens voor kinderen.
Mijn hemel, wat een vreselijke taalfout op de cover.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Nou Thijs woensdag is het feestje![]()
Ik zie de fout niet.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat een vreselijke taalfout op de cover.
Die is wel erg iddquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat een vreselijke taalfout op de cover.
Dat volk is niet alleen asociaal, maar ook dom, want ze snappen niet dat dit soort misbruik om macht draait, niet om uiterlijk.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Linksboven. De haatmails die zij ontvangt.....
Ze snappen niet dat zij totaal onschuldig is.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat volk is niet alleen asociaal, maar ook dom, want ze snappen niet dat dit soort misbruik om macht draait, niet om uiterlijk.
Maar goed, asociaal en dom is een veel voorkomende combinatie, dat dan wel weer.
Ja, stel kut FOK!kersquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Linksboven. De haatmails die zij ontvangt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |