Tactisch zijn de dames niet erg snugger. Je wilt SD Worx dwingen Reusser en Kopecky ook op te gaan roken en dat gaat zo niet gebeuren.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:54 schreef DiegoFuser het volgende:
Canyon en UAE gaan ook rijden nu. Jammer.
Mja, dit zie je bij de mannen toch ook wel gebeuren? Daar rijden meerdere ploegen mee met Alpecin in een sprintrit en met Jumbo/UAE in een bergetappe..quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Tactisch zijn de dames niet erg snugger. Je wilt SD Worx dwingen Reusser en Kopecky ook op te gaan roken en dat gaat zo niet gebeuren.
Persico en Niewiadoma willen graag een podium dus daarom gaan die nu rijden. Die zijn denk ik überhaupt niet bezig met een eindoverwinning op SD te pakken, die weten ook wel dat Alien en Vollering in principe te sterk voor ze zijn. Maar geef Kastelijn (en nog wel 2-3 anderen in die kopgroep) nu 5 minuten en je podiumkansen deze tour zijn wel weg.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Tactisch zijn de dames niet erg snugger. Je wilt SD Worx dwingen Reusser en Kopecky ook op te gaan roken en dat gaat zo niet gebeuren.
Ik begrijp het wel maar het irriteert me mateloos. Je wordt het hele jaar op een hoop gereden door SD en dan ga je als ze een keer aan de bak moeten voor een potentiele ereplaats op kop rijden. En de vraag is of dat leidt tot minder achterstand want je bereikt vooral dat SD rensters kan sparen en niet persé dat het gat uitiendelijk kleiner wordt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Persico en Niewiadoma willen graag een podium dus daarom gaan die nu rijden. Die zijn denk ik überhaupt niet bezig met een eindoverwinning op SD te pakken, die weten ook wel dat Alien en Vollering in principe te sterk voor ze zijn. Maar geef Kastelijn (en nog wel 2-3 anderen in die kopgroep) nu 5 minuten en je podiumkansen deze tour zijn wel weg.
Het is ook gewoon een rit waarin Niewiadoma kansrijk is.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, dit zie je bij de mannen toch ook wel gebeuren? Daar rijden meerdere ploegen mee met Alpecin in een sprintrit en met Jumbo/UAE in een bergetappe..
Of het tactisch slim is, is een andere discussie, maar dat zie je niet enkel bij de vrouwen
Toch gewoon 1.30 eraf in paar kilometerquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:16 schreef Columbiafan het volgende:
Peloton rijdt ook echt niet door op dat klimmetje.
Je zou denken dat sommigen er belang bij hebben om de voorsprong zo groot mogelijk te houden.quote:
Wet van Herbert bij de vrouwen zit dichter bij de 1 minuut per kilometer.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:22 schreef StephanL het volgende:
Volgens de wet van Herbert kon het niet meer, maar ze gaan wel hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |