SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
NOS, met 3sdehand en Rox
Sporza, met helaas Ruben Van Gucht en helaas Ine Beyen
Eurosport, met hopelijk het gouden koppel Nick Stöpler en Jip van den Bos
poll
pollThe owls are not what they seem
Dan neemt de voorsprong inderdaad snel af denk ik.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:20 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Voorsprong groeit enkel maar, met 1 vrouw op kop ga je het niet redden. Zelfs geel lijkt me totaal niet meer te redden. Zou best kunnen dat Kastelijn 4, 5 minuten pakt deze rit en dan zit een top 5 (of podium?) er misschien wel in met slechts 1 bergrit te gaan. Dus de andere teams mogen ook wel dringend een mannetje bijzetten.
Van der Poel?quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ideale etappe voor VDP vandaag.
Oh oké.quote:
Is dit een retorische vraag?quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zijn die 20 motoren rondom de kopgroep allemaal nodig?
Nee een motorische vraag.quote:
Komt ook nog wel een vrij lange tijdrit achteraan natuurlijk (mocht ze zaterdag overleven)quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:47 schreef Fretwork het volgende:
Hoeveel zou Kastelijn verliezen in een bergrit? In Romandie gaf ze onderweg naar Thyon 2000 maar 1:30 toe op van Vleuten.
Een rit die bizar veel lijkt op rit 7...
___/\_/
Cordon-Ragot staat nog iets dichter. Als die in het geel komt is het interessant te zien wat ze kan als ze er vol voor gaat. Lijkt me minder dan Kastelijn bergop maar het geel kan gekke dingen doen met mensen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Eerst maar even kijken hoeveel ze overhouden, maar ik zou Kastelijn geen 5 minuten geven.
Tactisch zijn de dames niet erg snugger. Je wilt SD Worx dwingen Reusser en Kopecky ook op te gaan roken en dat gaat zo niet gebeuren.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:54 schreef DiegoFuser het volgende:
Canyon en UAE gaan ook rijden nu. Jammer.
Mja, dit zie je bij de mannen toch ook wel gebeuren? Daar rijden meerdere ploegen mee met Alpecin in een sprintrit en met Jumbo/UAE in een bergetappe..quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Tactisch zijn de dames niet erg snugger. Je wilt SD Worx dwingen Reusser en Kopecky ook op te gaan roken en dat gaat zo niet gebeuren.
Persico en Niewiadoma willen graag een podium dus daarom gaan die nu rijden. Die zijn denk ik überhaupt niet bezig met een eindoverwinning op SD te pakken, die weten ook wel dat Alien en Vollering in principe te sterk voor ze zijn. Maar geef Kastelijn (en nog wel 2-3 anderen in die kopgroep) nu 5 minuten en je podiumkansen deze tour zijn wel weg.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Tactisch zijn de dames niet erg snugger. Je wilt SD Worx dwingen Reusser en Kopecky ook op te gaan roken en dat gaat zo niet gebeuren.
Ik begrijp het wel maar het irriteert me mateloos. Je wordt het hele jaar op een hoop gereden door SD en dan ga je als ze een keer aan de bak moeten voor een potentiele ereplaats op kop rijden. En de vraag is of dat leidt tot minder achterstand want je bereikt vooral dat SD rensters kan sparen en niet persé dat het gat uitiendelijk kleiner wordt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Persico en Niewiadoma willen graag een podium dus daarom gaan die nu rijden. Die zijn denk ik überhaupt niet bezig met een eindoverwinning op SD te pakken, die weten ook wel dat Alien en Vollering in principe te sterk voor ze zijn. Maar geef Kastelijn (en nog wel 2-3 anderen in die kopgroep) nu 5 minuten en je podiumkansen deze tour zijn wel weg.
Het is ook gewoon een rit waarin Niewiadoma kansrijk is.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, dit zie je bij de mannen toch ook wel gebeuren? Daar rijden meerdere ploegen mee met Alpecin in een sprintrit en met Jumbo/UAE in een bergetappe..
Of het tactisch slim is, is een andere discussie, maar dat zie je niet enkel bij de vrouwen
Toch gewoon 1.30 eraf in paar kilometerquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:16 schreef Columbiafan het volgende:
Peloton rijdt ook echt niet door op dat klimmetje.
Je zou denken dat sommigen er belang bij hebben om de voorsprong zo groot mogelijk te houden.quote:
Wet van Herbert bij de vrouwen zit dichter bij de 1 minuut per kilometer.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:22 schreef StephanL het volgende:
Volgens de wet van Herbert kon het niet meer, maar ze gaan wel hard
Nee, lekker 6 breed over de weg rijden, zelfs de ploegen met meerdere vrouwen in de kopgroep.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je zou denken dat sommigen er belang bij hebben om de voorsprong zo groot mogelijk te houden.
Kiesenhofer lacht om deze postquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:24 schreef TAmaru het volgende:
De krachtsverhoudingen bij de vrouwen zijn wel anders dan bij de mannen. Er kan wel in heel weinig tijd heel veel tijd worden goedgemaakt
Is die op Eurosport? die vind ik dus vrij irritantquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:26 schreef StephanL het volgende:
Jip is trouwens prima om naar te luisteren
Jaquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:29 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Is die op Eurosport? die vind ik dus vrij irritant
ja ze kunnen ze nog wel pakken denk ikquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:29 schreef Mani89 het volgende:
4 minuten rijdt je toch nooit meer dicht? Of is vrouwenwielrennen hetzelfde als de WTA waar bijna elke wedstrijd eindigt in 0-6 6-0 6-0?
Het was net nog 10 minuten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:29 schreef Mani89 het volgende:
4 minuten rijdt je toch nooit meer dicht? Of is vrouwenwielrennen hetzelfde als de WTA waar bijna elke wedstrijd eindigt in 0-6 6-0 6-0?
Prachtig toch? ze moeten het gewoon op het niveau van de mannen gaan brengenquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:32 schreef heywoodu het volgende:
Dat 177km voor de vrouwen een forse afstand is zal geen verrassing zijn, maar de langste UCI-koers ooit voor vrouwen?
Ik had gedacht dat er wel ergens een 200km was geweest ofzo, iets als een klassieker. Maar blijkbaar is er een UCI-limiet van 160km.
Laten we dat maar niet doen. Vrouwenpeloton is daar nog lang niet klaar voorquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:34 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Prachtig toch? ze moeten het gewoon op het niveau van de mannen gaan brengen
gewoon een Tour van drie weken met 3000 km
Nee tuurlijk, prima ontwikkeling, alleen ik ben wat verbaasd dat er nóóit ook maar één langere UCI-koers is geweest dan vandaag, bij de vrouwenquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:34 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Prachtig toch? ze moeten het gewoon op het niveau van de mannen gaan brengen
gewoon een Tour van drie weken met 3000 km
Je merkt wel dat ze weet waar ze over praat, die was bijvoorbeeld echt totaal niet onder de indruk van die 10 minuten en terecht zo blijkt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:31 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Jip zegt de hele tijd “wilT”. “SD-Worx wilt…”
bovendien heeft ze een schel stemgeluid
100m horden bestaat wel nogquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, prima ontwikkeling, alleen ik ben wat verbaasd dat er nóóit ook maar één langere UCI-koers is geweest dan vandaag, bij de vrouwen
Dat gedoe met hele korte etappes is natuurlijk al lang achterhaald. Beetje het onzinidee dat de vrouwen ooit in de atletiek niet langer dan de 800m mochten doen, 'want dat kan het vrouwenlijf niet aan'
Hoe langer de wedstrijd, hoe minder vrouwen in het nadeel zijn t.o.v. mannen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, prima ontwikkeling, alleen ik ben wat verbaasd dat er nóóit ook maar één langere UCI-koers is geweest dan vandaag, bij de vrouwen
Dat gedoe met hele korte etappes is natuurlijk al lang achterhaald. Beetje het onzinidee dat de vrouwen ooit in de atletiek niet langer dan de 800m mochten doen, 'want dat kan het vrouwenlijf niet aan'
Geloof dat dat pas geldt bij ultra afstanden, bij de marathon is bijvoorbeeld procentueel het verschil tussen de mannen en de vrouwen vrij groot.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe langer de wedstrijd, hoe minder vrouwen in het nadeel zijn t.o.v. mannen.
ze worden er nooit klaar voor als er niet dat soort koersen zijn natuurlijkquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. Vrouwenpeloton is daar nog lang niet klaar voor
Dat is wel zo jaquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je merkt wel dat ze weet waar ze over praat, die was bijvoorbeeld echt totaal niet onder de indruk van die 10 minuten en terecht zo blijkt.
Vrouwenpeloton is in breedte gewoon niet sterk genoeg om voor variatie in uitslagen te zorgen. Met zulke lange etappes krijg je dan vaak toch weer zelfde namen als je het mij vraagt. Er zal nog een generatie eroverheen gaan voordat je wellicht wat meer concurrentie hebt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:40 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ze worden er nooit klaar voor als er niet dat soort koersen zijn natuurlijk
ze zouden dat best in 5 jaar tijd kunnen opschalen naar volle tourproporties
Dan eindig je de tour met 20 vrouwen met tientallen minuten tussen iedere plek.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:40 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ze worden er nooit klaar voor als er niet dat soort koersen zijn natuurlijk
ze zouden dat best in 5 jaar tijd kunnen opschalen naar volle tourproporties
Wel mooi dat de ASO het dan kan maken om 2x (vorig jaar ook al) een langere rit neer te leggen dan toegestaan..quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:32 schreef heywoodu het volgende:
Dat 177km voor de vrouwen een forse afstand is zal geen verrassing zijn, maar de langste UCI-koers ooit voor vrouwen?
Ik had gedacht dat er wel ergens een 200km was geweest ofzo, iets als een klassieker. Maar blijkbaar is er een UCI-limiet van 160km.
Dat klopt, maar een gemiddelde wielerwedstrijd is ook al een stuk langere inspanning weer dan een marathon.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Geloof dat dat pas geldt bij ultra afstanden, bij de marathon is bijvoorbeeld procentueel het verschil tussen de mannen en de vrouwen vrij groot.
Intervaltraining voor Glasgowquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kopecky is alleen maar tijd aan het verliezen op Kastelijn
Je zou denken dat het voor Demi voordelig is om juist vandaag tijd te pakken op Annemiek.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:53 schreef Columbiafan het volgende:
Wat een treurnis weer bij de favorieten.
Die zal toch zo voor de top wel iets proberen?quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je zou denken dat het voor Demi voordelig is om juist vandaag tijd te pakken op Annemiek.
BeeeeVeeeeequote:Op woensdag 26 juli 2023 16:55 schreef TAmaru het volgende:
ik snap ook niet goed wat Kopecky aan het doen is hier
Ja dus.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die zal toch zo voor de top wel iets proberen?
Geel behoudenquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:55 schreef TAmaru het volgende:
ik snap ook niet goed wat Kopecky aan het doen is hier
Dat lijkt het wel.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:57 schreef Columbiafan het volgende:
Zou Annemiek al in het hoofd van Demi gekropen zijn?
Lotte van Aert.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:59 schreef DeeBee het volgende:
Kopecky is ook echt ongekend, die sprintte zelfs gister nog voor zichzelf
Zou het wat uitmaken?quote:
Dat lijkt me wel. Kastelijn gaat geen 5 minuten verliezen op de Tourmalet. Dan doe je dus mee voor het eindpodium.quote:
Grapjas, ga voor de grap even kijken naar de tijdsverschillen bij de vogezenrit vorig jaar, dat wordt zaterdag niet anders.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:03 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Kastelijn gaat geen 5 minuten verliezen op de Tourmalet. Dan doe je dus mee voor het eindpodium.
Ze heeft straks iets van 1.30 voorsprong als ze dit volhoudt. Dat gaat ze niet houden op Tourmalet + ITT.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:03 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Kastelijn gaat geen 5 minuten verliezen op de Tourmalet. Dan doe je dus mee voor het eindpodium.
Danny Stam-tactics.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:04 schreef Columbiafan het volgende:
SD Worx is echt een zooitje ongeregeld.
Het gaat niet om Vollering en van Vleuten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze heeft straks iets van 1.30 voorsprong als ze dit volhoudt. Dat gaat ze niet houden op Tourmalet + ITT.
Om wie wel dan? Kopecky?quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:07 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Het gaat niet om Vollering en van Vleuten.
Moolman en co? Maar ook daarop had Kastelijn al 1,5 minuut achterstand.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Om wie wel dan? Kopecky?
Die doet toch helemaal niet mee om eindpodium?
zelf vind ze van welquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Om wie wel dan? Kopecky?
Hoeveel seconden liggen er aan de streep? Kastelijn pakte onderweg ook al seconden.quote:
Vergeleken met Alien is Mauri dat wel!quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:11 schreef Felagund het volgende:
Annemiek is niet echt pedaleur de charme.
Als Mollema, Escartin, Vansevenant en Mancebo een baby zouden krijgen.....quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:11 schreef Felagund het volgende:
Annemiek is niet echt pedaleur de charme.
Ze kwam op ongeveer 2.15 boven dus als ze door rijdt haal Kopecky hetquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:11 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Hoeveel seconden liggen er aan de streep? Kastelijn pakte onderweg ook al seconden.
Het gaat om de voorsprong die Kastelijn pakt op types als Niewadoma en Longo Borghini en wat ze op hen verliest zaterdag.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Om wie wel dan? Kopecky?
Tim van Eurosport ookquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:13 schreef DiegoFuser het volgende:
Rox spreekt de naam van Romy Kasper uit als die van Jimmy Casper
Geel is een enorme bonus voor Kastelijn, al is het maar 1 dagquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Het gaat om de voorsprong die Kastelijn pakt op types als Niewadoma en Longo Borghini en wat ze op hen verliest zaterdag.
Zo groot was het verschil met toch niet?quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:15 schreef TAmaru het volgende:
goh je krijgt toch de indruk dat Vollering hier vandaag de rit, het geel en tijd op Annemiek had kunnen pakken
Dit verwacht je toch ook niet van de altijd reli extremist Anna van der B.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Anna maakt er wel weer een gigantische puinhoop van in de wagen.
CU en SGP-hol Zwartewaterlandquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit verwacht je toch ook niet van de altijd reli extremist Anna van der B.
Van Vleuten had het toch best lastigquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo groot was het verschil met toch niet?
Knetemann: 'Een soort van stukje zijnde.'quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:17 schreef Columbiafan het volgende:
Demi zijnde zou ik woest zijn op Majerus.
Of op Kopecky?quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:17 schreef Columbiafan het volgende:
Nee vanavond gaan ze weer lekker gemaakt gezellig doen!quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:17 schreef Columbiafan het volgende:
In de La Course documentaire is er een scène waarin Danny Stam de ene na de andere godverdomme eruit gooit naast Anna in de auto.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit verwacht je toch ook niet van de altijd reli extremist Anna van der B.
Amper gezien. Maar we drinken er één op. Eerste zege op de weg en gelijk zo'n etappe.quote:
Beetje zoals bij Poels.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Amper gezien. Maar we drinken er één op. Eerste zege op de weg en gelijk zo'n etappe.
Vrouwen en denken wielrennen.quote:
Je hebt geen tactiek nodig als je toch alles gewoon wint puur op krachtquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:23 schreef Columbiafan het volgende:
SD Worx is me toch een partij dommekrachten bij mekaar.
Dat ijskoude sfeertje ook weer elke dag aan de finishquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:23 schreef Columbiafan het volgende:
Het Ajax van het vrouwen wielrennen, geen team, maar individuenquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:23 schreef Columbiafan het volgende:
Dat is Floortje Mackaijquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:23 schreef vaarsuvius het volgende:
die kastelijn is toch niet van dat hondje?
Leider van World Tourquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:26 schreef Marcoss het volgende:
Waarom rijdt Vollering niet in de NK-trui eigenlijk?
Leider in de World Tour bij de vrouwen toch?quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:26 schreef Marcoss het volgende:
Waarom rijdt Vollering niet in de NK-trui eigenlijk?
Zodat we niet naar het Engels hoeven luisteren!quote:
een renster sleept haar hondje mee naar alle koersen, die wordt dan bij pa en ma in de camper gehouden en komt steeds op bezoek voor en na de koersquote:
Na 2 dagen hadden we al net zoveel niet Nederlandse zeges als vorig jaar anders!quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:26 schreef Columbiafan het volgende:
Het zeer internationale vrouwenwielrennen: 1,2,3 en 4.
Castlelinequote:
https://nos.nl/collectie/(...)s-moeten-interviewenquote:
Ah, daar hebben ze bij de vrouwen dus wel een aparte trui voorquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leider in de World Tour bij de vrouwen toch?
Zat Loes Gunnewijk in de auto?quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:30 schreef TAmaru het volgende:
Demi zegt dat ze geen idee had wat er voor haar gebeurde
Hoe kan dat dan??
Jij kijkt voor het eerst vrouwenwielrennen?quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:30 schreef TAmaru het volgende:
Hoe kan dat dan??
Danny Stam (en Anna denk ik), dat is een soort van mannelijk equivalent.quote:
Wat zei die?quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goeie communicatie bij SD Worx ook gezien reactie van Kopecky
quote:
Wat knorde ze?quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goeie communicatie bij SD Worx ook gezien reactie van Kopecky
Lotte wist wel de achterstand voor de laatste klim te vertellen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:30 schreef TAmaru het volgende:
Hoe kan dat dan??
Dat Vollering naar haar zou springen.quote:
Beetje zoals de gemiddelde FOK!'er dusquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
MBO 4, Wellness & Lifestyle opleiding gedaan aldus Linkedin
Wij zijn allemaal prof. dr. drs. mr. ir.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Beetje zoals de gemiddelde FOK!'er dus
Anna mag doordeweeks geen tv kijken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:54 schreef Revanches het volgende:
Waarom weten ze vanuit de ploegleiding niks? Daar zitten toch tv's aan boord? Zo dom dit weer.
volgens mij valt het wel mee maar is dat gewoon het limburgse/brabantse accent, die klinken allemaal zoquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Yara kan na haar wielercarrière altijd nog gaan werken bij Brownies & downieS
Mja, ze praat echt wel een beetje als een kind ofzo:quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:31 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
volgens mij valt het wel mee maar is dat gewoon het limburgse/brabantse accent, die klinken allemaal zo
Ze klinkt toch vooral Brabants en dan een diep in de gehuchten tongval.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kastelijn is sowieso intens simpel, maar ik heb ook het gevoel dat er langzaam een Vlaamse tongval in begint te sluipen, wat het probleem nog een stuk groter maakt.
Stukje Alvarado.
Wel een Vlaamse vriend, toevallig ook een simpele veldrijder.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze klinkt toch vooral Brabants en dan een diep in de gehuchten tongval.
Edit: ze woont in Neerkant, nou dat past prima bij bovenstaande omschrijving.
Roy Jans = EPOquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kastelijn is sowieso intens simpel, maar ik heb ook het gevoel dat er langzaam een Vlaamse tongval in begint te sluipen, wat het probleem nog een stuk groter maakt.
Stukje Alvarado.
Ik snapte de vergelijking niet meteen, maar Yara is samen met Niels Vandeputte lees ik. Het altijd incestueuze wielerwereldje.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stukje Alvarado.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |